Se on vain elokuvaa

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yamasukka

Re: Se on vain elokuvaa

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Su Tammi 04, 2009 20:40

Ja jatkuuh
-----------------------------------------------------------------------------------------

...Hän painoi huulensa vasten huuliani. Kauhistuin ja löin täysiä Usagia kasvoihin jolloin hän paiskautui suoraan seinään.
"ÄLÄ JAKSA!"
Nousin vihaisena pystyyn, otin hupparin, housut ja sukat mukaani vessaan ja puin siellä vaatteet päälleni.
Tömistelin naulakon luo, istahdin maahan ja sidoin kengät jalkaani. Katsoin sivusilmällä kun Usagi oli laittamassa vaatteita päälle
"Ala tulla tai myöhästymme tapaamisesta"
"Tullaan tullaan"
Usagi hymyili minulle ja tuli myös laittamaan kenkiä jalkaansa.

~~~~ulkona~~~~

Kuljin Usagista ainakin 5 metriä edellä, en halunnut ollaan enään missään tekemisissä sen paskiaisen kanssa. Kuljin koko matkan kädet nyrkissä.
"En minä pure Mica-chan!"
Mitä hittoa nyt se chanittelee minua, jos vielä kerran Usagi tekee jotain hän ei enään näe seuraavaa päivää.
Studioilla menimme kokoushuoneeseen ja istahdimme nimetyille paikoille. Tietenkin minun nimeni oli aivan Usagin vieressä, joten pakkohan se on istua hänen vieressä. Vältyin katsekontaktilta koko kokouksen ajan.
"Hyvää työtä kaikki! Ja huomenna sitten pidämme vielä eräänlaisen juhlan johon sisältyy esim. elokuvamme ensinäytös!"
Voi ei...en halua nähdä elokuvassamme Usagin ja minun romantiikka kohtauksia. Juuri nyt satuin katsomaan Usagia kauhuissani ja lähdin juoksemaan ulos kokoustilasta...en tiedä miksi? Jotenkin tuli sellainen olo että nyt pitää juosta pois.
Juoksin nurkan taaksen. Nojasin seinään ja lyyhistyin maahan. Mieleeni tuli kaikki jotka olisin halunnut unohtaa. Istun sikiö asennossa jalat tiukasti rintakehääni vasten ja kiedoin kädet jalkojeni ympärille. Painoin pääni polvien päälle.
Olin aivan liian väsynyt ja raivoissani. Mutta nyt ei ollenkaan tehnyt mieli raivota taikka nukkua. Johtuukohan tämä liiasta tressistä.
"Oletko kunnossa Mica?"
Kuulin Usagin äänen korvassani ja nostin pääni, silmistäni valui kyyneleitä.
Usagi istui polvillaan vieressäni
"mikä on kun itket?"
"..."
Katsoin Usagi vähän aikaan, teki mieleni lähtiä lämpsimään kauas, mutta jostain kumman syystä otin Usagin paidasta kiinni ja painoin sittenmin pääni hänen rintakehäänsä.
Usagi katsoi minua kummissan ja sitten halasi minua myös.
"Kyllä se siitä...sinulla on vain liikaa tressiä"
Usagi taputti päätäni. Nostin pääni ja katsoin kummissani Usagia ja punastuin. Ihan kuin vihani Usagiin kohtaan oli laantunut. Usagi katsoi minua ja punastui, hän kietoi kätensä ympärilleni.
Purskahdin vielä enemmän itkuun...

~~~~30 minuutin päästä~~~~

Olen täysin unohtanut vihani Usagia kohtaan, nytkin hän kantaa minua kotiin reppuselässä. Hän sanoi tuottajalle ja muulle henkilökunnalle että olen sairas ja saimme lähteä aikaisemmin.
Jos totta puhutaan pidän Usagista aika paljonkin, mutta en halua paljastaa sitä. Mutta sepä taisi paljastua minun pikkuisesta itkunpurkaudesta.
---------------------------------------------------------------------------------------
Jatkuu

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ti Tammi 13, 2009 15:00

Chapter28

Kotona Usagi laski minut sängylleni makoilemaan.
"Haluatko juotavaa?"
Pudistin päätäni
"E..ei kiitos"
Usagi katsoi minua huolestuneen näköisenä.
"Jos kaipaat jotain olen olohuoneessa"
Katsoin Usagia, otin hänen hihasta kiinni ennenkuin hän ehti lähteä sänkyni luota. Nousin istumaan sängylleni ja pitelin Usagin hihasta kiinni edelleen.
"Ä...älä mene"
Katsoin kättäni ja Usagin hihaa pikkuisen punastuneena.
Usagi punastui, nappasi minua kädestä kiinni ja veti halaukseensa jolloin molemmat kaaduimme maahan. Minä makasin Usagi päällä ja hän makoili allani.
"Anteeksi...sattuiko sinuun?"
Usagi nousi istumaan, katsoin häntä silmiin ja kiedoin käteni kehonsa ympärille.
Usagi punastui vielä enemmän ja silitti päätäni.

Nostin katseeni takaisin häneen.
"Umm haluan...haluan tehdä sen kanssasi?"
Punastuin aivan tomaatin punaiseksi.
Usagi hymyili minulle ja avasi kravaattinsa.
Hän siveli kädellään poskeani ja painoi huulensa huuliani vasten. Raotin suutani pikkuisen jolloin Usagin kieli pääsi suuni sisälle. Usagi otti käsivaristani kiinni ja nousi itse polvilleen, painoin käteni hänen rintakehäänsä vasten. Lopetimme suutelemisen ja haukkasimme ilmaa.
Usagi nosti minut pystyyn ja kaatoi minut sängylleni makoilemaan selälleen. Usagi riisui puvun takkinsa ja kaulauspaidan napit. Hän heitti takin ja kravaatin penkille ja istahti polvilleen jalkojeni päähän. Hän nosti jalkani koukkuun ja lähestyi kasvojani jalkojeni välistä liuttaen samalla paitaani kainaloitani päin.

Usagi otti käsistäni kiinni ja painoi sivuille. Hän suuteli kaulaani, irrotti otteeni käsistäni, avasi housujeni vetoketjun ja liutti housuni polviini. Hän itse laskeutui haaraväliini
"U...U..USAGI!...ANTEEKSI USAGI!"
Usagi nosti katseensa ja hymyili minulle. Hän nousi polvilleen ja riisui housunsa.
Hän lähestyi kasvojani. Hän makoili päälläni polvillaan ja katsoi silmiini.
Hän painoi otsansa omaa otsaani vasten
"Onko tämä ensimmäinen kertasi"
Punastuin ja nyökkäsin pikkuisen.
Usagi hymyili minulle taas kerran.
"Yritän olla hellä ettet pyörry"
Suutelimme ja Usagi liutti kätensä taas haaraväliini. Hän upotti ensin yhden sormen herkkään paikkaan
"Hng..."
Hän aina pikkuisen ajan päästä upotti aina toisen sormen toisen perään. Kolmannella hän ei enään upottanut yhtään sormeansa. Hän otti sormen pois ja nuolaisi kielellään sormiaan.
Usagi laski kätensä sängylleni pääni kohdalle. Olin koko ajan makoillut samassa asennossa. Hän antoi tulla todella kovaa vauhtia.
"Hngg Usagi?"
Otin Usagin hartioista lujasti kiinni. Silmistäni valui kyyneliä. Huusin ja voihkin.
"Kääntyisitkö?"
Usagi katsoi minua silmiin vakavilla silmillään. Hän auttoi minua kääntymään ympäri. Käteni makoilivat kasvojeni edessä koukussa.
"Nyt saattaa sattua enemmän"
Nostin päätäni säikähdyksestä
"Mi...MitAAAAUGH!! Hnng"
Valuin alemmas ja alemmas koko ajan. Kipu oli sanoinkuvaamaton.
"Rakastan sinua Mica-chan"
"R...ra..rakastan sinua Usagi-kun"
Usagi otti kainaloistani kiinni ja nosti minut polvilleen. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli niskaani.
------------------------------------------------------------------------------------
Hihii tässä tämä sitten oli =3

tumppu-san

Viesti Kirjoittaja tumppu-san » Ti Tammi 13, 2009 18:19

a? sekö loppu? naaha. kaunista luoettavaa ^-^
pidän tuosta kirjoitus tyylistä (aina) ja rakastan tekstejäsi. toi viiminen oli aika herkku, mutta tarina jäi ikään kuin... kesken? mutta tiedän että innostuksesi hiipui tarinaa kohtaan joten see ei haittaa <3
mattey on rakkaus.

TobiLover

Viesti Kirjoittaja TobiLover » La Touko 09, 2009 16:44

Ihana tarina! ;)
Se kuolee nuorena, jota jumalat rakastavat.

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » La Touko 16, 2009 19:16

Aivan ihana! Ihan tunteet nousi pintaan.
Rakastan tätä <3 En löydä mitään valitettavaa n____n
Voisit tehdä kakkos-osan x) Usagi ja Mica on ihana paritus.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Touko 20, 2009 08:43

x'3 Kiitos <3 Voisin tehäkin tästä jatkoa =33 Voin piirtää noista kahdesta kuvatkin <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”