In the end there is only you and me

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Light-Kira

In the end there is only you and me

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Pe Loka 24, 2008 00:46

Tässä toinen Yaoi/Shonen-Ai tarinani joka myöskin on kesken ja jatkoa syntyy nopeaan tahtiin. Ilmoitelkaa jos virheitä on ja muutenkin. Hahmoesittelyt laitan johonkin väliin. :)

1 Omituinen Soitto

Kävelin yksin kujalla, joka oli pimeä, kylmä ja kostea. Minusta tuntui kuin talojen seinät tulisivat päälleni. En pystynyt ymmärtämään miksi hän teki niin.. Luultavasti vain pettämisen takia.. Tai siis seksin takia. hän ei täysin edes ymmärsi tekoaan ja sitä kuinka se oli repinyt sydämeni auki kuin kalan perkaus. Yhtäkkkiä puhelimeni soi. Hämmennyin "eihän kellään pitäisi olla mitään asiaa minulle yhden aikaan yöstä" mutisin itsekseni. Vastasin "Gab puhelimessa" "Onko siis Gabriel Galler puhelimessa?" tuntematon miesääni kysyi. "Juuh tai siis kyllä on" vastasin hieman peloissani. Ääni ei kuullostanut tutulta, mutta erittäin viralliselta. "Niin mitä asiaa teillä oli Herra?" Kysyin tietämättä hänen nimeään. "Olen herra Myller ja olen asianajaja, muuta teidän ei tarvitse tietää minusta" Herra Myller sanoi virallisella, mutta vaivaantuneella äänellä, aivan kun hän salaisi jotain.Asianajaja.. Olenko kenties tehnyt jonkinkaltaisen rikoksen? mitä tämä nyt voi olla? "Asiani koskee Rediä ja hänen testamenttiaan" Mies jatkoi. "Mitä!? Onko Red kuollut?" Kysyin peloissani. Mietin eroamme ja sitä kuinka olin yllättäny Redin muhinoimasta toisen miehen kanssa, siitä seurannutta riitaa ja hänen yrityksiään selittää asiaEi taas tätä tämä outo asianajaja rikkii sydämmeni auki. En usko että Red olisi kuollut en pysty tähän!. "kyllä hän on kuollut ja hän jätti koko omaisuutensa teille. Tarkistimme testamentin paikkaansa pitävyyden ja se on laillinen." Mies kertoi tunteettomasti. "Paljonko ja miksi hän jätti koko omaisuutensa minulle? En edes tiennyt, että hänellä olisi ollut mitään omaisuutta" Ihmettelin.testamentti? Omaisuus? mitä ihmettä? Red oli vaikuttanut keskituloiseltaa, mutta toisaalta hänellä oli ollut aina varaa kaikkeen "Hän jätti ne teille syystä jota en tiedä ja toisekseen hänen omaisuutensa on hyvin suuri. Pääsisittekö tulemaan huomenna Cafe Origioniin kello 13? jotta voisimme allekirjoittaa paperit ja sopia omaisuuden luovutuksesta?" Mies kysyi nyt jo vähän ystävällisemmin. "Kyllä kai.." Sopersin. "hyvä! Näemme sitten siellä. Hyvää illan jatkoa" Mies lopetti. TUUT TUUT TUUT No voihan!Ajattelin itsekseni.Joko tämä herra mikä lie oli todella hullu tai sitten hän ei ollut tiennyt rakkaastani Redistä yhtään mitään. Miksi Red oli kuollut? Olisimme ehkä voineet selvittää tämän vielä.. Huomasin sateen ja kovan tuulen. Päätin mennä taksilla kotiin tai kotiimme kuten olin sitä kutsunut ennen kuin Red lähti.

Kappale 2 Auringosta kaikki alkaa

Kun viimein saavuin kotiin olin märkä ja väsynyt. Jouduin kävelemään taksiasemalle sateessa, sillä takseja ei näkynyt kujan läheisyydessä, enkä ollut älynnyt ottaa sateenvarjoa mukaani. Noukin postin lattialta. Olin ollut jo kaksi päivää poissa kotoa, sillä en kestänyt tunnetta kuinka tyhjä asunto oli ilman Rediä. Äkkiä huomasin sisällä olevan sekasorron jonka olin ennen lähtöni luonut. Silloin en ollut kestänyt mitään.. Muistot noista päivistä muistuivat mieleeni:
Olin tullut myöhään kotiin ja huusin "Reeeed honey! Olen kotona" Silloin Red tuli juuri ulos suihkusta. Red oli hoikka, saman mittainen kuin minä, ehkä hieman lihaksikas ja hänellä oli vaalea iho ja erittäin pitkät yli lantion mittaiset punaiset hiukset joissa oli yksi muita tummempi raita. Hänen kasvonsa olivat kauniit. Kuin naisen kasvot ja samalla eivät. "tässä olen Gab. Toitko ruokaa? Olen kuolemassa nälkään" Red kysyi samalla hieman hymyillen vinosti. "Toin kaikkea mitä pyysit ja hieman extraa" Hymähdin. "Vien nämä kaappiin niin voimme jutella" jatkoin hymyillen rakastavasti. "kyllä" Red vain sanoi outo ilme kasvoillaan. Vein ruuat keittiöön ja päätin keittää teetä. Laitoin veden kiehumaan ja menin makuuhuoneeseen vaihtamaan työvaatteiden tilalle vapaampaa päälle. Menin makuuhuoneeseen ja avasin kaapin oven ottaakseni puhtaat vaatteet, samalla käännyin sänkyyn päin. Huomasin miehen.. Ei edes kaunis mies tuumin kunnes tajusin sen! Mies oli alasti meidän sängyssämme ja näytti huohottavan raskaasti, mutta kuitenkin nukkuen. "Mitä tämä on Red!" Huusin ja lähdin vihaisesti nukkuvaa miestä kohti. "Kuka tämä mies on? Oletko pettänyt minua? Miksi? Enkö ole sinulle riittävä?" huusin vihaisesti Tämä ei voi olla totta.. Ei tämä saa olla totta.. Red pettämässä minua? tämä on kuin joku sairas vitsi "En tarkoittanut että saisit tietään näin, Olen aikeissa lähteä muuttaa pois. En halua satuttaa sinua enää. Tiesin tämän tapahtuvan ja olen laittanut tavarani valmiiksi lähden nyt. Arashi! Hoi Arashi! Tule lähdetään" Red sanoi hieman surullisesti. Arashi mumisi jotain omaansa mutta heräsi kuitenkin, laittoi pikaisesti vaatteet päällensä ja lähti Redin kanssa pois asunnosta. Mitä helvettiä? He vain lähtivät noin vain.. Tämä ei voi olla totta. Oli viimeinen ajatukseni ennen kuin pyörryin.
Kutei oli juuri menossa tapaamaan Gabia kun Red tuli tuntemattoman miehen kanssa vastaan portaissa. "tässä ota avaimeni ja sano Gabille, että tämä on ohi. Lopullisesti." Red sanoi ja jatkoi matkaansa sanomatta enää mitään. Täh Gab ja Red erosivat? mutta he olivat niin onnellisia yhdessä. Voi ei! Gab on varmaan ihan rikki ja on tehnyt varmasti jotain tyhmää. Kutei lähti yhtäkkiä juoksemaan asunnolle. Hän koputti ja ringautteli ovikelloa monesti mutta kukaan ei avannut ovea. Kutei hätääntyi Onkohan jotain sattunut? Hän meinasi jo panikoida kunnes muisti Red antaneen hänelle avaimen. Hän avasi oven ja ryntäsi sisään, mutta Gabia ei näkynyt missään. Kutei kierteli asunnossa kunnes löysi Gabin vihdoinkin makuuhuoneesta sängyltään. Hän makasi mahallaan. Kutei käänsi varovasti Gabin selälleen ja huomasi järkyttävän asian. Miehen ranteet oli vedetty auki ja maassa lojui monia tyhjiä lääkepaketteja ja purkkeja. Myös vatsaan oli isketty puukko. Gab hengitti enä hyvin heikosti. Nopeasti Kutei soitti ambulanssin ja miehet tulivat ja veiivät hänet tokio central hospitaliin. Kutei ei päässyt auton mukana joten hän joutui menemään junalla.
Voi ei mitä oikein olen mennyt tekemään Heräsin lattialta. Olin rikki revitty. Otin puukon seinältä ja viilsin ranteeni auki hitaasti mutta varmasti. Hain vessan lääkekaapista kaikki ääkkeet ja vedin ne viinan kanssa alas. Kun tunsin että aineet vaikuttivat ja taju oli mennä puukotin itseäni.Toivottavasti kuolen! Kaikki pimeni ja Gab jäi makaamaan sängylle.

Jatkoa vai ei ja tietenkin mielipiteitä.
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Light-Kira

Re: In the end there is only you and me

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Ma Joulu 01, 2008 01:08

Jatkoa seuraa

3. Muistot eilisestä

Istahdin sohvalle ja katselin sotkua. Miksi Red oi miksi sinun piti jättää minut tänne yksin? Jatkoin muistelemista vanhoista tapahtumista.

Heräsin sairaalasta. Tunsin, että en ollut edes pahasti loukkaantunut ja aikaa oli kulunut jo jonkin aikaa. "Olet hereillä! Viimeinkin! TUntuu kuin olisin odottanut ikuisuuden, että heräät!" Kutei sanoi huolestuneena minulle. "Olen kunnossa." Sanoin ja revin itseni irti sairaalan laitteista. Löysin omat vaatteeni yöpöytäni laatikosta. Rupesin pukemaan verkkaalleen. Ranteissani olevat siteet olivat puhtaat, samoin vatsani ja alaselkäni ympärillä oleva. Päätin, että olen tarpeeksi terve lähtemään. "Hei et saisi vielä lähteä! Lääkäri ei ole antanut vielä lupaa!" Kutei huusi pelästyneenä minulle. "Olen ihan kunnossa Kutei. Vaikka oletkin paras ystäväni se ei anna sinulle oikeutta arvostella kaikkea mitä teen." Sanoin Kuteille hiljaa. "En ole kuullut Redistä mitään. Hän on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Eikä hän ole käynyt katsomassa sinua." Kutei kertoi minulle. "Kyllä hän kävi. Silloin kun sinä nukuit. Hän suuteli minua. Se oli pari tuntia onnettumuuden jälkeen. Tunnen hänen suudelmansa yhä." Sanoin hieman ärsyyntyneenä. Otin olkalaukkuni, jonka Kutei oli tuonut ja lähdin. Jätin Kutein vain tuijottamaan tyhjästi perääni.

Päätin mennä kahvilaan ja katsoa josko kukaan olisi soittanut tai jättänyt viestejä minulle. Menin Romance nimiseen kahvilaan. Kahvila oli vanhaan tapaan sisustettu. Otin nurkkapöydän, josta saatoin tarkkailla ympäristöäni. Tarjoilija tuli heti ja kysyi: "Ja mitä teille saisi olla?" En kiinnittänyt häneen juuri huomiota. Olin ottanut piirrustuslehtiöni ja kynäni esiin ja olin piirtämässä kuvaa Redistä. "Iso kamomilla tee ja voileipiä kiitos" Sanoin tarjoilijalle poissaolevasti. Piirsin keskittyneesti monta luonnosta. Erillaisia kaikki. En ollut tyytyväinen yhteenkään. Oli kuin olisin muistellut jotain joka ei enää ollutkaan se miksikä olin sitä luullutkaan. Oli kulunut vain muutamia kymmeniä minuuteja, kunnes olin piirtänyt mielestäni tarpeeksi ja kiinnitin jälleen huomioni ympäristööni. Teeni ja voileipäni oli tuotu laskun kera jo aikaa sitten. Olin laittamassa piirrustuslehtiötäni pois kunnes vaalea, laiha, mutta selvästi vahva käsi nappasi sen minulta. "Hei-" "Nämä piirrustukset ovat upeita, kuka tämä on?" Tuntematon mies kysyi minulta. Hän oli istunut pöytääni huomaamattani. Hänellä oli pitkät mustat hiukset melkein lattiaan asti. Kaunis kuin mikä. "Olen muuten Rei. Hauskan tutustua." Mies esitteli itsensä. "Mitä, miksi.. MInä olen Gabriel.. Kutsu Gabiksi vain." Sanoin hänelle. Hän antoi piirrustuslehtiöni takaisin. En yleensä antanut kenenkään katsoa piirrustuksiani. Laitoin sen laukkuuni nopeasti. Otin hörpyn teestäni. Se oli vieläkin lämmintä.
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Yamasukka

Re: In the end there is only you and me

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Joulu 01, 2008 08:56

Tähänhän jää koukkuun =3 <3 aivan mahtavaa tekstiä, odottelen jatkoa <33

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”