Kio's fantasy/saa poistaa!

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Fuyuki

Kio's fantasy/saa poistaa!

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » To Elo 07, 2008 18:51

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 16:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Yasha

Re: Kio's fantasy

Viesti Kirjoittaja Yasha » Pe Elo 08, 2008 18:24

Jatkajatkajatka kiilttiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Niin siis, toivon ehdottomasti jatkoa. Fantasia-addiktiosta kärsivänä hyppäsin melkein kattoon kun haltiat ilmestyivät esiin. Toivottavasti inspis löytyy jostain ja saamme taas lukea yhden mahtavan tarinan sinulta^^ :wink:
All my friends just run away, when I'm having a bad day

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Pe Elo 08, 2008 18:53

OWOWOOWOW jatka PLIIIS

todella hyvin kirjoitettu, jos tuo tulisi kirjana ostaisin kyllä hetimiten. Nyt jäi vaivaamaan mitä jatkossa tapahtuu?

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Pe Elo 08, 2008 23:44

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Elo 10, 2008 22:38

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ljusia

Viesti Kirjoittaja Ljusia » Ma Elo 11, 2008 02:10

Sinun tekstit on upeasti kirjoitettu ja teksti on hyvälaatuista eikä kirjoitusvirheitä ole haivaittavissa ainakaan minä en löytänyt n__n Tuossa tuossa:
Yllä olevan vehreyden välistä pilkotti vaaleansininen taivas, huikaisevan kirkas ja niin korkealla.
tuo huikaisevan niin eikös se kuulostaisi paremmalta jos siinä lukisi häikäisevän?

Minusta oli ehkä hiukan häiritsevää että jotkut lauseet oli lyhyitä tyyliin kolmen sanan pituisia vaikka ne olisi voinut yhdistää edelliseen lauseeseen tai sen jälkeiseen.
Tällä oli kaksi tummaa, miltei mustaa silmää.
Miltein? Joo olen pilkunviilaaja.
Enenpää en kyllä jaksa pilkkua viilailla :' D

Joo siis tosiaan pidän kirjoitustyylistäsi ja oon pitäny kaikista siun ficeistä
Jatkoaa ~

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ma Elo 11, 2008 19:08

Minusta huikaiseva on parempi sana kuin häikäisevä, mutta sehän on makuasia :mrgreen: Onko miltein sana? Juu, tiedostan kyllä lauseiden lyhyyden ja yritän työskennellä asian eteen.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ma Elo 11, 2008 20:23

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Elo 17, 2008 16:12

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mirei

Viesti Kirjoittaja Mirei » Su Elo 17, 2008 21:50

Oih, JATKA!!!! Tämäkin on aivan ihana tarina ja todella hyvin kirjoitettu:)

Yasha

Viesti Kirjoittaja Yasha » Ti Elo 19, 2008 12:33

Jatkajatkajatka kiiiiiiilttiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! :D koukuttaa aina vain pahemmin ja pahemmin joka lukukerran ja uuden jatkon myötä! Pakko kyllä sanoa, että jos minä olisin ollut Kio, olisin rynnännyt heti kurkkimaan Altonin ja Halin touhuja... :twisted: Joo, älkää välittäkö minusta, mie oon aina tämmönen pikkupervo kun oon väsyny... xD Että ei sen enempää löpinöitä, jatkoa odotellen! :wink:
All my friends just run away, when I'm having a bad day

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ti Elo 19, 2008 21:27

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Ke Elo 20, 2008 12:57

Fuyuki-san: Miten ihmeessä sie osaat kirjoittaa tälläsiä ihania, koukuttavia, kauniita, kamalia kuolauskohtauksia aiheuttavia tarinoita? What's your secret?

Mä en varmaa ikinä yltäis tällaiselle tasolle, mihin sie pystyt! God! Oon ihan täpinöissäni, mitä seuraavaks tapahtuu. Joten jatkathan? :roll:

Niin, unohdin mainita, olen suuri fanisi, joten jos muut hylkää, niin minä jään kahta kauheammin kannustamaan! :wink:
Hate the sin -
but love the sinner

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ke Elo 20, 2008 17:45

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Misaki

Viesti Kirjoittaja Misaki » Ma Elo 25, 2008 18:12

Ohhoh, en ole täällä aikoihin käynyt, enkä edes huomannut tätä tarinaa, saati sitten kommentoinut, joten korjataanpa tapahtunut saman tien, uskollinen fanisi kun olen.

Luin yhdellä kertaa nämä kaikki osat lävitse, aivan älyttömän kivoja, näitä lukee kyllä riemulla, ja hei, Kio on aivan älyttömän ihana nimi♥
Lisäksi sisältö on ainakin tähän mennessä ollut todella erillaista kuin noissa muissa tarinoissa, jotka olet tänne postannut. Johtuen tosin ehkä nimen omaan tästä fantasiasisällöstä, se valtaa aina omaa alaansa melkoisesti, kun täytyy esitellä kaikkia paikkoja ja käytäntöjä erikseen [ja juuri se näissä fantasiatarinoissa koukuttaakin, kun haluaa vaan tutustua syvemmin tuntemattomaan]. Se, että tämä on erillainen verrattuna aijempiin tarinoihisi jotka olen lukenut, ei kyllä ole laisinkaan huono asia. On suorastaan kadehdittavaa huomata, kuinka yksi ihminen osaakin kirjoittaa hienosti näin monenlaisia tarinoita :D Kaiken lisäksi, kun foorumeilta löytää aika harvoin [suomeksi = tämä on ensimmäinen laatuaan johon minä olen törmännyt] hyvälaatuista fantasiaa höystettynä homoilla, tämä on aivan loistava :lol:

Jatkele, odottelen innolla!
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”