Player's Club Dios/saa poistaa!

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Fuyuki

Re: Player's Club Dios

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Heinä 06, 2008 11:30

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Heinä 06, 2008 22:56

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Heinä 06, 2008 23:03

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

janneeh

Viesti Kirjoittaja janneeh » Ma Heinä 07, 2008 13:52

upeeta :)

Mirei

Viesti Kirjoittaja Mirei » Ma Heinä 07, 2008 15:38

Wow! Tähänhän on tullut paljon jatkoa! Hienoa tekstiä, ei voi muuta sanoa. (tai voisihan sitä, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan tuo on hyvinkin kuvaileva ilmaus tähän tarkoitukseen)

Minulla on joskus tapana vain olla ja miettiä kaikkea mitä sattuu ja useinkin huomaan ajatuksieni vain harhautuvan näihin sinun tarinoihisi^^ Ja kaikki arvailuni juonen etenemisestä ovat kyllä menneet ihan päin mäntyä...
Voi, tuo Sam on niin ihana. Lempihahmoni alusta alkaen, tai pikemminkin siitä hetkestä alkaen kun herra ensimmäisen kerran ilmestyi kuvioihin. Olin kyllä aika hämmästynyt kun luin Seiryon tehneen itsemurhan! Mutta siis, kaiken kaikkiaan upea tarina, jatkahan toki:)

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ma Heinä 07, 2008 22:04

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ma Heinä 07, 2008 22:18

poisto

Misaki

Viesti Kirjoittaja Misaki » Ma Heinä 07, 2008 23:31

[käsitin, että tämä on loppu ny?]
Ei hitto, tää on Mahtava, ISOLLA äMMällä. [ja voisko tollasia Sameja tilata jostai postimyynnistä? tuommoinen ois ihana, eikä pelkästään koristeena ;') ♥]

Rakastan tätä, oikeesti, voiko tälläseen sanoa yhtään mitään? Sinunlaisia kirjoittajia on kyllä harvassa, olet oikea aarre, ja tekstisi ovat aivan helmiä. Ja anteeksi, etten kommentoinut tätä aijemmin, mutta en oikein viitsi sanoa mitään, jos ei ole mitään sanottavaa - olet mykistävä.

Misaki kiittää, kumartaa ja jää innolla odottelemaan niitä homokentaureja mitälie ^^
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ti Heinä 08, 2008 06:40

Joo, kyl se loppu. Pitää katella, josko ryhtyisin toimittaa noita Sameja tuolta mun vaatekaapista postimyynnillä. Pari olis siel jemmassa :D Ihan sua ajatellen. Kiva että tykkäsit. Tää loppu tuli vähän kiireesti väännettyä, mulla on liikaa inspiraatiota kun pukkaa jo uutta tarinaa putkeen. Ei kerkee edellistä saattaa loppuun! Kauankohan tää mun inspisputki jatkuu, on jo kestänyt ihmeen kauan...

Yasha

Viesti Kirjoittaja Yasha » Ke Heinä 09, 2008 16:48

Kuten Misaki jo asian ilmaisi, aivan MAHTAVA tarina!!! :D

Häiritseekö sua kovin pahasti jos tulostan tämän itselleni? Oon meinaan lähössä ens viikolla isoseks lastenleirille niin tämä voisi olla hyvinkin sopivaa lääkitystä kiristyneille hermoille sitten aina iltaisin xD tiedän nimittäin kokemuksesta että ne pikkumussukat osaavat olla hieman rasittavia^^

Kuiteskii, aivan ihana tarina (mäkin huolisin yhden Samin jos niitä vain riittää^^) ja odottelen innolla seuraavia^^
All my friends just run away, when I'm having a bad day

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » To Heinä 10, 2008 18:21

Yasha: kiitosta. Eipä häiritse yhtään, tulosta pois ^^ Kunniahan se vain mulle on. Mut älä sit annan niitten pienten lapsukaisten päästä tarinaan käsiksi, traumathan niille tulee :mrgreen:

Mulle jäi kyl vähän paha mieli Shinon takia. No, ehkä se löytää jonkun ihanan miehen lähitulevaisuudessa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”