Tokyo September/saa poistaa!

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yasha

Viesti Kirjoittaja Yasha » To Loka 04, 2007 14:13

*niisk* Tosi ihana tarina! Tykkäsin tosi paljon Kazukin ja Jiron välisestä suhteesta... <3

Pakko myöntää, että jos tarinassa jotain virheitä oli, en minä niitä ainakaan huomannut :P hyvä teksti siis!
All my friends just run away, when I'm having a bad day

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Pe Loka 05, 2007 09:47

Kiitos paljon! ^^
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Misaki

Viesti Kirjoittaja Misaki » La Marras 10, 2007 21:22

Täytyy myöntää että muutamassa kohdassa meinasin pyörtyä, niiin ihana tarina tämä on, noin hyvä teksti piilottaa kirjoitusvirheetkin hiton hyvin, joten en niitä jaksanut edes alkaa metsästää. Oikeasti, olen vieläkin sanaton, iski tämän tytön sydämmeen kyllä ihan täysin. Wau. Ihana. Koskettava. Nyyh. Ja loppuikin juuri sopivaan kohtaan, ei tullut sellaisen turhan pitkitetyn tarinan makua. Wau. Tollasen Jiron mäkin tahdon itselleni <3

Toivottavasti sinua ei haittaa jos tulostan tuon ja pistän ö-mappiini pahanpäivän varalle piristyslukemisiin. Silloon kun elämä potkii perseelle vähän turhankin kovaa piristää varmasti näin ihana ja herkku teksti ;)
Amen.
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ma Marras 12, 2007 14:54

Misaki: olen otettu kommentistasi! :oops: En pistä pahakseni jos tulostat ö-mappiisi!

ato

Viesti Kirjoittaja ato » Ke Huhti 02, 2008 23:52

Todella kaunis ja nautittava tarina. Kiitos kaunis kirjoittajalle! :)

Hieman yritti mieltä kaihertaa muutama asia, jotka kuitenkin peittyivät kauniiseen kuvaukseen. Nopea eteneminen sänkyyn kolisteli minulla henkisen hyväksikäytön hälytyskelloja, varsinkin kun asetelma on mikä on. Myös rakkauden tunnustukset ja yhteen muuttamisesta puhuminen näin pian tuntui hieman kummalliselta. Tarinaan olisi varmaan mahtunut ajankulkua enemmänkin, jos näin olisi haluttu..? Teknisesti ainakin jotkin aikamuodon muutokset kiinnittivät huomiota, mutta se on pieni juttu.

Tunnelma oli kuitenkin todella kaunis ja valloittava. Kuvaus on ihanan tunnelmallista ja mukaansa tempaavaa. Mielessäni piirsin jo hahmot päähenkilöistä, kauniimpia ja elävämpiä kuin itse kuitenkaan pystyisin luomaan. Lisää vaan kirjoittamaan! :D

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » To Huhti 03, 2008 18:35

Kiitos kommentista ato. Olen tiedostanut kyllä tuon asian, että kovin kovaa kyytiä mennään makuuhuoneeseen, mutta olen ajatellut kirjoittaessani tekstiä ikään kuin mangana, jossa myöskään ei välttämättä kovin kauaa näitä juttuja mietitä. Jotenkin en osaa kirjoittaa pidemällä ajankululla, olen kyllä yrittänyt... Itseäni jos ajattelisin, niin omaan arvomaailmaan moinen ei sovi ollenkaan, mutta kirjoittaessa kaikki on mahdollista. Ehkäpä juuri siksi kirjoitankin niin! Onhan nämä tekstit aika lailla fantasiaa, eikä niinkään todellisuuspohjaisia. Ajattelen omia tekstejäni mangoina, miltä ne näyttäisivät paperilla. Mutta siis, ainahan löytyy parantamisen varaa. En tiedä tuleeko sitä päivää kun tarina olisi omasta mielestäni valmis, täydellinen, hyvä. Yleensä jos alan hiomaan jotakin jälkeenpäin, onnistun vain lähinnä pilaamaan hyvän tarinan.

Myös Katsuran Varjossa on tekeleitäni, jos haluat käydä lukemassa ^^

Etsin kyllä myös mangakaa joka haluisi piirtää tarinani sarjakuvaksi ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”