Neko pojat

Keskustelu, kommentit ja ideoinnit kuvataiteesta - sekä fanart että originaalihahmot.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Truthdel
Viesti:

Neko pojat

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Marras 04, 2005 06:58

Uutta materiaalia.
Loin oman topicin tälle koska minusta on pitää aiheet (Chocolate thief) erillään toisistaan.
Mutta asiaan:
Tulipa taas kehiteltyä jostain uusi pariskunta xP Kissapoikia GGGRRRAUH! =^.^=
Isompi sememäisempi kissa/kissapoika on nimeltään Ramm nuoremman/pienemmän ja ukemaisemman oloinen on nimeltää Tomtom (joo syyttäkää catsin liiasta katsomisesta jos nimet jotenkin + aihe tuovat sen mieleen :P)

Tässä ensin tämmöinen herkkupala :
"LOVE at the first sight"
http://www.deviantart.com/view/24797395/
Tässä kyseessäolevassa pojat ovat kissamuodoissaan

Näissä:

"Oh come ooon, give me an kiss... pleease."
http://www.deviantart.com/view/24797532/

"No peeking"
http://www.deviantart.com/view/24802062/

"What the HECK"
http://www.deviantart.com/view/24946549/

"PAWS OFF"
http://www.deviantart.com/view/24954231/

UUSIN
"Kittybutt"
http://www.deviantart.com/view/25024210/

taasen ihmismäisimmissä muodoissaan.

UUSIN
"Love under tree"
http://www.deviantart.com/view/25035293/
ja pojat pääsi puuhiin, jos noin sokerista voi puuhaksi nimittää :3

Sitten tämä menee jo tuhmempiin touhuihin:

nekopoika saa kyytiä (kyseinen nekopoika ei ole kumpikaan edellisistä)
"Wrong Fish"
http://yaoi.y-gallery.net/view/73494/

"3 weasley brothers" (nimen omaan, uskokaa silmiänne, menin ja piirsin HarryPotter fanartia :p)
http://yaoi.y-gallery.net/view/74257/

"Another victim" (jatkoa edelliselle HP fanartille ^^')
http://yaoi.y-gallery.net/view/74257/

Y! galleria vaatii rekisteröitymisen jotta kuvan näkisi (ilmainen)
Viimeksi muokannut Truthdel, La Marras 12, 2005 06:05. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Marras 04, 2005 11:20

Oijj, söpöjä ^^ Kissat on niin ihkupahkuja. Varsinkin tuo Ramm on ihanan idioottihömppänän oloinen~

Nyt soi muuten päässä "Rum Tum Tugger is a curious beast.." Purrnau, Cats on mahtava, perheellä meni joskus hermot, kun se nauha pyöri koko ajan olkkarissa.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ma Marras 07, 2005 17:15

Cats on nami <3 oon itsekkin katsonut sen erittäin moneen otteeseen kun rakastan kissoja ja näitä petoja erittäin paljon :D Rum Tum Tucker onkin aika.. khrm namupala <3 ja jos aloitettaisiin cats parittaminen (yaoi tietysti x3) niin Rum Tum ja Mr.Mistoffelees, kih :D tai no ehkä 9.9' Niiden kahden välillä kun oli jo jotain pientä ihailua muutenkin :) no joo mutta joskos koittaisin saada ne jalat taas maanpinnalle *leijuu haaveilemassa*

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Marras 09, 2005 18:59

argh, olen paha ja tupla postaan :P

Taas uutta materiaalia tullut ja lisää tulee kuin tuutista- ...köh.
Ruusuilkaa tai risuilkaa, kommentit ovat aina tervetulleita <3

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ke Marras 09, 2005 21:18

Ah ha ha!!! Voi miten suloisia kisuliineja ja hassuja! Etenkin oli hauskaa nähdä "Love at the first sight"tin alkuperäinen versio... poistettiinko se todella y!galleryssa...? Vai sainko vain väärän käsityksen? Kuinka ilkeää... minä olen nimittäin nähnyt siellä hentai-kuvankin, mutta minulla ei vain ollut sydäntä sitä raportoidakaan sillä ihmiset tuntuivat pitävän siitä.

Olet muuten todella lahjakas. Ei uskoisi, että olet niin nuori... :wink: Ah, olen niin kateellinen, piirsin sinun iässäsi aivan kammottavia ihmisiä... jotenkin kisuliineihisi rakastuu samantien! (kumpiinkin versioihin heistä!) Teetkö muuten tai oletko aikonut tehdä heistä mangaa...? Vai teetkö vain pin-uppeja? Olisi niin hauska lukea heistä enemmän :D

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Marras 09, 2005 21:22

Joo kyllä se poistettiin mutta nyt sen kuulemma pitäisi kelvata kun liitin siihen kuvan "What the heck..."
Ja tämä tieto tuli aivan adminilta joten eiköhän tämä uudempi versio siellä pysy.

Kiitos kovasti kauniista kommentista. Olen piirtänyt aina ihmisiä lapsesta asti joten tässä se kai palkitaan mutta kusen taustoissa ^^' jo tasapaino pelaa tässäkin :P

Pinuppeja tässä lähinnä ja noita lyhyitä sarjakuva strippejä mutta olisi kiva heistä tehdä pitempääkin juttua joskus.

Kiitos kaunis ruusuista :3

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ke Marras 09, 2005 21:32

Truthdel kirjoitti:Kiitos kovasti kauniista kommentista. Olen piirtänyt aina ihmisiä lapsesta asti joten tässä se kai palkitaan mutta kusen taustoissa ^^' jo tasapaino pelaa tässäkin :P

Kiitos kaunis ruusuista :3
Ole hyvä vain 8)

Minä taas välillä pidän enemmän taustojen piirtämisestä, kuin ihmisistä (niille kun ei tarvitse piirtää ilmeitä). Ehkä minusta tulisikin parempi asissistentti, kuin manga-taiteilija :roll: piirrän nimittäin taustoja ystäväni Wyndstarin mangoihin jatkossa... oh dear me.

Mutta sinun stripitkin on erittäin hyviä :o ! Raa'an todellisuuden syvällä rinta-äänellä niitä voisi saada myös helpommin julkaistua. Toivottavasti pyrit julkaisemaan niitä... itseasiassa vaadin sinua julkaisemaan niitä! Olisi muuten kauhean sääli... strippisi todella saavat minut nauramaan ja se on vain yksi syy lisää olla kateellinen sinulle, sillä minulla ei todella ole huumorintajua sitten enempää kuin kumisaappaalla.

I shall "watch" you... (kunhan siis saan osastoni y!galleryssä muutenkin pystyyn...)

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Marras 09, 2005 21:39

Missäköhän näitäkin pystyisi julkaisemaan ^.^' olen kyllä ajatellut jotain tarjota finnmangaan mutta en tiedä mitenkä sinne kelpuutetaan tämmöistä :3

Kiitos, en yleensä paljoa suunnittele mitä tulen paperille töhertämään, välissä tuntuu että kynä vie enkä minä, mutta kiva kun saan tyhmän komiikkani naurattamaan muitakin kuin vain itseäni :) Ja minua on turha kadehtia ettäs tiedät :p

Thank you for watch :3 <3

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » To Marras 10, 2005 00:40

Truthdel kirjoitti:Missäköhän näitäkin pystyisi julkaisemaan ^.^' olen kyllä ajatellut jotain tarjota finnmangaan mutta en tiedä mitenkä sinne kelpuutetaan tämmöistä :3
Offtopicina, miekin olen ajatellut yrittää väsätä jotain finnmangaan, mutta en tunnu saavan oikein... säädyllisiä ideoita. Ne haluaapi sellaisia kaikenikäisille sopivia. Ihan ymmärrettävää kyllä. Pitääköhän tuota alkaa väsäämään omaa lehtistä sitten :D

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » To Marras 10, 2005 00:57

niin, ihan jaijoston omaa läpyskää :D ei tiädä.
iteltä ehkä menisi nuo kiltit stripit mutta en niinkään varma ole kun kaikki eivät tuppaa tykkäämään välttämättä samasukupuolien romantiikasta :/

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » To Marras 10, 2005 17:06

No sehän se on, että vaikka ne kuinka kilttejä on, niin sama sukupuoli ei aina oikein tule lasketuksi "koko perheen" materiaaliksi :/

kipupiste

Viesti Kirjoittaja kipupiste » Pe Marras 11, 2005 15:03

Hei, tosi hauskoja kuvia ja kiva lämmin väritys. Laitoin sut watchiin y!Galleryssa (mun nick on "rhia") :)

Se yks strippi epäilemättä poistettiin, koska siinä oli pelkkiä eläinhahmoja. Y!G:ssä pitää periaatteessa aina olla joku keskeinen mies/poikahahmo työssä. Poikkeuksia tehdään lähinnä jos kyseessä on osa sarjaa, jossa kuvataan mieshahmoja. Ei siis mitään ilkeyttä ollut tämä, vaan ihan gallerian linjauksen mukainen päätös.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Marras 11, 2005 17:13

kipupiste kirjoitti:Hei, tosi hauskoja kuvia ja kiva lämmin väritys. Laitoin sut watchiin y!Galleryssa (mun nick on "rhia") :)

Se yks strippi epäilemättä poistettiin, koska siinä oli pelkkiä eläinhahmoja. Y!G:ssä pitää periaatteessa aina olla joku keskeinen mies/poikahahmo työssä. Poikkeuksia tehdään lähinnä jos kyseessä on osa sarjaa, jossa kuvataan mieshahmoja. Ei siis mitään ilkeyttä ollut tämä, vaan ihan gallerian linjauksen mukainen päätös.
Kiitos kaunis <3
Joo ymmärsin kyllä tämän kun sain selityksen enkä koskaan oikein närkästänyt, harmistuin lähinnä koska tahdoin sen ylös näkyville koska siinä on jotain joka hieman ilmentää Rammin ja Tomtomin suhdetta :P poor Ramm.
Sain sen laitettua takaisin kysyessäni neuvoa vielä adminilta että voinko ladata ylös saman kuvan jos liitän siihen kuvan pojista ihmishahmoissa ja tämä myös toimi ja olen siitä iloinen toivon vain että kukaan ei järkeile taas omiaan ja mene ilmiantamaan ilman hyvää syytä 9.9'' Mutta tapahtuneesta selvittiin hengissä joten no proplemo :D
Hyvää viikonloppua kaikille!!

varjo

Viesti Kirjoittaja varjo » Ke Helmi 15, 2006 19:29

Nuo nekopojat on aivan uskomattoman ihania! :D Varsinkin "kittybutt", sain nenäverenvuotoa ihastuksesta <3
Millä värität nuo?

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » To Helmi 16, 2006 19:13

Adobe Photoshopilla cs2 sieltä yleensä toiminto: Image-> Adjustment-> Hue/Saturation ja viimeksimainitusta löytyy kohta Colorize jonka rastitan ja sitten säätelen kahta ylimmäistä nuolta :3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tähdenlennon galleria”