http://www.deviantart.com/deviation/20572661/
Lissee omia poikiani. Voisi editoida tuota vanhaakin postausta, mutta olen laiska.
Ah niin taiteellista taidetta
Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit
Aija, punapäällä on veikeä ilme <3
Ihanaa väritystyötä, olen kade. Nättiä tussausviivan (tai minkälie, en ole kauhean etevä erilaisten kynälajien jättämän jäljen tunnistamisessa) käyttöä myös. Brunette näyttää hyyyvin keskittyneeltä kaveriinsa ^.~
Haluaisivatkohan ne tulla tekemään tuota minun huoneeseeni? Kaipaisin mielekästä katseltavaa.
Ihanaa väritystyötä, olen kade. Nättiä tussausviivan (tai minkälie, en ole kauhean etevä erilaisten kynälajien jättämän jäljen tunnistamisessa) käyttöä myös. Brunette näyttää hyyyvin keskittyneeltä kaveriinsa ^.~
Haluaisivatkohan ne tulla tekemään tuota minun huoneeseeni? Kaipaisin mielekästä katseltavaa.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi
Oi, et ole ainoa. En saa millään päähäni mahtumaan miten joku voi osata värittää noin upeasti. Olisit Rimppu varmasti biologian ja maantiedon opettajani suosikki ;)Arana kirjoitti:Aija, punapäällä on veikeä ilme <3
Ihanaa väritystyötä, olen kade.
Niin ja kuvasta, hyvää jälkeä olet saanut aikaan. Rakastan tuon bruneten hiuksia<3