Maanantai-illan tuherrus

Keskustelu, kommentit ja ideoinnit kuvataiteesta - sekä fanart että originaalihahmot.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Maanantai-illan tuherrus

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Maalis 28, 2005 21:44

Taas tällaista.

Kuva

Verta, höyheniä, luoteja ja latinoenkeleitä. Kaikkea sitä.

Joo, tiedän... Nuo pyssyt ovat ihan muotopuolia. Piirsin koko kuvan puolivalmiin skessin päälle, enkä jaksanut pähkäillä poikien paukkurautoja sen enempää. :?
It's not the size, it's how much you use it.

AidaSuomi

Viesti Kirjoittaja AidaSuomi » Ti Maalis 29, 2005 20:56

fanitan, fanitan!!! :D

oikun tollasia pitäis olla enemmän. Hienon näköistä toi lopputulos - mä jättäisin kuvan vain skessiks, kun mun värit kuitenkin töhryis koko työn... :oops: Tosi hieno!
"Influence is immoral. To have your influence on someone is like giving your soul to him." -Oscar Wilde

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Pe Huhti 01, 2005 01:36

Noi siivet on tosi kivan näköiset :) Itse laittaisin kyllä voimakkaammat varjostukset kun ei ole ääriviivoja.
Noretus

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Huhti 01, 2005 12:14

Oi~ Siipiä. Mie rakastan siipiä. Siivekkäät ihmiset on melkein maailman paras keksintö, heti nallekarkkien jälkeen. Ja sitten kun sen värkkää negatiiviksi niin se on jotain vielä parempaa, nimittäin mustasiipinen mies~ Trallallaa. Hyvin piirretyt siivet. Itse tuppaan väsäämään aina liian pitkiä sulkia, jolloin koko siivestä tulee jotenkin hankalan muotoinen ja erittäin pirullinen piirtää.

Paukkuraudat ei oo kivoi, ellei ne oo sellaisia vanhahtavia pitkäpiippusia. Teräaseissa on sitä jotain. Mutta niin ne latinot vissiin pyssyillä paukuttelee toisiaan. Humm..
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Pe Huhti 01, 2005 15:01

Joo noista pyssyköistä tulikin mieleen: jos tykkäät piirtää niitä ( niinkuin minä kun jaksan XD;; ) niin sijoitappa huviksesi vaikka johonkin halpis Airsoft jousivemppuun. On sitten 3D malli jota piirtää :3 ( ja pyssyistä tulee tosi kivan näköisiä kun ne piirtää oikein yksityiskohtaisesti <3 ).
Noretus

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Huhti 01, 2005 18:01

Kiitän ja kumarran! ^_^

Harvemmin jaksan piirtää mitään oikeasti haastavaa, joten epämääräiset yksityiskohdat jäävät toisinaan pakostakin puolitiehen. Yleensä rääpystelen mielummin tuota fantasiatavaraa, jossa ei lugerit ja dessut paljoa vilahtele. Mutta joo, siitä on aikaa kun olen viimeksi piirtänyt mallista... Voisinpa ihan huvikseni etsiä halvan nallipyssyn ja sitten vielä jonkun vapaaehtoisen käden pitelemään sitä.

Siitä olen leonichanin kanssa samaa mieltä, että teräaseissa tosiaan on sitä jotain. Niissä on jotain jäljittelemätöntä seksikkyyttä, joka pyssyistä puuttuu. Ehkä se johtuu siitä, että tosielämässä pyssyillä ammutaan koko ajan porukkaa, mutta harvemmin sitä törmää kadulla veistäheiluttelevaan ninjaan. *shrug*
It's not the size, it's how much you use it.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tähdenlennon galleria”