Yaoi- sarjoja? muitakin siis kuin Loveless ja Gravitation

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Firefly64
Viesti:

Yaoi- sarjoja? muitakin siis kuin Loveless ja Gravitation

Viesti Kirjoittaja Firefly64 » Ma Huhti 13, 2009 08:09

Täälläpä yksi Yaoi/ Shounen Ai fani tyttö haluaisi tietää onko muitakin tähän gatekoriaan kuuluvia Anime/manga sarjoja kuin Loveless ja Gravitation. uteliaisuuttani tässä kyselen kun haluaisi tutustua muihinkin sarjoihin mutta vasta alkajana tunnen vain nuo kaksi.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/

Koji

Re: Yaoi- sarjoja? muitakin siis kuin Loveless ja Gravitation

Viesti Kirjoittaja Koji » Ke Touko 13, 2009 15:23

No vaikkapa; Ai no kotoba mo shiranaide, Sensitive P ornograph, Boys Next Door ja Ze :3
Kaikki ovat hyviä. SPtä suosittelen, jos tykkää ihan kunnon yaoista.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Firia

Viesti Kirjoittaja Firia » Ti Kesä 02, 2009 14:16

Junjo Romantica, jos tahtoo "toimintaa"

Eerie Queerie, jos tahtoo myös sitä juontakin enemmän mukaan :D

Vivilan

Viesti Kirjoittaja Vivilan » La Kesä 13, 2009 20:35

Onhan noita. Ja paljonkin. :D

Itse on jo mainittujen SP:n ja Lovelessin lisäksi tullut katsottua:
Enzai - syytön poika vangitaan murhasta vankilaan, 2 jaksoa
Boku no Sexual Harassment - Nätti nuori bisnesmies hoitelee yhtiön kauppoja lakanoiden välissä, 3 jaksoa
3/4 Ai no Kusabista - jäi kesken ihan vain laiskuuttani, kun en silloin jaksanut etsiä seuraavaa osaa YT:stä. xD suosittelen silti, tulen joskus katsomaan loppuun.
Okane ga Nai (No Money) - serkku huutokauppaa päähenkilön huutokaupassa velkojensa kuittaamiseksi, 4 jaksoa
Papa to KISS IN THE DARK - poika tykkää isästään, pojasta tykkää kaikki. Suhteellisen koominen tapaus. :D 2 jaksoa
Kirepapa - Sarjassa vainoharhainen isä, joka livauttaa poikansa kavereiden juomiin laksatiivia.
Fish in the Trap - Tämän hahmoasettelut jäivät vähän epäselväksi. Poika, joka työskentelee koulun jälkeen osa-aikaisesti yhtiössä, raiskaa koulutoverinsa porukkansa kanssa.
Angel's Feather - fantasiavivahteinen, kaaaaksi jaksoa.
Sukisho/Sukisyo
(vähän juonijuttuja ja muita, lähinnä omaa tylsyyttäni.)

Itse ajattelin jossakin välissä vilkaista vielä nämä:
Fujimi Orchestra
Gakuen Heaven (Pääsin 1. jakson alkuun, kun uupui into. Nähtävästi kategoriaa "Lupasit, että ollaan aina yhdessä")
Level C
Lesson XX
Mirage of Blaze
ja Earthian, lähinnä siksi, että tämä on tainnut pyöriä suht monessa katsotussa seka-amv:ssä.

Ja jos lukea tahtoo, niin Love is Like a Hurricane on omasta mielestäni hyvä valinta. Uke on vähän vietävissä, mutta silti ihan uskottava hahmo.

Theevi

Viesti Kirjoittaja Theevi » Ke Syys 02, 2009 22:38

Kattava lista edellä pakko sanoa :D
Vivilan kirjoitti:Itse ajattelin jossakin välissä vilkaista vielä nämä:
Fujimi Orchestra
Gakuen Heaven (Pääsin 1. jakson alkuun, kun uupui into. Nähtävästi kategoriaa "Lupasit, että ollaan aina yhdessä")
Level C
Lesson XX
Mirage of Blaze
ja Earthian, lähinnä siksi, että tämä on tainnut pyöriä suht monessa katsotussa seka-amv:ssä.
Näistä suunnitteilla olevista voisin sanoa, että Eartian on klassikko, mutta lue mielummin mangana. Anime oli aika sekava eikä tee oikeutta mangalle (niin kuin ei moni muukaan ova). Eartian mangan on muuten piirtänyt Kouga Jun, eli Lovelessin piirtäjä. Se innoitti itseni lukemaan mangan.
Gakuen Heaven perustuu yaoi peliin alunperin ja kuuluu juuri aiemmin mainittuun kategoriaan. Katsottava, jos tykkää söpöilystä ja kaikki on ihastunut päähenkilöön -tyyppisistä juonista.
Mirage of Blazen aikoinani katsoin englannin kielisillä dubeilla ja se oli kamalin kokemus ikinä. Kannattaa katsoa tarkasti mitä hankkii! Juoni oli hyvä, mutta lähinnä shounen-ai:ta jos sitäkään.

Ai no Kusabi on jokaisen yaoi fanin pakko katsoa yleissivistävänä animena, mutta valitettavasti toisia häiritsee sen ysäri piirtotyyli. Mutta eipä hätää! Siitä on vielä tänä vuonna tulossa remake 13 osaisena ovana, joten viimeistään silloin kannattaa tutustua. :)

Vielä voisin lisätä hyviä anime vaihtoehtoja:
Haru wo Daiteita (Embracing Love)
Winter Cicada
Boku wa Konomama Kaeranai (I Shall Never Return)
Ikoku Irokoi Romantan (kannattaa lukea myös manga ja tutustua muihinkin Yamane Ayanon mangoihin erityisesti Crimson Spell ja Viewfinder)
Hyakujitsu no Bara

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ti Syys 08, 2009 18:36

The Sex Therapist on myös hyvä sarja, vaikka onkin pokkarin vain.
Juonesta sen verran, että siinä Kain niminen epäihminen pitää baaria jonne monet tulevat kertomaan heidän rakkaushuolistaan. Kainpa päättää auttaa heitä huolissaan muuttumalla näiden rakastajien näköisiksi ja hoitaen vähän eri tavalla terapiaa... x)
Hauska ilmestys ja ihanat tarinat.

Ja myös Kabuki - Hana no Shou on mainio luettava, vaikkei niinkään yaoita sisällä. Ihana tarina. Päähenkilöt lupaavat toisilleen olevansa aina yhdessä. Tähän asti kliseistä, mutta kun molemmat kuolevat ja toinen rupeaa etsimään oikeaa rakastaan (koomasta herättyään) ja selvittämään vähän nykyisen elämänsä mysteerejä.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Shaiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shaiana » To Syys 10, 2009 16:20

Hei, tämä varmaan käy suosittelutöpöstä.

Kaipailisin sarjakuvia, jotka on piirretty yksityiskohtaisesti, nätisti ja ilman mitään karmeita chibi -viritelmiä. Juonen haluan, mutta en mitään lässynlässyä jossa suurin pointti on päähenkilön ongelma oman seksuaalisuutensa kanssa. (Siis tätä tyypillistä EMMÄ MIKÄÄN HOMO VOI OLLA AAAAA!!!111) Tietenkin homoseksuaalisuuden problematiikkaa tuodaan esille varmasti ihan kaikkialla, eikä siinä mitään, mutta... no... sanotaanko, että jos päähenkilöt voisi olla itsensä kanssa sinut ilman suuria identiteettikriisejä, olisin onnellinen. Kaipaan myös itse parisuhteen lisäksi myös muuta sälää.

No, koska en osaa selittää välttämättä tarpeeksi hyvin, annetaan esimerkki: FAKE. Sarja on hyvänpituinen ja sisältää sopivasti kaikkea muutakin äksöniä kuin vain naismaista lässytystä, ja pari on nätisti 20-jotain. Itse pusuttelukohtauksetkin toimivat hyvin. Toki, kritisoin aina tätä tyypillistä, ärsyttävää kuviota: kun ollaan menossa sänkyyn päin, oho, joku häiriötekijä (J.J., Bikky tai joku muu) tulee paikalle ja oletettavasti vetää Deetä turpaan (tämä oikeasti toistuu jo niin häiritsevän paljon!). Lisäksi itse parisuhdetta käsitellään liian vähän aikuiseen tapaan. Ja toisen älytön vastustelu ja toisen nussimishimo...

Eli etsinkin nyt sarjoja, jotka:
1) sisältävät aikuisia hahmoja, jotka ovat hyväksyneet homo-/biseksuaalisuutensa (tämä sisältää myös seuraavan: molempien tulee myös näyttää aikuisilta miehiltä, eikä toinen näytä miltään 12v nassikalta! näitä on nähty... sairaat japanilaiset...)
2) parisuhdetta puidaan aikuiseen malliin, ilman runsaita "tilannetta keventäviä chibiruutuja"
3) on piirretty nätisti, ilman perus animumanga-isoja silmiä ja glitteriä (tykkään realistisemmasta otteesta, mutta myös yksittäisistä piirtäjälemppareista voisin mainita Yukine Honamin, Sanami Matohin tyylistä en pahemmin tykkää, tai lähinnä sen naamoista)
4) juoni sisältää myös muuta elämää, eikä siis ole vain parisuhdejuttuja - jos tämä "muu elämä" sattuu olemaan toimintaa (poliisi-, palomies-, Indiana Jones - tai solttujuttuja... mitä tahansa) niin kahta parempi ;)
5) seksiä saa ja pitääkin olla, mutta välttämättä mistään hirveistä raiskausmeiningeistä en välitä. tietenkin juonen kannalta oleellinen on oleellista, mutnii. enkä nyt välttämättä tykkää jos minulle nyt tarjotaan jotain oneshotteja joissa koko touhun ydin on päästä sänkyyn eikä tämän ns. ultimate goalin jälkeen olekaan enää mitään (ts. tarina päättyy siihen).
(6) en hirveästi tykkää kolmiodraamoista, mutta tämä nyt on aika liukuvaa... Rinistäkin tykkäsin)

Tiedän, että olen aika vaativa. :D Siksi voisin kai listata vähän osviittaa siitä, mistä olen aiemmin pitänyt:
- Fake
- CUT
- Only the Ring Finger Knows (piirtotyylistä huolimatta)
- Rin!
- Kiss Scandal (oneshot)
... nojoo, ei ny äkkiseltään kyllä tule oikein muita mieleen. Mutta noista varmaan näette, ettei kaikkien kohtien todellakaan tarvi täyttyä. Kunhan asiaa käsitellään muulla kuin ihihiihihihi ne pussaa! -tavalla.

Otsikkoon viitaten Gravitationista en niinkään välitä, ja Lovelessiin en ole tutustunut ensimmäistä animujaksoa enempää mutta sen perusteella en ole kiinnostunut. Eli niitä älkää tarjotko. Sen sijaan osoitan lievää mielenkiintoa seuraavia nimikkeitä kohtaan:
- Stolen Heart
- Desire
- Day I Became a Butterfly
- Same Cell Organism

Voisitte kertoa mielipiteenne ainakin niistä ja vähän arvioida, kannattaako minun sijoittaa vähäisiä ropojani niihin. :)
6 leaves left

Theevi

Viesti Kirjoittaja Theevi » To Syys 10, 2009 17:49

Shaiana kirjoitti:Otsikkoon viitaten Gravitationista en niinkään välitä, ja Lovelessiin en ole tutustunut ensimmäistä animujaksoa enempää mutta sen perusteella en ole kiinnostunut. Eli niitä älkää tarjotko. Sen sijaan osoitan lievää mielenkiintoa seuraavia nimikkeitä kohtaan:
- Stolen Heart
- Desire
- Day I Became a Butterfly
- Same Cell Organism

Voisitte kertoa mielipiteenne ainakin niistä ja vähän arvioida, kannattaako minun sijoittaa vähäisiä ropojani niihin. :)
Loveless mangaan kannattaa ehdottomasti tutustua. Animea on toiset kehuneet, mutta henkilökohtaisesti pidän sitä huonona. Minulla on ilmeisesti paljonkin samanlainen maku kuin sinulla, joten uskallan sitä silti suositella :)

Noista mangoista, joihin osoitat mielenkiintoa, olen lukenut Day I Become a Butterfly ja Same Cell Organism. Molemmat on Sumomo Yumekan piirtämiä ja tosi kauniin näköisiä. Tarinoita ei oikein voi kuvata muuten kuin suloisiksi, mutta tuntuvat silti realistisilta. Molemmat ovat K16, joten ei kyllä sisällä seksiä. Mahtaisivatko olla siinä 16 kieppeillä mangojen hahmotkin, mutta aika kypsästi silti käyttäytyvät. Pakko tosin huomauttaa, että Day I Becomessa on myös hetero rakkautta! (Itselle tuli shokkina :D) Suosittelen kyllä näitä, jos tuo edeltävä kuvaus herätti yhtään kiinnostusta. Harva yaoi on ollut niin hyvä, että löytyy vielä hyllystäni enkä ole myynyt pois, mutta nämä kaksi kuuluvat joukkoon.

Noiden lisäksi kestosuosikkinani on ollut Manic Love ja Fake Fur -mangat. Molemmat ovat Satomi Yamagatan piirtämiä ja Fake Fur on Manicin jatko-osa, vaikka ovat kyllä hyvin yksinkin luettavissa (löytyy vielä jatko-osa Manic Lovellekin, mutta ei ole julkaistu englanniksi). Näiden mangojen juoni ei pyöri sen homouden tai sen yhden rakkauden kohteen ympärillä, vaan hahmoilla vaihtuu kiinnostuksen kohteet ja seksiä harrastetaan muutenkin kuin rakkaudesta. Minusta aika syvällisiäkin ajatuksia noissa. Näissä mangoissa on myös oikeasti homoja, eikä niitä perinteisiä "oon kyllä hetero, mut tykkään susta".

Oletko enemmänkin ostanut lukemasi mangat vai oletko perehtynyt internetin laajaan manga tarjontaan? Oletko kiinnostunut nimenomaan ihmissuhde painotteisesta yaoista vai kiinnostaisiko vähän laajempikin juonikuvio? Voin katsoa joitakin parhaimpia mangoja netin suunnalta jos kiinnostaa :)

Shaiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shaiana » To Syys 10, 2009 18:24

Oi, kiitos vastauksesta :)

Siitä on oikeasti todella paljon aikaa, kun viimeksi olen varsinaisesti näitä juttuja harrastanut. Tai, no - sanotaanko että enemmän olen suuntautunut fanficceihin (ja muihin novelleihin ja sen sellaisiin) päin. Siispä en oikeasti ole seurannut mitään uusia julkaisuja tai semmottisia sitten 15-vuotiaasta. Muutama vuosi sitten luin kuitenkin aktiivisesti kaikkia faniryhmien käännöksiä, vähän genrestä kuin genrestä - suurin osa oli aika hirveää kuraa, mutta sieltä nappasin Rinin ja Cutinkin. :) Eli siis juu, pointtini oli, että vaikka tykkäänkin enemmän käsiinotettavasta pokkarista, myös näytöltä luettava sarjis menee.

Tykkään kyllä ihmissuhdekuvauksista, mutta toisaalta pidän myös laajemmista kokonaisuuksista. Sanotaanko että paras mahdollinen tilanne olisi joku näiden yhdistelmä, missä keskityttäisiin välillä aina tarkemmin kuvaamaan pariskunnan yhteistä iltaa, mutta se ei olisi koko tarinan pointtina vaan vain osa isompaa juonikuviota. Juonen ei myöskään tarviisi keskittyä vain näihin kahteen vaan puolestani saisi kyllä sivuta muitakin, ehkä jopa useampia pareja muodostuisi ja hajoaisi, riippuen miten pitkälle aikavälille tarina sijoittuisi. Kunhan nyt vaan kaikki liittyy toisiinsa eikä kertomus ole vain hajanainen läjä oneshotteja, joiden pitäisi muka liittyä jotenkin etäisesti toisiinsa. :D

Viestisi perusteella voisin kyllä vaikka tilaillakin jostain nettikaupasta jomman kumman, Same Cell Organismin tai sen toisen. Piirtotyyli tosiaan ainakin kannen perusteella on silmiähivelevää. Myös Manic Love ja Fake Fur kuulostivat pitkälti siltä, että voisin katella. Harmi, ettei Kokkolan kirjasto ole oikein kunnostautunut japsihömpän suhteen samalla tavalla kuin monet muut kirjastot ovat - olisi kiva tutustua näihin kaikkiin ensin paremminkin ennen ostamista. Ehkä olen vähän pihi, mutta tuolla kaapissa on muutamia sellaisia opuksia, joiden osto on harmittanut minua niin kauan... kun ostin ne vaan pikaisen selailun perusteella... jos vain saisin myytyä ne pois. Kokkolan tarjonta muutenkin tältä saralta on luokkaa tunnetuimmat nimikkeet niin pitää tilata netistä eikä voi siis edes kaupassa selailla.
6 leaves left

Shaiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shaiana » To Syys 10, 2009 23:54

Tuttuja nimiä. :) Noi ryhmät siis. Pitää katella.

Hmm, minultakin löytyy yhä Rinin, Cutin ja Wild Rockin (ja monen muunkin) skannit koneelta. Rinin lisensoiminen oli kyllä todella hieno uutinen silloin taannoin ja tuollahan ne nököttää nyt hyllyssä. <3 Cutkin olisi jos olisin sitä löytänyt, nytkin Fantsun verkkokaupasta lopussa... Wild Rockista en edes hirveästi kai pitänyt. Sen sijaan tuolla on kyllä jotain, joista tykkäsinkin, voisin etsiä ne ikivanhasta mangakansiostani esille ja onkia jostain tietooni, olisiko niitä lisensoitu. ^^ Kyllä minä olen vähän sitä tyyppiä että vaikka ehkä waretankin, testimielessä, myös ostan - jos tykkään. Käytettynä ehkä, kun opiskelijaelämää kuitenkin elellään, mutta ostan kuitenkin. Jos taas en tykkää, ei se koneellakaan kyllä kauaa homehdu.

Ainakin Joensuun kirjastossa oli aika hyvä sarjispuoli, mitä kesälomalla vilkaisin. En sitten tiedä, miten yleistä se on, ja miten paljon sielläkään oli mangaa tai poikarakkautta, sillä en ehtinyt katsella sitä nurkkausta läpi kunnolla... mutta jotain nyt kuitenkin.

// Niin, kiitos todella paljon vaivannäöstä! :) Arvostan sitä!
6 leaves left

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Pe Syys 11, 2009 15:24

Mikäs sen sarjan nim nyt olikaan... Haru wo daiteita? Tais olla. Itse en voi oikean sanoa, millainen se on sisällöltään, kun en ole vielä ehtiny lukea sitä, mutta kaverini kehuu sitä todella paljon.... Siinä on joku nuorempi seme, uke on sit se vanhempi.. O__O Nyaa se on kuulemma hauska ja siinä on aika paljon niit kohtauksia, mut niin ainakin mun kaveri sanoo.... Sarja löytyy Animephilestä... Olipa tääkin turha viesti....
Master fucking spark, bitch!

Theevi

Viesti Kirjoittaja Theevi » Pe Syys 11, 2009 18:07

Arumi kirjoitti:Mikäs sen sarjan nim nyt olikaan... Haru wo daiteita? Tais olla. Itse en voi oikean sanoa, millainen se on sisällöltään, kun en ole vielä ehtiny lukea sitä, mutta kaverini kehuu sitä todella paljon.... Siinä on joku nuorempi seme, uke on sit se vanhempi.. O__O Nyaa se on kuulemma hauska ja siinä on aika paljon niit kohtauksia, mut niin ainakin mun kaveri sanoo.... Sarja löytyy Animephilestä... Olipa tääkin turha viesti....
Pakko sen verran mainita, että Haru wo Daiteitaa eli englanniksi Embracing Lovea on ainakin tällä hetkellä manga muodossa aika mahdoton löytää, koska englannin kielinen julkaisija meni konkurssiin eikä vanhoja painoksia enää myydä. Libre Shuppan on kuulemma sarjan lisensoinut, mutta ei kai ole mitään vielä julkaissut. Itse jäin ainakin kaipailemaan lisää Embracingiä, joten täytyy odotella kärsivällisesti. :) Haru wo Daiteita nimellä löytyy kyllä anime versio, joka sekin on kyllä suosittelemisen arvoinen.

OlenKukka

Re: Yaoi- sarjoja? muitakin siis kuin Loveless ja Gravitatio

Viesti Kirjoittaja OlenKukka » La Tammi 01, 2011 01:41

no parhaimmistoa ehkä olisi mielestäni:
- Junjou Romantica (http://fi.wikipedia.org/wiki/Junj%C5%8D_Romantica) (24 jaksoa, suosittelen)
- Koisuru Boukun (katsoin OVAt ja jatkoin lukemalla mangaa kiinnostuksesta, mitä parille kävisi)

Hyvää katsomis/lukemis aikaa :wink: !

Bijou

Viesti Kirjoittaja Bijou » Pe Tammi 28, 2011 01:09

Kuulun niihin, jotka pitävät suurisilmäisistä hyvännäköisistä hahmoista ja herkullisen tuhmista tilanteista, jotenkas lempiyaoi-listani näyttää tältä:

Animet:

Okane Ga Nai: Rakastan Ayasea ja Kaunouta. Puitteet ovat kauniit kuten hahmotkin (vaikka Kanou onkin hieman korostetun pitkä ja maskuliininen ja Ayase taas epäilyttävän hento) ja opening on kaunista kuunneltavaa myös. Hauskoja tilanteita ja paljon seksiä, vaikkakin pakotettua, mutta kumminkin. Loppujen lopuksi kaunis pari. (4 OVA:a, varmasti 18+ luokitus).

Seitokaichou ni Chuukoku: Todella kaunis uusi anime, harmi kyllä lyhyt ja siksi anime jättääkin juoneen hieman hämmentäviä aukkoja. Hienoa nähdä hieman ulkonäöltään hieman erilaisia hahmoja, etenkin Seme tässä ei ole aivan klassisen Semen näköinen. (2 OVA:a)

Fujimi Orchestra: Eroaa tyyliltään aika paljon aiemmista, sillä piirrostyyli ei ole kovinkaan kaunista ja hahmot eivät ole adoniksia, mutta kelpaavat. Juoni on sekava ja sarja vaatii pariin kertaan tajuamisen, että kaiken ymmärtäisi, sillä ajassa hypitään aikalailla eteen- ja taaksepäin. Erittäin mielenkiintoinen kuitenkin, suosittelen ainakin katsottavaksi. Ainakin saa kuunnella klassista musiikkia. (Yksi tunnin kestävä jakso)

Manga:

Mister Mistress: Kertoo pojasta nimeltä Fujimaru ja incubus-demonista nimeltä Rei, jonka ravintoa on seksuaalinen mielihyvä. Todella herkullinen ja täynnä mukavaa huumoria sekä tuhmaa toimintaa. Plussaa siitä, että sängyyn ei hypätä heti vaan käytetään paljon muita erittäin innovatiivisia keinoja. Piirrostyyli on kaunista ja hahmot ihania. Etenkin välipiirrokset ja huumorikevennykset ovat ihania (little Fujimaru <3). Ei ole liian tuhma, vaikka mm. lonkeroita löytyy. (3 pokkaria käsittääkseni)

Prince Charming: Sisältää melko realistiset puitteet, mutta hieman epärealistisemmat hahmot. Kolmio- tai ehkäpä neliödraamaa, jonka keskipisteenä on uke-Sensei. Piirrostyyli on hyvää, mutta realistista. (3 pokkaria myös)

sontsi

Viesti Kirjoittaja sontsi » Ke Helmi 29, 2012 18:41

Oma ehdoton suosikkini on manhwa Totally Captivated, kannattaa todella lukea jos ei ole vielä tuttu. Aivan ihanaa piirrosjälkeä, mahtavat hahmot ja mielenkiintoinen mafiamaailmaan sijoittuva juoni.

En niinkään tykkää perus "isosilmäinen avuton pikkupoika joutuu ison ja vahvan miehen kynsiin" -juonesta - Totally Captivatedissa päähenkilö Ewonilla on ihan oma tahto ja mielipiteet :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”