Dany & Dany

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Kappa

Dany & Dany

Viesti Kirjoittaja Kappa » To Loka 11, 2007 22:02

Dany & Dany on/ovat italialaisia ja tekevät mangaa, lähinnä yaoita ja shounen aita. Yaoi Press ja Tokyopop ovat joitain heidän töitään (englanniksikin) julkaissut, samoin kuin saksalainen Wild Side. Ja vaikkei se siis puhdasta japanilaista mangaa olekaan, lasken sen siksi silti ja päätin uskaltaa tänne topicin tehdä.

Itse tutustuin Dany & Danyyn suunnilleen kolme ja puoli vuotta sitten, eli siis vuonna 2004, jolloin heitä ei oltu julkaistu kuin Italiassa. Löysin heidät heidän lumoavan Anne Ricen Vampyyri Kroniikoista tehdyn fanartin ansiosta. Varmasti on jotkut muutkin täällä sitä nähneet!!

Joten, onko kukaan täällä heidän töihinsä tutustunut? Itse nimittäin olen vähän miettinyt, pitäisikö ostaa, haluaisin kuulla mielipiteitä. Onko tarinatkin hyviä, vai kannattaako ostaa pelkän artin takia, joka on ainakin minulle noussut jo tunnustettuihin ja nostalgisiin arvoihin? Ja jos joku on sattunut edes sitä heidän hehkuttamaani arttia vilkaisemaan, tuokaa kommenttejanne esille. Ja jos ei ole vielä nähnyt, menee heti katsomaan. Itse olen ainakin täysin rakastunut siihen, ollut jo kauan. Hei, ei näitä toistensa kimpussa hyöriviä ja pyöriviä kaunokaisia voi ohittaa ihastelematta ja ilman pientä nosebleediä. :D

Mielipiteitä?

http://www.danyanddany.com

PoisonPineapple

Re: Dany & Dany

Viesti Kirjoittaja PoisonPineapple » To Marras 11, 2010 14:03

Siitä on pitkä aika kun tämä keskustelu on aloitettu, mutta:

Rakastyin Dany&Dany tuotantoon joskun ammattikouluaikoina eli n.5-6 vuotta sitten. Löysin myös aikoinaan Kukunorin nettikaupasta heidän yaoi mangansa The Lily and the Rose ja olihan se pakko ostaa kun hintakin ole vain vaivaiset 7€... O_O Pilkkahinta.

Ehdottomasti rakastan heidän tyyliään ja jos vielä heidän mangansa kiinnostaa niin tuon minun ostamanani kustantaja on YaoiPress. http://www.yaoipress.com/
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Katikas

Re: Dany & Dany

Viesti Kirjoittaja Katikas » Su Marras 14, 2010 15:20

Minäkin löysin heidän tuotantoaan Vampyyri kronikoiden fanartin kautta. :D Lumouduin heidän tyyliinsä, mutta unohdin kyseiset piirtäjät moneksi vuodeksi. Noiden sarjakuvien juonesta en tiedä, sarjakuvien kattelu jäi siihen vilkuiluun enimmäkseen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”