Kuka kuumin Saiyukin pojista?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Fuyuki

Kuka kuumin Saiyukin pojista?

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Syys 02, 2007 19:23

Kaikki Saiyuki immeiset vastaamaan, muutkin toki saavat avata sanaisen arkkunsa ^^ Eli, kuka Saiyukin pojista on hotein ja miksi? Vaiko kenties joku muu hahmo Saiyukista? Itse diggasin pitkään Sanzoa, mutta nyt on alkanut Gojyo kovasti polttelemaan. Jotenkin se on se Gojyon seksinnälkäisyys ja rööki huulessa, tukka, viettelevä katse...jokin. Grr! Kyllähän ne kaikki on niin <3
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Su Syys 02, 2007 21:11

Saiyuki.... ah! pelkkä nimi tuo hymyn huulilleni.

No... ihan ensin on sanottava, että tykkään hyvin monestakin hahmosta Saiyukissa.

1. Sanzo - sen asenne on vaan niin.... pitäskö sanoo... isällinen? No en mä tiedä, mut mä vaan rakastan sitä.
2. Gojou, vai miten sen nimi taas kirjoitettiinkaan - no kuitenkin... se on ikuinen naistenmies (tai ainakin yrittää) tosin kyl mä sille antaisin heti, jos se sattuis kohdalle XXD ja muutenkin se on niin asia mies - aina riitelees Sanzon kanssa XXD
3. Hakkai - nelikon äitihahmo (ja lisäksi sillä on on mun lemppariääninäyttelijä Akira Ishida) ja muutenkin symppis, mutta tarvittaessa vaarallinen.
4. Kou Gaiji - nelikon "vihollinen", ja sillä on namu takki.
5. Hakuryuu - kuka nyt EI rakastaisi lohikäärmettä, joka voi muuttua autoksi, mikä pystyy lentämään (no ainakin jonkin aikaa)?
Hate the sin -
but love the sinner

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Ke Syys 05, 2007 18:14

Hakkai on kyllä kieltämättä juuri äitihahmon tyylinen, ehkä se siksi on niin...grr. Mä olen myös ihastunut siihen Hakkain kohteliaisuuteen ja sulavuuteen... ^^

tilli

Viesti Kirjoittaja tilli » To Syys 13, 2007 12:20

Gojyo (seksikäs pitkätukka) ja Hakkai (neitimäinen herrasmies) jaetulla ykkössijalla, Sanzo tulee ihan hyvänä kakkosena. Goku on hieman ärsyttävä joskus, mutta on hänelläkin hyviä puolia. :wink:

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » To Syys 13, 2007 18:57

Musta Goku on liian pikkupoikamainen... Mutta on toki hänellä hyvätkin puolensa, kuten sanottu :)

stalkerbunny
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stalkerbunny » Ke Syys 19, 2007 20:15

Tälläisiä mahdottomia kysymyksiä...D:

Mutta, jos olisi ihan sanoa lempihenkilö, niin se olisi varmaan Gojyo, se kun on luonteeltaan loppupeleissä niin uhrautuvainen ;_;. Harmi että kuvissa Gojyolla on usein sellainen läpinäkyvä otsatukka ja tämä taiteellinen keino sattuu pännimään minua pahasti *jupijupi*...puhumattakaan niistä housuista >_>...
Toisaalta Hakkai on tosi luihu tyyppi <3 (Äitihahmo, jup. Äidillehän ei kannata ryppyillä ^__^) Sellaista tilanteen hallintaa on pakko ihailla. Ja Hakkai on ehkä parhaimman näköinen päähenkilöistä minun mielestäni.
Ja Goku on vaan tosi suloinen...en sanoisi kuuma, mutta varsinkin pienenä se on aivan vaarallisen söpö (->reload vol4 s.16, katsokaa vain Sanzon ilmettä O_o, sanani on todistettu). Ai niin, jostain syystä olen aina lääpällinä kun Seiten Taisei ilmestyy kuvioihin, sen voittamattomuus on vaan niin...tuota, vaikuttavaa >//>, ja ne hiukset...iik.
Sanzo on...Sanzo. Sen verta traaginen ja piikikäs hahmo että on kestänyt vähän kauemmin tosissaan lämmetä sille. Kaikkihan ne aina toistelevat kuinka eivät välitä kenestäkään muusta kuin itsestään jne. ihan oikeesti...ehkä Sanzo on onnistunut vakuuttamaan itsensäkin tuosta? <_<Tämä on vaan minun teoriani.

Kysymys: Mitä mieltä olette Tohtori Nii:stä? Vähän noloa myöntää, mutta jotenkin itse pidän sitä suht mielenkiintoisena (ja erittäin karmivana, kyllä) henkilönä. Mutta kuitenkin mielenkiintoisena, noin pahikseksi.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Syys 22, 2007 21:03

Olipas vaikea, piti oiekin kunnolla miettiä. ^,^
No miulle Sanzo ja Goku on kuiteski jollain tavoin tabu ei niien väliin voi mennä. ~~

Loppujen lopuksi se taitaa olla Hakkai niiden vihreiden silmien ja kohteliaan kläytöksensä takia. (vaikkakin pinnan alla varmasti kytee. ;)]

Gojyo no on sellanen niastenmies, mutta kuitenkin jollain tavoin herrasmies. Meinaan, että kohtelee varmasti naisiaan hyvin.

Kyl oli mahoton kysymys, muuttelen vastauksia varmaan pitkin ja poikin. @_@

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Su Syys 23, 2007 13:52

Kyllä se taitaa Gojyo pisteet viedä kotiin. (You sure didn't see that one coming...) Pitkätukkabishie joka polttaa, juo ja pitää naisista ja miehistä. Luonteenkin puolelta hänestä pidän eniten: vaikka onkin sellainen nuori kapinallinen, hän on myös todella luotettava ja lojaali jne. Hakkain paras ystävä ja Gokulle kuin isoveli, Sanzon kanssa vain tahtoo mennä sukset ristiin - kun ovat kummatkin niin paksukalloisia jääräpäitä. Ja Gojyo on skorpioni, niin kuin minäkin. ^^ Ehkä sekin on yksi syy miksi hän sävähdyttää enemmän kuin muut. Mutta tosiaan, ne housut, lol.

Kakkosena minulla on aina ollut Hakkai. Sellainen ihastuttava herrasmies, jolle ei todellakaan kannata alkaa ryppyilemään. Sanzosta ja Gokusta en ole oikein kunnolla koskaan välittänyt, vaikkakin on ollut hetkellisiä mielenhäiriöitä. Ovathan hekin suurenmoisia hahmoja, mutta ei aivan minun tyyliäni.

Saiyukin hahmoista (varsin juuri tästä nelikosta) pidän sen takia niin kovasti, että heillä kaikilla on varsin traumaattinen ja traaginen menneisyys, joka luo syvyyttä heihin. Ja siltikin he jaksavat tallustaa eteenpäin. ^_^ Ja sekin, kuinka he eivät välttämättä kutsuisi toisiaan ystäviksi, sitä he silti ovat. Yhtä perhettä. Mutta nyt taisi mennä aika reippaasti ohi aiheen.

Soraseiun

Viesti Kirjoittaja Soraseiun » Su Syys 23, 2007 14:42

Ilman muuta Sanzo!
Ne silmät, jos katse voisi tappaa niin Sanzo onnistuu siinä todella hyvin.
Sitten se asenne on Sanzolla niin hieno.
Sanzossa on vain sitä jotain, mikä tekee siitä niin mahtavan hahmon.
Minä aina tykästyn näihin herkästi suuttuviin hahmoihin....

Mutta on kyll Hakkai kans aivan ihana hahmo, mutta Sanzo minulla menee aina edelle. ^^

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Su Syys 23, 2007 15:47

Jeep se on tietenkin <3 Ja ne vielä ratsastaa sillä ( kääntäkään tämä lause englanniksi niin ymmärrätte vitsin) XD

^^;;

Ne kaikki on.

stalkerbunny
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stalkerbunny » Ma Syys 24, 2007 21:51

*reps* Tarvitseeko tuota edes kääntää... <_<
Ja ettei mene oftopicciseksi, jos puhutaan aiemmista elämistä, jossa pikku Jeeppimme on ehkä EI todistetusti ollut joku muu...köhGoujunköh, niiin...>:) Onhan se aika hottis.
btw. jos Saiyuki keskustelussa puhuu Saiyuki gaidenista, meneekö se aiheen ohi vai ei >_>. Elämän suuria mysteereitä.

Firefly64
Viesti:

Re: Kuka kuumin Saiyukin pojista?

Viesti Kirjoittaja Firefly64 » Pe Joulu 11, 2009 21:59

Kougaiji -sama! niin hottis ja se asu on niin hyvä. On siellä muitakin komeita poikia mutta Kougaijia ei voita kukaan. Kougaiji X Goku paritus oisi aika kiva juonikin olisi jo valmiiksi mietittynäkin.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”