Uke or Seme?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Seme vai uke?

Seme
112
39%
Uke
173
61%

Ääniä yhteensä: 285

Shoe

Re: Uke or Seme?

Viesti Kirjoittaja Shoe » Pe Huhti 23, 2010 10:42

Uke taidan olla, ei minusta ole ketään semettämään, ei sitten niin ketään. En ole niin mahtipontinen tyyppi, että saisin toiset syömään kädestäni. Ehkä olen tottunut siihen, etten minä ole se joka määrää.. niin siksi uke.

lyricaldeath

Viesti Kirjoittaja lyricaldeath » Su Touko 23, 2010 14:27

Ehdottomasti uke. Sellainen, jota saa sopivissa määrin fyysisesti satuttaa ja alistaa (sadomasokistisuus, nam) ja joka haluaa omistautua täydellisesti ilkikurisen semensä pikku lemmikiksi. Ja tietysti se, että semen tulisi olla mahdottoman omistushaluinen. Pidän suunnattoman paljon tuollaisesta piirteestä.

Tahmatahna

Viesti Kirjoittaja Tahmatahna » Ma Touko 24, 2010 20:58

Seme, se nyt vaan on luonteessa.Paitsi että yksi ainoa ihminen saa kaivettua minusta uken esiin...

Vieinra Katamar

Viesti Kirjoittaja Vieinra Katamar » Su Touko 29, 2011 13:58

Jkäyhyhuhuhuu... :twisted:

Testin mukaan olen opportunist seme

Opportunismi merkitsee kulloistakin tilannetta hyväksi käyttävää, vallitsevia oloja myötäilevää asennoitumista tai niiden hyväksikäyttöä moraalisista näkökohdista välittämättä. Opportunisti on ihminen joka pyrkii periaatteettomasti, arvoista välittämättä käyttämään ympärillä vallitsevaa tilannetta hyväksi.

Toi sopii mulle jotenski täysin:D

Näytin tän mun jätkäkaveril ja se sano:
''Se et oot Seme ei ihmetytä yhtää, varsinkaa toi 'moraalisista näkökohdista välittämättä' -juttu''
Olin muuten silloin pensseli kädessä maalaamassa kissankorvaista tyttöä ja hän sai upreen koristuksen kasvoihinsa, kun huitaisin häneen pensselikädelläni upreita viivoja koko pläsin täyteen. :D

Olen siis sememäinen ja ilkeä 175cm lihaksikas tyttö... Joten olen Täydellinen :roll:
8) Oon myös cool ja muuta mukavaa.
Oon saanu kaikist näyttelemistaidon kokeistä vähintään 9-. 10+ on parhain (+ tuli täydellisestä improvisoinnista vastanäyttelijän kaatuessa :lol: ) Voin siis esitää pientä ja viatonta samalla kun olen käkätää itteni vainajaks pääni sisäl :D .
Ukea must ei sais tekemälläkään siitä vissi ja varma.

Wow... Aloin näköjään kirjoittaa elämänkertaani :oops:

Vivumn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vivumn » Su Heinä 03, 2011 21:45

Öööö.... ehkä vähän molempia.... mutta taitaa ehkä pikkasen kääntyä semen puolelle ;D ainakin tiettyjen ihmisten kanssa 8).

jaa... lisäksi olen melkein 180cm joten... :D
No Lollygagging

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ma Heinä 04, 2011 00:45

Kokoni puolesta seme ja siihen osaan meiti on nakitettu muutenkin jo muutaman kerran, vaikka luonteen ja tuntemusten puolesta pystyn helposti alistumaan ukeksi.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Tiikerikissa

Viesti Kirjoittaja Tiikerikissa » Su Heinä 17, 2011 17:19

Uke. Melko mielelläni tanssin muiden pillin mukaan, jopa. On kiva miellyttää ihmisiä. :D

Testin mukaas muuten Dramaattinen Uke. Ja aika osuvalta kuulostaa.
Have you heard the news that you're dead?

Khio

Viesti Kirjoittaja Khio » La Huhti 21, 2012 20:33

You are a Clueless Uke!
Having a good time is what you're all about. You're satisfied just to have someone to eat hamburgers and play video games with, and are completely oblivious to other's manipulative behavior. You don't expect much, and that can be a good thing. You're perfect prey for the Opportunist Seme, who might take advantage of you, but you probably won't even notice, or really care, as long as you're enjoying yourself.

I saw this coming... Ei musta semeks oo, oon aivan liian kiltti :D Ja koonkin puolesta oon aika uke, jopa kutosluokkalainen kaveri on mua pidempi -.- *on ysillä*

Loxy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Loxy » Pe Touko 25, 2012 19:28

Kallistun luultavasti hieman enemmän uken puolelle, vaikka toisin toivoisin. Olen tämmöinen pieni rimpula, omissa maailmoissani elävä "mukamas-aikuinen". : D
-L0XY, all that's left of a bizarre childhood-

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Pe Touko 25, 2012 20:47

Oon aina vihannut uke/seme-jaottelua sen luonnottomuuden vuoksi, mutta jos näillä kuitenkin mennään, niin:

"Ukea" mussa on:
- sosiaalisten tilanteiden pelko (riippuen tilanteesta)
- arka muttei näytä sitä
- pelokas muttei näytä sitä
- vieraiden ihmisten seurassa ei uskalla väittää vastaan
- pukeutuu aika samalla tavalla kuin teiniuket, lol

Ja "semeä":
- pitkä xD
- ei mitkään pikkukasvot :D (eli siis kapeat ja 'pitkät')
- kaverien kanssa rohkea ja joskus jopa dominoiva (harvoin)
- viileä ja rauhallinen vieraiden seurassa
- pitää pään kylmänä
- ei kilju ja huuda pelottavissa tilanteissa (oikeesti, en oo koskaan huutanu huvipuistolaitteissakaan :D)
(+ ukea: tosin huudahdan aina kun kaverit puristaa kyljistä. Tekevät tahallaan että kiljusin perkeleet :c)

Vastasin seme, mutten nyt tiedä. Oon ite poika (fyysisesti tosin vielä tyttö) joka pitää pojista eli kai sitten homo, mutten osaa laittaa mua tai mun poikakavereita mihinkään seme/uke-raameihin. Pelottavaa tollanen. :^D Parisuhteessa saatan kylläkin olla ukempi kun olen kuitenkin alunperin nainen. Että silleen.
There is no spoon.

ryuknosuke

Viesti Kirjoittaja ryuknosuke » Ma Kesä 11, 2012 21:49

kaksiteräinen miekka

elieli semen laitoin koska määrään kaikkia ym. tämmöstä sememäistä teen mut oon kaikkii tyyppei lyhyempi ja joidenkin ihmisten seurassa sitä ukeksi jotenkin päätyy ^^
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

Fujiapple

Viesti Kirjoittaja Fujiapple » Ma Kesä 11, 2012 23:53

Pitkän pohdinnan jälkeen sanoisin itseäni semeksi, koska tykkään hyvin sadistisesta meininkistä :twisted: Omasta mielestäni en ole fyysisesti kovin sememäinen, koska olen aika lyhyt(165cm),enkä hirveän vahva mutta tykkään johtaa muita ja antaa käskyjä. Otan hyvin usein(ainakin koulussa) johtajan roolin, ja haluan että muut seuraavat minua.Osaan olla joskus tarpeettoman ylimielinen ja omahyväinen.Sanon myös asioita hyvin suoraan ja olen sarkastinen.

mutta on minussa vähän ukeakin, koska olen hyvin tunteellinen ja ujo luonteeltani.
Oopperasta saapuu pakkoruotsia puhuva natsi - Rauno Repomies

Rinny

Viesti Kirjoittaja Rinny » La Kesä 30, 2012 21:34

Koska tylsää niin päätin tehdä testin... Ei voi mitään...

You are a Clueless Uke!

Having a good time is what you're all about. You're satisfied just to have someone to eat hamburgers and play video games with, and are completely oblivious to other's manipulative behavior. You don't expect much, and that can be a good thing. You're perfect prey for the Opportunist Seme, who might take advantage of you, but you probably won't even notice, or really care, as long as you're enjoying yourself.

Most compatible with: Opportunist Seme, Romantic Seme
Least compatible with: Sadistic Seme, Don't Fuck With Me Seme

Toi on jotenkin niin totta... En ees tajunnu aluks. xD Harmillista vaan et oon näin pitkä. ;-; Sovin paremmin crossaamaan kans... Noh, ei se haittaa. ^^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”