Uke or Seme?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Seme vai uke?

Seme
112
39%
Uke
173
61%

Ääniä yhteensä: 285

LadyNancy

Re: Uke or Seme?

Viesti Kirjoittaja LadyNancy » To Joulu 11, 2008 15:39

You are a Don't Fuck With Me Seme!

Serious and to the point, and sometimes bordering on the sadistic, it takes a special breed of uke to satisfy your needs. You tend to be anti-social with little patience for most people. You need someone to challenge you and push you to your limits, and then be able to take your intense reactions, which possibly involves rope and sensual torture. This is what makes the Badass Uke the yin for your yang, as you're both able to keep each other in line and satisfy each other.

Most compatible with: Badass Uke
Least compatible with: Dramatic Uke, Innocent Uke, Clueless Uke

Eli semejä ollaan ilmeisesti, mussa on kyllä enempi dominaa muutenkin :D
Vampyyrit <3

Rina

Viesti Kirjoittaja Rina » Pe Joulu 12, 2008 15:02

Sanoisin että olen aikalailla välinpitämätön uke jota toiset sitten käyttävät hyväkseen. Ihan kaikkeen en nyt suostu.

washi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja washi » Ke Joulu 24, 2008 15:08

Yleensä testitulos on jonkunnäkönen Uke... :roll: Ton Uke/Seme jutun tulos oli
You are an Innocent Uke!

Cute and sweet, and most gentle of all uke, whips and chains are not for you - you just want someone to love you. You are often spotted in candy shops wearing furry kitty ears, where you are sure to be noticed by the Romantic Seme, whose protective instincts will kick in and will only want to take you home and love and protect you. And you, of course, will be more than happy to spend the rest of your life baking cookies for your seme.
Ei kylläkään ihan pidä paikkaansa koska mussa on yllättävän paljon sadomasokistisia piirteitä... :)

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Su Helmi 01, 2009 03:02

En kumpikaan. Tai siis kumpikin. Riippuu päivästä, hetkestä, kumppanista yms. yms.

Mutta preferable kuitenkin Uke. Because they have the power :)

*MUOKS*
Ja semeuke.com testin mukaan:

You are a Clueless Uke!

Having a good time is what you're all about. You're satisfied just to have someone to eat hamburgers and play video games with, and are completely oblivious to other's manipulative behavior. You don't expect much, and that can be a good thing. You're perfect prey for the Opportunist Seme, who might take advantage of you, but you probably won't even notice, or really care, as long as you're enjoying yourself.

Most compatible with: Opportunist Seme, Romantic Seme
Least compatible with: Sadistic Seme, Don't Fuck With Me Seme
Viimeksi muokannut Nezumi-chan, Ma Helmi 02, 2009 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Palutena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palutena » Su Helmi 01, 2009 15:44

Jos uskomme semeuke.comin testejä (ja miksi emme uskoisi):

You are a Sadistic Seme!

It takes a special kind of uke to appreciate the punishment you dish out. Making them beg for mercy is what you're all about. You give your uke the gift of pain, and the louder their moans are, the more satisfied with the relationship you'll be. It's no fun if they don't struggle, and struggle and torture is what the Dramatic Uke, your perfect match, lives for.

Most compatible with: Dramatic Uke
Least compatible with: Everyone else
the cake is a lie

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » La Touko 16, 2009 19:34

SemeUke sivun mukaan:

Innocent uke
Cute and sweet, and most gentle of all uke, whips and chains are not for you - you just want someone to love you. You are often spotted in candy shops wearing furry kitty ears, where you are sure to be noticed by the Romantic Seme, whose protective instincts will kick in and will only want to take you home and love and protect you. And you, of course, will be more than happy to spend the rest of your life baking cookies for your seme.

Lyhyt ja suurisilmäinen uke kanssa x) (tai minulle ainakin sanotaan, että omistan suuret silmät)
Ja ehkä vähän sellainen, josta semet eivät oikein piittaa. Tai ainakin siltä tuntuu.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Nanacchi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nanacchi » Ma Touko 18, 2009 10:21

Uskoisin että olisin uke... En tiedä, mutta jotenkin tuntuu siltä ettei luonteeni sopisi Semen hahmoon yhtään XDD

Olen myös ottanut sen SemeUke-testin ja vastauspa olikin joku Innocent uke XDDD haha
Nya nya?

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » Ke Touko 20, 2009 05:09

You are a Chibi Seme!
You are the seme in disguise. Able to fit in and get along with uke and seme alike, you are able to get close to the uke on their level before exerting your dominance. This makes you at times manipulative and able to fool others about your true seme nature. Because of your harmless appearance, it takes the flamboyantly gay Flaming Uke to match wits and really bring out your aggressive side to expose you for the seme that you are.

ahaa, en kyl oo homo vaik ton kyssäilyn täytinki, toisaalta tuskin suurin osa muistakaan vastanneista on homoja saati sit miehiä ^__^;

ei vaikuta kkyl kauheen tarkalta toi testi enivei, mieluummin oikeesti olisin dominoitava kuin dominoisin ^o^

Fooku

Viesti Kirjoittaja Fooku » Su Kesä 28, 2009 23:44

Seme täällä o/

Toisaalta joskus olen vähän ukekin, mutta rajatapauksia ei ole, joten seme enemmän...
Do I repulse you with my queasy smile?

loveless-chan

Viesti Kirjoittaja loveless-chan » Ma Kesä 29, 2009 21:20

You are a Dramatic Uke!

You are a tortured soul, and your main activity in life is getting tortured. In fact, you probably wouldn't be happy without something to moan and whine about, which makes you a perfect match for the Sadistic Seme. You are willing to give your body and soul to your partner, putting yourself under their complete control in an effort to escape the pain of your tragic past, although you know deep down there is never an escape.

Arvasin että olen uke (muidenkin testien mukaan olen ollut uke, jostain taisi tulla angsty uke tms), mutta dramatic uke tuli vähän yllätyksenä. Noh, ainakin dramatic uken theme song osui kohdalleen (BUCK-TICK - Muma -The Nightmare), yksi suosikki biiseistäni. :3

Mamma-chan

Re:

Viesti Kirjoittaja Mamma-chan » La Marras 14, 2009 21:43

>8D Ehdoton seme! Ja ilkeä sellanen x3 :twisted:
Riza Wildman :3 My love <3

shounen-ai-70

Viesti Kirjoittaja shounen-ai-70 » Su Marras 15, 2009 03:23

You are an Innocent Uke!

Most compatible with: Romantic Seme
Least compatible with: Sadistic Seme, Don't Fuck With Me Seme

I knew it! xD mä oon niin hyvä. *fucking proud of herself* :mrgreen:
''Stop! Demyx Time! 8D''

Peruna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peruna » Su Marras 15, 2009 14:35

oho oon badass uke! en kyl tiiä mitä tommoset tarkottaa onko se joku ruoka emt xD
MÖRKÖ <-ÄLÄ GLIGGAA

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Su Marras 15, 2009 16:39

Uke olen... Musta ei saa semee millää.. Vaikka esitänkin välillä et mä oon niin seme, mutta uke luonne pääsee aina valloileen. Mun kaveri sanoi et se ei oikein voi olla mun lähellä, kun mä muka söpöilen koko ajan... (se on hulluna kaikkeen söpöön ) Mut en ees söpöile o_o kai... xD mut kaikki testitkin väittää et oo uke...
Master fucking spark, bitch!

Maji

Re:

Viesti Kirjoittaja Maji » Ke Huhti 21, 2010 18:35

Täysi SEME.... <3
Turhankin pomotteleva ja uppiniskainen luonne on taakkana... :''D
My DA

"CHILDREN'S CARD GAME - ON MOTORCYCLES!! <3"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”