Uke or Seme?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Seme vai uke?

Seme
112
39%
Uke
173
61%

Ääniä yhteensä: 285

Yatsura-sama
Viesti:

Uke or Seme?

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Maalis 02, 2007 20:13

Se kauan mietitty asia. Oletko Seme, vai uke? Kenties kumpikin? Ei voi tietää?

En ole löytänyt, mitään tämän kaltaista ketjua joten, olkaatte hyvät ja äänestäkää. Perustelut, jos on niin saa toki laittaa.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Maalis 02, 2007 21:46

No, mä olen seme, tosin mä olen myös uke... (yhdelle ainoalle ihmiselle)

Miksikö? hmm... Mä olen aika väkivaltainen luonne... tavallaan... hyökkääväinen ja muutenkin "sememäinen" XD hehee... Sadistinen seme... jep jep! Yuki rulz!
Hate the sin -
but love the sinner

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Pe Maalis 02, 2007 22:13

Uke ehdottomasti. Pidän alistuksesta, kivusta ja muista ihanista asioista ja haluan olla sopivien semejen lelu. Onneksi niitä löytyykin tässä maailmassa :-)

Joskus jos joku saa motivoitua voin olla päälläkin ja se voi olla ihan kivaa. Mutta toisaalta en saa siitä kovin paljon viboja ja service topin leikkiminen mikrotasolla on useimmiten aika blah.

Nyanko

Viesti Kirjoittaja Nyanko » La Maalis 03, 2007 13:15

100% neko — ja luonnekin kuin kissalla.

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » La Maalis 03, 2007 14:21

Uke, vaikka tarpeen tullen voin myös olla Seme, mutta uke kyllä ihan muuten vaan. ^_^

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » La Maalis 03, 2007 15:17

Kai sitä sitten on pakko pistää uke, vaikkakin aina en ihan tunne siltä... Ympärilleni vain kertyy liian semejä ihmisiä xD Olen näet varma että jossain sisälläni asuu oikea, iso seme, joka vain haluaa päästä valloilleen. Tosin se ei ole hirveän hyvin onnistunut siiä kun lähes kaikki taputtelevat päähän ja rupeavat hihittelemään miten uke olen...grr... Voisin melkeinpä sanoa, että olen vähän molempia ^^ Ja aina tässä vaiheessa vetoan siihen yhteen testitulokseen joka sanoi että "you sitch from seme to uke at will" jolle repesin jo aika pahasti xD

Eli lyhyesti virsi kaunis, uke vastoin tahtoaan. ^^
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Maalis 03, 2007 18:11

Tämä on huolestuttavaa, hemmetinmoinen ukevalta täällä.

Jos totta puhutaan. Olen ihan saakelin über-uke (ei uskoisi?) Tai no, olen kieltämättä hieman ahdisteleva luonne, saatan ehdotella välillä sopimattomia, kädet saattavat vaellella paikkoihin jonne ihmiset eivät niitä halua. Saatan olla härski ja hieman alistava, saan sadista nautintoa siitä kun muut ovat allani ^^"

Mutta.. Koulussa, tai muutoin vapaa-aikanani olen kovin pieni ja huomaamaton ja jos joudun menemään maksamaan ostokseni kaupasta minulla on päällä Olen-pieni-viaton-älä-syö-minua aura päällä :D olen kovin hiljainen ja myötäilen kaikkea mitä muut sanovat..
Ja olen erään über-semen kanssa jutellessani tuollainen myös ^^"

Saan jostain ihmeen syystä jokaisesta seme-testistä täydet tulokset. Olen kovin ylpeä siitä josta sain 120 % ja minua verrattiin Murakiin xD
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Lontsi

Viesti Kirjoittaja Lontsi » La Maalis 03, 2007 18:29

Enemmän seme kuin uke, mutta en sovi oikein kumpaankaan kategoriaan. Lähiympäristö on täynnä ukeja joten ehkä siksi on vain hauskempaa olla seme. x)

tilli

Viesti Kirjoittaja tilli » Su Maalis 04, 2007 20:22

Ehkä vähän molempia, mutta ehkä enemmän semeä minusta löytyy, sillä en pidä jos joku pakottaa minua mihinkään, ja olen aika itsepäinen enkä hempeile.. :wink: Raisu osaan myös olla. Mutta sitten taas joskus vaan haluaisi, että olisi joku joka ohjaisi ja osaisi hommat vähän paremmin.. :roll:

Ava-from-wonderlad

Viesti Kirjoittaja Ava-from-wonderlad » Su Maalis 04, 2007 21:33

Seme, ehdottomasti, tykkään kivalla tavalla kiusata ihmisiä, ja tykkään köyttää ja sitoa ja laittaa ihmisiä hihnaan. ja semmoista..

reaper.

Viesti Kirjoittaja reaper. » Ma Maalis 05, 2007 12:55

Seme olen. tai ainakin luulen olevani. Tiedän yleensä tasan tarkkaan mitä haluan ja toimin sen mukaan. Olen myös aika itsevarma ja pitkä. Oon myös vähän väkivaltainen ja minulla on puremisfetissi (jätkäkaverini tietää tämän liiankin hyvin x'D)

On mussa kyllä ukeakin aika paljon. Oon hiton tunteellinen ja impulsiivinen. Nauran ja pelleilen niin helvetin paljon, ettei minusta ainakaan kylmän viileä ja so-fucking-cool -semeä saa tekemälläkään. :'D
Toisaalta mun on välillä toosi vaikeaa sanoa tunteeni ääneen. Välillä ihan harmittaa, kun ei osaa jätkällenikään sanoa, miten ihana se on. >.<''

Epäukemaiseksi minut tekee myös muutamat paheeni.. Jotenkin en sisäistä ajatusta erilaisten päihteiden kanssa leikkivästä ukesta.. Se ei vaan sovi kuvaan, vaikka miten olisinkin kohtuukäyttäjä. Mulla on muutenkin välillä vähän laittomia aktiviteetteja.. mut toisaalta ei ne mitään kamalaa oo. Kuka jättää jotain tekemättä siksi, että se on laitonta? En minä ainakaan.. (ja niin kauan kun en kaikkia fantasioitani toteuta, niin asia on ok. Mut kyl mä joskus vielä pari ihmistäkin teurastan ja syön ne. mwahahah!)
Eiköhän tuollaiset semen juttuja enemmän ole, jos jonkun.. tai en minä tiedä. xD

Hitsit.. nyt kun alkaa miettimään, niin on vähän paha mennä sanomaan, kumpi mie oon. Vaikka kallistun kyllä ehkä enemmän sen semen puolelle, koska oon ihan helvetin itsekäs. Tykkään myös pompotella ihmisiä. Tai siis, että minua on joskus mahdotonta tavoittaa puhelimella, koska en jaksa vastata siihen (ja tykkään kattoa, kun se soi mun kädessä xDD).. Silloin minut saa ehkä mukaansa, jos tulee ovelle koputtelemaan tai lahjoo mut jollakin.. Ukemaisia piirteitä taas on se, että kun oon niin pee-aa aina, että jos oon treffeille menossa johonkin, niin se on aina toinen osapuoli joka tarjoaa. -.-'' (ja se hävettäää!!)

Mut kyllä noi mun sememmät puolet taitaa painaa vaa'assa enemmän kun uke-puolet. Koska seme voi mun mielestä olla välillä vähän uke, mutta ukeksi olen liian seme. Nih!
Vaikka ukeksi mut saa muutettua aika nopeesti, jos vie mut sellasten ihmisten joukkoon, jotka on pahasti sotkeentunu rikollisuuteen. Tai siis, että.. en mie tiiä oikein missä se raja menee, kun puolet mun tutuista on sotkeentunu laittomuuksiin ja sellasiin, mut vaan jotku niistä on tosi pelottavia. Ehkä se raja on siinä, miten ne pukeutuu. Jos näyttää vielä suht normaalilta (ja hei, ernut, gootit, punkkarit, rokkarit yms. on mun mittamuulla normaalia pukeutumista. :'D) ja ois miten narkkari ja väkivaltanen niin ei se pelota (eikä ne kavereitaan hakkaa), mut sit jos ne pukeutuu silleen.. gängstästi (semmonen karvareunustoppatakki, vähänlökäri farkut, huivi ja hupparin+takin huppu päässä -look) enkä tunne niitä niin hyvin niin musta tulee ihan uke. u.u''

Oho. menipäs hassuksi selittelyksi. Taisinpas taas puhua vähän ohi suuni, kun en tykkää kertoa forumeilla siitä, millasia osa mun kavereista on (se kuullostaa siltä, kun pitäisin itseäni kamalana teinigängstänä), mutta en mie muuten saanu selitettyä. -.-''

Tiivistelmänä siis: Olen välillä hieman ukemaiseksi heittäytyvä impulsiivinen seme, joka ei kunnioita lakeja niin paljon, että kaikkia niistä noudattaisi. *nyöks*

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Ma Maalis 12, 2007 18:06

Ukemainen seme. ;) Nauravainen, lyhyehkö olento (joku joskus suloiseksikin erehtynyt väittämään), joka vain nyt sattuu saapastelemaan ympäriinsä nokka pystyssä ja muutenkin kuin omistaisi paikan. Ja vielä pitämään siitä, aivan yhtä paljon kuin toisten pompottamisesta. Olen ihan hemmetin itsevarma tyyppi, ja kuulemma minusta näkyykin se, että tiedän oman arvoni. Paitsi kavereiden seurassa sitten joskus hukkaan sen arvokkuuteni ja, noh, se on menoa sitten. Eikä siinä ukessakaan mitään pahaa ole, ihan hyödyllistähän se on saada toiset luulemaan itseään niin kovin kiltiksi. Kun kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin itselle, ei se ukena oleminenkaan huono vaihtoehto ole, jos sitä vain osaa kayttää oikein. ^^

Nekozawa

Viesti Kirjoittaja Nekozawa » Pe Maalis 16, 2007 22:10

ukehan mie ja mun seme on kiltti ^^

Khar

Viesti Kirjoittaja Khar » Ma Maalis 19, 2007 13:26

Seme, ehdottomasti. Mutta kiltti.

(yleensä)
"A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction."

(Oscar Wilde)

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ma Maalis 19, 2007 21:31

Seme, uken näköinen seme vis olla tarkempi ilmaisu. Käyttäytyy ukesti mutta seme, ehdottomasti. Miksi? Koska tykkään lemmikeistä :twisted:
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”