Uke or Seme?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Seme vai uke?

Seme
112
39%
Uke
173
61%

Ääniä yhteensä: 285

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Ke Tammi 16, 2008 19:04

Seme. Ja lisätään tähän vielä sekin, että ehdottomasti. Semetaisteluita on muutamien ihmisten kanssa ollut, ja vain yhen olen hävinnyt. >:3 Koulussa on oma ukerinkini ja muuta mukavaa. Eihän siinä mitään, hehän ovat otettuja kun ovat minun ukeja.
Olen vain.. sen luontoinen, että ukeilu ei sovi minulle. En kuitenkaan ole seme kaikkein pahimmasta päästä, sellaisiakin on näkynyt. Osaan sentään tuntea sääliä toisia kohtaan, garahaha. Juu, hrr.
Test kirjoitti:Preying on the clueless is what you're all about. You really don't intend to hurt anyone, but if a little harmless manipulation can get you what you want, you're not beyond taking a little advantage of someone, which you figure is an even exchange for your companionship anyway. Not one for lots of drama, you are best paired with the Clueless Uke who will give you what you want and be none the wiser.
Kuva
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

janny
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janny » Pe Tammi 18, 2008 17:17

En osaa sanoa tähän mitään. :D Olen luonteeltani ujo aluksi ja tälläinen, etten osaa lähestyä toista ja punastun hyvinkin helposti - joka kertoisi minun olevan uke, mutta kunhan toinen on tehnyt aloitteen olen varmasti sememäisempi.

Olen suuri kokoinen, hyökkäävä ja tykkään leikkiä toisella. Grin. Kaipa mie oon sitten sellainen sememäinen uke, näin selvästi sanottuna.

tumppu

Viesti Kirjoittaja tumppu » Ma Maalis 03, 2008 02:08

Seme. Väkivaltaisempin ihminen hieman ja kyllä mä olen usein muista katotuttuna myös seme.Kaiken näköiset leikit on mukavia ;) Muutamalle olen kyllä uke.
"knock,knock" "who's there" "me, i kill you"

Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Bali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bali » Ma Maalis 17, 2008 20:22

Clueless uke tuli testistä... Muutenkin näistä semeuke testeistä tulee minulle että olen ilmapää uke ja etten välittäisi/huomaisi jos minua käytettäisiin hyväksi. :roll:
Viimeksi muokannut Bali, Ke Kesä 04, 2008 22:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Huhti 12, 2008 21:56

Taitaa mennä semen puolelle tämä, vaikka en minä pahaksi pistäisi ukenakaan olemista toisinaan. Toisin sanoen, muutamalle henkilölle voisin kyllä olla ukekin :'''DDD

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Su Huhti 13, 2008 12:38

Uke tässä ollaan. Sellanen pieni ja alistun aika helposti muiden tahtoon.

editt// tosin testit pitävät minua semenä. Taitaa tää ulkokuori olla sit vähän erilainen, kuin täältä sisemmältä :'''D

LilaTiikeri

Viesti Kirjoittaja LilaTiikeri » Ke Huhti 30, 2008 21:07

Seme, sen erään testin mukaan "Don't Fuck With Me" -seme. Ihana ukeni vaan asuu toisella puolella maata... No pari ukea pörrää ympärilläni täälläkin kuin herhiläiset, että... >D
Että, grau! >D

Tage

Viesti Kirjoittaja Tage » To Touko 15, 2008 16:26

Yhyy, olen surke ja pieni ukepuke ;__;. (Ja kaikki kaverini ovat semejä xD.)

TAMPEE

Re: Uke or Seme?

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Ke Touko 21, 2008 15:13

No aika usein tulee niiltä jotka asiasta jotain tietävät kuultua että olen uke. Monen testin mukaan clueless/badass sellainen. Olen luonteeltani aika energinen, vilkkaan mielikuvituksen omistava, ja yleensä joudun pulaan juuri siksi etten ajattele mitä sanon tai teen, enkä liiemmin ole yleensä perillä mistään asioista tai kuuntele. Eli ainakin tuo clueless-homma menee aivan nappiin :D Tosin kyllä tuo badass-juttukin on aika oikeassa, koska YRITÄN ainakin aina laittaa hanttiin, mutta en onnistu melkein koskaan, koska olen kuitenkin aika pienikokoinen, että aika helposti nuo kaverit onnistuu mut selättämään D8 Mutta en koskaan alistu ilman taistelua :---D En oikeastaan voisi edes kuvitella itseäni semettämässä ketään muuta kuin niitä jotka sattuvat olemaan pienempiä ja muutenkin ukempia ihmisiä kuin minä, ja niitä ei ole kuin muutama.
Viimeksi muokannut TAMPEE, To Heinä 31, 2008 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Paleltuma

Viesti Kirjoittaja Paleltuma » To Touko 22, 2008 21:25

Ehdottomasti uke, ja isosiskoni on semeni, heh. Ettei kenellekään tule mieleen mitään irstauksia, tarkoitan tällä lähinnä sitä että minä olen meistä se hiljaisempi, ujompi, epävarmempi ja myöntyväisempi siinä missä siskoni on rohkea, itsevarma ja itsepäinen (joskus turhankin ;P) johtajatyyppi.

janneeh

Viesti Kirjoittaja janneeh » Ma Kesä 30, 2008 20:19

Ehdoton uke, mulla on hiukan liian kiltti mies, mutta tottelee kun pyydän olemaan vähemmän kiltti.

Chendu

Viesti Kirjoittaja Chendu » Ti Heinä 01, 2008 21:20

Olen aina tuon testin mukaan ollut Badass Uke....pari kertaa on tullut epähuomiossa jotain muuta, mutta asia on aina korjattu! *huijaa prkl* Muuten en osaa sanoa, kai sitä pitää kokeilla ennen kuin tietää, kuku.

frostious, arvostan Richard -avatariasi!! \o/

staylmon

Viesti Kirjoittaja staylmon » Ke Heinä 02, 2008 23:41

Riippuu tilanteesta ja henkilöstä. Olen sulautuja. ;> Laitoin kyllä seme. Ehkä enemmän se kuitenki.

HUOM. Muokkausta. Tein tuon testin Semeuke.comissa: Varmistus, olen Chibi Seme 8D Grr..
Viimeksi muokannut staylmon, Ma Syys 15, 2008 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei faija, olen delfiini!

Kaiba-sama <3

Jounouchi-kun <3

Etzell

Viesti Kirjoittaja Etzell » La Heinä 05, 2008 12:24

mun vastaus on
"You are a Don't Fuck With Me Seme!"
että pakko kai toi on uskoa :D
"kyokugaisha sanoo (0:54):
*mah~ :3 poikkeuslupa myönnetty! näin sanoo mamy-moderaattori pake-chan~ Y__Y"
koskien tupla postauksia :D