Uke or Seme?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Seme vai uke?

Seme
112
39%
Uke
173
61%

Ääniä yhteensä: 285

Tika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tika » La Huhti 07, 2007 01:33

Olen outo uke. X3
Ku se on niin kiva ahdistella ihmisiä ihan "viattomasti" kun tietää että ne ei julkisella paikalla voi käydä kimppuunkaan. 8D Mutta sitten kun päästään suljettujen ovien taakse.. *blush!*

Varsitennari

Viesti Kirjoittaja Varsitennari » Ti Touko 01, 2007 20:48

Opportunist Seme

Preying on the clueless is what you're all about. You really don't intend to
hurt anyone, but if a little harmless manipulation can get you what you want, you're not beyond taking a little advantage of someone, which you figure is an even exchange for your companionship anyway. Not one for lots of drama,you are best paired with the Clueless Uke who will give you what you want and be none the wiser

Uusi seme joukkoonne. :wink:

Keita

Viesti Kirjoittaja Keita » Su Elo 12, 2007 15:42

Luulen että olen uke. :3 ja testikin oli pakko tehdä, hii.

Badass Uke

You are the highest level uke. Other uke admire you, some seme fear you. At times, you can even fool other people into thinking you are seme with your mischievous, manipulative attitude, but when push comes to shove, your true submissive nature emerges - all you really want is the punishment. It takes a seme with just enough sadistic tendencies to dish out the punishment you really want, but enough patience not to outright kill you, so you are best paired with the "Don't Fuck With Me" Seme.

rottengirl

Viesti Kirjoittaja rottengirl » Su Elo 12, 2007 18:15

Sadistic seme

It takes a special kind of uke to handle the punishment you dish out. Making them beg for mercy is what you're all about. You give your uke the gift of pain, and the louder their moans are, the more satisfied with the relationship you'll be. It's no fun if they don't struggle, and struggle and torture is what the Dramatic Uke, your perfect match, lives for.

en mä nyt ihan näin paha tiennyt olevani...*evil grin*
I don't do mornings.I really don't

Coman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Coman » Ke Elo 15, 2007 16:40

Uke >_<
Syy: Olen melkein täydellinen kotivaimo. kokkaan ja korjaan rikkinäiset vaatteet, muutenkin olen aika uketettava XD (oh, so big lie was that. . . ) Muffukan pikku palvelija olen 8D

tilli

Viesti Kirjoittaja tilli » To Elo 16, 2007 12:51

Olisin varmaankin uke (jos olisin mies), koska olen tämmöinen höpsö hassuttelija, joka ei tajua oikein mistään mitään.. :lol: Välillä järki juoksee vähän hitaasti, joten ukemaisesti olisin mitämitähäh "semmoisessa" tilanteessa.. x) Sekoilu ja nauraminen on erikoisalaani. :wink:

Jiji

Viesti Kirjoittaja Jiji » La Elo 18, 2007 15:56

Testi tarjoaa Badass Ukea, ja aika oikeaan mielestäni osuu. Riippuu vähän ihmisistä, toisten kanssa otan helposti semettävämmän roolin, toisten kanssa ei ole tarvetta. Parisuhteessa olisin mieluummin uke, jos noiden kahden roolin väliltä pitäisi valita, vaikkakaan en usko, että viihtyisin suhteessa, jossa olisi selvä uke-seme -jaottelu.

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » La Elo 18, 2007 16:15

Testi heitti Chibi seme joskin itse ajattelen itseni ukeksi... Ota tästä nyt sitten selko!
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Su Elo 19, 2007 09:39

Kaipa minä olen uke, kaveri tykkää laittaa minut kaulapantaan ^^ Kissankorvat sitäpaitsi usein näkyvät päässäni. Ajoittain olen kyllä varmaan myös hieman seme, ihmisten komentelu on kivaa, vaikkei yhtä kivää kun joku tulee halaamaan tai sanomaan söpöksi ^^ Testien mukaan ainakin olen clueless uke joten pitäydytään siinä :D

Testissä siis sanottiin näin: "You really have no clue, do you? You're satisfied just to have someone to eat hamburgers and play video games with, and are completely oblivious to other's manipulative behavior. You don't expect much, and that's good, because you're perfect prey for the Opportunist Seme, who will take advantage of you, and you probably won't even notice. But you'll be happy anyway, because ignorance is bliss."

pelottavaa :D

Kedine

Viesti Kirjoittaja Kedine » Su Elo 19, 2007 16:40

Minua kiinnostais tietää oletteko semejä vai ukeja tämän testin mukaan x)
mutta varoituksen sana, että jotkut kysymykset ovat hieman häröjä : D http://rumandmonkey.com/widgets/toys/testgen/4856/
(testi on in English ) melkein kaikki olivat tämän näemmä tehneetkin, mutta ne jotka eivät vielä ole... :)

Itse olin Sadistic seme testin mukaan, kuten alta voi lukea. Ja seme minä tunnen enemmän olevanikin, ja no se sadisti...*köh köh* *sädekehä rikkoutui juuri*
Can I burn the mazes I grow? Can I? I don't think so..

Kedine

Viesti Kirjoittaja Kedine » Su Elo 19, 2007 16:42

oho! tuon linkki olikin jo sivulla 2... no ei kai se haittaa jos se on uudelleenkin x) Anteeksi hömelyyteni.
Can I burn the mazes I grow? Can I? I don't think so..

rottengirl

Viesti Kirjoittaja rottengirl » Su Elo 19, 2007 18:27

Itse olin Sadistic seme testin mukaan, kuten alta voi lukea. Ja seme minä tunnen enemmän olevanikin, ja no se sadisti...*köh köh* *sädekehä rikkoutui juuri*
yay!sielunveljeni

zirro

Viesti Kirjoittaja zirro » Ma Elo 20, 2007 21:05

Chibi Seme

Toinen kerta kun teen testin ja aina sama tulos. En kyllä osaa sanoa; kavereiden kesken mut tunnetaan ukena, mikä johtunee siitä että lähes jokainen niistä pystyy selättämään mut melko vaivatta -_-' Mä en vaan jaksa pistää vastaan, ihan sama mulle, heh.
anti-hero, and proud of it.

Oriveden Opiston Sarjakuvalinjan (2008-09) improsarjakuvaa --> http://pilvessa.livejournal.com/

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ti Elo 21, 2007 22:08

Don't Fuck With Me Seme

Serious and to the point, and sometimes bordering on the sadistic, it takes a special breed of uke to satisfy your needs. You tend to be anti-social with little patience for most people. You need someone to challenge you and push you to your limits, and then be able to take the punishment you dish out, which frequently involves rope and alchohol. This is what makes the Badass Uke the yin for your yang, as you're the only one able to put them in line and satisfy each other.

Okei... Kyllä tosta osa pitää paikkaansa >.<''
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

rottengirl

Viesti Kirjoittaja rottengirl » Ti Elo 21, 2007 22:46

piti ihan tehdä kyseinen testi uudelleen.tällä kertaa tuli badass uke.kaipa mä jotain semen ja uken väliltä olenkin.sadistinen myönnän olevani toisinaan,mutta minulle saa myös laittaa kaulapannan.komentelen muita,mutta otan myös ohjeita vastaan.tosin vain tietyiltä ihmisiltä,mutta kuitenkin. :P

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”