Yaoi Miittiä Tampere Kuplii festareilla 31.3

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Maalis 27, 2007 12:16

Lähden nyt pakomatkalle Helsinkiin ja illalla katson foorumia taas. Ottakaapa kisa siitä onko se varoituskyltti vai tuo ehdotus 1. Huomenna pitänee ne tuottaa. Hihkukaa myös ketkä sellaisen haluavat.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ti Maalis 27, 2007 13:11

Molemmat on jees, tosin tuo jossa on keltaista ei tapa silmää ihan yhtäpahasti kuin 1 vaihtoehto jossa oli pinkkitausta ja kylmempi pinkki sakurakuvio. Minä voisin väsätä miitti kyltin (ei hävetä heilua ison YAOI tekstin kanssa :twisted: (tai muun mahd. tekstin kanssa, Kilpailu: keksi täytettä miittikylttiin))

Miten olis jos siinä Finnkinon/rubriikin välillä jossain olisi tämä paikka X
karttaa: http://www.tamperekuplii.fi/kartta.html siis pihapuolella (sais samalla happeakin eikä tarvis pomppia sisätiloissa tähyilemässä missä väki menee)
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ti Maalis 27, 2007 15:46

Minusta tuo vaihtoehto 1. on hienompi. Se keltainen on karsia, jos siihen keltaista haluatte tunkekaa sitten kokonaan keltaiseksi, parempi sekin kuin kaksivärinen.

Truthdel, kiitos^^ Luotan sinulle sen tehtävän. Kirjoita nyt ainakin isolla yaoi.fi siihen.. Voimme täytellä sitä sitten aina miitin kuluessa :D
Paikka kuulostaa mainiolta,
ELIKKÄS!! Kröhöm ^^

Finnkinon/rubiikin välillä klo: 18.00 (?)
Vielä puuttuu lista, siitä ketkä tulevat.
Ainakin Kyuu, Yatsura-sama(Minä), Truthdel, Reeree-chan, Kahvi, Reereen randomi kaveri.

Jos tuosta paikasta tulee ongelmia, voisimme jotkut sitten soitella toisillemme missä olemme. Reereellä oli muistaakseni Kyuun sekä minun(?) numeroni, jotn, eiköhän me eksytä.
Viimeksi muokannut Yatsura-sama, Ti Maalis 27, 2007 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ti Maalis 27, 2007 20:26

Yatsu: lisää ReeReen randomi kaveri listalle.
Pörrölonkero.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Maalis 28, 2007 00:09

Pitänee tehdä blankoina ainakin osa niin voi sitten tussisovelluksella täydentää puuttuvia. Katsotaan mitä huomenna ehtii.

Ehkäpä ei ole myöskään turha idea kokeilla tehdä molempia malleja.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Maalis 28, 2007 10:21

Yatsura-sama kirjoitti: Truthdel, kiitos^^ Luotan sinulle sen tehtävän. Kirjoita nyt ainakin isolla yaoi.fi siihen.. Voimme täytellä sitä sitten aina miitin kuluessa :D
Paikka kuulostaa mainiolta,
Tuo ompi mukava idea (sitä onkin sitten mukava täytellä ja puuhailla miitin kuluessa :D )
Jonkun hyvällä/huonolla tuurilla saatan raahata mukanakin lisäimmeisen miittiin jos saan kiinni mutta sen näkee sitten miitissä. Miullakin pitäisi olla kans Kyuun numero jossain muistissa.
Sovitaanko että aletaan kasaantumaan X pisteeseen klo 18.00 aikoihin ja kaikkia odotetaan saapuvaksi viimeistään 18.10(?) ja siitä sitten matka jonnekin :3

Halutaanko me muuten jotain miittiohjelmaa? Joku kisa? Mä voisin raahata jotain palkinnoksikin :D

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Maalis 28, 2007 15:33

Kyaa~~ Miksi Truthdel ei tule koskaan pääkaupunki seudun miitteihin! Juuri tuollaista immeistä me tarvitsemme :D

Paikka X... Tarkoitatko sillä sitä finnkinon välissä olevaa paikkaa. Pitäsiköhän meidän sopia oikeasti joku paljon selkeämpi o.ô Paitsi jos kyltti on peräti niin iso että se peittää koko alueen xD

Mutta tuosta kilpailusta vielä. Olisihan se ihan hieno juttu, mutta tuntuu aika mitättömältä järkätä mitään suurta, jos meitä ei tule kuin ihan pari :/
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ke Maalis 28, 2007 16:27

Yatsura-sama kirjoitti:Kyaa~~ Miksi Truthdel ei tule koskaan pääkaupunki seudun miitteihin! Juuri tuollaista immeistä me tarvitsemme :D

Paikka X... Tarkoitatko sillä sitä finnkinon välissä olevaa paikkaa. Pitäsiköhän meidän sopia oikeasti joku paljon selkeämpi o.ô Paitsi jos kyltti on peräti niin iso että se peittää koko alueen xD

Mutta tuosta kilpailusta vielä. Olisihan se ihan hieno juttu, mutta tuntuu aika mitättömältä järkätä mitään suurta, jos meitä ei tule kuin ihan pari :/
heh heh :oops: tää on aika ainutlaatuista multa kuitenkin :wink:
Olinhan mä Animeconin miitissä (se hörhö taas joka huuteli porukkaa kasaan ja vei istumaan nurtsille)

X paikka olis nyt se mistä puhuttiin aikaisemmin eli siinä pihapuolella Finkinon ja Rubriikin välillä ja aattelin tehä kyltin A3 kartongille/pahville/paksulle paperille.

Jos me halutaan jotain kisaa pitää niin (pientä) niin ei tarvi palkinnonkaan olla välttämättä mikään massiivinen (voidaan mennä karkkipussi periaatteella ja muille ns. lohdutuslahjaks joku karamelli tai vastaavaa.) Mut jos me saadaan keksaistua jokin isompikin kisa miitin kanssa niin voisinhan mä heittää palkinnoks tuon Only Ring Fingers Know pokkarin (joka on vielä kuin uus) kun en itse siihen ole niin kiintynyt, hyvän palkinnon siitä sais XD ellei kaikilta löydy semmonen jo (".")?
Tai jotain kuiteskin. Mä mietin et semmonen visailu vois olla jees mut mun on yksinäni vaikee lähtee semmoista tekaiseen kun en oo mikään expertti. Toisaalta vois hyödyntää jotain "Kuinka suuri yaoi fani olet"-linkkiä. Enivei, mä koitan repäistä jotain hubaa mukaan :D

Ai joo, tietenkin vois jokainen tuua yhden favourit pokkarin mukana ja sit vois vertailla ja analysoida ( :lol: ) niitä XD

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Maalis 28, 2007 17:48

Truthdel kirjoitti: Jos me halutaan jotain kisaa pitää niin (pientä) niin ei tarvi palkinnonkaan olla välttämättä mikään massiivinen (voidaan mennä karkkipussi periaatteella ja muille ns. lohdutuslahjaks joku karamelli tai vastaavaa.) Mut jos me saadaan keksaistua jokin isompikin kisa miitin kanssa niin voisinhan mä heittää palkinnoks tuon Only Ring Fingers Know pokkarin (joka on vielä kuin uus) kun en itse siihen ole niin kiintynyt, hyvän palkinnon siitä sais XD ellei kaikilta löydy semmonen jo (".")?
Tai jotain kuiteskin. Mä mietin et semmonen visailu vois olla jees mut mun on yksinäni vaikee lähtee semmoista tekaiseen kun en oo mikään expertti. Toisaalta vois hyödyntää jotain "Kuinka suuri yaoi fani olet"-linkkiä. Enivei, mä koitan repäistä jotain hubaa mukaan :D

Ai joo, tietenkin vois jokainen tuua yhden favourit pokkarin mukana ja sit vois vertailla ja analysoida ( :lol: ) niitä XD

Pääsin just eroon omastani xD
Visailu kuulostaa oikeasti hyvältä, mutta minusta on edelleen tyhmä laittaa jotn kilpailua, jos osallistujia on tyyliin kolme, voidaanhan me sellainen kehittää jos haluamme. ^__^ Ideat ovat aina kivoja!

Tuosta analysoinnista, sitähän siellä tehdään. Pääkaupungin seudun yaoi.fi miiteissä viimeksi ainakin väki toi yaoita paikanpäälle ja keskustelu siitä lähti. Joten eikös sama toimi nyt? Eli Yaoin tuominen paikanpäälle on sallittua ja suositeltavaa.

Nyt kun vielä saisimme vain porukkaa~~

ja kyllä minä sinut muistan Truthdel.. Vaan muistatko sinä minut xD

"..Sure"

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Maalis 28, 2007 18:42

Printtailin ja lamenoin joitain noita, avuksi tuli eräs paikallinen homppeli joka pysyköön mielettoman anonyyminä. Tajusin osan siitä mitä pyysitte ylempänä ja osaa en. On suositeltavaa että joku ottaa permanent-tussin mukaan ihan varmuuden vuoksi. Koitan itsekin mutta muistini on vähän niin sun näin...

Helpoimpia paikkoja hakea on varmaankin siinä 10-11 välillä TTVO:n 3. kerroksesta, jossa on cosplay-ilmoittautuminen.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » To Maalis 29, 2007 15:37

Pääsin just eroon omastani xD
Visailu kuulostaa oikeasti hyvältä, mutta minusta on edelleen tyhmä laittaa jotn kilpailua, jos osallistujia on tyyliin kolme, voidaanhan me sellainen kehittää jos haluamme. ^__^ Ideat ovat aina kivoja!

Tuosta analysoinnista, sitähän siellä tehdään. Pääkaupungin seudun yaoi.fi miiteissä viimeksi ainakin väki toi yaoita paikanpäälle ja keskustelu siitä lähti. Joten eikös sama toimi nyt? Eli Yaoin tuominen paikanpäälle on sallittua ja suositeltavaa.

Nyt kun vielä saisimme vain porukkaa~~

ja kyllä minä sinut muistan Truthdel.. Vaan muistatko sinä minut xD
Muistan muistan (jotenkin) minulla on vain niin surkeat kananaivot että kun ihmisiä on isokasa niin ei muista 100% kuka oli kuka. Muistan kuitenkin että olit paikalla, minulla on vain vaikea yhdistellä naamoja ja nickejä ekalla tapaamisella jos niitä on iso kasa.

Enivei. Kisan sijaan olis toinen idea myöskin takataskussa, Miten ois lautapeli? XD Jokaisella olis "nappulana" Joku hahmo tai hamopari (Slashi tai alkuperäinen) niillä pitäis päästä maaliin (täytyy keksiä mikä ois maali Lovehoteru?) Siinä matkalla olis jumitus paikkoja -"Voi ei nyt ne joutui siivouskomeroon!" "Joudutte viettämään siellä yhden kierroksen, jos sinne eksyy toinenkin nappula sen jumituskierroksenne aikana joudutte odottamaan vielä toisen kierroksen" "ounou! Mitäköhän ne puuhaa siellä siivouskopissa" (^.^') Tai paikkoja joista pääsee "oikaisemaan" etc. Miltä kuuloistais?

Joo Analysointi on perus tavaraa, aattelin kuitenkin nostaa sen esille ettei mietitä sitten paikan päällä että: -" Jaa... mitäs me tehtäis/puhuttais"

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » To Maalis 29, 2007 15:45

Truthdel,
Tuo on mahtava idea! Voin väsätä itse jonkun pienimuotoisen ja helpon tietovisan(Josta pääsee läpi kunhan on katsonut yaoita ja animea :D ) Jos sää sit tuot palkinnot?
Mutta tuo peli! :D Ei ei.. Liian nerokas! Semmonen on saatava. ja pelin copyright ja yksinoikeudet kuuluvatkin sitten tietenkin yaoi.fi:lle? Ne?

Truthdel, minä olen se liilahiuksinen, pikkunen, jota tosin luultiin kovinkin vanhaksi ^^

"..Sure"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » To Maalis 29, 2007 17:41

Yatsura-sama kirjoitti:Truthdel,
Tuo on mahtava idea! Voin väsätä itse jonkun pienimuotoisen ja helpon tietovisan(Josta pääsee läpi kunhan on katsonut yaoita ja animea :D ) Jos sää sit tuot palkinnot?
Mutta tuo peli! :D Ei ei.. Liian nerokas! Semmonen on saatava. ja pelin copyright ja yksinoikeudet kuuluvatkin sitten tietenkin yaoi.fi:lle? Ne?

Truthdel, minä olen se liilahiuksinen, pikkunen, jota tosin luultiin kovinkin vanhaksi ^^
Hahaa! No kyl nyt aukes päässä ovi :D muistan hyvinkin (kiitos muistin virkistämisestä)

Joo, mii voin tuoda jotain palkinnoks jos sää teet tietovisan XD

Vois tosiaan tekaista Yaoi.fi:lle oman lautapelin :lol: sen vois sitten napata aina mukaan miitteihin! Mut nyt voin tehdä jonkinlaisen lautapelin jota voi kehittää paremmaks sitten myöhemminkin :3

Argh, se on jo ylihuomenna ^.^' mä sekoan (normaalia) täytyy tehdä kaikenmaailman suunnitelmatkin sille päivälle, toisinsanoen mihin säntäilen ja mihin kellon aikaan muistilista. Kyuulta täytyy ainaskin sitten noutaa semmonen badge kun se niitä niin kiltisti teki :D

Lontsi

Viesti Kirjoittaja Lontsi » Pe Maalis 30, 2007 00:28

Nyt kuin vihdoin varmistui että pääsen paikalle tulemaan saa minut lisätä listalle. Saa nähdä vain että kuinka pahsti onnistun eksymään kun ei tuo tampere ole niin tuttu paikka. Niin ja todennäköisesti rahtaan vielä jonkun randomin mukanani. :)

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Maalis 30, 2007 16:09

YAOI.fi Kuplii-miitti

Finnkinon/rubiikin välillä klo: 18.00 (paikalla oltava viimeistään 18.10)
tarkemmin löytää pisteen X kun tähyää isoa pinkihköä YAOI.fi kylttiä ( :lol: )

osallistujat:
Kahvi
Kyuu
Lontsi +randomi kaveri.
Mel T.
Reeree-chan +randomi kaveri
Truthdel
Yatsura-sama

yht. 9 henkeä

varmistamatta: Kago
Viimeksi muokannut Truthdel, Pe Maalis 30, 2007 18:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”