Yaoi Miittiä Tampere Kuplii festareilla 31.3

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Truthdel
Viesti:

Yaoi Miittiä Tampere Kuplii festareilla 31.3

Viesti Kirjoittaja Truthdel » La Helmi 24, 2007 21:55

YAOI.fi Kuplii-miitti

Finnkinon/rubiikin välillä klo: 18.00 (paikalla oltava viimeistään 18.10)
tarkemmin löytää pisteen X kun tähyää isoa pinkihköä YAOI.fi kylttiä ( :lol: )

osallistujat:
Kahvi
Kyuu
Lontsi +randomi kaveri.
Mel T.
Reeree-chan +randomi kaveri
Truthdel
Yatsura-sama

yht. 9 henkeä

varmistamatta: Kago

Jos joku on vielä kiinnostunut osallistumaan miittiin (siis tulossa Tampereen Kuplii festareille ja bongaa klo 1800-1810 pinkin YAOI kyltin) niin hihasta saa tulla nykimään.
Viimeksi muokannut Truthdel, Pe Maalis 30, 2007 18:37. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Helmi 25, 2007 01:56

Noh, minä sinne nokkani tungen..
Itseasiassa ei ole koko päiväksi paljoa suunniteltu paitsi erääntoisen yaoi-ihkuttajan kanssa irrotteleminen.

Jonkimmoinen moikkaus-miitti saattaisi olla itseasiassa ihan kiva :) Kyselempä Reereeltä vielä, pääsisikö hänkin.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Helmi 25, 2007 03:31

Itse lienen varattu cosplay-kisojen loppuun asti niiden avusteluissa ja vissiin lupasin vetää yhden paneelin iltapäivästä, mutta jos vaan väliin mahtuu niin lienen kykenevä piipahtamaan.

Tämä toki sillä oletuksella että pitämäni cosplay-asu sallii liikkumisen...

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Helmi 25, 2007 11:48

Miksei sallisi? Tai no.. Tuskin cosplayaat siiliä tai jotain, jossa sojottaa tikkuja jokapuolelle? Tai saatika sitten jotn puolalastonta akkaa, vaikka siinä asussa saa liikkua, mikä ei ole kannattavaa ehkä.
Enemmän olen huolissani omalla osaltani omasta puvustani, siinä kun roikkuu ristejä väärinpäin suunnassa taikka toisessa. Kuitenkin joku kiihkouskovainen bongaa minut >_>
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Su Helmi 25, 2007 20:57

Minäkin olen kiinni cosplay-kisassa, mutta muuten ei ole pahempaa tekemistä. Että kyllä minäkin tahtoisin miitata, jos yksi "mekossa" liikkuva kissapoika (kyllä se on ihan oikea hahmo) mahtuu mukaan.
Pörrölonkero.

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ma Helmi 26, 2007 15:50

Meitä ei ole tähän ehtiny kertyä kuin 4-5 riippuen siitä edes miten ihmiset kerkeää. (itsestäänkään kovin varma jos joutuu vaikka nakiksi) mutta tilaa on toki vielä :3 ja minu puolestani saa sivullisiakin repiä mukaan.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ma Helmi 26, 2007 17:31

Shin'ai on tulossa kaiketi minun perässäni.. Ainakin hän yrittää saapua.

"..Sure"

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Ma Helmi 26, 2007 20:51

Jos vain Tampereelle sattuu eksymään niin voisi tuonne tulla pistäytymään.

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Ma Helmi 26, 2007 22:38

Yatsura-sama kirjoitti:Shin'ai on tulossa kaiketi minun perässäni.. Ainakin hän yrittää saapua.
Hm, siis ilmeisesti olen tulossa ^^ Olettaen tietysti että saan kaikki raha-asiat hoidettua, mutta kaipa sekin hoituu. Ainakin tekisi hirveästi mieli päästä sinne. Tosin Yatsura-sama nyt varmaan raahaa minut sinne, kaikesta päätellen (ai tulen perässä? varmaan köytät minut sitten vielä kiinni johonkin ja raahaat sinne, eikös?)

Kuitenkin, näin alustavasti olen mukana. o7
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » To Maalis 01, 2007 21:20

Ääh... Hittolainen, en pääsekään Tampereelle tuolloin. Ystäväni 18-vuotissyntymäpäivä nimittäin sattuu samalle päivälle, ja sinne nyt on pakko mennä bilettämään ^^ Eli valitettavasti minua ei tule näkymään tuolla. Pitäkää kuitenkin te muut hauskaa! :D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Maalis 02, 2007 14:20

Tietenkään et tule, pöh.. Noh jos tuuri käy saan Oululaisen, minuakin härömmän henkilön, se joka antoi minulle siis pahoja vaikutteita joka on yksi isoimmista syistä miksi olen tällainen, yaoistin mukaani :D

Mutta, koska teillä kaikilla tuntuu olevan aika kiirettä tuossa päivällä, jospa sopisimme sitten illemmaksi sen miitin, monelta se tapahtuma loppuikaan? klo:18.00?

"..Sure"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ti Maalis 06, 2007 19:31

Olen Yatsuran kanssa samaa mieltä, ilta miitti kuulostaa hyvältä :3
Muiden mielipiteitä?

Kago

Viesti Kirjoittaja Kago » Pe Maalis 09, 2007 23:46

Yaoi-miitti...? Pääseekö mukaan? ó.o Pitää vain sievästi pyytää rahaa äidiltä. Että jos vaikka bussilla pääsisin sinne. :3
ensimmäistä kertaa sydän kuivui kokoon, ennen kuin löysi vastauksen ajoissa..
Lopussa se vain palasi takaisin ilman sinua, luulen että ohitimme toisemme: Sayonara...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Maalis 10, 2007 02:57

Nähdäkseni nämä miitit ovat luonteeltaan varsin avoimia, eli kaikki kiinnostuneet voivat ilmetä paikalle.

Omasta aikataulustani sen verran että lienen cosplay-säädöistä vapautunut klo 14, lisäksi lupasin vetää yhden paneelin klo 16-17 välillä mutta esmes siinä välissä voi olla hyvät saumat.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Maalis 10, 2007 14:34

Kuten Kyuu jo sanoikin. Kaikki aiheesta kiinnostuneet saavat tulla mukaan.
ainoana kriteerinä, jos edes sinäkään, on olla kiinnostunut jossain määrin aiheesta. Emme ole ikä rasisteja(Minun onnekseni :D) tai mitään.

Kuitenkin tuosta ajasta. Minulle siis käy lähes tulkoot milloin vain, kunhan ei mene cosplay kisan päälle :)
Ehkä kannattaisi kuitenkin kaiken varmuuden vuoksi laittaa ajaksi se ilta o.ô

"..Sure"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”