Kumpaa sukupuolta edustat?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Mies
42
16%
Nainen
185
71%
Kumpaakin
35
13%

Ääniä yhteensä: 262

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Pe Helmi 16, 2007 11:28

Olen tässä miettinyt pitkään sitä että kuinka paljon täällä yaoi harrastuksen puolella on tyttöjä ja poikia, joten päätinpä pistää tälläisen kyselyn pystyyn, kun en tälläistä löytänyt (tai sitten olen vain niin sokea).

Olen monilla foorueilla yllättynyt siihen että poikia löytyypi melkeinpä yhtä paljon ellei enemänkin kuin tyttöjä. 8)

___
Ps; gomen nasai jos tälläinen onkin olemassa! Voi ottaa vapaasti pois jos on jo olemassa / väärässä kategoriassa!

Ishida
Viesti:

Re: Kumpaa sukupuolta edustat?

Viesti Kirjoittaja Ishida » Pe Helmi 16, 2007 18:24

Kovasti teki mieli vastata "kumpaakin" (tai vaihtoehtoisesti "ei kumpaakaan"), mutta laitetaan nyt selkeyden vuoksi mies. Jännää nähdä, miten tuo jakautuu.
Ps; gomen nasai jos tälläinen onkin olemassa! Voi ottaa vapaasti pois jos on jo olemassa / väärässä kategoriassa!
Aiheesta on keskustelua ketjussa http://ot.aniki.fi/viewtopic.php?t=27 mutta en kyllä näe sitä minkäänlaisena esteenä tälle ketjulle ^_^

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Pe Helmi 16, 2007 18:31

Piti sitten vastata kiltisti omantunnon mukaan.

Sukupuolet, niiden tulkinnat ja rajat kovin monimutkaisia usein. Ja dynaamisia.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » La Helmi 17, 2007 01:43

AAAGH! Onko pakko vastata.

Vihaan sukupuoleni ja ikäni mainostamista föörymeillä. Mutta joo sen verran voin sanoa että olen naispuolinen.. ja miespuolinen.. Ehkä enemmä jompaakumpaa, sen saatta itse päättää :) En kyllä saata olla maailman miehekkäimpiä ihmisiä, mutten myöskään siihen naisellisempaan kastiin kuulu.. Tai ainakaan siltä ei tunnu, saatte itse päättä ja tehdä omat johtopäätöksenne! x3

Mutta sukupuolisen tasa-arvon vuoksi minun on pakko vastata "Kumpaakin" :D
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » La Helmi 17, 2007 16:01

Nopealla vilkaisulla hameen alle vaikuttaisi kovasti siltä, että olen tyttö. Mennään siis sillä.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Helmi 20, 2007 22:18

Kyllä minä vielä tällä hetkellä pääosan ajastani miespuolisena vietän, enkä ole pitänyt sitä kovin syvänä henkisenä esteenä. Vaikkakin vuonna keppi ja kivi minut potkittiin Weiss Kreuz yaoi-postituslistalta perusteena se, että olin miespuolinen, mutta toisaalta se oli jenkkien ylläpitämä lista joten...

Kuin vaan, itse tunnen enemmän miespuolisia yaoi-faneja kun naispuolisia. Toisaalta, tunnen ehkäpä 3-4 yaoi-fania joten se siitä teoriasta...

Krypfto

Viesti Kirjoittaja Krypfto » Ti Helmi 20, 2007 23:15

kyuu kirjoitti:Vaikkakin vuonna keppi ja kivi minut potkittiin Weiss Kreuz yaoi-postituslistalta perusteena se, että olin miespuolinen, mutta toisaalta se oli jenkkien ylläpitämä lista joten...
O_o

Hittolainen, massiivisin WTF-fiilis aikoihin. Löytyikö edes mitään kummempia perusteluja sille, miksi miespuolisuus oli riittävä kriteeri potkinnalle?

Vaan ei jotta mutta, itse ketjun kysymykseen vastatakseni: kyllähän se kriittinen kromosomipari vaikuttaisi XY olevan.
Yhteiskunnan vihollinen numero !!!
Illuminated realization number one: You are the only light there is for yourself, my friend.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Helmi 20, 2007 23:32

Krypfto kirjoitti:
kyuu kirjoitti:Vaikkakin vuonna keppi ja kivi minut potkittiin Weiss Kreuz yaoi-postituslistalta perusteena se, että olin miespuolinen, mutta toisaalta se oli jenkkien ylläpitämä lista joten...
Hittolainen, massiivisin WTF-fiilis aikoihin. Löytyikö edes mitään kummempia perusteluja sille, miksi miespuolisuus oli riittävä kriteeri potkinnalle?
Usein suhtaudun skeptisesti jenkeille hattuiluun, mutta kun nyt siellä tein taannoin uuden vierailun taas maassa niin huomasin että ehkäpä kaikki heidän puolustelu on oikeasti täysin turhaa. En väitä tietäväni koko taustatarinaa, mutta rivien välistä oli helppo lukea, että uskontotahon x edustaja on todennut, että on syntistä että miespuolinen henkilö innostuu homppelitouhuista. Vastaavaa kuuli myös muutamilta muilta jotka ihmettelivät tapausta. (toki ihan toinen juttu on että missä jenkkien fundamentalistisessa uskontokunnassa homoseksuaalisuus on millään muotoa sallittua...)

Sen sijaan iloista oli huomata että tapaus sentäs nosti vähän meteliä ja siitä tomusta nousi Bishounen Garden -niminen yhteisö. Eli vaikka samalla menetin uskoani ihmisiin, sain myös paljon uskoa takaisin. Vaihtokauppa sanoisin.

Mutta ei meilläkään varaa ole. Kyllä suomalaisissakin yaoi-piireissä on henkilöitä lähdetty isosti dissaamaan mm. sukupuolen perusteella, tai kuten eräässä nettisarjakuvaprojektissa, eräs henkilö sai haukut kun piirsi yaoi-sarjakuvaan yaoi-sisältöä.

Mitä hittoa me oikein pelkäämme? Minua? Okei, ymmärrän, kannattaakin pelätä. Jos joskus poistun kotoani niin käy huonosti. Ainakin minulle.

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Ke Helmi 21, 2007 09:46

Pitääkö edes sanoa? Olen nuori nainen.
Hate the sin -
but love the sinner

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » Su Touko 27, 2007 18:26

tyttö. X___x
Viimeksi muokannut Teh_Rei, Ma Huhti 14, 2008 04:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
REILUKERHO - Hurray for YURI!

Kupuntu

Viesti Kirjoittaja Kupuntu » Ma Touko 28, 2007 19:28

Mies. Ja ihme kyllä, luulin olevani ainoa mies täällä. Mutta on todella hienoa olla väärässä, kerrankin. Tunnen itse vain naispuolisia yaoi-fanittajia, mutta ei sillä ole merkitystä minulle.

Nekozawa

Viesti Kirjoittaja Nekozawa » To Touko 31, 2007 23:02

Tuota noin..*köhköh* taidan olla kumpaakin :roll:

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Pe Kesä 01, 2007 12:58

5 , siis nainen eiku tyttö... prkl ei noilla sanoilla voi itseään kutsua, kuulostaa hölmöltä. Ihminen olen, niin että onko sillä loppuenlopuksi väliä? Vaatekaapin sisältö kuitenkin kertoo että kuulun mitä ilmeisimmin juuri täähän puoleen jolle on normaalia kulkea tissiliivit ja hame päällä.... taas annoin itsestäni hieeeeenon kuvan ja häpeän loppupäivän kunnes löydän itseni taas roikkumasta pää alaspäin laiturin uimahyppytelineestä. (elkää kysykö mitään) hywää kesää kaikille karvaisille/kin otuksille varpaista hattuun.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » Su Elo 05, 2007 12:50

sanottaiskos vaikka näin että molempia.. sisäisesti mies (enemmän tätä miestä) ja no loput tiedättekin. minusta ei se sukupuoli ole esti tykkääkö yaoista vai ei.
et saa...

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » La Elo 18, 2007 16:03

Nainen!
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”