Homppeli hiiriä lapsille o____O

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yatsura-sama
Viesti:

Homppeli hiiriä lapsille o____O

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Elo 06, 2006 18:04

Ok.. Näin juuri vähän aikaa sitten jotain järkyttävää..

Kuka muistaa sellaisen ihanan sarjan joka tuli vuonna porkkana ja palli teeveestä: Prätkähiiret marsista.
---
Olihan se silloin pienenä hyvä sarja ja sitä katsoi ihan mielellään :) Kun ei silloin vielä tajunnut ihan kaikkea mitä he suustaan päästelivät.
Mikä on toisaalta aika pelottavaa o.o

Löysin Youtubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=8J3nQXQotpE

Eihän tämä sarja siis ole todellakaan mitään sulosta/raavasta/likasta hiirimies rakkaus aiheinen. Huumorillahan he vetävät kaiken hihastaan. Pojat ovat poikia.

Vaikka toisaalta, pahamaineisen Leipäjuusto pahiksen kätyri Rasvanahka, on sarjan aikana löytänyt yhden tai pari miespuolista rakkautta muista pahiksista

Mutta järkytys oli suuri. Hiiret ovat kaukana kotoa ja puolustavat naisen moottoripyörä korjaamoa, läppä lentää mutta, onko kaikki sittenkään ihan viatonta o__o
Turbo: "Tää oli ikimuistoinen ilta"
Moto: "Joo, ja kiitos siitä vibrapetterin"

T_T" Se on tota noin. Aika järkyttävää kun nyt ajattelee että pikkulapsoset katsoivat tuollaista, siinä saamme taas uuden kohteen josta syyttää tämän nykyisen sukupolven(eli meidän Yaoistien) kieroutunutta mieltä.

Olen kuulut myös huhuja, että tämä sarja aiotaan animoida jälleen?[/url]
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Su Elo 06, 2006 18:10

*Reps tot*

Mä muistan töän sarjan silloin joskus vuonna nakki ja kermavaahto! Mä olin ipana ja ihan rakastunu tähän sarjaan. Eikä todellakaa tullu aatelleeks noitten puheita...

"Kevät tuli, lumi suli, puro sanoo: pulipuli." xD

Mahtia!
Hate the sin -
but love the sinner

Khar

Viesti Kirjoittaja Khar » Ti Elo 08, 2006 15:57

Wii!

Kui siistiä :D Nyt tiedänkin sitten, miksi tykkäsin tosta sarjasta niin paljon pienenä ^_^

Kaikkea sitä... nii. Lisää vaan tommosta lapsille. Ja toivottavasti ne näyttää tota sarjaa joskus uusintana. Nimenomaan niitä vanhoja jaksoja siis, ettei käy niin kuin Teenage Mutant Ninja Turtles- sarjalle, jonka uudelleenanimaatio on syvältä. =_=
"A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction."

(Oscar Wilde)

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » To Elo 10, 2006 21:19

Buahahahhahaaaa siis en muistakkaa että sinä olis ollu noin haukoja kohtia miten niitten dubbaajilla on pysynyt pokka X3. no selvishän se miksi olen tälläinen outo kun oon tenavan tämmösii kattonu.

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Su Elo 13, 2006 03:57

Prätkähiiret on hevimusiikin jälkeen ehkä homointa mitä pienet ihmistaimet voi diggailla..

Tässä sarjassa on kyllä sellaista kultti-meininkiä, että dvd-julkaisu olisi ihan pakollinen! Tietenkin suomeksi dubattuna. Miten noi ääninäyttelijät voi olla noin huonoja!?
Sarjan annista vielä sen verran, että onhan se Vinski nyt aika hots. Tai siis, jos olisin hiiri niin panisin...
Wings of my soul turn into leather

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Elo 13, 2006 19:07

Radiation kirjoitti:Sarjan annista vielä sen verran, että onhan se Vinski nyt aika hots. Tai siis, jos olisin hiiri niin panisin...
Onneksi, emme ole hiiriä. Siitä vasta tulisi likasta x____x Brr..*kylmät väreet.*
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » To Elo 17, 2006 19:38

Radiation kirjoitti:Tässä sarjassa on kyllä sellaista kultti-meininkiä, että dvd-julkaisu olisi ihan pakollinen! Tietenkin suomeksi dubattuna. Miten noi ääninäyttelijät voi olla noin huonoja!?
Köhöm, itse asiassa olen nähnyt ainakin jonkin sortin Prätkähiiri- DVD:itä kaupoissa... siitä vaan ostamaan XD Suomijulkaisuja kai ne oli, joten tietenkin niissä pitäisi olla nämä sydämiälämmittävät dubitkin mukana ;)

Nojoo, itsekin jouduin sarjan uhriksi pienenä telkkaria katsellessa. Mielikuvia ei ole jäänyt paljoa, aika älytöntähän tuo meininki taisi olla XD
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Pe Elo 18, 2006 03:36

Liekki kirjoitti:Köhöm, itse asiassa olen nähnyt ainakin jonkin sortin Prätkähiiri- DVD:itä kaupoissa...
MITÄH!?!? MISSÄ!?
Wings of my soul turn into leather

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Elo 18, 2006 15:22

Köhöm, itse asiassa olen nähnyt ainakin jonkin sortin Prätkähiiri- DVD:itä kaupoissa... siitä vaan ostamaan XD Suomijulkaisuja kai ne oli, joten tietenkin niissä pitäisi olla nämä sydämiälämmittävät dubitkin mukana ;)
[/quote]

NIIJUST KERRO MEILLEKKI!

"..Sure"

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Elo 18, 2006 15:29

Ei saa olla uusavuttomia. Google tai osto-opas käteen. Kesti kaksi minuuttia löytää prätkähiirut Videodivarista.

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Pe Elo 18, 2006 16:21

Niin, ja ihan jostain Prismasta, Citymarketista, Robinhoodista jne. noita Prätkähiiriä luulisi löytyvän, koska tuon tyylisessä kaupassa muistaakseni noita DVD: itä näin. Ja ennen DVD:itä oli ihan videokasetteja myynnissä, sen tiedän koska sisko niitä joskus kinusi ostamaan ;)
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » La Syys 09, 2006 04:55

Nekrotaas...

Prätkähiirethän oli just loistava sarja ( pidän edelleen yllä erittäin kuollutta BMFM webringiä \o/ ). Epäsuorasti niiden kautta lähti poikarakkaus meikääkin kiinnostamaan.

Ja ne suomenkieliset duppaukset on mahtavat. Etenkin loppupäässä sarjaa. Nauhoitin aikoinaan ne kaikki jaksot :3

Mut joo... oikeammin sarjanhan voisi nimetä "Homohiiret Marsista". Itseasiassa tsekkasin just lompakon ja mulla on vieläkin siinä muovin takana itse piirretty parodia logo "Fag Mice From Mars" :D Ollut siinä varmaan kohta 7 vuotta o.O pitäisköhän kohta vaihtaa lompsaa.... Anyway... sarjassahan oli enemmän kuin vähän kaksimielisyyksiä. Sen takia just suomenkielinen dubbaus oli loistava ( englannin kielisis oli lähinnä inside-Beverly Hills läppää kun iso osa ääninäyttelijöistä oli siinä sarjassa ). Välillä ne heitti niin törkeetä huulta että oksat pois, mut eihän sitä sillon pienenä niin tajunnut.

Lisää quoteja:
"Vaijerit esiin Moto!" -Turbo ( Turbo + Moto = OTP )
"Jarrua tai tulee parrua!" -Moto
"Isäs oli este kun sua teki." -Vinski
"Miks piti pysähtyy pasikuikalle?" -Vinski

Ja ennen kaikkea niiden kakkos-sotahuuto: "hännät heilumaan" o____o;

Ja olihan niitä muitakin mutta ei nyt enää jaks muistaa. Harmi kun ei oo niitä vidoita enää :( tahtoisi kovasti kaikki jaksot taas.

Ja tosiaan, uutta showtahan ne vääntää mutta näyttää varsin karmealta. Siinä on nyt jotain pirun kissapahiksia >>;
http://www.bikermice.tv
Noretus

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Ma Syys 18, 2006 18:09

Mitä ihmettä? Olivatko ne oikeastikin noin...? O_O Minunkin lempisarjanihan tuo oli silloin joskus aikoinaan, olimme serkkuni kanssa vähät aiheuttaa tulvan päiväkotiimme (otimme sen "hanat auki" vähän turhankin kirjaimellisesti..). Ikimuistoista, paitsi etten toki noita kaikkia -ah- lausahduksia muistanut. Ei niitä silloin ymmärtänyt. Ihmettelenpä vaan, miten vanhemmat on antaneet tuosta katsoa. XD

No, tiedänpähän ainakin nyt syyn miksi olen tällaiseksi pervoksi kasvanut.

(Ja nyt kyllä kaikki tuntuu valkenevan, kun sitä rupeaa ajattelemaan...)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”