Miitinkiä Animeconissa-06

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Ma Elo 28, 2006 12:48

aww... kyllä oli todella hauskaa, toivottavasti saadaan miitti taas uudestaan seuraavan kerran kokoon... Pelkäsin kokoajan olevani joukon nuorin, mutta loppujen lopuksi sijoituinkin "wanhojen" joukkoon... hih. mukavaa... :D

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ma Elo 28, 2006 21:12

xD No hei! Minut sijoitettiin aluksi team-wanhuksiin, mutta paljastuin varmaankin porukan nuorimmaks
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » Ti Elo 29, 2006 14:05

Mitä tästä voi päätellä?
=Ulkonäkö ei kerro ikää...... aina.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » To Elo 31, 2006 21:53

tuon äskeisen viestin perusteella:
Näytänkä mie vanhalta T___T
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

jenske

Viesti Kirjoittaja jenske » To Elo 31, 2006 22:57

Yatsu: Joo, näytät.

Miitingissä oli kivaa, vähän jähmeästi lähti juttelu käyntiin, mutta mie sitten koitin siellä oikein kovasti jtn. häröä säheltää (jos joku muistaa, olin se sinipäinen siis)

Oikein mielenkiintoista sakkia, tosin oli hieman pelottavaa olla teidän true-yaoistien seurassa kun on itse tällainen R-tason (k-15 materiaalin) kuluttaja.

Ja sitten jos heittäydytään tämän offtopicin ihaniin syövereihin, olen myös kiinnostunut pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta yaoi.fi-säädöistä jos a) miitingit sun muut järjestetään lomilla tai viikonloppuisin b) ja vaikka seme suosuisi minut sohvalleen yöksi majoittamaanJa sitten ovat nämä pikkuseikat, kuten aika, raha ja vanhemmat.
Viimeksi muokannut jenske, Pe Syys 01, 2006 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
23.58

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Tammi 21, 2007 21:48

Oho, hitsi että olen viisas.
Miitingistä ompi kauan ylipuolvuotta suunnilleen ja heitän nyt vähän offia.
Tuossa ylempänä Jekku ilmoitti jostain pääkaupunkiseudun yaoi.fi säädöstä. What the :D Elämäni on sen verran tylsää, että tuota voisi alkaa uurtamaan todenteolla, kunhan miittaamiset pysyisivät sitten lopulta näillä lomilla/viikonloppuina :3 Uskon, että en ole pääkaupunki seudun ainoa kyllästynyt yaoisti, joka tahtoo tavata muita hengenheimolaisia, vai kuinka?
Tälle voisi toki alkaa väsäämään uutta topiccia, mutta olen nykyään alkanut säästämään kaikessa, joten kulutan tätä vielä, paitsi jos muut responsaavat, niin voin alkaa työstämään tätä enemmän :)
..Ja tämä on täysin turha kommentti, mutta kyllä Jekku: sohva(Sänkyni siis) on käytettävissäsi.

Ja nyt vielä pikaisesti. Kun neitsyys on viety, ja kuten aina sen jälkeen aletaan kinuamaan lisää. Mihin coniin järjestäisimme seuraavaksi?

"..Sure"

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Ma Tammi 22, 2007 02:14

Yatsura-sama kirjoitti:Oho, hitsi että olen viisas.
Miitingistä ompi kauan ylipuolvuotta suunnilleen ja heitän nyt vähän offia.
Tuossa ylempänä Jekku ilmoitti jostain pääkaupunkiseudun yaoi.fi säädöstä. What the :D Elämäni on sen verran tylsää, että tuota voisi alkaa uurtamaan todenteolla, kunhan miittaamiset pysyisivät sitten lopulta näillä lomilla/viikonloppuina :3

Uskon, että en ole pääkaupunki seudun ainoa kyllästynyt yaoisti, joka tahtoo tavata muita hengenheimolaisia, vai kuinka?

Tälle voisi toki alkaa väsäämään uutta topiccia, mutta olen nykyään alkanut säästämään kaikessa, joten kulutan tätä vielä, paitsi jos muut responsaavat, niin voin alkaa työstämään tätä enemmän :)

Ja nyt vielä pikaisesti. Kun neitsyys on viety, ja kuten aina sen jälkeen aletaan kinuamaan lisää. Mihin coniin järjestäisimme seuraavaksi?
Seuraavasta miitistä en tiedä, joten en kommentoi, mutta tuo pääkaupunki seudun yaoi.fi kuullostaa mielenkiintoiselta. Tuntuu tylsältä kun hengenheimolaisia ei niin paljon näe...Viikonloput ja lomat olisi sopiva aika tälle...

Hmm... 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”