Gohatto

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Touko 07, 2006 15:32

"Tabussa en tajua, mikä siinä Sozaburossa niiin paljon viehätti. Olihan se ihan hottis muuten, mutta jotenkin vähän liian kylmä, että tajuaisin miksi kaikki tahtoivat päästä sen pöksyihin."

^
se juuri on viehättävää. Melkeimpä sama asia kuin se että nykyään jotkut ovat vaikeasti tavoiteltavia. Se nukkemaisuus Sozaburossa oli sen verran kiihottavaa, että kaikkihan tuollaisen seksiorjanuken tahtoo~!

---
Ja mikä tämä huonokasvatus on josta kaikki tuntnuvat puhuvan.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

paraguas

Viesti Kirjoittaja paraguas » Su Touko 07, 2006 18:09

Nojoo, ehkä se sitten oli niin, että kaikkia hotsitti se sen alistuvaisuus. Itse vain en saa kovinkaan paljon kiksejä noin passiivisista ihmisistä, kun olen itsekin niin uke, ettei tuosta mitään kuitenkaan tulisi, lol.
Ja mikä tämä huonokasvatus on josta kaikki tuntnuvat puhuvan
Huonosta kasvatuksesta on ainakin täällä ja täällä, google on myös iso apu. Spoilerikammoisten ei kannata välttämättä katsoa noita varmuuden vuoksi, vaikken osaakaan sanoa miten paljon spoilaavaa ainesta sivuissa loppujen lopuksi on.

Ja kaapeliteeveen omistajille elokuvan esitysaikataulut Canal+ -kanavilla täällä (tuo kuvan sänkymiäs, oi).
Viimeksi muokannut paraguas, Ma Elo 28, 2006 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Touko 07, 2006 23:45

Off//
Uijui! xD olen nähnyt samankaltaisen lehvan kuin huonokasvatus, siinä tosin oli vain neljä viatonta pikkupoikaa nuoriso vankilassa.
Pakko nähdä 8D Aikookohan tuo tulla joskus näiltä peruskanavilta?
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Peipponen

Viesti Kirjoittaja Peipponen » Ma Touko 08, 2006 13:57

Yatsura-sama kirjoitti:Off//
Uijui! xD olen nähnyt samankaltaisen lehvan kuin huonokasvatus, siinä tosin oli vain neljä viatonta pikkupoikaa nuoriso vankilassa.
Pakko nähdä 8D Aikookohan tuo tulla joskus näiltä peruskanavilta?
Oliko kyseinen elokuva kenties The Sleepers - Katuvarpuset?
Minusta se oli ainakin hyvin mielenkiintoinen leffa ja Kevyt Pekoni onnistui todella hienosti sikamaisen vanginvartijan roolissaan.

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Touko 10, 2006 21:02

En muista nimeä :3 Mutta kaiketi se sitten se oli.

"..Sure"

AidaSuomi

Viesti Kirjoittaja AidaSuomi » Ke Touko 10, 2006 22:35

Lainaus:
Mutta kysyäkseni, onko Huono Kasvatus koskaan näytetty SubTv:llä?

Ei, mutta Canal+ :lla se kyllä saa ensi-iltansa tulevana perjantaina, jos maksullisia kanavia sattuu omistamaan.
Itse ajattelin ainakin katsoa, vaikuttaa sen verran hyvältä ja Fele Martínez ja Gael García Bernal on molemmat aika to die for. *---*
Jaa. Mutta kun ei tuollaista omista niin ei voi mitään... *ryttynaama*

Huono Kasvatus on ubermakee filmi jossa kaikki on aivan kuollettavan kauniita persoonia. Ja kaikki käyttää toisia hyväkseen.
"Influence is immoral. To have your influence on someone is like giving your soul to him." -Oscar Wilde

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”