Yaoita vuodelle 2006?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Hotsu

Yaoita vuodelle 2006?

Viesti Kirjoittaja Hotsu » Ke Helmi 22, 2006 15:28

Älkää hirttäkö, kunhan tässä yritän saada foorumille jotain elämää. ;)

Kun vuosi 2006 on tässä onnellisesti kulunut jo parisen kuukautta eteenpäin, niin rupesin miettimään, että onkohan tälle vuodelle tulossa lisää yaoita/shounen aita(animena)?

Ja siitä pääsemme kysymykseen, minkä yaoimangan/pelin/whatever haluaisit filmattavaksi? Minkä taas oletat tulevan animeversiona ulos tällä vuodella(vai oletatko mahdollisesti mitään)? Olen kuullut huhuja Lovelessin toisen kauden tulosta, mutta en pitänyt ensimmäisestäkään, niin se ei oikein vaikuta elämääni milläänlailla.

Ja toivoisin sellaisen melko tunnetun yaoipelin kuin Silver Chaosin animeksi. Pelaamaan sitä en ole päässyt, mutta jutut kuullostavat ja kuvat näyttävät varsin herkullisilta(eikä saa unohtaa drama CD:itä), ja ehkä nykytekniikalla voisi saada filmattua ihan näyttävääkin matskua(tai sitten ei). :) Shounen ain puolelta taas, ihastuin sen verran Only the Ring Finger Knows-mangaan, että näkisin sen mielellään liikkuvina kuvina ja loistavilla ääninäyttelijöillä höystettynä.
Noh, tämähän on vain tälläistä mukavaa ajatusleikkiä.

Vastauksia kehiin! \o

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Ke Helmi 22, 2006 16:46

Mä haluisin Love Moden animeksi... mä tietäisin ihan tasan tarkkaan, mitkä ääninäyttelijät sopis kenellekin hahmolle! (älkää kysykö....)
Hate the sin -
but love the sinner

Peipponen

Viesti Kirjoittaja Peipponen » Ke Helmi 22, 2006 17:54

Love Mode olisi kyllä niin nannaa, tai sitten vaikkapa Recipe. Samalta tekijältähän nuo ja niin mahtavia ettei toista.
Myös joku Kazusa Takashiman työ viehättäisi meitäläistä tosi paljon. Private Magician tai sitten Wild Rock olisi tosi pop. :P

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ke Helmi 22, 2006 18:02

FF9 olisi kiva saada anime.. Vai onko siitä jo tehty o_ô olen kuullut vain, että ff7 olisi tehty lehva ja jokunen anime jakso. Ja muista FF peleistä.. Vaikka eihän niissä nyt varsinaisesti Yaoita olekkaan o.ô mutta tuskin se ketään haittaa :lol:
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Shaiana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shaiana » Ke Helmi 22, 2006 22:18

Yatsura-sama kirjoitti:olen kuullut vain, että ff7 olisi tehty lehva ja jokunen anime jakso.
leffa: Final Fantasy VII: Advent Children (Ei ollenkaan odotuksiaan vastaava, imo.)
sarja: Final Fantasy VII: The Last Order (tjsp, itse en ole katsonut ...vaikka tarkoitus onkin ollut.)

Jälkimmäisestä en ole varma, enkä jaksa Googlettaa. Minulla on nenäliina hukassa. Kirotut paperit, itsestään häviävät tästä koneen vierestä. ,_, Ihan kuin sairas ihminen ei niitä tarvitsisi.

Mitä näihin yaoijuttuihin tulee, olen ehdottomasti vakuuttunut siitä, että Satoru Kannagin & Yukine Honamin Rin! pitäisi animoida. Ensimmäinen yaoi/shounen-ai manga, mihin minä ihastuin totaalisesti. (Joululomalla. Mitä hittoa, olenko minä yaoita lukenut vasta pari kuukautta? Köyhää...) Tosin voi johtua siitäkin, että olin törmännyt niin moneen surkeaan sarjaan, että Rin! tuntui uskomattomalta niiden jälkeen. Voi olla. Voisi lukea sen uudestaankin. Tai, no, oikeastaan kolmannen kerran.^^,

Myös Sanami Matohin Fakesta olisi kiva nähdä ihan animesarja, eikä vain sitä yhtä leffaa. ;__; Nimimerkillä sain käsiini kaikki Faket eilen ja luin ne putkeen tänään lojuessani toipilaana sängyssä liian huonovointisena nousemaan ja liian pirteänä nukkumaan. Ja paruin silmäni ruvelle, kun luin viimeiset sivut. Tämmöistä tää nyt vaan vähän on, kun on sairas, väsynyt ja hormonitoiminnaltaan epävakaa teinityttö. Toisaalta, ehkä on parempi, kun annetaan Faken levätä ja keskitytään muihin sarjoihin, niinhän? Eihän Fake ole edes niin loistava, ne? Se vain... yyh. Se vain ei olisi saanut loppua sillä tavalla! (Off, off, damn you all, I'm sick and defenseless!)

Luin myös jokin aika sitten sellaisen lyhykäisen mangan kuin Azumi Mokan Amakarasun. Sob. Siitä olisi niin ihana saada anime... tai vielä parempaa, aito elokuva! Oikeiden ihmisnäyttelijöiden kanssa siis. Voi, siitä tulisi niin ihana itQitQsobsob -samuraileffa The Last Samurain (mikä on hyvä leffa, sanoitte mitä sanoitte .__.) tapaan. Animeksi siksi en tätä kuvitella osaisi, kun tuo piirrostyyli on jotenkin semmoista, mikä ei niin nätisti animeksi taipuisi. Näin minun mielestäni. Raiskaavat vielä kaikkien kauniiden miesten kauniit piirteet. :'< Mutta oikeiden näyttelijöiden kanssa... Niin, miksei. Olisi ihanaa mennä katsomaan pimeään, isoon elokuvateatteriin Amakarasu -leffaa. Palkkaisivat vielä Hans Zimmerin tekemään musiikit.
Min luin itse ko. mangan The Last Samurai - OSTin pyöriessä nonstoppina taustalla. Ja voisin kuvailla kokemusta... pökerryttäväksi.

Siitä sitten, mitä yaoianimea tänä vuonna tulee, minulla ei ole harmaintakaan hajua. Olen enemmän yaoimangaa tuijottanut, eikä vastaavanlainen anime välttämättä hirveästi kiinnosta ihan vain siitä syystä, etten kehtaisi katsoa niitä kotona ellen olisi yksin, ja olen yksin harvoin. Gravi oli tietysti poikkeus, ja Fake, mutta niissä nyt ei mitään rajumpaa toimintaa ollutkaan (dooh, minoon neljätoista, miten luulisitte isäni reagoivan, jos se näkisi minut tuijottamassa silmät pyöreinä kahta toisiaan vasten kiehnäävää miestä? ... Mainitsinko jo, että kahta alastonta ja toisiaan vasten kiehnäävää miestä?.

Milloinkahan alkavat näyttää Suomessa leffateattereissa yaoita sanan varsinaisessa merkityksessään. Silloin kun tämä tapahtuu, epäilisin vahvasti, ettei minun silloin tarvitse enää huolehtia ikärajoista.
6 leaves left

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ke Helmi 22, 2006 22:34

Olen kuullut huhuja Gakuen Heavenin tv-animeversiosta ja Princess Princesskin saattaa olla jotain vähän sinne päin, ainakin mangaka on tehnyt yaoitakin.
Hotaru kirjoitti:Shounen ain puolelta taas, ihastuin sen verran Only the Ring Finger Knows-mangaan, että näkisin sen mielellään liikkuvina kuvina ja loistavilla ääninäyttelijöillä höystettynä.

-Rudia- kirjoitti:Mä haluisin Love Moden animeksi... mä tietäisin ihan tasan tarkkaan, mitkä ääninäyttelijät sopis kenellekin hahmolle!
Vaikka animea ei olekaan, niin ei se tarkoita etteikö ääninäyttelijöitä voisi olla. ^^ Kummastakin on tehty drama CD:itä seuraavilla kokoonpanoilla:

Love Mode
Takamiya - Fujihara Keiji
Izumi - Madono Mitsuaki
Aoe - Yanada Kiyoyuki
Naoya - Miyazaki Issei

(Aika nobodyja päärooleissa, mitä nyt Seki Toshihiko on Aoe-sanin veli + satunnaiset hostit.)

Only the Ring Finger Knows
Kazuki - Sakurai Takahiro
Wataru - Suzumura Kenichi

Toivomuksia, toivomuksia... No Junjou Romantica voisi toimia aika hyvin animenakin, muuten pitää miettiä vähän pitempään.

Kage

Viesti Kirjoittaja Kage » La Maalis 11, 2006 23:44

-Rudia- kirjoitti:Mä haluisin Love Moden animeksi... mä tietäisin ihan tasan tarkkaan, mitkä ääninäyttelijät sopis kenellekin hahmolle! (älkää kysykö....)

tuli vaan mieleen, että Love Modesta on jo drama CD...periaatteessa kyseisiä seiyuita vois käyttää ihan yhtä hyvin animessakin...turhaa yleisestiottaen vaihtaa hyviä ääniä miskikään... :lol: on nimittäin jakorasioita mielteipä kaikki niistä miehistä

Nyuu

Viesti Kirjoittaja Nyuu » Pe Elo 18, 2006 13:01

starscream kirjoitti:Olen kuullut huhuja Gakuen Heavenin tv-animeversiosta ja Princess Princesskin saattaa olla jotain vähän sinne päin, ainakin mangaka on tehnyt yaoitakin.
Joo on noista tehty ne tv-animeversiot.
Itse olen Gakuen Heavenistä nähnyt 5 jaksoa ja muistaakseni sarjan pituus taisi olla 13 jaksoa.. jos nyt oikein muistan. Samoin on tuosta Princess Princessistäkin tehty anime. Siitä olen vain tainnut yhden jakson katsoa.
Ja vaikuttivat todella hyviltä ja kolahtivat ainakin mulle hyvin. :)

Jos itse voisin päättää mistä anime tehtäisiin olisivat ne:
Passion ja Only the Ring Finger Knows ainakin. :)

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Elo 18, 2006 15:05

Menee varmaan ensi vuoden puolelle, mutta näistä on pyörinyt huhuja:
*No Money / Okane ga Nai TV anime (manga)
*Ikoku Irokoi Romantan OAV (manga)
*Kire Papa OAV (manga)

Gakuen Heaven olisi ihan ykkönen jos tyypit pysyisivät koko ajan hamstereina. x) Pari ensimmäistä jaksoa olen siitä katsonut, hyvät seiyuuthan siinä on mutta muuten ei oikein vielä ole koukuttanut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”