Yaoi All nigth/ Half night - kiinnostuneita?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

oysterboy
Viesti:

Yaoi All nigth/ Half night - kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja oysterboy » Ma Loka 10, 2005 23:22

Eli Y2T:ssä tuli Saden kanssa puhetta allnight:eista ja half nighteista. Kun on tullut tuolta muistakin kaupungeista sen kuuloista toivetta, että Yaoi:ta haluttaisi katsella. (ketä ihmetyttää moinen??)
Minun luokseni mahtuu ihmisiä, voisinpa sanoa paljon, tv:n eteen pienellä järjestelyllä myös. Ja Kyuu lupaili, että Nekalan paikkaa voi olla mahdollista myös käyttää, mutta siitä siis ahdistelaan Kyuuta, enkä minä nyt ainakaan ole luvannut hänenkään puolestaan mitään.
Mutta siis.
Olisiko tällaisiin viikonloppuna, perjantai yöstä oli puhe, järjestettäviin maratooneihin osallistujia.
Ensimmäisenä olisi takoitus katsella Gravitation alusta loppuun.

Kommenttia.

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » La Loka 15, 2005 14:17

Mä en kykene käsittämään et olen taas vastaamassa tällaiseen kysymykseen ensimmäisenä, mut joo'o, count me in, kun Gravista on puhe ^-^ Allnighter sopii mainiosti, kunhan se vain sopii työaikatauluun, johon nyttemmin siis on tullut pieniä muutoksia.
Sade aka Sade-chan

""What do you fear the most in the world?" - "The possibility that love is not enough""

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » La Loka 15, 2005 17:04

Tulisinpa kuulkaa minäkin, jos saisin kyydin Tampereelle. Vaan tasan ei käy nallekarkit. ;_;
It's not the size, it's how much you use it.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Ma Loka 17, 2005 10:58

:cry: juuri männeenä lauantaina tuli sielläpäin hilluttua, joten matkustuskiintiö budjetista on ikävä kyllä nyt käytetty koko loppuvuodeksi. Kiinnostusta kyllä olisi, mutta mahdollisuuksia tähän ihastuttavaan tapahtumaan osallistumiseen on tosiaan vasta tuolla kevväämmällä.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ma Loka 17, 2005 11:37

Juu, idea on kyllä kiva, mutta ei täältäkään lähdetä etelään tuosta vaan. Tämän vuoden matkabudjetti on jo ylitetty, eli oikeastaan vasta ensi vuoden puoli kävisi minulle (no joulukuun ekana viikonloppuna olen vielä liikkeellä ja ilman tarkkoja suunnitelmia, eli se nyt voisi mahdollisesti sopia jos joku haluaisi välttämättä naamaani nähdä, vaikka vähän sen todennäköisyyttä ja aikatauluni sopivuutta epäilen).

Eli tarvitsisin kyllä vähän tarkempaa suunnittelua, tietoa keitä tulee (en ole oikeasti mikään miitti-ihminen enkä tykkää oudoista ihmisistä - siis tuntemattomista ihmisistä, kaikki olette varmaan ihan positiivisen outoja ^^;) ja monipuolisempaa ohjelmistoa; Gravi on kiva mutta onhan se jo moneen kertaan nähty.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Loka 17, 2005 12:20

Matkabudjetti on myös miulla jokseenkin tiukka, kaikki pennit venytetään nyt loppuvuotta ja mangan ostoreissua helsinkiin varten, muuten kyllä. Ja Gravitationistakin voisin nakuttaa. Miksi kummassa se on aina se Gravitation >.< Termi 'puhkikulunut' alkaa olemaan jo liian lievä ilmaisu.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

antt|

Viesti Kirjoittaja antt| » Ma Loka 24, 2005 20:34

JOO ^___^ !! LAADIHOO! watashi wa otaku desu. hihii. ainakin melkein :P
tuun varmasti paikalla (:

oysterboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oysterboy » Ti Loka 25, 2005 22:33

Gravitation se on siksi, että Sade ja ma olemme rakastuneita ko. sarjaan ja sillä olisi kiva aloittaa. Ja varsinkin kun myö ollaan sitä järkkäämässä. Ideoita otetaan vastaan kaikilta tottakai. Jos hyviä ideoita riittää niin tottahan toki se voisi olla vaikka sitten seuraavan kerran joku toinen.

Alustava ideahan oli, että "tapahtumasta" voisi koettaa tehdä tällaisen kerran kuussa jutun. Niin, että sitten voisi valita ihan keskenään mitä haluaa olla mukana katsomassa. Ja ajatus oli juuri siinä, että pidemältäkin voisi tulla porukkaa, koska kyseessä olisi viikonloppu ja yöpaikka varmistuisi samalla.
Kenenkäänhän ei ole pakko tulla jos ei ole mahdollisuutta.

NeroT

Viesti Kirjoittaja NeroT » Ke Loka 26, 2005 12:11

Kelpaa! Viikonloppuna täytyy päästä tekemään muutakin, kuin olla vaan kotona. Any time kelpaa mulle, on se sitten perjanta tai lauantai.
Milja Kosonen - Milli tai Nero
Yaoi&Yuri Tampere

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » La Loka 29, 2005 13:31

oi! kiinnostaa! riippuu vain vielä että milloin (että pääsee paikalle ettei ole menoa)

Saanko ehdottaa kenties Lovelessia yhdeksi mahdolliseksi sarjaksi myös, olen jo jonkinaikaa halunnut nähdä sen :3

Toivottavasti tästä saadaan pysyvämpikin ajanvietto.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”