Shota, Loud and Clear

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Ritchan-san

Viesti Kirjoittaja Ritchan-san » La Helmi 17, 2007 14:21

minuun jonkin sortin shota iskee ja LUJAA. jonkun mielestä se saattaa kyllä olla sairasta, mutta mä en kyllä olekkaan ihan terve... ja mies&poika on ainoa paritus mitä suostun lukemaan. ihan sama mistä on kysymys, en siedä hetti-parituksia. eli yaoi ja shota on mulle jeejee. ^^

jotkut shota mangakat ovat aivan mahdottoman hyviä! mitä nyt olen lukenut sitä (aika paljon) niin pojat ovat kyllä kaikki samanlaisia, ja niin ukeja että itkettää. mutta ei haittaa, ihan söpöäkin shotaa löytyy. :P ei kaiken tarvii olla aina niin HC.

mut kauneinta on kuitenkin 16-17 vuotiaiden nuorten miesten suhdetoilailut. (toisten miesten kanssa, tietenkin) XDXD
.YOU CHEATER!!! I hope your dick shivers and falls off!!!!.

Vayandil

Viesti Kirjoittaja Vayandil » Ma Huhti 23, 2007 20:37

Uhh... Minun sietokykyni taitaa olla siellä äärettömän tietämillä, kun edes pahemman sortin shota ei onnistu minnuu järkyttämään. :?

Shota ei kylläkään ole lempigenreni, pidän enemmän oman ikäisteni touhuista, mutta joskus tulee luettua jokin lyhyt nettishota ihan vain ajankulukseni. Ja aika hyvin nekin ovat tuoneet mukavaa oloa siinä missä yaoikin - GASP! O.O" Ei, älkää vaan luulko että olisin jokin pedofiili! Minen vaan noteeraa ihmisten ikää lukiessani/katsoessani Bl:ää, siinä kaikki. Olen jyrkästi lapsia hyväksikäyttäviä vastaan. Vankilaan vaan! :x

Positiivinen asenteeni shotaa kohtaan johtuu todennäköisesti siitä, että kaikessa lukemassani on ollut ns. "molemmin puolista halukkuutta". Eihän siinä mitään, jos kerran alaikäinen/alaikäiset ihan itse tahtovat tai vähintäänkin kestävät tilanteen itkemättä (lukuunottamatta niitä pakollisia pikkutirautuksia) Lisäksi erityisesti kahden pikkupojan välisissä touhuissa kyseiset nassikat ovat usein yllätävän hyvin perillä siitä, mitä pitää tehdä - ehkä jopa viisaampia kuin jotkut miehet yaoissa! :shock: Ehkäpä juuri tälläinen lapsen seksitietämyksen ja seksuaalisuuden yliampuminen on se kiehtovin juttu...

Mutta eikös se vaan ole hyvä, että on olemassa fiktiivistä materiaalia pahoille sedille (ja tädeille)? Kuka tietää, ehkä shota jopa ehkäisee hyväksikäyttöä (ellei se sitten vain lisää sitä), kun ihmisille on olemassa jotain korvaavaa. :lol: Btw, kerran luin jostain tiiliskivikirjasta tyttöfiguureista, joita valmistetaan erityisesti lolitakompleksimiehien (eli pikkutytöistä kiinnostuneiden miesten) silmäniloksi. Eikös shota sitten ajaisi samaa asiaa?
Akumetsu... Hän, joka tuhoaa pahuuden.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Su Huhti 29, 2007 11:55

minusta on ihan hyvä kun tämä genre on olemassa. (jotain iloa meille vähemmistöillekin) joku pitää aikuisista miehistä ja joku pikkupojista. en näe siinä mitään väärää. silti tätä genreä käsitteleviä teoksia on tullut aika vähän vastaan ja amerikakkalaiset sensuroivat kaiken. vaihtavat usein hahmojen iät ja puhert. (siksi ylistän nettilevityksiä.)
ei kaikki kuitenkaan mene. en tykkää sellaisesta joissa lapset ovat suunnilleen chibi-hahmoja. pitää niiden sentään ihmisiltä näyttää! kehittymättämät aikuisetkin ovat aika mielenkiintoinen sävy, kuten eräässä mangassa jossa poika ei pystynyt kasvamaan fyysisesti sairauden takia, samalla kun hänen ikätoverinsa aikuistuivat. aika mielenkiintoinen asetelma. ^___^
luulin jo jonkin aikaa että shota anime ei ole eikä tule. lovelessia en jostain syystä voi laskea shotaksi. löysin animen nimeltä Boku no Pico. juoni on yksinkertainen: nuori aikuinen, jolla ei ole tyttöystävää (mutta selvästi olisi kesäneitoa vailla) näkee rannalla yksinäisen pojan nimeltä Pico ja rakastuu tähän... tämä on todella yaoi/hentai painotteinen anime. piirrosjälki ja animaatio olivat kuitenkin mukavaa katseltavaa. vaikka miljoona ihmistä olisi toista mieltä, minusta tässä animessa oli jotain todella suloista. johtuu ehkä siitä että olen aina kiintynyt animeissa eniten pikkupoikiin...
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”