Uusia tuttavuuksia

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

ShyHi

Uusia tuttavuuksia

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Ma Elo 08, 2005 14:36

Eli oletko törmännyt johonkin kiinnostavaan uuteen yaoi / shounen-ai mangaan tai animeen? Siis sellaisiin teoksiin, joista et ole onnistunut kovinkaan paljon tietoa löytämään ja haluaisit tietää onko jollain muulla antaa lisää valoa onnettomaan etsintääsi. Tai sitten ehdottomasti huomion arvoinen uutuus, jonka haluaisit muuten vain tuoda meidän muiden tiedoksi, jotta tiedämme varautua sen ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa ilmestyessä täällä länsimaissakin.

Itse olen jatkuvasti nuuskimassa esiin uusia manganimikkeitä ja nyt minulla on juuri tällainen ongelma, että löysin sellaisen ihastuksen, jota ei taida vielä länsimaissa olla. Kyseessä on Tamaki Kirishiman teokset. Häneltä löytyy useampiakin mangoja, mutta ne joista onnistuin englanniksi tietoa löytämään, ovat Crimson ja Waka!. Googlettamalla löytyi jos jonkinlaista sivua, mutta ikävä kyllä mangaka näyttää olevan kova nimi tuolla itämailla ja suurin osa sivuista on sellaisilla kielillä, joista en ymmärrä mitään.

Mutta siis kyseessähän on taiteilija jonka kynänjälkeen ihastuin aivan suunnattomasti. Yksityiskohtia riittää ja miehet ovat kunnon miehiä, eikä mitään ruikuloita. Ja noissa mainitsemissani teoksissa ensimmäisessä sarjassa pääosissa ovat enkelit ja paholaiset ja toisessa yakuza, joka ei halua enää olla yakuza. Namm, kuulostaa hyvältä. En viitsi kaikkea samaa tietoa toistaa tässä, mitä löytyy noista linkkivinkeistä, joten jos haluat tietää lisää, niin tutkimaan vaan.

Jos joku on löytänyt enemmän tietoa Tamaki Kirishimasta, niin olisin onnellinen olento, jos voisit minullekin sen välittää ^-^.

Edit: Jos jotakuta muutakin Tamaki Kirishima vielä kiinnostaa, niin häneltä on vihdoin julkaistu Ruff Love ja The President's Time. YAY!
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”