Parituksia!

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

ShyHi

Parituksia!

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Pe Elo 05, 2005 12:17

OMG miten meillä ei ole vielä tällaista topiccia O.O! Eri sarjojen yhteydessä ollaan taidettu puhua jos jonkinlaisista yhteenlyöttäytymisistä, mutta tähän voisi nyt mainita sellaisia suosikkeja, jotka eivät ole päässet vielä päivänvaloon ja ehdottomasti sellaisia pareja, joista et ole löytänyt mitään fanitaidetta, mutta joista pitäisi mielestäsi ehdottomasti sellaista tuottaa.

Itse olen viime aikoina lukenut Blade of the Immortalia ja siitä Anotsu & Magatsu herättävät vimmatun paritushalun. Ja miksikö nyt tämä pari piti laittaa päässä yhteen... No syötävän komeita ovat mielestäni molemmat ja mangasta saa sellaisen kuvan, että ovat kulkeneet samassa joukossa jo pitkään, joten varmasti välillä on muutakin kuin ilmaa. Taitaa vaan olla niitä sarjoja, joita vain raivoheterot miehet yleensä lukevat, sillä ole onnistunut löytämään mitään Blade of the Immortaliin liittyvää. Sen täytyy olla tämän foorumin aikaansaannosta, kun tuollainen machosarja saa aikaan tällaisia mielikuvia. Ei sillä, että valittaisin, päinvastoin sehän tekee elämästä huomattavasti mielenkiintoisempaa ^-^.
Viimeksi muokannut ShyHi, Ma Elo 08, 2005 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » La Elo 06, 2005 05:17

Huoh, Kain ja Raziel Blood Omen: Legacy of Kain -pelisarjasta... Pitää varmaan itse ruveta piirtämään noita kahta, kun olen löytänyt netin uumenista vain ripauksen slashia ja fanitaidetta. ._.

Se on oikeastaan aika outoa, että näin mainio pari on löytänyt tiensä yhteiseen sänkyyn vain muutamassa fanficissa. Razielilla ja Kainilla on selvästi viha-rakkaussuhde. He ovat molemmat sarjan avainhenkilöitä, jotka välillä puhaltavat yhteen hiileen ja välillä taas yrittävät päästä toisistaan eroon. Toinen on sellainen mahtipontisen itsetietoinen über-seme ja toinen pieni, angstaava ja alaleuaton valittajapoika. Kain vielä sattuu olemaan se paha, paha mies, joka vei Razielilta siivet selästä ja teki tästä vampyyrin in the first place. Ja eivätkös vampyyrit verenjuonnin jälkeisessä huumassaan tunnetusti pöki kaikkea sievää, mikä liikkuu tai ainakin yrittää raahautua pakoon? *selittää suu vaahdossa*

Jos tuossa ei ole aihetta paritukseen, niin missä sitten? Ja kun molemmat ovat vielä omalla tavallaan tosi hawt! Varsinkin Kain ennen "zomg päähäni kasvoi sarvet"-kehitysvaihettaan. Oh, valloitettu ja kylmä sydämeni jo tirisee hänen paistinpannullaan...
It's not the size, it's how much you use it.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Su Elo 07, 2005 16:17

No siis ihan silkkaa tuhlaustahan on se, että ei tunnu oikein löytyvän Sandman- parituksia. Minulla on kiero perversio, jonka mukaan Morpheus ja Lucien olisi oikein mainio pariskunta. Ehkä sitä tosiaan pitäisi alkaa käyttää omia taiteellisia lahjojaan hyvään tarkoitukseen ja tehdä ihan itse. Ihan selkeäähän se on, että Lucien välittää Morpheuksesta, eikä Morpheuskaan tunteeton ole, joten eiköhän tuo nyt olisi kiinni vain pienestä lämpimästä eleestä oikeassa paikassa ja... *unehtuu päiväunelmoimaan*
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Peipponen

Viesti Kirjoittaja Peipponen » Ma Elo 08, 2005 02:03

Minäpä sanon että ElfQuestin Punapeitsi ja Terä ovat aivan selvä pari, ainakin alussa kun Terä ei ole vielä joutunut tunnistuksen uhriksi...Punapeitsihän ei rakastajatartaan niissä comiceissa vielä tunnistanut....
Olivat upeita yhdessä. Niitä oli niin mukava katsella; Terää ja Punapeistä...

Nakki

Viesti Kirjoittaja Nakki » Ma Elo 08, 2005 09:28

ElfQuestista irtoaa juu varsin mehukkaita pareja. Redlance on herkkishippimiehenä ehdoton lempihahmoni, ja hälle kaapin paikannäyttäjäksi kelpaisi Skywise, jonka sukupuolisia preferencejä olen miettinyt muutenkin pitkään ja hartaasti. Mies on niin kauhia pukki, että tokkopa hän nyt niin sukupuolesta nuukailisi. Mahdollisimman paljon haltioita ketoon vaan niin hyvä tulee.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Elo 08, 2005 14:51

Rayek...! Rayek, Rayek, Rayek ja... Rayek ja Punapeitsi? Rayek ja Strongbow (Vahvajousi? Noinko se suomennetaan)?

Ahh, Rayek. Siinä on ihan liian hieno mies tuhlattavaksi lässynromanttisiin heterosuhteisiin.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Ma Elo 08, 2005 14:58

ElfQuest tosiaan, kiitos muistutuksesta :) . Tämä tuli luettua viimeeksi joskus vuonna kuokka ja kirves. Pitänee lähteä pitkästä aikaa kirjastosta lainaamaan koko sarja, sillä tämä taitaa olla ensimmäinen tekele, joka aiheutti meikäläisen silloin niin herkässä ja turmeltumattomassa mielessä jotain epämääräisiä mielikuvia suhteista joita voisi ehkä olla kahden miehen välillä. Ja syöksykierre oli valmis...
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Elo 08, 2005 15:04

Mikähän mahtaa olla uusin ilmestynyt ElfQuest? Skyward Shadow tai jotain sinnepäin? Itse menetin kiinnostukseni ElfQuestiin siinä vaiheessa, kun Pini alkoi pestata muita piirtäjiä jatkamaan sarjaa. Dreamtime taisi olla viimeisin albumi, joka oli kokonaan Wendy Pinin omaa käsialaa.

...siinä albumissa oli aika monta somaa Rayek-shottia... x3

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ma Elo 08, 2005 22:25

Charha kirjoitti:Mikähän mahtaa olla uusin ilmestynyt ElfQuest?
Tuollaisen (ja ilmeisesti jopa kokonaan Pinien kynästä lähtöisin olevan) albumin kuin The Searcher and the Sword olen lukenut tämän vuoden puolella, mutta en ole oikeastaan seurannut noita kuin kaverin siivellä niin sen jälkeen on hyvinkin saattanut ilmestyä jotain.

Alkaa olla kymmenen vuotta siitä kun tosissani ElfQuestia fanitin, enkä silloin tajunnut slashin päälle mitään*, mutta näin myöhemmin kun on tullut luettua joitain prequel-tarinoita niin niissä voisin melkein kuvitella Skywisen ja Cutterin välille jotain.

*En tajua oikeastaan vieläkään, eli en keksi ketjuun mitään kunnon vastausta. -__-;

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ti Elo 09, 2005 01:22

*yrittää ottaa itsestään niskalenkin* o_o;;

Easy there, easy... Vaikka albumi olisikin kokonaan Piniä, niin ei se tarkoita sitä, että minun täytyy heti huomenna juosta kohnaamaan paikallista Fantasiapelit -kauppaa tai täyttämään jotain tilauslomakkeita... Ei se nyt ole niin iso juttu. Tuleehan noita. Eikä se Dreamtime nyt sekään niin ihmeellinen ollut... Meh. -_-

Gah! Ketä minä tässä narraan? Lapsella on lapsen huvit. Pakko päästä lukemaan tuo opus! >_<;; *juoksee hetken ympyrää*

vameq

Re: Parituksia!

Viesti Kirjoittaja vameq » Ke Elo 10, 2005 14:30

ShyHi kirjoitti:Itse olen viime aikoina lukenut Blade of the Immortalia ja siitä Anotsu & Magatsu herättävät vimmatun paritushalun.
Olen miettinyt aivan samaa. Etenkin Anotsu on jotain upeaa. <3 Harmi, ettei osaa piirtää..
ShyHi kirjoitti:Taitaa vaan olla niitä sarjoja, joita vain raivoheterot miehet yleensä lukevat, sillä ole onnistunut löytämään mitään Blade of the Immortaliin liittyvää.
Vihdoinkin pääsen raivoheteroiden miesten ylvääseen joukkoon! ;D Hassua, en tullut koskaan edes ajatelleeksi, että se on machosarja. Minusta se on vain todella kauniisti piirretty sarjakuva, jossa on bishoneita (unohtamatta myös kauniita naisia), ja joka on kuorrutettu hienoilla aseilla, suhteellisen mielenkiintoisella tarinalla ja kivalla pikku gurolla. ;)
Materiaalin puutteeseen voi myös vaikuttaa se, että sarja on piirretty suhteellisen omaperäisellä tavalla. Tai sitten ei. Ehkä tosiaan sarjalla ei vain ole tarpeeksi suurta ei-raavasta porukkaa fanittamassa. Julmaa. :'<
Put on your red shoes and dance the blues.

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ke Elo 10, 2005 15:23

vameq kirjoitti:
ShyHi kirjoitti:
Taitaa vaan olla niitä sarjoja, joita vain raivoheterot miehet yleensä lukevat, sillä ole onnistunut löytämään mitään Blade of the Immortaliin liittyvää.
Vihdoinkin pääsen raivoheteroiden miesten ylvääseen joukkoon!
Itse asiassa minäkin tunnustaudun lukijaksi, ja naispuolinen on myös kaverini jonka hyllystä sarjaa lainaan.

Arana

Viesti Kirjoittaja Arana » Ke Elo 10, 2005 17:48

GTO:n Kikuchi ja Yoshikawa. Heistä en ole löytänyt mitään fandom-juttua koskaan, vaikka he ovat niin kiva paritus varsinkin sarjan alussa. Voi olla, että se johtuu siitä, että GTO on myös enemmän sellainen äijäsarja, eikä ketään omista tuttavista ole oikein koskaan edes kiinnostanut. Myöhemmin sarjassa Yoshikawa tökittiin Ueharalle, joka on valitettavasti naispuolinen olento, mutta heistä tulikin ihan nätti pari. Ja heti tämän jälkeen paikalle ryntää Mayu, josta löytyy enemmän yaoipotentiaalia kuin puolesta Tenipuri-fandomista, ja hän repii Kikuchin mukaansa ja pari mystisesti katoaa johonkin ilmeisen hyvissä väleissä, vain palatakseen myöhemmin melkein käsi kädessä. Hyvin epäilyttävää. Ja silti GTO:n yaoifandomi tuntuisi olevan yhtä kuin minä yksinäni.

Ja sitten Majutsushi Orphenista Hartia ja Lai, paritus on minun mielessäni aina ollut selvääkin selvempi, mutta sitten ihmiset eivät edes tiedä, kuka Lai on. Niin söppösiä he ovat yhdessä, eivätkä ollenkaan huomiota saa. Se on väärin.

ElfQuestiä lukiessani joskus pari vuotta sitten minullakin oli vähän sellainen fiilis, että Rayek, mikä yaoiherkku ja Cutter ja Skywise = <3 En sitä kovin pitkälle kyllä koskaan saanut luettua, vaikka tykkäsinkin.

Blade of the Immortal sitten on kuulunut suosikkeihin pitkään, ihanan kaunista jälkeä siinä vain on saatu aikaan, mutten sitä kuitenkaan oikein yaoiin ole yhdistänyt, mikä johtunee siitä, että lainasin sarjaa kirjastoista joskus kun olin juuri löytänyt animen ja mangan ylipäänsä ja olin vielä kohtalaisen turmeltumaton, kun en ollut yaoista vielä kuullutkaan. Pitäisi alkaa uudestaan lukea, kun siinäkin noita mahdollisuuksia löytyisi.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

distress

Viesti Kirjoittaja distress » Ti Elo 23, 2005 00:23

Olen uusi täällä enkä välttämättä ihan perillä siitä mitä pidetään yaoi-parituksena, mutta itse en tykännyt netissä esiintyneistä kuvamanipulaatioista Smallvillen Clark Kentistä ja Lex Luthorista :evil: .

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » La Syys 17, 2005 22:57

Ahhh... lisää tällaista!

Minulla itselläni ei ole ketään joita pitäisin erityisen kiehtovina parituksena jakaa täällä... tai sitten se johtuu siitä, että minun moraalin tajussani ketkä vain ovat potenttiaalisia hyppäämään sänkyyn keskenään tai porukassa :D

Ehkä kuitenkin vanhemman ja lapsen välinen paritus saisi minut voimaan pahoin... paitsi ehkä ei siinä tapauksessa, että vanhempi ja lapsi eivät tuntisi toisiaan. Olen muuten törmännyt moiseen tarinaan, mutta se päättyi hiukan ikävästi isän hukuttaessa itsensä. Ennen comdomin suurta tulemista (tai niissä fantasia maailmoissa joissa ei ole vielä keksitty sellaista) seksuaalisesti innokkaiden miesten tulisi varoa menemästä lähempään kanssakäymiseen itseään puolta nuorempien kanssa :D sillä sitä vältetään!

Condomin käyttö on Yaoissa sangen harvinaista... olen toistaiseksi törmännyt vain kahteen, joissa toisessa condomi käy mielessä ja toisessa sitä oikeasti käytetään. My goodness! Condomihan ei ole vain ehkäisy väline, lapset. Tosin en voi sanoa olevani omissa tarinoissakaan sen tunnollisempi...

Tämän enemmän off-topiciksi tuskin voi enää yltää...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”