Pooooot pot pot pot

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Pooooot pot pot pot

Viesti Kirjoittaja Charha » To Heinä 07, 2005 03:41

Pooot pot pot pooot! *matkii kanaemoa* Tuolla muotithreadissa mainittiin Prince of Tennis pariinkin kertaan. Itse pidän tenipurista aika paljon, joten ajattelin kysellä vähän tarkemmin muiden mielipiteitä aiheesta.

Ensiksi täytyy tietysti kysyä, että mikä on suosikkiparituksenne?

Itse pidän golden pairista. Vaikka Kikumarun ja Oishin parittaminen ei ole mitenkään yllättävää, niin jotenkin ne kaksi ovat yhdessä sen verran luonnollisia, että niitä katselee mielellään itse sarjankin puolella. Kaidoh sydän Inui -asetelma on jostain syystä todella yleinen, mutta itse en ole oikein näistä hahmoista innostunut. Ehkä minulta on vain mennyt jotain olennaista ohi silmien ja korvien.

Mutta entä suosikkihahmo? Tai inhokkihahmo?

Mielestäni on vaikea sanoa, kuka on sarjan korein komistus. Kaikki hahmot miellyttävät silmää jollain tavalla ja jokaisella on vähän omat erityispiirteensä. Siis jokaiselle jotakin. Akutsusta tykkään, kun psykoja täytyy ymmärtää. Itse tennisprinssi on vähän turhan täynnä itseään. Mutta ehkä senkin mokoman luonne vielä kehittyy sitä mukaa kun kasvaa karvoja rintaan. ;)

Hyotein leirin pojat ovat vähän kaikki ihastuttavan homppeleita - itse kapteenin kauneuspilkkua myöten.

Ruusut ja risut? Mielipiteitä, kommentteja?

Tunnen oloni aina jotenkin typeräksi, kun kaikilla sarjan hahmoilla on niin tajuttoman ihmeellisiä tenniskykyjä. En yleensä jaksa katsoa sarjaa kuin pari jaksoa kerrallaan, koska matsia seuraavan yleisön yllättyneet henkäisyt ja huudahdukset tyyliin "OH MY GOD! Did you see his <insert silly super move here>! That's frigging awesome! He's totally owning that other guy/not giving up even though the match has lasted for eight hours!" alkavat käydä pattiin aika nopeasti. Eihän sellaista voi virnistelemättä katsoa. Mikseivät ne voi pelata vähemmän tennistä ja keskittyä enemmän suhkuissa hyppimiseen? Tuntuu melko vahvasti siltä, että koko sarja on tehtailtu ainoastaan siitä syntyvää yaoita varten eikä päinvastoin. :)
It's not the size, it's how much you use it.

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » To Heinä 07, 2005 07:10

Sarjahan on täynnä fanserviceä. Itsekkin siitä innostuin taannoin vaikka en olisi uskonut. Tennispätkät on vähän tylsiä välistä, ja lopputulokset ennalta arvattavia, mutta kylä ne sietää.

InuKai paritus menee, mutta melkein ennemmin Mizuki x Kaidou >:D Kaidou kun on mielestäni koko sarjan ultimaalisesti ihanin ja lutuisin ja kaikin puoliin herttaisin hahmo X3 ( olkookin penikka, ei se näytä siltä, vai näyttääkö muka *osoittaa avataria* ).

Akutsu on kyllä kanssa loistava. En kyllä häntä kenekään kanssa osaa parittaa.

Dabide on ihana, mutta hänestä innostuin jo ennen kuin tiesin koko Tenipurista oikein mitään ( löysin fanarttia ). Hän heittää niin hyvää läppää kanssa XD;;

Golden Pairia en minäkään lähtisi erottamaan, kyllä ne niin hyvin yhteen sopii ja molemmat on niin herttaisia hahmoja.

Ryoma tosiaan itse on aika ärsyttävä. Kyllä hän välillä huvittaa mutta jotenkin ankea hahmo yleisesti ottaen.

Ja Tenipurin chibi-jaksot rulettaa. Ekoissa on joku jakso mikä on minusta vähän väkinäinen mutta muut on kyllä loistavia. Etenkin Tenipuri Family jaksot rokkaa XD

Edit: Horion ja Tomon (?) voisi köyttää yhteen ja ampua katkaistulla haulikolla.
Noretus

Arana

Viesti Kirjoittaja Arana » To Heinä 07, 2005 16:49

Onhan tuota animena tullut katseltua jonkin verran ja ihan mukava sarja on, jos henkilöpuolelle keskittyy. Se tennis on sitten vähän niin kuin pitkäpiimäistä boonusta, jos joku yaoisti nyt vaikka sattuisi harrastamaan kyseistä urheilua. Mitä, katsovatko muka muutkin Pottia?

Jos vaikka lämäisisi suosikkiparituksen tässä aluksi; olen vannoutunut InuKai-shippaaja. Siitä päästäänkin lempparihahmoihin, kuten Noretuskin sanoi, Kaidou on niistä ihanin (kukaan lukenut Kobayashi Yuugon doujinshia Chibi Mamushi? Aaaawz...). Rakastuin siihen pikku kärmekseen, kun hän ensimmäisen kerran suvaitsi näyttäytyä ruudulla, sydämiä lenteli ympäriinsä huoneessa ja kaikki, mitä saatoin ajatella oli: "Kaidoun ylähuuli, Kaidoun ylähuuli, Kaidoun..." Toinen suosikki on Fudominen Ibu Shinji, koska hänellä on sexy ääni ja ph3ar-my-mumbling-to-myself-moodi. Pääsee välillä kilpailemaan sarjan lutuisimman lutun tittelistä Kaidoun kanssa.

Ja negatiivista kommenttia Echizen nuoremmasta tulee täältäkin. Hänen turhantärkeälle madamadadaneituneisuudelleen ei tee yhtään hyvää myöskään se Tomon ja Sakunon Ryoma-fanikerho (huomaa, miten tyypilliselle shounen-kaavalle uskollisena sarjan tytöt ovat täysin turhia ja ainoastaan ärsyttävät katsojia). Hiuksia tekisi mieli repiä joka kerran, kun kajareista kuuluu toisen kauhea "Ryoooma-samaaa" -rääkynä ja toisen "Ryomakkun"-piipitys, puhumattakaan Horion kahden vuoden tenniskokemuksista. Kuolkaa pois, kakarat, kukaan teitä halua nähdä.

Ja nyt pitää mainita, että ensimmäinen ED oli fanserviceydessään aika raskasta luokkaa. Mitähän niillä oli mielessä, kun piirtelivät sellaisia wooh, kattokee meidän paidat lentää kohta päältä, "pelaamme tennistä" -poseerauksia?

Tuosta Golden Pairista vielä, joskus tykkäsin, mutta nykyään ei vain jaksa. Ovathan Kikumaru ja Oishi tietysti söpöisiä yhdessä, mutta minun mieleeni vähän turhankin söpöisiä. Liika sokeri ei ole hyväksi hampaille. Sen sijaan FujixTezuka on enemmän mieleen ja nimenomaan Fuji semenä. TezukaxFuji-paritukseen en koskisi pitkällä tikullakaan.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » To Heinä 07, 2005 17:09

Arana kirjoitti: Jos vaikka lämäisisi suosikkiparituksen tässä aluksi; olen vannoutunut InuKai-shippaaja. Siitä päästäänkin lempparihahmoihin, kuten Noretuskin sanoi, Kaidou on niistä ihanin (kukaan lukenut Kobayashi Yuugon doujinshia Chibi Mamushi? Aaaawz...). Rakastuin siihen pikku kärmekseen, kun hän ensimmäisen kerran suvaitsi näyttäytyä ruudulla, sydämiä lenteli ympäriinsä huoneessa ja kaikki, mitä saatoin ajatella oli: "Kaidoun ylähuuli, Kaidoun ylähuuli, Kaidoun..." Toinen suosikki on Fudominen Ibu Shinji, koska hänellä on sexy ääni ja ph3ar-my-mumbling-to-myself-moodi. Pääsee välillä kilpailemaan sarjan lutuisimman lutun tittelistä Kaidoun kanssa.
Joo, se Chibi Mamushi oli inananana <3 Olis tosi kiva löytää lisää vastaavia.

Ja joo, kuinka Shinjin saatoinkaan unohtaa XD;; Aina pistää hymyilyttämään kun sen näkee. Itsekseen mumisevat hahmot on aivan ihania. Totta kai hänet sitten laittaa nätisti yhteen Kamion kanssa, jos siltä tuntuu.

Fuji / Tezuka parituksesta ( miten päin vain ) en oikein jaksa innostua. Ylipäätän Tezukasta en jaksa innostua, en tiedä miksi. Jotenkin liian yrmy cool hahmo.
Noretus

Kihaku

Viesti Kirjoittaja Kihaku » To Heinä 07, 2005 18:38

Tota noin... En tiedä mistä aloittaisin, kun on niin paljon kerrottavaa. Rakastan tätä sarjaa. Aloin katsoa sitä jonkin aikaa sitten, ja on sitä tullut jo aika paljon katsottua. Muistan lukeneeni, että suurin osa katsojista oli tyttöjä, vaikka kyseessä olikin poikien sarja, erityisesti bishonenien takia.. ja muutenkin pidän paljon urheilusta joten...
Pidin sarjasta jo alusta alkaen, ja vähitellen addiktoiduin.

Lempiparitukset. Prince of Tennis on sarja, joista löydän niitä eniten... Pidän aika monesta, ja uusia löytyy uusien henkilöiden ilmestyttyä tai henkilösuhteiden syventyessä.
No kolme on tosin ylitse muiden ;).
Ensiksi MomoxRyouma. Ensimmäinen pari, josta aloin todella pitää. Oli suloista miten sosiaalisesta Momosta ja epäsosiaalisesta Ryoumasta tuli niin nopeasti kavereita ;).
Heh, ja tietenkin OishixEiji.. "kultainen pari" on vain niin vastustamaton ja selkeä. Niiden kahden välinen suhde on niin vahva ja yhteys melkein voittamaton. Harvoin sellaista näkee kahden pojan välillä (vai näkeekö?)
ja sitten Ootori/Shishido (kumpiko semenä?). Joskus tuntuu siltä, että nämä ovat vielä läheisempiä kuin Oishi ja Eiji. Kummatkin tekevät kaikkensa auttaessaan toisiaan, ja he ovat selkeästi erottomattomia. Ootori näyttäisi melkein jumaloivan Shishidoa ja tämä vuorastaan välittävän paljon nuoremmasta pojasta.

Suosikkihahmo?
Oh... niitäkin on aivan liikaa. Periaatteessa rakastan kaikkia (melkein).
No tuota.. kolme suosikkia..
Momo on luultavasti lempparini. Hmm.. hauska, ja rento tyyppi, eikä ota asiota (kauheen usein) turhan vakavasti. Ja Ryouman kanssa ystävystyminen on jo aika saavutus.
Eiji... on vain niin suloinen, että tekisi mieli halata. Toinen ilopilleri, jonka lapsenmielisyys saa hyvälle mielelle.
Ootori...todella mukava ja ystävällinen. Ja harva on niin epäitsekäs, että on valmis luopumaan omasta paikasta joukkueessa jonkun toisen takia.

Inhokit:
No aika selkeästi (kukahan osasi odottaa) Sakuno. En inhoa ketään yhtä paljon. Kamalan turha vikisijä, joka ei oikeasti tee mitään. Jopa muut cheerleaderit ovat hyödyllisimpiä, vaikka en heistä ihan hirveän kovasti pidä. Toistuvat huudot ärsyttävät... hieman.
Aluksi inhosin Ryoumaa.. mutta hänestä tuli jotenkin siedettävämpi hahmo myöhemmin... vieläkin haluan nähdä miten vanhemmat ja paremmat pojat laittavat kakaran egon ojennukseen, mutta on myönnettävä, että osaa Ryouma olla suloinenkin väliilä. Sellaiset ne pikkupenskat ovat...
Tezuka on mielestäni varsin neutraali hahmo, josta minulla ei ole oikein mielipidettä. Tylsempää saa hakea...

Ooh.. kun tässä puhutaan hahmoista, entäs lempikoulut???
Uh(pakko mainita kolme taas). No Seigaku nyt on ehkä selvä, mutta pidän erityisesti Fudominestä ja Hyouteista. Fudomine on se koulu, josta kukaan ei oikein odota mitään, mutta on se hienoa, miten joku pienempi koulu näyttää suurille suosikeille. Ja joukkuehenki on ilmiömäinen.
Hyoutei on täynnä niin loistavia persoonallisuuksia ja poikia, että sitä ei voi olla rakastamatta.

Risut ja Ruusut.

No sarjassa pidän eritysesti hahmoista. Ne ovat jotenkin niin ainutlaatuisia, erilaisia, ja hauskoja.. harvoin näkee niin värikästä henkilökaartia sarjassa. Suosikkeja löytyy kaikille.
Anime itsessään.. Pidän paljon otteluista, ja niitä on kiinnostavaa seurata.. ja tietenkin kun kaikki on vedettävä niin yli on se myös huvittavaa ja viihdyttävää. Fillerit ja ei-tennis jaksot ovat myös loistavia ja tarjoavat jotain välissä.
Yaoimaisuus.. on plussaa. Aluksi en edes ajatellut pareja, mutta niitä ei yksinkertaisesti voinut enää olla huomaamatta. Ja fanserviceä on sen verran, ettei voi olla kysymättä "onko tämä oikeasti suunnattu pojille?"

heh.. tuosta lopputunnarista tuli mieleen sarjan kuudes lopputunnari "Sakura".. suloinen rakkauslaulu, jonka aikana voi katsella kauniiden kukkien putoilua (ja jostain syystä sama laulu soi Fuji-Tezuka flashbackin aikana yhdessä sarjan viimeisimmistä jaksoissa). Heh pelkän tunnarin perusteella arvaukseni, minkä tyylisestä animesta on kyse, ei osuisi kohdalleen.
Mutta eka lopputunnari on suosikkini ;). Alkutunnareista pidän eniten toisesta. Kun näistkin onpuhe on vielä mainittava, että taustamusiikit luovat sopivan tunnelman ;).

Mistä taas en pidä?
No hmm.... no Sakuno tuli jo mainittua... Ja pikkuisten huudot. Eiköhän kaikki jo osaa pelaajien "erikoisliikkeet" jo ulkoa.
Ryouman ylikorostaminen. Onhan poika päähahmo ja todella hyvä ja kaikkea, mutta ei tunnu mitenkään erikoisen antoisalta katsoa Ryouman tennisotteluita, kun lopputuloksen arvaa etukäteen. *huoh*

Äh.. tuossa tuli jo jotain.. kannattaa lopettaa, koska kukaan ei varmaan jaksa lukea tätä...

Khamul

Viesti Kirjoittaja Khamul » Pe Heinä 08, 2005 19:54

Tenipuri omistaa. Kympillä.

Fanitin alkuaikoina Seigakua ja Hyoteita ihan reilusti. Nykyään olen jo suht kyllästynyt Seigakuun, sen sijaan Rikkai on ihmeellisen psykojen hahmojensa kanssa syönyt aivoni. Varsinkin Yagyuu x Niou. Ja Yanagi x Kirihara.
Mutta Hyoteita fanitetaan kyllä yhtä paljon, jossei enemmänkin. After all, ruminkin kauneuspilkku kaunistuu täydellisessä poskessa. ;D Lempiparitukset on ShishiTori (ja Shishidohan ON seme) ja AtobeJirou. (Jirou on pörrö. Ja ihme kyllä vanhin Hyotein pelaajista :D)
Muita randomeja parituksia on sitten Yuuta x Mizuki ja Kisarazu-cest. (Yksi harvoista incest-parituksista joista oikeesti tykkään)

Suosikkihahmosta on vaikea sanoa, mutta sanoisin että son tasapeli Shishidon ja Nioun välillä. Shishido nyt vaan on, syyttäkäämme tästä erään henkilön totella loistavia ShishiTori-ficcejä, ja Niou on ihme sekopäinen äeä. Mutta valitettavasti Rikkain D1 (NiouYagyuu) on animessa suht surkia ilmestys. :roll: Mangassa on jotain todella epämääräisiä juttuja koskien näitä kahta.

Mutta olenkohan minä jotenkin liiallisen obsessoitunut joko tenniksen tai noiden pelaajien kanssa, kun minua ei noi hypersuperkyvyt hirveästi häiritse, eikä ylipitkitetyt matsitkaan oikeastaan... ^^' Mutta se hiton Ryoma-fanclub saisi kyllä mennä hukkaan. Sekin häiritsee, että Seigaku aina voittaa kaikki vastustajajoukkueet, olkoon ne sitten kuinka kovia tahansa. -_-

Arana

Viesti Kirjoittaja Arana » To Heinä 14, 2005 10:28

Katselin tässä yhtenä päivänä tämän keskustelun innoittamana sitten vähän lisää pottia. Valitettavasti se oli tylsempää kuin muistinkaan, mikä saattaa tosin johtua myös omasta henkisestä tilasta. Mutta tulipa taaas mieleen, mistä pohjefetissini alunperin lähti. Olen valitettavasti täysin ihastunut ko sarjan nättienmiesten pohkeisiin (etenkin Akutsulla on todella hienot pohkeet) ja siitä lähtien, kun pari vuotta sitten tulivat ensimmäiset osat katsotuksi, olen alkanut kiinnittää huomiota myös muiden sarjojen hahmojen ja elävienkin ihmisten pohkeisiin. Joskuskin kun olen lenkillä, joku pitkäkoipinen pikasprintteri lyhyissä shortseissa paahtaa ohi ja silloin katseeni kiinnittyy automaattisesti hepun jalkoihin, jotka ovat usein oikein kauniit, vaikka muuten äijä olisi vanha ja ruma ja whatnot.

Olenko yksin?
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » To Heinä 14, 2005 17:05

Täytyy kyllä myöntää, että tänään jäin liikennevaloissa tuijottelemaan yhden pyöräilijän pohkeita. Se mies oli tarpeeksi vanha ollakseen jonkun isoisä, mutta jalkalihakset sillä oli kohdallaan. En ole koskaan pahemmin kiinnittänyt huomiota pohkeisiin, mutta tuskin olisin jäänyt katselemaan sen miekkosen kinttuja, ellei niissä olisi ollut jotain aivojeni mielestä katsomisen arvoista.

Mutta ei miestä voi leikata osiin, kyllä se kokonaisuus ratkaisee... 8)

Kihaku

Viesti Kirjoittaja Kihaku » Pe Heinä 15, 2005 18:03

No ja.. olen aina ihaillut urheilijoiden vartaloita, joten sarja ei ole ainakaan siihen vaikuttanut ;)
Khamul kirjoitti:Lempiparitukset on ShishiTori (ja Shishidohan ON seme) ja AtobeJirou. (Jirou on pörrö. Ja ihme kyllä vanhin Hyotein pelaajista :D)
Joo... olisin ajatellut Shishidoa semenä, mutta jotenkin onnistun törmäämään ToriShishi parituksiin, joten olen vähän epävarma... En ole vielä onnistunut päättämään... Voisi varmaan toimia kumminkin päin.
Heh, aluksi luulin Jirouta vuotta nuoremmaksi, (jotkut aisiat menevät ohi), mutta eipä mitään, sillä monet vaikuttavat muutenkin vähän eri ikäisiltä ;).

vameq

Viesti Kirjoittaja vameq » Pe Heinä 15, 2005 18:54

Arana kirjoitti:Mutta tulipa taaas mieleen, mistä pohjefetissini alunperin lähti. Olen valitettavasti täysin ihastunut ko sarjan nättienmiesten pohkeisiin [..] Joskuskin kun olen lenkillä, joku pitkäkoipinen pikasprintteri lyhyissä shortseissa paahtaa ohi ja silloin katseeni kiinnittyy automaattisesti hepun jalkoihin, jotka ovat usein oikein kauniit, vaikka muuten äijä olisi vanha ja ruma ja whatnot.

Olenko yksin?
Ei, et ole yksin. Joskin jo muutama vuosi sitten muistan ihailleeni jonkin 40-50 -vuotiaan pyöräilijähepun lihaksikkaita pohkeita kavereilleni ja - ei kovin yllättäen - sain osakseni katseet, jotka kertoivat selvästi minun olevan totaalien sekaisin. :P Katsoessani Prince of Tennistä muistin jälleen, että miehen jalat (tai oikeastaan, jalkalihakset) voivat olla aika hottikset. Uuh alakuvakulma ja hulmuavat shortsit (ja paidat). :D~

Itse sarjasta sen verran.. Tai no. Minulla on äärettömän huono nimimuisti, mikä hankaloittaisi tehtäväni niin ylivoimaiseksi, että jätän kokonaan välistä. ':D Sen verran vain, että Kaidou on aika ihkupuhku. <3
Put on your red shoes and dance the blues.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » La Heinä 16, 2005 21:20

Miksi kaikki pitävät käärmespojasta? Minua tämä kyy ei ole koskaan purrut siinä määrin, että olisin innostunut kyseisestä hahmosta... Chibi Mamushi meni sekin minulta ihan kokonaan ohi. Kaverin "kissafetissi" on kyllä aika soma.

Kuulemma jossain vaiheessa sarjaa Inu sydän Kai -paritus tulee aika itsestäänselväksi, mutta ehkä minä olen vain joko nukkunut sen hetken ohi tai sitten en vain ole päässyt vielä ihan niin pitkälle. Tai sitten en ole tarpeeksi hyvä lukemaan rivien välistä... <_<

Onko kukaan muuten nähnyt sitä rainaa, jossa Inui pitää porukalle opettavaisen (ja varsin suorasukaisen) luennon sukupuolitaudeista ja siitä, miten partneria kuuluu oikeaoppisesti taivuttaa kolmospesällä? Mielestäni se oli suorastaan hulvaton. X3

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Ma Heinä 18, 2005 02:08

Charha kirjoitti:Miksi kaikki pitävät käärmespojasta? Minua tämä kyy ei ole koskaan purrut siinä määrin, että olisin innostunut kyseisestä hahmosta... Chibi Mamushi meni sekin minulta ihan kokonaan ohi. Kaverin "kissafetissi" on kyllä aika soma.
Nokun...nokun...nokun.... she nyt vaa on nii inana X3 Shulonen kälttypelshe <3
Se on herttainen kun se on niin äksy ja vähän niin kuin rumakin ja hemmetin paha suustaan. Mutta pohjimmiltaan se on niiiiiiiin kiltti ja herttainen ^^ ja sitten kun sitä vielä hävettää aina vähän kun jos se sen kiltti ja herttainen puoli näkyy X3
Se jakso missä se menettää muistinsa on tosi ihana.

Olenko muuten ainut joka tykkää Tenipurin filleri-jaksoista kohta enemmän kuin muista jaksoista?
Charha kirjoitti: Kuulemma jossain vaiheessa sarjaa Inu sydän Kai -paritus tulee aika itsestäänselväksi, mutta ehkä minä olen vain joko nukkunut sen hetken ohi tai sitten en vain ole päässyt vielä ihan niin pitkälle. Tai sitten en ole tarpeeksi hyvä lukemaan rivien välistä... <_<
Itseaisassa minulla on aavistus siitä mistä jaksosta on kyse mutta itse en kyllä kokenut sitä sillä tavalla. Kun en siita parituksesta niin perusta ainakaan vielä niin en välttämättä siksikään oikein nähnyt sitä mistä oli kysymys.
Charha kirjoitti: Onko kukaan muuten nähnyt sitä rainaa, jossa Inui pitää porukalle opettavaisen (ja varsin suorasukaisen) luennon sukupuolitaudeista ja siitä, miten partneria kuuluu oikeaoppisesti taivuttaa kolmospesällä? Mielestäni se oli suorastaan hulvaton. X3
MITÄ? Missä O_O Mikä jakso? Kerro heti!
Noretus

Kage

Viesti Kirjoittaja Kage » Ma Heinä 18, 2005 04:27

En tiedä olenko liian väsynyt lukemaan kaikkea kello kun on jo yli neljän aamulla, mutta en huomannut kenenkään mainineen InuiKaidoh paritusta ja se on järkyttävää, ehdottomasti yksi selvimmistä ja mahtavimmista parituksista sarjassa, joita on paaaljon.

mainittavat plussat sarjassa Kimeru, Kaoru Kaidoh, Hiro-X, filleri jaksot, tenipuri ja PoT eli olen melko täydellisesti koko sarjan sisälle imetty koko otus. Pidän milteipä kaikista hahmoista ja seiyuut ovat mainioita.

minukset sarjassa, Ryuuuzakin tyttären tytär ja Tomo-chan, Shibaa vielää sietää toisinaan muttei niitä kahta eikä niitä kolmea tagalongia joista nimeltä muistan vain Horion...

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Heinä 18, 2005 06:22

Noretus kirjoitti:MITÄ? Missä O_O Mikä jakso? Kerro heti!
Eijeijei, ei jakso. Taisin valita sanani vähän väärin. My bad. :) Sehän olisi ollut jo todella yleellistä, jos jotain tuollaista olisi päässyt itse animessa näkemään. Olisko ollut joku Kazuma Kodakan (Kodaka Kazuman? Mikä tuossa nyt on sukunimeä ja mikä etunimeä?) tehtailema fanimanga. En nyt tähän hätään muista sen otsikkoa...

Se oli joka tapauksessa todella osuva ja räävitönkin. Ja henkilöhahmoiden luonteenpiirteille kiitettävän uskollinen. Oli hauska seurata, miten kukin tennispojista vääntelehti kiusaantuneena tuolillaan Inuin päästessä vauhtiin. ^.^

Kihaku

Viesti Kirjoittaja Kihaku » Ma Heinä 18, 2005 14:05

Heh, miten Kaidohsta ei voi olla pitämättä ;).
Jep, se on niin sulonen, eikä sen päättäväisyyttä voi olla ihailematta (tosin.. jos harjotteleee niin paljon, on vaikea ajatella, että olisi aika paljon muuhun. Kuten esim. jaksossa 71 nähtiin, Kaidoh on lenkillä kun mut tekävät jotain muuta kuin harjoittelevat. Kännykkäkin on mukana. ;) )
Ja.. sille raukalle käy aika usein huonosti. Haamupelko ja eläinrakkaus lisäävät suloisuutta.
ja joo tietenkin pidän InuixKaidoh parituksesta ;). Mut pidän kuitenkin niin monesta, etten maininnut kaikkia. En ole vielä nähnyt kyseistä jaksoa, jossa se tulee selvemmäksi (jos luulen tietäväni mistä on kyse), mutta on se kohta vuorossa...

Joo muistan tuon pätkän fanbookista, ja oli se huvittava, vaikka se, että Ryouma kuvitteli Karupinin oli vähän häiritsevää..
No sarja on vihjaileva ilmankin, mutta jokin samantyyppinen olisi ollut aika piristävää...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”