Yaoi-unia?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » To Syys 22, 2005 03:01

Näen usein anime/manga unia... ja aamulla harmittaa, kun ei tosi elämässä ikinä yltäisi unen mangan tekniselle tasolle, vaikka omaa untaan saisikin hyvällä omalla tunnolla kopioida.

Mutta näin tämän Yaoi unen jo hyvän aikaa sitten, mutta sen sisältöä en häpeä kertoa :oops: mutta se todella antoi alku sysäyksen uudelle tavalleni tehdä mangaa. Epäilen, että alitajuntani oli sitä mieltä, että kainostelen liikaa. Tämä uni oli omista hahmoistani.

Muut Yaoi uneni ovat olleet Gravi henkisiä... syystä jota en itse täysin ymmärrä, sillä Gravi ei kuulu enää suosikkeihini.

kipupiste

Viesti Kirjoittaja kipupiste » To Syys 22, 2005 14:17

Minä nään paljonkin yaoi-aiheisia unia... Johtuen varmaan siitä että aina ennen nukkumaanmenoa tulee pyöriteltyä päässä omia tarinoita.

Muistan vielä ekan koskaan näkemäni (ja muistamani) yaoi-unen noin kymmenen vuotta sitten, siinä oli kaksi kaunista haltiamiestä (tumma ja vaalea) jotka ah niin traagisesti rakastivat toisiaan ja sekstailivat usvaisessa metsässä.

Sittemmin näitä on melkeen joka unessa, aina jos uneen ilmestyy joku komea miehenpuolikas, niin huomaan itse olevani unessa toisena samanlaisena ja päätyväni tuota miestä vokottelemaan. Useimmiten jäädään pussaustasolle koska uneni etenevät niin hitaasti :wink:

Tossa viime viikonloppuna heräsin valitettavasti liian aikaisin aivan ihanasta technicolor-unesta, jossa sotajoukon komea velhosoturipäällikkö pelasti sotatantereelta outojen kauhuolentojen kiduttaman prinsessan -- joka sitten luonnollisesti olikin hänen tietämättään naamioitunut prinssi. Puhuivat eri kieltä, ja matkan edistyessä kauniiden järvimaisemien halki prinssi herjasi pelastajaansa suloisella äänensävyllä minkä kerkesi. Lopulta velhosoturipäällikkö -- joka tietysti tässä vaiheessa oli ihanaan prinsessaan korviaan myöten rakastunut -- teki loitsun jonka avulla hän ymmärtäisi prinsessan tuntematonta kieltä. Ja sitten minä heräsin!! Että harmitti...

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Su Loka 02, 2005 23:04

No viiem yönä tuli nähtyä sitten yksi. Olen muutenkin tämän flunssan aikana nähnyt mielenkiintoisia unia, melkein yhtä mielenkiintoisia kuin erään lääkekuurin aikana, joka ilmeisesti jotenkin vaikutti nuppiin noin sivuvaikutuksena o.O

Mutta siis. Se uni oli paitsi yaoi, myös melko outo. Olin koko ajan tietoinen itsestäni katsojana, taisin siis olla leffateatterissa tai jossain, koska muista ajatelleenikin välillä, että "onpa aika rohkeaa hollywood-pätkältä, mikseihän muut kommentoi vielä?". Siinä oli joku aatelismies, jokseenkin erikoislaatuinen, mutta en vin pysty muistamaan kuka häntä näytteli. Joku tuttu se kuitenkin oli. Sitten siinä oli pöllö. Kyllä, se siivekäs eläin joka sanoo "huhuu". Tämä aatelismies kuitenkin pelasti sen pöllön jostain pellon laidasta, kun se oli joutunut ahdinkoon ja vei sen kotiinsa. Siinä sitten oli paljon kaikenmaailman tapahtumia, kun siellä kartanossa kävi vieraita ja se pöllö toipui ja killitteli kaikkea. Sitten se pöllö muuttui ihmiseksi, jota näytteli sitten Robin Williams (no ei se niin hirvee oo, pitäkää ny ne nuppinne ummessa, mie tykkään). Se sit kuitenkin oli vielä sangen pöllömäinen ja puhui saksalaisella aksentilla, suurimmalta osin törkeyksiä mitä muistan. Sitten oli paljon kipinöiviä katseita ja nurkkaan ajamisia, mutta ei mitään sen jännempää, kunnes se pöllömies sitten yksi yö pölähti sen aatelismiehen sänkyyn. Tietenkin, kuten kunnon hollywood leffalta odotetaankin, siitä eteenpäin ei näytetty paljo paskaakaan. Se oli kuitenkin varsin hauska uni. Kun vain muistasi kuka se toinen oli jumpsperskuutansatikuti!
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

kaarnis

Viesti Kirjoittaja kaarnis » Su Helmi 26, 2006 21:10

Onhan noita nyt onneksi tullut nähtyä. Pari kertaa niin, että olen itse actionissa ollut mukana, ja pari taas niin että olen kahden kauniin pojan puuhastelua seurannut vierestä *drooools*

Hotsu

Viesti Kirjoittaja Hotsu » Su Helmi 26, 2006 23:25

Näin kerran shotaa unen välityksellä. :D

Tarkemmin, olin kerran nähnyt unta Salattujen Elämien Aarosta(jos joku ei hukkaa aikaansa moiselle sarjalle, niin Aaro on sellainen ilkeä ja juonitteleva mies), tosin silloin olin itse päähahmona, ja "mitään" ei tapahtunut. Yritin vain ratkaista jotain kadonneen hevosen tapausta, ja Aaro yritti kovasti estellä ja saada minut kiipeliin koko ajan, mutta eipä siitä sen enempää. Joka tapauksessa, lopussa minun ja kaverini menivät "antamaan Aarolle isän kädestä", jota ennen tosin heräsin, mutta luultavasti paha sai palkkansa, sillä...

Muutama yö myöhemmin, näin unelle ikään kuin "jatkoa". Siinä taidettiin jopa pari kertaa sanoakin jotain tyyliin "Aaron paluu" taikka "Aaron kosto". Mutta tällä kertaa minä en ollut unessa esiintymässä, vaan pelkkänä katsojana. Päähahmona toimi nyt joku random teinipoika(joka mielestäni saattoi olla Salkkareiden Sauli, Aaron naisystävän Lauran poika, joka ei pidä Aarosta), jota Aaro sitten ahdisteli unen aikana. Kyllähän se sitten sen muistaakseni raiskasikin. Tämä uni oli jokseenkin miellyttävämpi kuin edeltäjänsä, kait sitten älysin koko raiskauskohtauksenkin aikana, että se oli vain pelkkää unta, eikä pitäisi huolestua. ;B

Ei, ette halua kuulla kuinka friikkejä uneni voivatkaan olla. :'D

AidaSuomi

Viesti Kirjoittaja AidaSuomi » La Maalis 25, 2006 23:51

öh. tota voihan niitä unia kylläkin aina silloin tällöin tupsahdella. :roll:

Pari:

- pellavapäinen kaksospari on salaa tehnyt tehtävänsä ystäväperheen vanhempien makuuhuoneessa. itse olin kamera, mutta asiasta tuli tietoa vasta, kun vanhemmat olivat yllättäneet heidät, ja he olivat pukeutumassa, syylliset ilmeet naamoillaan. Jos olisikin ollut aikaisemmin paikalla.. Damn. :shock: olisin mielelläni ollut jommankumman vanhemman roolissa tuossa unessa.

- roolissa olen minä, pienen pojan muodossa, ja esittelen haaroväliäni komealle miehelle keskellä ostoskeskusta - aluksi leikin patsasta joka makaa provokatiivisessä asennossa, mutta mies kiinnostui sitten niin että aloin näyttää vähän enemmän. taisi jotain muutakin olla pelissä mukana.

En oikeasti tajua miten alitajunta pystyy peilaamaan tuollasia asioita uniin, mutta eivät ne pahitteeksi kuitenkaan ole. Onnellinen olen ainakin etten ole miehistä sukupuolta, kun kuitenkin noista unista joskus pitää herätä... :!:
"Influence is immoral. To have your influence on someone is like giving your soul to him." -Oscar Wilde

kettupoika

Toki! ^-^

Viesti Kirjoittaja kettupoika » Su Huhti 02, 2006 18:22

Minä olen nähnyt useinkin tämän tapaisia unia. Useimmiten olen niissä itse uke ja joku tuntematon herra runkkaa minua ja muuta sellaista. En ole ihan hetkeen tälläisiä unia nähnyt, mutta joku vuosi sitten tuli nähtyä näitä aika tahtiin. Harmi ettei enää niin paljoa! ;D

Kaneda

Re: Yaoi-unia?

Viesti Kirjoittaja Kaneda » Ma Huhti 03, 2006 01:44

Puhtaaseen yaoihin ei ole päästy (vielä?). Mutta anime ja manga unosia kylläkin. Viimeisin tälläinen uni oli sekoitus yltiöromanttisuutta naisten roskaromsku tyyliin, kauhua Uinu, uinu lemmikkini tapaan sijoitettuna perisuomalaiseen 50-luvun suomifilmin maisemiin. Uneni urho oli One Piecen Zoro. Jätän yksityiskohdat kertomatta jottei keltään menisi mielenrauha. Sinänsä mielenkiintoinen urosvalinta alitajunnalta, koska en ole Zoroon hahmona kovinkaan tykästynyt, sillä tämä muistuttaa liikaa itseäni (imho). Jonkin sortin alitajunnan kehoitus itsesaastutukseen siis? ^^;

Cutte

Viesti Kirjoittaja Cutte » Ma Huhti 03, 2006 22:46

Haa, onpa mielenkiintoista lukea nuita ^^
Itseäni ärsyttää, kun harvoin mitään unia ylipäätään nään, puhumattakaan, että ne olisivat siten jollakin tasolla mukavia.

No joka tapauksessa, viime viikolla näin tällaista ihan minimaalista Shounen-ai henkistä pusuttelua (valitettavasti jäi vain siihen) mutta se oli jännä siinä mielessä, että unessa oli Gravitationin Hiro ^^

Eli olin entisellä asuinpaikkakunnallani, pihalla, sellaisen roskis katoksen alla. Olin itse mies, ja esiinnyin siinä, joten ei mitään hajua, minkä näköinen. Kieriskelin ja jotain suutelin siinä, ah niin ihanan Hiron kanssa (xD Olen vasta alkanut tuota tyyppiä seurailla kieli pitkällään). Sitten se katosi johonkin ja aloin itkeä.

Hiro tuli takaisin, ja kysyi miksi itken. Vastasin, että pelkään tämän olevan unta, ja pelkään, etten kyseistä miestä enää nää. Kysyin vielä, että onko tämä epätodellista. Hiro katsoi hetken hiuksiani (?! >XD) ja vastasi tosi ivalliseen sävyyn jotain, että "kyllä tämä taitaa olla". Pian hän kieriskeli siinä maassa ja nauroi minulle ja vilpittömyydelleni. Aloin jälleen itkeä, ja juoksin kohti kotirappuani, tämän seuratessa perässä.

Oli muuten hemmetin outo O.O Sitä on unia hankalampi selittää, mutta ne tuntuu niin kummallisilta..

Sleepy Dancer
Viesti:

unia

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ma Loka 16, 2006 20:28

Meikä näki yaoi-unia jo joskus ylä-asteella ja heräsin aamulla onnellisena. "Näin taas ihania unia," hehkutin kavereilleni, vakka he eivät tietenkään ymmärtäneet. "Mitä kamalempia mangoja lukee, sitä parempia unia näkee," muistin joskus määritteleväni. Nyt vain nauran ajatukselle. Nykyään en edes muista mitä unia olen nähnyt ja yaoi-unet käyvät aina vain harvinaisemmiksi. Viime yönä kuitenkin näin sangen omituisen ja mieleenpainuvan unen niin päätin laittaa sen tänne.

Mikä on lopputulos, kun lukee Chitose Piyoko’n mangaa, Viktor Pelevin’n Kauhukypärän ja kuuntelee Buck-Tickiä ennen nukkumaan menoa?
Unessa serkkuni halusi näyttää minulle anime-elokuvan. Kansi oli värikäs ja jokseenkin taikatyttömäinen, mutta sitten takakannen alanurkassa luki ikä-suositukseksi K-22! Mahdotonta? Luki myös, että leffa olisi dubattu ranskaksi, mutta nauhalta kuuluikin selvää började rönarea (ruotsia).
Päähenkilö oli tavallisen näköinen nuori anime-poika, joka kohtasi kiintoisan oloisen miehen ja hyvin Chitose Piyokomaiseen tapaan nuo kaksi päätyivät samaan makuuhuoneeseen. Aluksi mies pakotti pojan seksiin, mutta sitten poika alkoikin pitää siitä ja käydä miehen luona useita kertoja. Miehellä oli outo harrastus syödä ruokaa pojan iholta ”hommailun” yhteydessä. Siis kaikkea mahdollista ruokaa. Jossain kohdassa poika kehotti miestä jättämään myslin pois, sillä se oli muka liian karheaa. :?
Sitten poika oli äitinsä kampaamossa ja hänen siskonsa istui viereisellä penkillä.
”Äiti nylkee sut ja sun kumppanis, jos se saa tietää,” tyttö pilkkasi.
”Häh?!”
”Tiedän mää, et sulla on mies,” tyttö sanoi.
”Et sitten kerro äidille mitään. Mun pitää mennä!” poika kielsi, oli nousemassa tuolistaan, mutta sisko sieppasi hänet syliinsä.
”Muista sitten hengittää ja voihkia sillä lailla romanttisesti, niin saat sen kunnolla päälle,” tyttö neuvoi.
(Kohtauksia, joita en muista)
Joku tarinaan liittyvä pulska nainen ajaa pojan siskoa takaa. Tyttö on vihainen ja kiroilee. Läski akka pysähtyy ja alkaa valittaa: ”Minä olen tällainen lihava ja kömpelö, mutta sinä olet kaunis ja hyväkroppainen, ihan mahtava vartalo sinulla!” Sitten he alkavat suudella. :?
Juonessa on ollut koko ajan mukana myös joku vihollisten porukka. Lopussa ne ja päähenkilöt ovat kokoontuneet kaikki samaan rakennukseen. Alussa on rauhallista, mutta sitten ne alkavat hakata toisiaan. Joku vihollisista vetää vivusta ja joka seinästä alkaa lennellä johtoja, jotka repivät kaikki ihmiset. Se oli jotenkin tosi ahdistavan näköistä. Johdot upposivat ihon sisään ja repivät suolet ja verisuonirihmat ulos. Sitten raadot jäivät vain roikkumaan ilmaan johtosokkelon varaan. Sitten tulivat lopputekstit ja tunnarina Janne Da Arc’n Mysterious. Mahdotonta!
”Joko se loppui?”
”Ei ihan vielä.”
Lopussa oli vielä epilogi, jossa se pojan mies oli puoliksi sammakko ja se kellui lammikossa uimarenkaan päällä. Sillä oli kädessään kokislasi, josta se kaateli mustaa nestettä lampeen hokien silloin tällöin: ”Tää on pahaa.” Poika oli itse muuttunut kokisautomaatiksi (sellaiseksi, jossa on hana) ja pojan sisko vain rassasi sitä koko ajan. Kaatoi kokista lasiin , otti yhden hörpyn ja kaatoi loput veljensä päälle. ”Poika sanoi joka kerta: ”Pakastin on puhdas.” Tätä jatkui vaan koko ajan toistona ja se oli todella ahdistavaa.
Näenkö outoja unia?
Olen joskus jopa ollut itse mukana unessa. Silloin olen mies puolinen ja olen yleesä seme. Jos olen uke, tunnen itseni siinä todella ahdistuneeksi ja yritän tappaa kaikki. Mistähän se johtuu? Painajainen on aina sellainen uni, jonka tietää uneksi, pystyy vaikuttamaan siinä itse tapahtumiin ja yrittää kaikin tavoin, mutta toivottomasti päästä siitä pois.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Seth Nishiyama

Viesti Kirjoittaja Seth Nishiyama » Ke Loka 18, 2006 09:03

Jhuu, kyllähän niitä on tullut nähtyä aikalailla, viimeisemmäksi sen jälkeen kun olin tapittanut Angel Feather OAV:aa edellis iltana, jossa pomppi aivan Sephirothin näköinen seme. * drool * ja siitä syystä satuinkin näkemään vähän * kröhöm * graafisempaa unta... Siinä sitten olikin kiva herätä hymyillen, mutta väsynein mielin ylös ja kouluun... :D :wink:
Final fantasy 7; advent Childrenin pois jätettykohtaus;

"Tulkaa lapset kyytiin, mulla on karkkia," -Kadaj
"Jee, mihin me oikeen ollaan menossa," - Lapset
"Me mennään metsään," -Yazoo

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Ma Loka 23, 2006 22:56

Hmm, vai että yaoi unia? * miettii hetken ja nyökkää varovasti *

kyllä on niitä tainnu tultua nähdä... Ainakin yksi jossa kaksi omaa fanfiction hahmoa harrastivat takahuoneessa rajua seksiä, johon minä sitten vahingossa kävelin... :oops: Ihme kyllä kumpikaan suuttunut tai ollut nolona vaan pyysivät mukaan kivaan... juu.. sitä oli kyllä sitten koko päivä kiva kävellä naama vireessä kun heräsi... :lol:

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » La Loka 28, 2006 16:39

Hmm.. Tässä yhtenä aamuna heräsin ennen kellonsoittoa (kuten aina), mutta jouduin jonkin sortin horrokseen -kello ei nimittäin ollut paljoa. Muistan nähneeni n. 10 minuutin ajan yaoi tai shounen-ai unta Banista ja Ginjistä (Get Backers). Valitettavasti en muista mitään yksityiskohtia D:

Olisihan se kiva nähdä enemmänkin ja miksei vaikka myöhemmin muistaa ne.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » To Helmi 01, 2007 19:11

Meikä näki taas unta. Mistä nämä oudot unet johtuvat?
Ainekset: Asami Tohjon manga, Pokémon Gameboy -pelit, (???)
Unessa seikkailin minä. Olin pokémonpeli-maailmassa ja se oli kivaa. (Tämän ummärtävät ne ihmiset, jotka ovat itse pelanneet noita pelejä. Olin johonkin aikaan ihan hulluna niihin ja nyt olen pelannut vähän taas. Parasta on kun saa antaa kaikille nimet itse. Tällä hetkellä kaikki kantavat omien sarjakuvahahmojen nimiä. ^___^) ...takaisin uneen... Minulla oli siinä taas itse pyysystetty joukko, mutta pelisysteemi olikin ihan outo. Kaikki "pokémonit" olivatkin ihmishahmoisia siinä ja siinä oli sellainen valikko, mitä niille pystyi tekemään. Esim: "helli" "ruoki"... ouutoa.
Sitten sain siinä mukaan uuden "lemmikin". Se oli poika, jolla oli pitkät mustat hiukset, eikä minkäänlaisia vaatteita. Sen entinen kouluttaja sanoi, että poika vahvistuisi, jos sitä piiskaisi ensimmäisten tasojen ajan (rankasti). ---ja, ja, ja sitten minä aloin kouluttaa häntä ohjeiden mukaan. ^____^ Ihme kyllä se näkyi ihan selkeästi kuin animekohtauksena. Lopulta poika makasi pitkällään omassa "valikkohuoneessaan" ja läähätti (aika raipattuna!). Sitten toinen "lemmikkini" tuli katsomaan häntä. Se oli sellainen (miten sen nyt sanoisi) kuin kutistettu bishie. Ei mikään chibi vaan normaali vartaloinen aikuinen, mutta pieni. Se muistaakseni osasi lentääkin ja sillä oli sellaiset pitkät sinertävät hiukset (kuinka perinteistä!).
Se alkoi miettiä alkaisiko kiduttaa uuttapoikaa, sillä se oli vienyt suuren osan huomiostani. Mutta sitten se kuitenkin lähestyi pojan kasvoja ja alkoi silleen kyynelehtiä niin kuin bishiet. hahaha! "Minä...minä rakstan---sinua.." Oli se suudelma aika omituinen....
Valitettavasti en ehtinyt nähdä pidemmälle. Olisi ollut mielenkiintoista seurata, mihin suuntaan homma olisi kehittynyt. Oliko se sitten mikro- vai makrofiliaa? ...kind of ....erotic... Minun selostuksistani ei saa mitään selvää, mutta se oli oikeasti tosi söpöä! Sellaista mitä ei usein näe! :twisted:
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”