Yaoi-unia?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

EpikFeil

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » La Syys 18, 2010 18:41

MewMizu kirjoitti: en näe yaoi-unia ollenkaan, muttä herään kyllä tyyny kuolassa toisinaan..
Eli toisin sanoen olet hyvinkin saattanut nähdä, muttet vaan muista. Ihmiset näkevät unia joka yö paljon (olikohan se 60? en muista..), mutta muistavat niistä korkeintaan viisi. Tai jotain sinne päin~

No, itse en oikein ole nähnyt yaoi-unia, en ainakaan vähään aikaan. Joskus muistaakseni näin jotain L/Raito-juttuja jne. Enemmänkin kaikkia hetero-paritusunia on tullut katseltua (shame on me? no), esim viimeyönä. Johtunee siitä etten ole poika (niin, itse olen usein se toinen osapuoli, höm höm).

Yhden yaoiunen muistankin aika selkeästi! Siitä on kyllä aikaa jo muutama kuukausi, mutta kun siinä oli paritus Davy Jones/Light Yagami (ensimmäinen se Piraattien mustekalahäiskä, jälkimmäisen kaikki varmaan tietää). Oli muuten hyvin jännää, harmi kun äiti herätti ja keskeytti sen.

Niin ja kyllähän minulla on joku muistikuva yhdestä unesta missä oli Batman ja Jokeri. En vaan muista mitä siinä tapahtui, mikä on kirottua.

Vieinra Katamar

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Vieinra Katamar » Su Touko 29, 2011 15:31

Muistan uneksineeni monia herkullisia parituksia niin hetoin kuin yaoin :D

Jätkäkamun kans olen poikkeuksetta kaikissa hetero unissani, mutta yaoi unissani onkin siten mitä komeimpia tyyppejä toistensa kimpussa. 8) Minä vaan sitten istun siinä vieressä tuolilla ja kattelen.
Riippuen minkälaista meno on, voin vaikka kasvattaa toiselle ööh.. kissankorvat ja pistää sen kiehnäämään oikein kunnolla :twisted:

Joskus olin suuttunu poikakaverilleni ja aina ku nämä komeat, kauniit ja ihanat olivat ihan rajalla ne kuului kiskaista irti toisistaan ja antaa pienen hengähdystauon jälkeen jatkaa ja taas uudestaan uudestaan ja uudestaan, kunnes en ole enää niin vihainen.
Tietty olen muuttanut jossain vaiheessa toisen näistä jätkäkaverikseni ja kiusaan sitä antamatta sille hetken rauhaa. :wink:
Yleensä lopetan siihen kun hän on polvillaan maassa anomassa armoa 8) (Huomioi: Yleensä :mrgreen: )

Fazi
Viesti:

Re: Yaoi-unia?

Viesti Kirjoittaja Fazi » Su Touko 29, 2011 17:34

Ihan hirvittävän harvoin näen edes sellaisia unia, joissa olisi mitään animehahmoja. Sinänsä harmittavaa, koska unista voisi saaha ideoita ties mihin.

Yaoi-unia en tunnusta nähneeni kuin yhden (ainakin yhden vain muistan), ja siinäkään hahmot eivät olleet animesta, vaan tänä vuonna tehdystä jenkkiläisestä animaatioelokuvasta nimeltä Rango : D Paritan suhteellisen armottomasti kaverin kanssa leffan nimikkohenkilöä yhden sivuhahmon kanssa. En yleensä ole interspecies-romantiikan ystävä, mutta tämä paritus tekee poikkeuksen: nimikkohenkilö on kameleontti ja ko. sivuhenkilö korppi. Unessa nämä kaksi sitten suorittivat Pocahontas-leffan loppupuolelta tutun hellän suutelukohtauksen kera rauhallisen musiikin.
Sitä oli sitten armottomat kikatukset aamulla.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

JBoh

Viesti Kirjoittaja JBoh » La Kesä 11, 2011 13:52

No jotain sen tapaista. 8'D
Olin jossai oudos 'kartanos' ja kipitin nopeesti jonkun sängyn päätyy ja huomasin kuinka Englanti ja Amerikka nousee sieltä sängystä ylös >8'D Valitettavasti en nähny kyl mitä ne siellä puuhas, ainakin se peitto vähän.. noh.. liikkui kun ne siellä alla olivat XD
Ja samassa unessa olin yhtäkkiä mies ja Kiina rupes vaa semettää... Ja sit yritin pyytää Japanin apua et se heittäis Kiinan ulos sieltä kartanosta mut sit ite rupesin semettää taas Japanille.. X'DD
Hei tiedän, jotkut uneni ovat todella outoja 8D
''Ever since the 900's I always, always loved you!''

Adastra

Viesti Kirjoittaja Adastra » Su Syys 02, 2012 19:50

En muista, että ikinä olisin nähnyt unta manga- tai animehahmoista, mutta monesti unissani oma sukupuoleni häipyy epämääräiseksi ja muuttuu joksikin enemmän miestä muistuttavaksi. Niinpä siis toisinaan löydän itseni mielenkiintoisista tilanteista...
Spoiler:
Viimeyönä näin unta, että olin vampyyri ja minun olisi pitänyt antaa verta uhrilleni ennen kuin joisin hänestä, mutta hampaani olivat True Blood-mallia eli normaalisti piilossa, enkä millään meinannut saada niitä esiin eikä minulla ollut mitään muuta, millä viiltää rannettani. Tapahtui jotakin mystistä ja eteeni ilmestyi idolini Morrissey, joka viittasi housuihinsa ja totesi itsellään olevan vuosisadan hard-on, mitä ei voi ohittaa huvittumatta. Instant fang boner! Why, thank you, Morrissey! Kiihtyneenä, teräviä hampaitani kielelläni nuoleskellen lähestyin uhriani, joka näytti aivan edellä mainitun sarjan Jason Stackhouselta, käperryin tämän viereen ja- hän alkaa syöttää minulle leivänmuruja. Antikliimaksi? Ei suinkaan, hänen hyväuskoisuutensa -ikäänkuin minä olisin jokin lintu, joka ei voi satuttaa häntä- on minusta hellyttävää ja hän on niin kovin suloinen, kovin särkyvä ja hänen läsnäolonsa saa veren kiehumaan suonissani. Nam.
Rock and ride!

Fujiapple

Viesti Kirjoittaja Fujiapple » Su Syys 02, 2012 20:09

JBoh kirjoitti:No jotain sen tapaista. 8'D
Olin jossai oudos 'kartanos' ja kipitin nopeesti jonkun sängyn päätyy ja huomasin kuinka Englanti ja Amerikka nousee sieltä sängystä ylös >8'D Valitettavasti en nähny kyl mitä ne siellä puuhas, ainakin se peitto vähän.. noh.. liikkui kun ne siellä alla olivat XD
Ja samassa unessa olin yhtäkkiä mies ja Kiina rupes vaa semettää... Ja sit yritin pyytää Japanin apua et se heittäis Kiinan ulos sieltä kartanosta mut sit ite rupesin semettää taas Japanille.. X'DD
Hei tiedän, jotkut uneni ovat todella outoja 8D

Näin vähän aikaa sitten samantyyppisen unen,tosin siinä oli eri hahmot,eniveis.

Oli siis itse Italia,ja kävelin kanssa jossain "kartanossa"(taisi loppujen lopuksi olla Itävallan koti) ja menin johonkin makuuhuoneeseen. No siellä oli Preussi ja Saksa puuhissa*wirn* ja minä sitten järkevänä piilouduin sängynpäätyyn(tässä vaiheessa mietin,että miksi en lähtenyt huoneesta?). Mutta sitten Preussi huomasi minut ja nosti ylös mukaan,ja sitten me tehtiin siellä kaikkea hauskaa :D
Että sellaista.
Et ole todellakaan ainoa,joka näkee outoja unia
Oopperasta saapuu pakkoruotsia puhuva natsi - Rauno Repomies

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Touko 20, 2016 13:58

Olipas taas mukava nukkua.

Näin viime yönä unen, jossa seurasin keskusteluketjua "unohdetuista, mutta hyvistä animeista". Joku alkoi postata kuvia jostain shota-animesta, mitä en ollut koskaan nähnyt. Animen piirrostyyli näytti mielenkiintoiselta, joten kaikki tulivat uteliaiksi ja joku uskalsi lopulta kysyä, mistä animesta kuvat olivat.

Animen nimi taidettiin mainita unessa, mutta en muista sitä enää. Kyseessä oli joku OVA-sarjaslassikko, vähän Picon tyyliin, mutta paljon vanhempi. Sarjasta oli alkujaan pitänyt tehdä 6-jaksoinen kokonaisuus, mutta se jäikin vain kahden jakson ihmeeksi. Aloin etsiä kyseistä animea netistä ja löysin sen lopulta.

Joka jakson alussa enkelipoika-shota ja pirupoika-shota istuivat katolla ja kestustelivat enemmän tai vähemmän syvällisistä asioista. Enkelipoika näytti tavalliselta 10-13-vuotiaalta söpöltä pojulta, mutta sillä oli pienet siivet. Pirupoika oli suunnilleen samanikäinen, mutta kooltaan hyvin pieni ja keijukaismainen. Enkelipoika halusi auttaa ihmisiä joka jaksossa, mutta Pirupoika yritti vakuutella etteivät ihmiset ole sen arvoisia. Enkelipoika kuitenkin lähti aina erilaisiin ympäristöihin, jossa uskoi ihmisten tarvitsevan hänen apuaan. Pirupoika kieltäytyi tulemasta mukaan, mutta...

Ympäristöstä riippuen Pirupoika muuntautui aina pahaksi mieheksi ja tuli sotkemaan Enkelipojan suunnitelmat. Jos ympäristö oli esim. sairaala, Pirupoika muutti itsensä pervoksi mieslääkäriksi. Hänen lopullinen päämääränsä oli kuitenkin aina raiskata Enkelipoika. Jaksojen lopussa seksikohtaukset olivat pitkiä ja jatkuivat lopputeksteihin asti. Ei kerrottu ollenkaan, mitä sen jälkeen tapahtui. Toinen jakso alkoi melkein samalla tavalla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Animea katsoessa tuli vähintään häiriintynyt fiilis.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”