Loveless anyone? Ainakin YKSI SPOILERI.

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Wataru

Loveless anyone? Ainakin YKSI SPOILERI.

Viesti Kirjoittaja Wataru » Ke Touko 04, 2005 20:35

heh. Piti heittää jotakin, ihan vaan sen takii että kiinnostaa kuinka paljon kukaan täällä yleensäkään kirjoittaa mitään, ylläpitjää lukuunottamatta tällä hetkellä. No offence. <3

ELI: Sarja Loveless. Mielipiteitä?

Itse olen vasta 2 ensimmäistä osaa nähnyt, joskin pidin paljon. Jälki hyvää, juuri sopivasti sitä perinteistä söpöilyä ja ne pirun päähahmot ovat jopa suudelleet ( okei, nuorempi ei tuntunut olevan ihan messissä, mutta eipä siltä kysytä ja tuo oli sitten se spoileri. Lol) ! Odotan mielenkiinnolla näkeväni lisää, josko tarina kehittyisi muuhunkin kuin vain siihen perinteiseen ( insert spoiler here ). Huoh. Vaikuttaa siltä että sarja olisi enemmän shonenia kuin yaoita, mutta mutta. You never know. I wanna know. -_- Waah~

Ja nyt pois. Tuntuu typerältä.
Kuva
~I used to think about the times you were my greatest hope~

-Support Shin-Ra Electric Power Company-

chrissu

Viesti Kirjoittaja chrissu » Ke Touko 04, 2005 20:54

Aww~ Loveless. Niin ihana anime. Olen nähnyt nyt ne 4 ilmestynyttä jaksoa ja olen ihan totaalisen rakastunut koko sarjaan <3

Ekan jakson aikana en oiken tajunnut, että mikä hitto tässä on ideana kun en kerennyt lukemaan suunnilleen kaikkia tekstejä saati tajuamaan niitä. Onneksi katsoin jakson toiseen kertaan ja tajusin enemmän ^^
Sarjan juonesta en taida olla vielä ihan täysin selvillä, mutta eipä se haittaa.

Eww~ en ikinä haluaisi nähdä yaoita Lovelessissa. En ikinä. En voisi ikinä kuvitella Soubia ja Ritsukaa niin. Tai no mistäs sitä tietää mihin suuntaan tarina muuttuu loppua kohti. Se nähdään sitten.

Wataru

Viesti Kirjoittaja Wataru » Ke Touko 04, 2005 22:10

Hooh. Musta sois kiva nähdä yaoita siinä. Tosin, koska kallistun itse enemmän yaoihin, niin ... ^^;; 4 osaa, ne? Pitää mennä etsimään ne kaks seuraavaa. Itse kun katselen vain tietyn ryhmän fansubbaamia tiedostoja. <3

Must see.
Kuva

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Ke Touko 04, 2005 23:22

Wataru kirjoitti:heh. Piti heittää jotakin, ihan vaan sen takii että kiinnostaa kuinka paljon kukaan täällä yleensäkään kirjoittaa mitään, ylläpitjää lukuunottamatta tällä hetkellä. No offence. <3
None taken.
Kyllä täällä yleensä on melko aktiivista. Mikä lie vapputauko ollut.
Wataru kirjoitti:ELI: Sarja Loveless. Mielipiteitä?
Voi kyllä. Kuuluu ehdottomasti lempisarjoihini, tosin minulla lienee enemmän kokemusta mangan puolelta. Vaikka anime onkin tehty ihan huolella, iskee Lovelessin manga silti minuun enemmän. Soubi ja Ritsuka ovat vallan ihastuttava pari jo ihan senkin takia, että Soubi on välttänyt hyvin seme-kliseitä, eikä Ritsukaakaan voi ihan perinteiseksi lampisilmäukeksi sanoa. Tätä meininkiä vahvistaa vielä uken ja semen määritelmää keikauttava "taistelusysteemi", johon ihastuin välittömästi mangaa lukiessani.
"Fall into chaos, brats with ears. I know things you don't!" *hihittää*
Wataru kirjoitti:Vaikuttaa siltä että sarja olisi enemmän shonenia kuin yaoita, mutta mutta.
Hmm, tarkoittanet shounen-aita etkä pelkkää shounenia? Loveless on melkoisen mainstreamia, joten vahvasti epäilen, ettei mitään kovin graafista tulla näyttämään. Tämä ei tietenkään rajaa petipuuhia pois, mutta mitään majoneesikuorrutuksia tuskin nähdään ^^''
chrissu kirjoitti:En voisi ikinä kuvitella Soubia ja Ritsukaa niin. Tai no mistäs sitä tietää mihin suuntaan tarina muuttuu loppua kohti.
Eh? En usko, että S&R pystyvät pitämään näppejään irti toisistaan loputtomiin. Eikö ensimmäisen jakson perusteella (spoil ->) ole sitä paitsi melkoisen selvää, että kyllä ne sänkyyn ennemmin tai myöhemmin päätyvät.

Ja eikö olisi karmeaa haaskausta, jos Soubi ja Ritsuka viettäisivät loppuelämänsä vaikkapa sanaristikoita täytellen ^^'

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » To Touko 05, 2005 01:25

Pitihän se katsastaa nyt kun joku mainitsi mutta... ei ei ei ei ei... jotain ihan hirveää oli tuo minun mielestäni. Pelannut Manhunttia pleikalla nyt parina päivänä enkä siltikään ole kiroillut läheskään yhtä paljon kun nyt kun katsoin noi neljä jaksoa.

Ihan liikaa glitteriä, aivan liikaa "unenomaista" kuvaamista, kamalaa angstaamista, naurettavat kissankorvat kaikilla penikoilla ( mit vit? ) ja kertakaikkisen raivostuttavat hahmot. Ainoa mistä voisi pisteitä antaa on se epäselvä seme/uke setting mutta muuten... yäh.

Tietenkin jo lähtökohta on huono kun en shotaa arvosta ollenkaan. En vain saa mitään kiksejä siitä kun aikuinen mies kopeloi pikkupoikaa; olen kai jotenkin viallinen.
Noretus

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » To Touko 05, 2005 03:24

chrissu kirjoitti:Eww~ en ikinä haluaisi nähdä yaoita Lovelessissa. En ikinä. En voisi ikinä kuvitella Soubia ja Ritsukaa niin.
Tarvitset ainoastaan sydämenmuotoiset yaoi-kakkulat, joiden läpi katsottuna kaikki paritukset ovat mahdollisia. Kuva

En ole nähnyt kyseistä sarjaa, mutta googletus tuotti jonkin verran tulosta tyylin "ihan kiva wallpaper". Pakko vielä mainita, etten itse ole koskaan ymmärtänyt kissapoikia tahi -tyttöjä. Mitä järkeä on katinkorvissa, jos niiden alla keikkuu pari normaaleja korvia? Miksi nekofiiliotakut pitävät näistä tällaisista tapauksista, joista ei edes ota selvää ovatko niiden hännät kiinni takapuolessa teipillä vai oikeilla nikamilla? Pelkkänä naamiaisasunakin häntä+korvat -ratkaisu on hieman valju. :|
It's not the size, it's how much you use it.

Wataru

Viesti Kirjoittaja Wataru » To Touko 05, 2005 11:34

Lol. Aivan ihania kommentteja kaikilta. ^^

Mitä noihin kissankorviin tulee, enpä edes itse pahimmin kiinnitä huomiota niihin. Onhan ne ihan söpöt välistä kun taas toisaalta se ottaa vähän päähän kun siitä tulee aina mieleen kaiken maailman pikkutytöt keskustassa kissankorvineen @_@ argh. Heh.

Mitä angstiin tulee, musta sitä on pakko olla vähän. En uskoisi ko. sarjan olevan kovinkaan hyvä jos se olisi iän ikuista positiivisuusrumbaa. :D Tosin, Noretuksella oli ihan hyvä pointtu tuossa. Shota kun tuntui olevan ensivaikutelma mitä minulle päähän tulee, niin senkin takia sarjasta voi saada mitä erikoisimpia mielipiteitä. 8)

ja kyllä, en jaksa queuettaa nyt vaan vastailen tässä. Shonenilla tarkoitin kyllä shonen-aita. Ikäväkseni, olen ihan pirun liian laiska pitääkseni kiinni pikku yksityiskohdista xD ^^;; Ja joo, sanaristikko-kauhukuva iski juuri päähäni xDDD NOooouuuh.

ohhoho. Nyt katosi ajatuskin. Pirun aamuherätykset liian aikaisin. heh. Jos vaan painun suihkuun. -->
Kuva

Shota
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shota » To Touko 05, 2005 22:09

Uh, koskaan kuullutkaan. Kun olen vähän laiska etsimään animea ^^;; On se kiva kun tällä tavalla saa informaatiota ^O^

Se wallpaper innosti, upean näköistä grafiikkaa. Pitää pistää sarja korvan taakse.

Ja shotakon ei ole koskaan minua häirinnyt :D (älkääs nyt vetäkö haulikkoa esiin ^_^;; )

Eh, sorru epämääräisestä viestistä, kunhan pälisen...
Support Shin-Ra Electric Power Company
and remember to
vote for Rufus!!
--------------------
Shotakon - It makes you better feel!

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » To Touko 05, 2005 22:32

Charha kirjoitti: Pakko vielä mainita, etten itse ole koskaan ymmärtänyt kissapoikia tahi -tyttöjä. Mitä järkeä on katinkorvissa, jos niiden alla keikkuu pari normaaleja korvia? Miksi nekofiiliotakut pitävät näistä tällaisista tapauksista, joista ei edes ota selvää ovatko niiden hännät kiinni takapuolessa teipillä vai oikeilla nikamilla? Pelkkänä naamiaisasunakin häntä+korvat -ratkaisu on hieman valju. :|
Itse kyllä sikäli tykkään jos se on siihen tyyliin että joskus huumorin vuoksi hahmo pukkaa yht'äkkiä korvat ja hännän ( esim. Yami no Matsuei, Tsuzuki ) ilman sen kummempia selityksiä, heh.
Mutta tuossa sarjassa se että kaikilla spoileri/ neitsyeillä /spoileri on korvat ja häntä on jo jokseenkin... öööh... juu eli ei.
Ja joo, tosiaan tuon spoilerin kuulin tuossa ja järkytyin. Hoh hoi...
Noretus

chrissu

Viesti Kirjoittaja chrissu » Pe Touko 06, 2005 15:02

Ishida kirjoitti: Ja eikö olisi karmeaa haaskausta, jos Soubi ja Ritsuka viettäisivät loppuelämänsä vaikkapa sanaristikoita täytellen ^^'
Viettäkööt vaan. Soubi on mies ja Ritsuka vasta joku 6.-luokkalainen poika. Pussailu niitten välillä on vielä ok, mutta sänkyyn ne voi mennä vasta sitten kun Ritsukakin on tarpeeksi vanha.

Yay. Kohta nään 5 jakson (vaikkakin ilman subeja..mutta, ei se mitään..)

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Touko 06, 2005 15:23

Itse kiinnostuin Lovelessista, kun siitä mangasta oli pätkä sellaisessa paksussa ja painavassa mangatieto-opuksessa, joka on lempikirjani, koska sieltä löytyy kaikkea kivaa ja nättiä ja koska se on tietokirja ja koska se on painava ja iso ja herättää rispektiä kaikissa jotka sen näkee, eikä sellaista vielä omista ja koska se on punainen. Hirr. Mutta siis. En ole vielä mangaan päässyt käsiksi ja animea tuskin tulen koskaan näkemään, mutta mikäli Tietokirjasta oikein käsitin, niin SpoilerSpoiler ÄläLueMinuaEiEiSeis!!noiden kissakorvien on tarkoitus pudota sitten kun lapsesta tulee aikuinen, toisin sanoen kaiketi sitten, kun hänet... "korkataan".Spoiler Jos ei olisi omia korvia olemassa silloin, niin voisi olla aika ikävää. Ja onhan tuota hullumpiakin juttuja nähty, kuin putoavia kissankorvia. Harmi vain, ettei niitä häntiä sitten ole, minä kun kovasti fanitan häntiä. Mutta ei kissankorvatkaan hassumpia ole, piirtelen niitä itsekin suunnilleen joka toiseen piirrokseeni.
Viimeksi muokannut leonichan, Pe Touko 06, 2005 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Pe Touko 06, 2005 16:24

leonichan kirjoitti:mikäli Tietokirjasta oikein käsitin, niin noiden kissakorvien...
Teehee, Noretus sanoi saman asian, mutta laittoi spoilerivaroituksen. Ehkä sinunkin kannattaisi, tuo kun nyt kuitenkin on laskettavissa spoileriksi ja häiritsisi ainakin minua, jos en sitä entuudestaan tietäisi.
leonichan kirjoitti:Harmi vain, ettei niitä häntiä sitten ole, minä kun kovasti fanitan häntiä.
Hmm? Kyllä niillä hännätkin on, ellen sitten ymmärtänyt viestiäsi väärin @_@'
chrissu kirjoitti:Viettäkööt vaan. Soubi on mies ja Ritsuka vasta joku 6.-luokkalainen poika.
So? Kyllä se siitä venyy. No jaa, vakavasti puhuen tarkoitin kyllä sitä, että Soubi ja Ritsuka mitä luultavimmin tulevat joskus harrastamaan seksiä ja on ihan mahdollista, että se tapahtuu sarjan aikana. Ei ole ennenkuulumatonta, että sarjassa hypättäisiin vuosia eteenpäin.

Ei silti, kyllä minä Soubin ja Ritsukan välisen seksin hyväksyisin nytkin, vaikken mikään shotan suuri ystävä olekaan.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Pe Touko 06, 2005 19:22

Ishida kirjoitti:Teehee, Noretus sanoi saman asian, mutta laittoi spoilerivaroituksen. Ehkä sinunkin kannattaisi, tuo kun nyt kuitenkin on laskettavissa spoileriksi ja häiritsisi ainakin minua, jos en sitä entuudestaan tietäisi.
Hmm? En mie näe siinä mitään muuta, kuin jonkin kumman madon. Kaksi punaista Spoiler varoitusta, joiden välissä on joku musta merkki. Enkä osannut tuota tietoa spoileriksikaan arvata, kun sitä on niin avoimesti mainostettu löytämissäni tietolähteissä. Mutta muokailenpa sitten viestiäni pikkaisen, ja kiitos huomautuksesta ^^
Ishida kirjoitti:Hmm? Kyllä niillä hännätkin on, ellen sitten ymmärtänyt viestiäsi väärin @_@'
Aa. Mie vain olin jotenkin siinä käsityksessä, että ei ole. Mutta jos on niin oikein mainiota :)
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Pe Touko 06, 2005 21:06

leonichan kirjoitti: Hmm? En mie näe siinä mitään muuta, kuin jonkin kumman madon. Kaksi punaista Spoiler varoitusta, joiden välissä on joku musta merkki.
Kopioi sen matosen ja liittää vaikka selaimen osoiteriville niin aukenee ;)
Sorry, tämä tykkää käyttää hyvin pientä fonttia spoilereiden piilottamiseen ( ja muihin epämääräisiin huomautuksiin ). Eipähän tarvi pelätä, että jos taustan väri vaihtuu jostain syystä niin värjätty teksti tulee taas näkyväksi ^^;;
Noretus

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Touko 06, 2005 22:36

Spoilerin pohdintaa:

Neitsyytensä menettänyt kissapoika pudottaa häntänsä ja korvansa. Yäk? Häntiin ja korviin tulee siis ilmeisesti joku kuolio joka mädättää niitä sen verran, että ne (toivottavasti eivät sentään kovin kivuliaasti) tipahtavat jossain vaiheessa pois? Mikäs siinä, toisilla on viisaudenhampaita ja toisilla ylimääräisiä ulokkeita. :shock:

Tiedän, tiedän. Ei pidä mennä yksityiskohtiin, mutta asiasta tujahti heti päähän aika outo mielikuva. Sarjassa tällaiset käytännön asiat varmasti joko sivuutetaan tai hoidetaan kliinisen valonhohtoisin erikoisefektein.

Ja tästä shotasta sen verran, että vaikka itse siedän sitä ihan hyvin melkein missä muodossa vaan (tai en ainakaan yhtään närkästy siitä), niin silti omia shotalta haiskahtavia hahmoja miettiessäni rukkaan usein kersojen rotua tai mentaliteettiä siten, että loppujen lopuksi ne ovat tiettyjen asioiden suhteen aika... uhm, kypsiä. Nämä tällaiset "mutta sehän on vasta lapsi!" -huudahdukset voi siis kiertää aika monella eri tavalla. Päiväunissa ja piirroksissa se toimii. Ei edes tarvitse häpeillä yhtään. 8)
It's not the size, it's how much you use it.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”