Shounen-guro

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

reaper.

Viesti Kirjoittaja reaper. » Ma Maalis 05, 2007 13:56

Voi luoja. Löysin kutsumukseni. Tuohan on ihan mahtavaa matskua! Yay!

Tähänhän jää koukkuun. Suunnattoman mahtava inspiraatio valtaa pienen pääni. Jestas. Pitänee lähteä kirjoittamaan.. Saisinkohan jonkinlaisen tekstinpätkän kirjoitettua. *pohtii*

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » Ke Huhti 04, 2007 18:05

oijjoij x3333 damned muf muf xD whuuppeee... MIINÄ TYKKÄÄN 8D.. tiedän olen aika sairas ( ichi the killer katottu 26 kertaa :twisted: )
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Pe Huhti 06, 2007 12:17

Gurochanner since Spring 2006.

Iskee ja ei iske. Vaikka guroa olenkin jo yli vuoden selannut kaikissa muodoissaan (yleensä shoujoguroa), shounenguroa on tullut vastaan kauhean vähän. Tykkään joistain näteistä pojista. Tykkään verta vuotavista näteistä pojista. Tykkään raajattomista verta vuotavista näteistä pojista. En tykkää vatsa/tms auki olevista verta vuotavista raajattomista näteistä pojista. Yleisesti minua siis kiehtovat gurossa mutilaatiot - lähinnä juuri sellaiset, että hahmolta puuttuu jokin liikuntaraaja, parhaimmassa tapauksessa molemmat jalat.

En näe guroa seksuaalisena, ainakaan shounenguroa, eikä se siinä mielessä iskekään yhtään. On silti välillä ihan mielenkiintoista katsoa sellaisiakin mutilaatioita, joissa poijjalla on sukuelimet vedetty veks. Se ei kuitenkaan ole kauhean nättiä, kuten eivät ne vatsan aukomisetkaan yms. Vaikka siedän verta ja luita, suolet ja lihakset lyövät vatsahappoa kurkkuun.

Jakautunut persoonallisuus ja apatia todettu keväällä 2006. Sattumaa?
となり の おたくさん でござる。

__

Viesti Kirjoittaja __ » Ti Loka 16, 2007 05:55

Mä tykkään kaikista eniten just sellaisista verisistä vatsa auki seppukukuvista. Freakshow tyyppinen guro ei itseeni iske yhtä paljon kun gore/death.

Itselleni guro on aika jakautunutta, osa siitä on seksuaalista ja osa pelkästään kaunista. :)

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Pe Loka 19, 2007 20:32

Ei, ei kyllä lämmitä. En käy edes katsomassa, kun tiedän valmiiksi että paha olo tulee. Ei mun juttuja moiset.
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » Su Loka 21, 2007 20:35

Kyllä tämä minuun iskee, veri on minusta yleisesti ottaen niin nättiä, ja kun siihen vielä yhdistää ihanaa miestä, unelma <3
:3

washi
Viesti:

Re: Shounen-guro

Viesti Kirjoittaja washi » Ti Huhti 14, 2009 18:58

Voisin sanoa että iskee puoliksi, verta saa ja pitää olla paljon, mitä vaan mutta raajoja ei saa ottaa irti, jos ne ei ole irti jo ennestään. esim jos jollain ei ole jalkaa vaikka sodan takia tai jotain?? Tai semmonen kiva pikku FMA keissi että ne raajat pitää uhrata jonkun puolesta... Olen muutenkin lievästi sadistinen joten lisää tätä vaan. *nuolaisee huulia*

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”