Yaoi - poikien juttu?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Yaoi - poikien juttu?

Viesti Kirjoittaja Charha » La Tammi 22, 2005 19:24

Kyuun ehdotuksesta täytyy nyt sitten kysyä, että onko täällä muitakin kuin tyttöjä?

Onko yaoi tosiaan ainoastaan "tyttöjen juttu", vai onko yaoi-markkinat virallisesti avattu myös pojille ja muille omituisille luonnonilmiöille?

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Su Tammi 23, 2005 05:23

Olen vaaninut tämän foorumin pimeissä nurkissa jo hyvän tovin, mutta nyt tuli vastaan viesti, jota ei voinut jättää kommentoimatta ^^;

*tulee ulos kaapista*
(Äh, oli ihan pakko käyttää tuota, kun kerrankin oli tilaisuus ^^)

Kyllä, olen mies. Ja kyllä, yaoi on kivaa. En näe sitä erityisesti "tyttöjen juttuna", vaikka suurin osa yaoifaneista onkin naispuolisia. Miesten yaoipuuhastelun vähyyteen vaikuttanee ainakin se, että iso osa miehistä viehättyy animessa ja mangassa nimenomaan heterosuhteisiin ja söpöihin naishahmoihin. Miksi? En minä tiedä, minä olen aina pitänyt bishyistä enemmän ^^;

Miesten keskuudessa yaoin harrastaminen on valitettavan usein pelkkää imagon luomista. On - paremman sanan puutteessa - cool sanoa pitävänsä yaoista ja lukevansa homopitoisia fanficcejä, mutta kun pitäisi oikeasti keskustella siitä, miten Yohjin ja Ayan suhde voisi toimia tai miten Siriuksen raiskaaminen on tietyissä tilanteissa ihan ok, tulee yllättävän monelta negatiivista kommenttia. Ihan kuin ei olisi raastavan selvää, että Jack Sparrow'n ja Will Turnerin välillä on muutakin kuin merivettä.

En taida itseni lisäksi tuntea kuin yhden miehen, joka oikeasti pitää yaoista. Charhan kielikuvaa käyttääkseni, yaoi-markkinat ovat kyllä olleet virallisesti auki miehille jo jonkin aikaa, mutta aika hiljaista on tuntunut olevan.

(Ja nyt te kaikki kuvittelette, että minä olen joku karmea karvainen otakusetä, joka houkuttelee pikkupoikia Yu-Gi-Oh-keräilykorteilla pimeään metsään ^^;;)

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Su Tammi 23, 2005 14:26

Haa, arvasinhan minä että täytyy puolentoista tuhannen rekisteröidyn käyttäjän joukossa olla myös muutama ihan aidosti kaksilahkeinen. Onneksi olkoon "tunnustuksen" johdosta! ;)

Täydellisessä maailmassahan kaikki tajuaisivat (sukupuoleen katsomatta), että Jack ja Will ovat hyvä pari(tus), eikä kukaan pitäisi sitä yhtään outona... Mitä tähän asiaan tulee, niin ihmisten kiinnostusten kohteissa ei loppujen lopuksi pitäisi olla mitään ihmeteltävää, kiikahdettiin niissä sitten suuntaan tai toiseen. Kuva

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Ke Tammi 26, 2005 04:03

Charha kirjoitti:Haa, arvasinhan minä että täytyy puolentoista tuhannen rekisteröidyn käyttäjän joukossa olla myös muutama ihan aidosti kaksilahkeinen. Onneksi olkoon "tunnustuksen" johdosta! ;)
Kyllähän niitä kaksilahkeisia on sankoin joukoin, mutta suurin osa niistä tuntuu vaikuttavan lähinnä animeunionin puolella. AU:n ja yaoi.fi:n laudoilla kun on ymmärtääkseni yhteiset käyttäjälistat. Ellet sitten tarkoittanut "aidolla kaksilahkeisella" sellaista miestä, joka erityisesti pitää yaoista. Kaksilahkeinen = mies / aidosti kaksilahkeinen = yaoista pitävä mies ^^;

Vastauksien vähyydestä voisi päätellä, ettei täällä kovin montaa mieheksi tunnustautuvaa luuraa. Ulos kaapeista, toverit. Turhaan te siellä komeron perällä kykitte ^_^

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ke Tammi 26, 2005 19:33

Ishida kirjoitti:Ellet sitten tarkoittanut "aidolla kaksilahkeisella" sellaista miestä, joka erityisesti pitää yaoista. Kaksilahkeinen = mies / aidosti kaksilahkeinen = yaoista pitävä mies ^^;
Nimenomaan. Kaikkihan tietävät, että aidot miehet viihtyvät keskenään, pukeutuvat kiltteihin tai muihin mekkoihin ja yleensä ottaen pitävät raskaiden parrujen hipelöimisestä (ainakin jos skoteilta kysytään)... ja sitä rataa. :wink:

Mutta juu, tosiaan. Kaappi on sen verran suuri, että siellä varmasti piilottelee useampikin ujo sielu. Ulos sieltä, pojat!

Meta

Viesti Kirjoittaja Meta » Pe Tammi 28, 2005 00:58

Minä tiedän myös muutaman miespuoleisen joka pitää yaoista, mutta suurin osa on naispuolisia.

Yaoi rokkaa!
~Meta~/Manijai~
Kuva

ThePostman

Viesti Kirjoittaja ThePostman » Su Tammi 30, 2005 00:52

Ja tapahtui niinä päivinä että kävi keis... ..eikun... Charhalta käsky että kaikkien pitää tulla ulos kaapista niin pitänee sitten minunkin lopettaa komerossa kilmuileminen.
Tosin muutamien kanssaihmisten lausuntojen perusteellä voisin kuulua lähinnä siihen luokkaan "muut omituiset luonnonilmiöt" eli kaapissa kykkimisen syynä ei ehkä ole niinkään ujous vaan sielun puute. :mrgreen:

Niin ja tuosta Sparrow & Turner parituksesta sen verran että jos kyseisen leffan katsoo läpi sillä silmällä alkaa koko ajatus tuntua mitä luonnollisimmalta juonenkäänteeltä. Olisi siinä ollut elokuvayleisöllä ihmettelemistä jos Elizabeth olisi loppuhupennuksena lempattu mäkeen ja dynaaminen duo olisi lähtenyt purjehtimaan auringonlaskuun.

Tosin tuo idea varmaankin kuvastaa etupäässä oman kaalin kieroutuneisuuden astetta ja tuotantoyhtiön kanta on että idean isällä on päässä lähinnä pilssivettä, mutta nyt kun kerran vauhtiin päästiin... :lol:

Morgain

*höm*

Viesti Kirjoittaja Morgain » To Helmi 17, 2005 20:48

*kurkistaa varovaisesti sisään*
Hmjoo... tuli tehtyä sitten acco tänne, eikä tarvittu muuta kuin vähän patistelua Charhalta.

Edellämainitun poikaystävänä (eli voitte siis lisätä vielä yhden miespuolisen foorumikäyttäjän tilastoihinne) ei voi välttyä toisinaan näkemästä kaiken maailman yaoita, ja vaikkei se minua juuri nappaakaan, niin voinpahan ainakin näillä tunnuksilla heittää random-kommenttia foorumeille, jos siltä tuntuu.

Eipäs muuta. Carry on... *painuu takaisin lurkkailemaan*
Morgain

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » To Helmi 17, 2005 21:27

Buttsecks! :idea:
It's not the size, it's how much you use it.

Cosplay Pirate

Viesti Kirjoittaja Cosplay Pirate » Pe Kesä 10, 2005 22:31

Hei! Tässä yksi poika lisää. Viime vuonna tuli parikin kertaa käytyä tällä foorumilla, mutta en sitten jostain syystä rekisteröitynyt. Nyt sitten tulin pitkästä aikaa katsomaan tätä foorumia ja päätin samalla rekisteröityä, kun ei muutakaan tekemistä ollut.

Jännää... :roll:
Naughty, Naughty...

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » La Kesä 11, 2005 13:41

Yksi rohkea lisää ilmoittautunut! Mutta kyllä teitä miehisiä olentoja on vielä surkuteltavan vähän esiin ryöminyt. Vai onko se pelkoa siitä että saatte hurahtaneen fanityttölauman peräänne, jos uskaltaudutte esiin täällä :wink: ? Eihän yaoista pitäminen automaattisesti survo ketään johonkin kategoriaan - vai survooko :shock: ? Ja kyllä, tällä tarkoitan juuri sitä, että jos mies uskaltautuu "ulos kaapista" täällä, niin kaikki olettavat hänen myös kallistuvan miesten suuntaan oikeassa elämässä. Ei kai se ole automaattisesti niin - vai onko? Sekoitan kohta omankin pääni, joten poistun mutisemaan nurkkaan...
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Yugo

Viesti Kirjoittaja Yugo » Pe Kesä 17, 2005 10:20

No minä olen tämmöinen tr00wannabehomopoika mutta en varmaan kelpaa kaksilahkeisiin? Vaikken kyllä hameita käytäkään, tai mekkoja, tai mitään muutakaan epämääräistä. Mua on luultu hei pojax!!!!1

Lopetan peeloilun. Yaoi voi olla ehkä enemmän tytöille suunnattua (siltä se vähän vaikuttaa - kumpi sukupuoli diggaa yaoita enemmän, ainakin näkyvästi, huh?), mutta mielestäni pojilla on ihan yhtäläinen oikeus tykätä yaoista. Koska olen Tr00wannabehomopoika. En taida tuntea yhtään poikaa, joka pitäisi yaoista, tai no sen yhden, mutta en muuten tune ketään. Elleivät ne ole kaappifaneja.

Mutta siis joo, yaoi on jokamiehen oikeus! \o/

Ayame-chan

Viesti Kirjoittaja Ayame-chan » La Heinä 23, 2005 18:00

Um...
Minä varmaan joudun luokittelemaan itseni muihin omituisiin luonnonilmiöihin... Mutta, yaoista, tai ainakin poikarakkaudesta pidän kovasti, sehän on ainoa asia mikä merkitsee? :S

Eli, olen joidenkin mielestä tyttö, mutta itse lasken itseni pojaksi, ja jos tarkkoja ollaan, bishouneniksi. Transbishounen? No, jokatapauksessa, poikarakkaus on paljon sweetimpää kuin heterorakkaus(tyttörakkauskaan ei oikein iske). Ja, tykkään pojista IRL:kin. Siitä en kyllä pidä, jos pojat pitävät minusta luullen että olen tyttö, se ei rulaa.

Unelmani on tulla niin kuuluisaksi muusikoksi, että fanitytöt kirjoittavat minusta yaoifanficejä! :D
*sparkle glitter sparkle*

Lontsi

Viesti Kirjoittaja Lontsi » La Heinä 23, 2005 22:17

Itseasiassa en voisi sano että olem poika joka tykkää yaoista mutta voinpahan ainakin sanoa tuntevani sellaisen. Päästin nimittäin erään miespuolisen ystäväni vapaasti koneelleni ja hän sattui löytämään sieltä jotain.. ööh... epäilyttävää. :shock: Suurin järkytys oli että katseltuuan pari jakosa hän kertoi pitäneensä siitä. :D Ei ihan niin ahdasmielinen kuin suurin osa kaksilahkeisista ystävistäni ;)

Moppi

Viesti Kirjoittaja Moppi » Ti Syys 13, 2005 10:09

*pyörtyy* Aivan ihanan paljon miehiä täällä! :D Itse siis olen likka, mutta arvostan suuresti noita kaapista ulos tulleita *worshippausta ja respectiä kaikille* ^____^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”