"Tämän jätän rauhaan..."

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Maalis 23, 2007 10:24

Mitä heteropareja ei saa erottaa? Jaahas (heteroparituksia ei suosita, mutta)

MKR (Magic Knight Rayearth) Zagato ja Emeraude - en tiedä, mikä tässä viehättää, mutta se on vaan jotenkin niin kaunista.

FAKEsta tuttu Bikky ja Carol - jotenkin lutunen hetskuparitus, ja mitään DeexBikky tai RyoxBikky slasheja en ala lukee! Hyi hemmetti!

Furuba (kuten tuli jo aikaisemmin todettua) Tooru ja Kyou - aww... niin söötti pari, ettei mikään voi niitä erottaa (Ei edes kierot ShigurexKyou slashit, joita joskus lueskelin.)

Rurouni Kenshin - Kenshin ja Kaoru - onhan se totta, että nämä kaksi todella ansaitsevat toisensa, mutta jos joku sanoo Kenshiniä ärsyttäväksi, niin saa... hmm... *poimii sakabatoonsa* Hiten Mitsurigi Ryuu - Ryutsuisen!

Ja, sitten muutama videopeli:

Grandia 2: Ryudo ja Millenia - jotenkin niin loistavasti toisilleen sopiva pari, ettei parempaa löydy!
Tio ja Roan - toinen on robotti tyttö ja toinen on kaunispoika prinssi - tosin mieluumin näkisin Maregin semettämässä urakalla Roania vesiputouksessa... :twisted:

Final Fantasyt (ties kuinka monesta löytyykään) No, Rinoa ja Squall on niin paska, että sen saa erottaa oikein mielellää (Irvine ja Squall! Irvine ja Squall!)
Zidane ja Dagger (Garnet) kuuluvat toisilleen, näitä ei ikinä, ei missään tapauksessa, tule erottaa!
Ja entäs sitten Tidus ja Yuna? No, Tidus on niin mäntti ja Yunakin on ärsyttävä, joten suosittelen mieluummin Auronin "hellää" kättä Tidukselle.
Hate the sin -
but love the sinner

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Maalis 23, 2007 16:17

-Rudia- kirjoitti: Zidane ja Dagger (Garnet) kuuluvat toisilleen, näitä ei ikinä, ei missään tapauksessa, tule erottaa!
Joo. Vaikka teknisessä mielessä olen samaa mieltä, että Zidane ja Dagger ovat hyvännäköisiä yhdessä. En mahda sille mitään, mutta aina alitajunta tökkäsee Zidanen isoveikan kanssa yhteen xD Insesti fani kun olen.. En mahda mitään ja tietenkin herra isoveli Kuja.. No sitä voidaan peräti palvoa stereotyyppisen homon jumalana.. Siis harva hetero kävelee julkisilla paikoilla, mustissa stringeissä, pitkissä korkeapohjaisissa bootseissa, naama meikattuna, manikyyrit laitettuna ja vieläpä vatsa paljaana.

Kenshin ja Kaoru.. Ne ovat kyllä jotain joita en menisi erottamaan, ei tuo Kenshin yaoi ole koskaan hetkauttanut.
Sama pätee myös Fushigi Yuugin Tamahome ja Miakaan. :D Inhoan molempia hahmoja luonteiden vuoksi, joten antaa olla yhdessä. Pysyypi poissa muiden bishihahmojen jaloista joita saamme paritella toisillemme sielumme kyllyydestä~!

Ja! Grandia 1.. Olen kyllä joskus leikitellyt ajatuksella Justin ja Gadwin.. Pikemminkin Justin ja Rapp.. Mutta ei se paljoa kiinnosta, kyllä se on Justin ja Feena ^^
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Maalis 23, 2007 18:46

Yatsura-sama kirjoitti: Insesti fani kun olen.. En mahda mitään ja tietenkin herra isoveli Kuja.. No sitä voidaan peräti palvoa stereotyyppisen homon jumalana.. Siis harva hetero kävelee julkisilla paikoilla, mustissa stringeissä, pitkissä korkeapohjaisissa bootseissa, naama meikattuna, manikyyrit laitettuna ja vieläpä vatsa paljaana.
Hyvä pointti :shock: mutta mä taas vaan rakastan ZidanexKuja paritusta niiden söpöjen doushinien takia, joita kaveri mulle kerran näytti ja toisekseen, mulla on pari niin söpöä kuvaa Zikusta ja Kujasta seinällä, että joka ilta ennen nukkumaan menoa pitää tuijottaa niitä minuuttikaupalla ja rukoilla yaoimaisia unia :twisted:
Hate the sin -
but love the sinner

Liftrasir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liftrasir » Pe Maalis 30, 2007 17:30

Mulderin ja Scullyn erottajat joutavat puolestani roviolle, muttah ...voi jestas, eikö minulle ole mikään pyhää kun tätä pitää ihan miettimällä miettiä! :(

Öhm... tai no, Fullmetal Alchemistin hahmoja en lähtisi slashaamaan keskenään. Ne eivät vain päänsisäisessä maailmassani toimi.

Ouran High School Host Clubissa kaikki ansaitsevat Haruhin. Tamaki hössöttämässä Haruhin perään on aww.

...muuta ei tullut mieleeni. Oi ja voi. Taidan itse mennä sinne rovioon :lol:
I fail. Puppies keep dying.

Gilraen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gilraen » Ma Joulu 10, 2007 18:08

Mieleeni tulee ainakin Aragorn x Arwen, enimmäkseen siksi, etten pidä TSH:n yaoi-parituksista. Lisäksi Aragorn ja Arwen sopivat loistavasti yhteen, rakastan kaikkia leffojen kohtauksia, joissa he ovat yhdessä. Siksi ajatus Aragornista Legolasin tai kenen tahansa muun kanssa on sietämätön. :?
Lily Evans x James Potter taitaa olla Pottereista ainut hetero-paritus, jota en haluaisi erotettavan. Hekin ovat niin ihania (yhdessä siis, ei hahmoina). Ja Vernon x Petunia ihan vain siksi, ettei Vernonia voisikaan parittaa kenenkään muun kanssa.
Muita en suostu keksimään. Final Fantasyista ja Kingdom Heartsista tietämäni hetero-parit voi hajottaa hyvin, ne eivät ole lainkaan mieleeni. :roll:

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » La Huhti 12, 2008 20:59

En erottaisi Royta ja Rizaa Fullmetal Alchemistissa. He ovat vain jotenkin todella suloinen pari, vaikkakin Roy näyttää myös ihan sairaan ihanalta Edin kanssa ♥ Mutta kyllä se Riza sopii paremmin Roylle, vähän rauhottaa sitä =)))

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”