"Tämän jätän rauhaan..."

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Peipponen

Viesti Kirjoittaja Peipponen » Ke Touko 11, 2005 21:46

Ketä en lähtisi erottamaan?

Shikamaru ja Temari Narutosta!! Come on, ne kaksi kuuluvat yhteen ja kaikki tietävät sen... :D
Sitten olisi Demon Ororonin Chiaki ja Ororon. Ororonissa on niin paljon kunnon yaoi/yuri-slashin aineksia, että on suorastaan sääli ettei pääparia halua/kykene irrottamaan toisistaan. Ruroini Kenshinin Kenshin ja Kaoru...Ne kaksi ansaitsevat toisensa, kummatkin yhtä ärsyttäviä.
Ja viimeisenä sanon että Chrno ja Rosette on hyvä pari ja jään odottamaan angsti Aionistien seivästystä...

Kihaku

Viesti Kirjoittaja Kihaku » Pe Touko 13, 2005 21:22

Peipponen kirjoitti: Shikamaru ja Temari Narutosta!! Come on, ne kaksi kuuluvat yhteen ja
Aivan! :D Tuota en muistanut mainita, mutta kysessä on myös yksi lemppari :). Enkä oikein voi parittaa Shikamarua kenenkään muun kanssa. :)

Arana

Viesti Kirjoittaja Arana » Ma Touko 16, 2005 17:24

Peipponen kirjoitti:Ruroini Kenshinin Kenshin ja Kaoru...Ne kaksi ansaitsevat toisensa, kummatkin yhtä ärsyttäviä.
Ehdottomasti.

Joku puhui minulle tänään Furubasta ja silloin iski päähäni, että Kyouta ja Tourua ei saa erottaa. Ei milloinkaan, koska he ovat oikeasti suloisin heteropari ikinä, ainakin, jos sokeri maistuu. He ovat pari. Piste.
Sinänsä sääli, koska Furubasta löytyisi Kyoulle paljon pienisilmäisempiäkin pareja, mutta niin se vain on.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

Khamul

Viesti Kirjoittaja Khamul » Ma Heinä 04, 2005 22:19

Arana kirjoitti:Vaikka Princess Tutu olisi oikein potentiaalinen sarja yaoiparitusten kannalta, FakirxAhiru ja KraehexMytho eivät vain väänny mihinkään suuntaan.... AotoaxFakir on kyllä sinänsä ihan kiva shippi, mutta Fakirin ja Ahirun välillä on ihan truulavia.
Aamen.

Jostain syystä allekirjoittanut ei kyllä lämpeä ajatukselle Jack Sparrow x Will. Ei silti ettäkö Elizabeth olisi siihen syynä... :roll: Eikä myöskään nuo LotR-ficit sytytä. Lieneekö syynä se, että herra Tolkienia kunnioitan sen verran, etten lähtisi jotain Legolasia örkeille parittamaan. Mutta eivätpä nuo minun olemassaoloani sen kummemmin haittaa, meitä on moneen junaan.

Mutta. Eräs heteropari jota en lähtisi rikkomaan, vaikka viittauksia ja muita riittääkin aika ahkerasti, on X/1999:n Kamui ja Kotori. Jotenkin ne on vaan suht söpöjä keskenäänkin. (Vaikka en tarkalleen muista, että mahtaako ne edes päätyä kunnolla yhteen. O.o)

anonyymi_yasai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anonyymi_yasai » Su Elo 21, 2005 23:07

Ehtottomasti Fushigi Yuugin Miaka ja Tamahome. Eikä sillä etteikö allekirjoittanut mielellään katselisi kuinka iivuli herra Nakago molestoi vuorotellen kaikkia sarja hyviksiä (siis muitakin kuin Miakaa-_-), muttakun on yli kymmenen volkan ajan seuraillut sitä käsittämätöntä itkun ja hammastenkiristelyn määrää KOSKA PARISUHTEEN KEHITTÄMINEN MUINAISTA KIINAA MUISTUTTAVASSA RINNAKKAISULOTTUVUUDESSA ON VAAN NIIN PRKLEEN VAIKEETA, niin ei kyllä tee pahemmin mieli repiä noita kahta irti toisistaan...
Olet...
................................................floristi?

Cosplay Pirate

Viesti Kirjoittaja Cosplay Pirate » Ke Elo 24, 2005 15:46

Caramon ja Tika Dragonlance kirjoista. Caramonia on todella vaikea parittaa kenellekkään (edes veljelleen Raistlinille). Muutenkin hän ja Tika sopivat todella hyvin yhteen. Raistlinia taas on todella kiva parittaa esim. Raistlin ja hänen "pikku-huoransa" Dalamar... siis oppipoika.

Scary, Scary... :roll:
Naughty, Naughty...

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » To Elo 25, 2005 17:01

Raistilin ja Dalamar! Wau. Kiitos tästä supersexystä mielikuvasta! Juku, pitäisiköhän lukea nekin kirjat uudestaan? Vaikka ne olivat kyllä varmasti parempia, kun ne luki joskus 12-vuotiaana.

Minusta Raistlinin parittaminen naisten kanssa on aina ollut vähän hankalaa. Oli sillä muutamakin naikkonen kirjasarjassa, mutta eihän niistä suhteista oikein mitään tullut. Itse ainakin sain sellaisen käsityksen, ettei Raistlinia jaksanut loppujen lopuksi naiset kiinnostaa... Raistlin tarvitsee vertaistaan seuraa - ei mitään perässäraahattavia huohotinputkia! <_<
It's not the size, it's how much you use it.

Cosplay Pirate

Viesti Kirjoittaja Cosplay Pirate » To Elo 25, 2005 18:18

Charha kirjoitti:Raistilin ja Dalamar! Wau. Kiitos tästä supersexystä mielikuvasta! Juku, pitäisiköhän lukea nekin kirjat uudestaan?

Raistlin tarvitsee vertaistaan seuraa - ei mitään perässäraahattavia huohotinputkia! <_<
Kannattaa lukea... Tai ainakin Kaksosten Aika, Kaksosten Sota ja Kaksosten Koetus. (parhaat kirjat sarjasta, ainakin minun mielestäni) Joo, Raistlin tarvitsee vertaistaan seuraa tai ainakin melkein. (koska eihän maailmassa ole ketään hänen vertaistaan) Minulle tulee nosebleedit jo pelkästä Raistlinin ajattelusta. Lähdenkin tästä perustamaan Raistlin "fun clubia". Yay!
Naughty, Naughty...

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Su Syys 18, 2005 17:01

Hetero parien rakkaudessa taitaa olla kyse vain siitä, että nämä kaksi ovat huomanneet, kuinka heidän geeneistään sukeutuisi sangen potrakka mukula, joten en keksi ainuttakaan niin pyhää kaksinaisuutta etten lähtisi erottamaan tuli vastaan ukeja ja semejä tai sitten ei.

Minulla on vain vaikeaa uskoa sellaiseen imelään höpö höpöön kuin rakkaus... angst, angst. Mutta minä uskon henkilöiden väliseen kemiaan, sekä miehiltä, että naisilta taitaa tulla orgasmin aikana jotain tahmeaa ja se toimii parempana liimana pitämään ihmiset/furryt/lonkeroiset jne yhdessä paremmin kuin tunnesiteet.

Totta puhuen, tutkin tätä rakkauden dilemmaa tämän hetkisessä tarinassani, mutta tiedä häntä purkautuuko tämä minun angstini.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Syys 19, 2005 04:17

candace senkun kiusoittelee meitä kertomalla tarinoistaan. Täällä alkaa jo kuules kuola valua, joten paree sitten laittaa esillekin kun valmista tulee, eikös niin? *raksuttelee rystysiään ja vilauttelee keltaisia kulmahampaitaan candacelle* :twisted:
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Syys 19, 2005 11:22

candace kirjoitti:Mutta minä uskon henkilöiden väliseen kemiaan, sekä miehiltä, että naisilta taitaa tulla orgasmin aikana jotain tahmeaa ja se toimii parempana liimana pitämään ihmiset/furryt/lonkeroiset jne yhdessä paremmin kuin tunnesiteet.
Ilmeisesti jotkin liimatyypit kuitenkin sopivat paremmin yhteen kuin toiset, sillä toisinaan ihmiset/karvakuonot/lonkeroiset iskevät hynttyyt yhteen pitkäksikin aikaa, vaikka merestä toki löytyisi muitakin kaloja. Ja tuleehan seksistä paljon kiinnostavampaa, kun henkilöt todella tuntevat jotain syvempää toisiaan kohtaan - oli se sitten vihaa tai rakkautta. Minä ainakin tykkään siitä, kun parituksissa pohditaan vähän muutakin, kuin että "cock goes where?"

Muuten yhdyn leonichanin mielipiteeseen. *hykertelee karvaisia käsiään*

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Syys 19, 2005 13:54

Charha kirjoitti:Ilmeisesti jotkin liimatyypit kuitenkin sopivat paremmin yhteen kuin toiset, sillä toisinaan ihmiset/karvakuonot/lonkeroiset iskevät hynttyyt yhteen pitkäksikin aikaa, vaikka merestä toki löytyisi muitakin kaloja.
Excatly my point :D

Tämä liima, kun on niin pitävää, että heitä ei hevin saada eroon toisistaan! Rakkauskin on kemiallinen reaktio... aiheuttaahan se meissä ja karvakuonoissa ja lonkeroisissa erittymään mielihyvää ja tunnejännitystä tuottavia kemikaaleja. En minä ikinä uskaltaisi lähteä väittämään sellaista höpö höpöä, että hyvän seksielämän taustalla on kumppanin jatkuva vaihtaminen... pikemmin päin vastoin. Yhden yön jutut tuppaa olemaan häsläystä, kun ei ole aavistustakaan mistä toinen pitää...

Ja Charha on oikeassa sanoessaan, että seksistä tulee mielenkiintoisempaa, kun henkilöt tuntevat jotain toisiaan kohtaan, sitä minä tarkoitin (toisaalta) yhteen sopivilla kemioilla. Tästä hyvänä(?) esimerkkinä, kun South Parkissa Saatanan seksi elämä ei vain ottanut toimiakseen sen rullaportaissa kuolleen miehen kanssa, vaan hän livahti Saddamin kanssa hotellihuoneeseen... ja Jumala (joka on muuten suosikkini) selitti Saatanalle, ettei voi väkisin tuntea seksuaalista mielenkiintoa toista kohtaan...

How many feet i got in my mouth this time....

Um, Ieonichan... toivottavasti en tuota pettymystä, kun viimein näet tarinani.... :cry:

Candace

Back to the topic...

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Syys 19, 2005 22:35

Nyt kun kirjoitan toisen viestin perään, haluan selventää, että koin juuri valaistuksen...

Luin juuri sarjaa weiss kreuz fan-fictejä ja vaikka en tunnekaan hahmoja muuten kuin fictien kautta, huomasin jotain aivan uutta itsessäni. Kun siis tämä Ken-henkilö oli ottanut sangen romanttisesti Omin suihkussa (voittaa jopa minun neitsyyden menetys paikkani tai melkein :D )he pyytävät Yohjin liittymään seuraan ja tällä hetkellä (en ole lukenut loppuun...) miettivät miten saisivat Ayan mukaan...

Se sai minut hiukan surulliseksi, sillä olen aina pitänyt melkoisesti Ken-Yohji parituksesta, joten yllättävää kyllä toivoisin heidän olevan niin rakastuneita toisiinsa, että heidän väliinsä ei olisi kolmansilla pyörillä asiaa........ todistatte juuri Candacen löytävän romantikon itsestään! Mutta miksi näin? Sillä kun puhutaan kimppakivasta niin minun tarinassani... josta en saisi puhua enää lainkaan sillä muuten tulee peikko ja vie sen pois......

Yleensä kiinnyn aina pariin, joka on yhdessä tarinan alussa ja suojelen heitä mustasukkaisesti kaikilta kilpakosijoilta, mutta Unbalancessa taas pidin enemmän Jun-Sayaka yhtälöstä, vaikka Mika tuli ensin ja oikeasti oli rakastunut Juniin, mutta tämä on siis hyvin harvinaista ja parit jotka ovat minulle pyhia ovat harvassa... ehkä vielä mainittakoon FF 9ja10n parit, 8sista olen lukenut niin villejä fiktejä, että vaikka Rinoa onkin Bishojoni niin ei väliä vaikka kurttu-otsa Squall kävisikin hyppäämässä muiden poikien sängyissä.

Kumpa joku tekisi minulle psyko-analyysin.... :?

Charha
Viesti:

Re: Back to the topic...

Viesti Kirjoittaja Charha » Ti Syys 20, 2005 04:12

candace kirjoitti:Kumpa joku tekisi minulle psyko-analyysin.... :?
Miten kuten itse asian ymmärrän, yaoimaailmaa kuvaavia pseudopsykoanalyyttisia johtopäätelmiä voi joko tehdä vaikeasti:

Kuva

Tai helposti:

Kuva

Itse suosin jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Aoneko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aoneko » Ti Syys 20, 2005 05:28

<offtopic> Hajosin noihin Charhan kaavioihin. Mahtavaa. :D </offtopic>

Itse en missään nimessä erottaisi Mars-mangan Reitä ja Kiraa toisistaan, en siinäkään tapauksessa, että sarjasta löytyisi muitakin kuin tämä yksi söpöläinen Reille paritettavaksi. Liian koskettava ja aito pari rikottavaksi.

Yleensäkin olen taipuvainen parittamaan ainoastaan sellaisia hahmoja, joita on juonen puitteissa mahdollista parittaa, ja joilla tuntuu olevan jo itsessään jotain vipinää meneillään, vrt. Gojyo ja Hakkai. (Olen tosin viime aikoina kärsinyt oudoista Hakkai x Sanzo -kuvitelmista... >_O Lienee ajatus lähes tunteettomasta ja itsekkäästä seksistä, mikä heissä kiinnostaa.)
"What's wrong with running away from reality if reality sucks?"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”