Nickeistä

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Kage

Viesti Kirjoittaja Kage » La Maalis 11, 2006 23:47

Ensimmäisen ropehahmon nimi, josta miinustettu oman nimen alkukirjaimet, oli aluksi vain nopea hätävara tarvitulle nettinimelle, jonka annoin sitten vakiintua pysyväksi...

kettupoika

*~* Todellinen stoori..

Viesti Kirjoittaja kettupoika » Pe Maalis 24, 2006 23:30

Minun nimeni taasen juontaa juurensa muutaman vuoden takaa jo, kun ystävä piirissäni innostuttiin kovasti kirjasta Pikku Prinssi. Jokainen meistä neljästä luki sen ja itse siihen suunnattomasti rakastuin.
Jossain vaiheessa paras ystäväni kirjoitti minulle, että olen hänen Pikku Prinssinsä.. Olin siitä suuresti otettu ja halusin suojella kettuani ( te häpeälliset jotka ette kirjaa ole lukeneet, lukekaa se, jos elämä on teille kallis! ;_; ). Pidin tätä pienenä salaisuutenani, jota en tähän päivään mennessä ole sanonut ääneen ja tämän jälkeen vaikenen. Minusta se oli niin kaunista.. <3
Sen jälkeen aloin miettimään, kenen kettu minä sitten olisin ja koska tulisin löytämään oman Prinssini.. Mietin sitä kauan ja olisin halunnut olla omistettu kettu, mutten silloin saanut olla. Sen jälkeen olin kettu, joka odotti Prinssiään ja taitanen odottaa vieläkin, en ole aivan varma.
Sen jälkeen oli nimenikin Kettu ja vahvistui siksi, kun opin tuntemaan itseäni ja sain huomata että olen kettu. Pieni ja viaton ( kuvainnollisesti ;D ) mutta kuitenkin ovela, viekas ja ilkeäkin. Pidin siitä.
Sitten iskivät sekoiluni sukupuoliroolien kanssa ja siitä tuli loppuun lisäliite 'poika'. Päätelkää sitten itse mitä olen keholtani tai mieleltäni, nekin kun voivat olla eriasia. Itse tunnen olevani molempia ja en kumpikaan. Tyttö tai poika, mitä väliä? Ei niissä juurikaan eroa ole, persooniahan kaikki vain ovat! ^-^
Tästä siis nickini peräisin. *thih!*

Lumine

Lumine

Viesti Kirjoittaja Lumine » La Heinä 01, 2006 12:54

Lumine nimi tulee suosikki (tai noh, yksi niistä?)Megaman X-hahmon mukaan. Se esiintyy pelissä Megaman X8. Se on sellainen pahishahmo, tosi komee, sillä on ihanan väriset silmät. On sillä ihan mukava luonnekkin.
Oon ollut sen fani tosi pitkään. Tykkään parittaa sitä Axlille.

ezojika

Viesti Kirjoittaja ezojika » Ke Heinä 12, 2006 22:18

Nikkini ezojika tulee vain yksinkertaisesti japaninkielestä. Sehän tarkoittaa hirveä, joksi minua nyt joskus on kutsuttu (vain koska minulla on sellainen piirretty hirvipaita o_O). Ja ezojika on ihan outo sana, niin... :'D
Naaq.

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » Ma Heinä 17, 2006 12:50

Yleispätevä lempinimeni on myös netissä niccini. käytän siitä muunnoksia: alkuperäinen Lootuskukka on mm. Lootus, Lootuksenkukka, Lootuskukkanen ja englanninkielisillä sivuilla Lotusflower. Jaa eikö minulla ole muka mielikuvitusta??? :D

jenske

Viesti Kirjoittaja jenske » Pe Tammi 05, 2007 14:54

Aah, lempiaiheeni :D Nimimerkki tuli yhdistämällä kaikki parhaat kliseet mitä nickeissä voi vain käyttää. Nimimerkin keksin joskus kutosluokalla, en enää edes muista miten. Sitten se vain jäi, ja näin kolmen vuoden jälkeen minut tunnetaan yhä Kuutamosusi JekkuDragonina, niin mihinkäs sitä nickiään vaihtamaan? Lyhennän usein sen myös JekkuDragoniksi tai KJD:ksi.
23.58

Kago

Viesti Kirjoittaja Kago » La Maalis 10, 2007 00:09

Veljeni sanoo minua Kagoksi.^^ Kuuntelen välillä Minimoneja tai W:tä kun masentaa,(Ne on niin suloisia<3) sitten joku kerta se kysyi mikä ihme olio mä olen kun pukeudun kamalan synkästi mutta kuuntelen Minimoneja; velipojan lopettaessa lauseensa tuli Minimoni telephone rin rin rin-laulun kohta "Kago-chan desu".
ensimmäistä kertaa sydän kuivui kokoon, ennen kuin löysi vastauksen ajoissa..
Lopussa se vain palasi takaisin ilman sinua, luulen että ohitimme toisemme: Sayonara...

Nekozawa

Viesti Kirjoittaja Nekozawa » Pe Maalis 16, 2007 22:20

minua sanotaan nekozawaksi koska:
1.minulla on hirveän terävät kynnet.
2.käyttäydyn kissamaisesti esim.kiipeilen hulluna ja roikun jossain.
3.nekozawa on myös ouranissa.

Nakki

Viesti Kirjoittaja Nakki » To Maalis 22, 2007 20:27

Hmm, nick juontaa juurensa vuonna -02 pidetyille tanssifestivaaleille, jossa kävimme ystäväni kanssa hyvin väsynyttä keskustelua televisioon siinneestä chat-kulttuurista. Kaikenlaisten chat-poikaystävien ja -siskojen jälkeen sitten tulin tokaisseeksi jotta "Voitsä olla mun chat-nakki?".
Se vain jäi jotenkin päälle.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » Ma Maalis 26, 2007 14:48

minun nickillä ei sinäänsä ole kauheata merkitystä eikä vieläkään ole muualla kuink koneen sisällä :roll: .. olen yrittänyt keksiä hyvää lempinimeä itselleni mikä toimisi mutta ketään ei käytä musta kuin sitä perus nimeä (siitä on kaiketi niin vaikea muokata lempinimeä -_-'), joten keksin tollaisen.. lyhyt ja ytimekäs mielestäni eikä kuulosta mitenkään lapselliselta (kuten jotkut kutsumanimet minusta), mutta ketään ei käytä sitä vaikka kuinka yrittäisi niiden päähän sitä takoa :? :( ..
(nimeni siis on milla )
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Liftrasir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liftrasir » Pe Maalis 30, 2007 16:04

Lífthrasir ja Líf ovat ainoat Ragnarökistä selviävät ihmiset, ja sitä kautta myös ensimmäiset ja uudelleenkansoittavat maan.

Koska oikean nimeni merkitys ja historia on aika pitkälti sama, Liftrasir tuntui jo valmiiksi omalta.
I fail. Puppies keep dying.

Vayandil

Viesti Kirjoittaja Vayandil » La Huhti 28, 2007 10:09

Meitin nicki näki päivänvalon Baten Kaitoksessa, kun piti keksiä roolihahmolleni nimi. Käytin suosimaani "lado kirjaimia peräkkäin" -menetelmää, eli otin kirjaimen v ja tökin kirjaimia sitä mukaa kuin se kuulosti hyvältä. Myöhemmin, kun on pitänyt keksiä nimimerkkejä joihinkin tilanteisiin, olen käyttänyt tuota nickiä, ja siitä se on virallistunut omakseni.
Viimeksi muokannut Vayandil, Su Marras 09, 2008 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Akumetsu... Hän, joka tuhoaa pahuuden.

sevy

Re: Nickeistä???

Viesti Kirjoittaja sevy » Su Syys 14, 2008 21:15

olen sairas Severus Kalkaros- fani. (paino sanalla sairas.) Ja luin juuri aivan niin aww i-h-a-n-a-n *kuols
severusxharry- ficin, jossa harry kutsui kultuaan nimellä sevy. <33 :lol:

staylmon

Viesti Kirjoittaja staylmon » Ma Syys 15, 2008 11:51

Staylmon on omakeksimäni digimonin nimi, jonka suunnittelin ihan pienenä, joskus ykkös-, kakkosluokalla. Enää hän ei kyllä ole pelkkä digimon, vaan miten sen nyt sanoisi.. No, kuten monet ovat täällä jo omasta nickistään todenneet (anteeksi apinointi sananvalinnassa :lol: ), alter egoni. Staylmon on mukana myös mesessäni ja monissa muissakin jutuissa. Ylistys staylmonille <3
Hei faija, olen delfiini!

Kaiba-sama <3

Jounouchi-kun <3

Light-Kira

Viesti Kirjoittaja Light-Kira » Ma Loka 20, 2008 06:40

LightKira ei ole mitään.. oikeastaan. Tuli kyseisestä animesta/mangasta hetken mielijohteesta kun en jostain syystä tänne vakio nick:illäni lähtenyt.
Lempinimiä ja NNick:ejä on muutenkin monia: Hörhö, hörhelöinen, mustikka, Ruyy jne. Eli näin...
Jokaisella noista on oma tarinansa jota ei jaksa selittää (veis sivullisen tilaa ^^"")
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”