Nickeistä

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Moppi

Viesti Kirjoittaja Moppi » Ma Syys 12, 2005 20:28

Minulla kun sattuu olemaan niin kauniit hiukset jotka muistuttavat erehdyttävästi moppia.... Kaverit käyttää sitä ja minä tykkään ^^

Cosplay Pirate

Viesti Kirjoittaja Cosplay Pirate » Ke Syys 21, 2005 21:40

Nimimerkkini on otettu Oscar Wilden kirjoittamasta kirjasta Dorian Grayn muotokuva. Jotkut ovat saattaneetkin huomata minun vaihtaneen nimimerkkiä useammin kuin kerran (viimeksi se oli Mannfred Von Carstein), mutta tällä kertaa aion pitää nykyisen nimimerkkini.

Lord Henry: En käsitä, millä tavoin sinun jykeät kasvosi ja pikimusta tukkasi muistuttaisivat tuota nuorta Adonista, joka näyttää olevan tehty norsunluusta ja ruusun lehdistä...
Naughty, Naughty...

Khar

Viesti Kirjoittaja Khar » Ke Syys 28, 2005 21:21

Huum, ikivanhaksi päivätty aihe, mutta olipa pakko kirjoittaa ^^ niccini on halha-mongolia ja tarkoittaa erittäin omaperäisesti "musta", mikä on hiusteni väri. Toisinaan lisään perään vielä "muur", mutta sen merkitystä en paljastakaan, sillä se on jo jotain aivan liian omaperäistä. :D
"A man's face is his autobiography. A woman's face is her work of fiction."

(Oscar Wilde)

oysterboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oysterboy » To Syys 29, 2005 21:45

n_____n~iih!

Oysterboy. Kyll. Kaiken sen "animeteineyden" (niin ne minua kutsuu) alla olen myös Tim Burton fani ja rakkauteni Osteri pojan surulliseen tarinaan on melkein yhtä ehtymätön kun Sakuraan. No, niin. Osteriksi sanotaan, muun muassa, mutta oysterboy:na löytää muualtakin.

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Pe Syys 30, 2005 20:41

Hän syntyi uudelleen...

Na. Olin hetken hermolomalla ja halusin uudistaa ilmeeni täysin, ilmaistakseni sitä... uh... kypsyyttä, jota edustan. :D

Kyuu-sanin esimerkin mukaan otin käyttöön oikean nimeni... sillä Candace on hahmoni nimi ja se alkoi tuntua jo aivan skitsofreniselta. Sitä paitsi alkoi tuntua, kuin antaisin sen mielikuvan, että Candace on minun Mary Sueni, good heavens, no! :D Lähinnä, kun olen taas ollut keskustelu väleissä muiden ystävieni kanssa, yay!

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Pe Syys 30, 2005 23:41

Nickini salaisuus piilee ah, niin mainion stoner-rock bändin, Monster Magnetin kappaleessa Radiation day. Eihän tuo nyt sinänsä tarkoita mitään, mutta lähinnä ajattelin, että se kuulostaa hienolta.
So keep a blastin' of love and napalm runnin' thru your head!

Narim

Viesti Kirjoittaja Narim » Ma Loka 03, 2005 22:56

Narim on nimimerkkini kaikilla muilla kuin koira-aiheisilla foorumeilla joissa käyn. Narim on eräs hahmo tähtiportista, ei mitenkään tunnettu, esiintynyt muistaakseni vain kolmessa jaksossa.
Narim on tollaani, eli hän todennäköisesti kuoli, tosin sitä ei oikeastaan tiedetä varmaksi.
Nimimerkki on mieheltä, mutta sillä ei oikeastaan ole väliä.

Tässä on Narim:
http://www.sgccheyenne4.fsnet.co.uk/wall/narim.jpg

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Ti Loka 04, 2005 12:32

kaipa oon tähän jo kerran vastannu, joten tässä se taas on: oikea nimi on Mia josta kaveri kerran väänsi nimestä Ami, josta ite keksin Ame(japania tarkoitta sadetta) ja sitten pidemmän päälle siitä on tullut Amadare (vesipisara)... heh.

Hauru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hauru » Pe Marras 11, 2005 17:45

Aluksi se oli Itachi -Narutosta, koska nimeä keksiessä ei muutakaan tullut tähän takkuiseen mieleen, mikä oli outoa koska yleensä minulla ei sitten ole mitään ongelmia nimeämisen suhteen. Yleensä olen joku Hikay, Miuku, Rinpsessa tai jotain muita => ihan sekoja...

Nyt se on Hauru = Howl = fråm Liikkuva Linna. Tykästyin siihen henkilöön [mököttää kun elokuvasta ei löytynyt ketään yaoi-paritettavaa] ja no, kun Livejournalissa oli jo semmonen nimi [jouduin tyytymään hauruun, nyyh nyyh] niin näppäilin itseni kiireen vilkaan sitten tänne. :wink:

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Ma Tammi 16, 2006 15:53

Mun nikkini... no... tuota... No, tämä ei kuulu mitenkään FF seiskaan. Rude (epäkohtelias) sanasta johdettu hieman feminiimisempi muoto. viivat on vaan koristeena xD Ai niin... ja olen uusi täällä... hauska tutustua

Trustless

Viesti Kirjoittaja Trustless » To Helmi 02, 2006 20:53

Jos joku on yhtään Lovelessia katsonut, he tietävät helposti. Eli nickini Trustless tulee kyseisestä animesta/mangasta, yhdestä jaksosta.

kaarnis

Viesti Kirjoittaja kaarnis » Su Helmi 26, 2006 20:53

kaarnis on yksinkertaisesti lyhenne kaarnamuorista, millä nickillä esiinnyn monissa paikoissa. \o/

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Su Maalis 05, 2006 21:15

Yatsura oli yhden hahmini nimi.. Aluksi yritin keksiä sille nimen, joten heitin vain kaikkea mitä mieleeni tulee(Tuloksena oli jokin Yatsura Hagoma Urusa Roselieb Alibaba III) Lopulta lyhensin sen Yatsuraksi.. Ja hahmona hän on kaiken pahan alkujajuuri joten aikalailla valtias, joten heitin loppuun "sama" päätteen, se sopi siihen.
Yatsura-samasta lopulta tuli suurimmakseen osaksi pääkäyttönimeni, vaikka olen hänet hahmona jo hylännyt. Nimi vain jäi kummittelemaan :D
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Kaneda

Viesti Kirjoittaja Kaneda » Ma Maalis 06, 2006 21:39

Kaneda on tulosta hetkellä jolla piti keksiä Animeunioniin nick. Päässä löi pitkään tyhjää niin kuin aina vastaavassa tilanteessa. Ja kun ei fiksumpaa mieleen tullut valitsin lempihahmoni Akirasta. Nykyisellään tähän on jo kohtalaisen kiintynytkin ^^

Vio-kun

Viesti Kirjoittaja Vio-kun » Pe Maalis 10, 2006 19:33

Eräs tietty vaaleanvioletin sävy on muodostunut DeviantArtissa tunnusomaiseksi piirteeksi avatareissani, siitä vio. En ole tyttö, joten en viitsinyt lisätä siihen päätettä -chan, ja -san (-samasta puhumattakaan... ^^; ) tuntui liian... öö... arvokkaalta minulle. XD
Sukupuoli? o.o Mikäs se sellainen on? Jotain syötävääkö?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”