Nickeistä

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Pe Tammi 28, 2005 19:18

Nickini tulee, yllätys yllätys, erään vuosia vanhan hahmoni nimestä. Hahmo ei ole mitenkään erityinen, enkä ole häntä piirtänyt pitkiin aikoihin, mutta olen aina pitänyt nimestä "Ishida". Nimen viehätystä tietysti lisäsi se, kun löysin Bleachin Ishidan, joka on vähän kuin Samurai Champloon Jin nuorena. Molemmat hahmot ovat aika pahuksen hawt ^_^

Jos joskus saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta, laitan kuvia alkuperäisestä Ishida-hahmostani galleriaosioon. Sitä odotellessa voitte katsella Bleach-Ishidaa ^_^

Kuva

(Bleach-Ishidasta täytyy kyllä sanoa, että mangaversio näyttää minun silmääni paremmalta, mutta laitoin animekuvan koska se löytyi helpommin.)

Aoneko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aoneko » Pe Tammi 28, 2005 21:23

Eräänä päivänä vain havahduin siihen, että minusta oli tullut Neko. Nimi levisi sittemmin laajempaakin käyttöön, koska halusin tietyistä henkilökohtaisista syistä eroon aiemmasta lempinimestäni (jota en teille intiimisyistä paljasta tässä ^_^'). Nimellä saattaa myös olla tekemistä sen seikan kanssa, että pidän kissoista aivan valtavasti.

Aoneko sitten taas on epätoivoinen yritys erottautua niistä netin kaikista muista nekoista. Olisin lempivärini puolesta voinut olla myös Kuroneko, mutta se olisi ollut vähän... noh. Ja koska jostain syystä liitän itseeni ja omaan energiaani värin sininen, Aoneko - sininen kissa - tuntui luontevalta valinnalta.

Ja onhan sininen lisäksi poikien väri. Tai niin ainakin tupataan ajatella. ^_~
"What's wrong with running away from reality if reality sucks?"

Carson_Koala_Mode
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carson_Koala_Mode » Ke Huhti 27, 2005 14:37

Liikuskelen tuolla Animeforumin ja yleisesti gallerioiden puolella nimellä AthaMaarit, joka on ystäväni keksintö: suojelusenkeli Athamaijoksen ja minun oman nimeni, Maaritin, yhdistelmä. Hän oli kirjoittanut kännykänsä numeromuistiin kohdalle AthaMaarit ja kertoi siitä minulle. Minulla ei koskaan ole ollut lempinimiä ja ihastui jostain syystä tuohon nimeen niin kovasti ^.^

Carson_Koala_Mode (jolla liikun myös Y! Hostin Galleryssa) on oikeastaan inside-vitsi minun ja poikaystäväni kesken. Siinä yhdistyvät Koala ja koalaksi muuttuminen eli Koala Mode sekä Fab 5:n Carson. Nuo kolme sanaa vilahtelevat niin paljon keskusteluissamme, että minun oli ihan pakko piruuttani ottaa tuollainen nimi käyttöön, vaikka muille se ei sitten avautuisikaan, hehe ,D

(Ja uskokaa tai älkää, se on HÄN joka puhuu Carsonista koko ajan, en minä xD Vaikka Carson onkin niin IhQli :D)
"Siegfried: Why are you guys so mean to me? *watery sad puppy eyes*
Maxi and Kilik: STOP BEING SO DAMN CUTE!!!!"

Arana

Viesti Kirjoittaja Arana » Pe Huhti 29, 2005 15:25

Vähän samaa stooria Aonekon kanssa ilmeisesti, eräänä päivänä vaan olin Arana ja se siitä. Variaatioita löytyy, Ara-chan, Kara, Arachei ja ARa. Olen itse sitä mieltä, että Arana on vähän tylsä, mutta niinpä olen minäkin, joten eiköhän se sitten ihan hyvin sovi. Alunperin Arana oli kyllä eräs papitar yhdessä luomistani maailmoista ja edusti paikallista valtakansaa, niquaneja, jotka tuppaavat olemaan hieman epäsuvaitsevaisia, joten kaverini risti minut Vähäjärkiseksi Rasistipapittareksi. Vähäjärkinen, koska en ole hänen mielestään aivan täysipäinen.

Mutta hei, ensimmäiset 9 vuotta elämästäni olin Pikkis, joka oli lyhenne pikkusiskosta, koska satuin olemaan nuorin lapsonen perheessäni vielä siihen aikaan, kun minua alettiin sillä nimellä kutsua. Kouluun mentyäni rupesin hirveästi häpeämään sitä, että perhe ja kaikki perhetuttavat sanoivat Pikkikseksi ja rupesin kitkemään sitä pois. Pari vuotta sen kirotun nimen sukupuuttoon kuolemiseen menikin, mutta eipä ole sen koommin näkynyt eikä kuulunut.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

Nakki

Viesti Kirjoittaja Nakki » Pe Huhti 29, 2005 20:10

Nakki.
Sanasta "nakki" muodostui käsite nelisen vuotta sitten steppifestareilla yön pimeinä tunteina, kun oli juotu, laulettu ja stepattu pää kolmantena jalkana koko viikko. Siitä lähtien olen toistellut "nakkia" joka välissä (nykyisin hieman harvemmin) joten ansaitsin siitä itselleni kutsumanimen/nikin.
Pikkusiskoni, jonka kanssa alamme ilmeisesti jakaa samaa mieltä ja persoonallisuutta, väänsi nakista itselleen nikin Antenakki, joten liikun tietyissä paikoissa väärinkäsitysten välttämiseksi nimellä Nakki_senior.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

chrissu

Viesti Kirjoittaja chrissu » Ke Touko 04, 2005 20:41

Chrissu on muodostunut varmaan ikuisuuksia vanhasta nickistäni Christinasta (kyllä olen todella luova keksii nickejä). Chrissu-väännöksen keksi yksi kaverini eräänä yönä mesessä :P
No ainakin Chrissu on edes vähän persoonallisempi kun joku Christina tai joku.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Pe Elo 05, 2005 11:22

Kaikki muut on niin hyviä keksimään nimiä...

Minulle tämä nickien ja nimien keksiminen yleensäkin on aina ollut yhtä tuskaa. Saan haeskella kaikenlaista inspiraatiota, eikä mitään kaikenvalaisevaa lamppua syty silti päässäni.

Tänne oli kova tuska päästä, jotta pääsisin sekoilemaan suosikkimangastani ja piti äkkiä tekaista joku kirjainyhdistelmä. Siispä Shy - koska olen ujo ja Hi - yritän jotenkin tervehtiä. Ja nyt voin kuvitella minut paremmin tuntevat hirnumassa väitteelleni, että olisin ujo. Oikeasti olen, sellaisissa asioissa jotka on miulle todella tärkeitä, enkä halua mokata. Uskokaan nyt, vaikka kaikki todisteet olisivat minua vastaan...
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

sairaus

Viesti Kirjoittaja sairaus » Pe Elo 05, 2005 19:05

itseasiassa nickini ei tule mistään. oli aamuyö ja yritin keksiä nickiä deviantartiin, ja päätin käyttää tätä sitten täälläkin :>
Drown with me until you die.

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ti Elo 09, 2005 23:01

ShyHi kirjoitti:Siispä Shy - koska olen ujo ja Hi - yritän jotenkin tervehtiä.
Off topic, mutta sarjassamme hetkiä jolloin tulee mietittyä viettääkö netissä sittenkin liikaa aikaa; olin menossa (ööö, jostain töihin liittyvästä syystä, honest) joku aika sitten Suomen Hypnoosiyhdistyksen kotisivuille shy.fi ja kummasti se oli päätyä osoiteriville muotoon shy.hi. ^^;

vameq

Viesti Kirjoittaja vameq » Ke Elo 10, 2005 14:37

Muistaakseni nickini on eräästä runokirjasta (luen hyvin, hyvin vähän runokirjoja), jonka oli kirjoittanut joku islamilainen tyyppi keskiajalla. Selailin sitä huvikseni ja nimi sattui osumaan silmään. Sitten pitikin jonnekkin keksiä nikki ja tuo tuli mieleen ja on jäänyt päälle.
Put on your red shoes and dance the blues.

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » To Elo 11, 2005 17:29

Kappa on japanilainen vesidemoni, ja minulla on ollut jo muutaman vuoden ajan pakkomielle kaikenlaisista demoneista. Ne on vaan niin -hmm- kiehtovia.

Ja lisäksi, no, kaikkihan tuntevat meidän iki-ihanan pervon hanyou kappamme Saiyukista, Sha Gojyon, vai mitä? ^^

antt|

Viesti Kirjoittaja antt| » La Elo 20, 2005 20:35

niih no :D mun nikkini antt|

se ilmenee, irc-galleriassa, ii2:ssa, fffin-foorumilla ja tresetan foorumilla. sit antt löytyy rakkausrunoista :) anatintti käytän kaikissa blogijutuis ja palvelin jutuis, kotisivut on anatintti.com, net päiväkirja on anatintti.vuodatus.net ja mesekin on anatintti@hotmail.com

serkku keksi tän antt| nimen kun mietittiin hyvää nimee irc-galleriaa varten :)

anonyymi_yasai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anonyymi_yasai » La Elo 20, 2005 22:33

Oltiin joskus kavereiden kanssa koolla syömässä epämääräistä nuudelimössöä jonka seassa oli jotain tunnistamattomia vihanneksen/lonkeron kappaleita, ja yasai tarkoittaa vihannesta eli anonyymi yasai. Se on aika kuvaavakin.
Olet...
................................................floristi?

Memeko

Viesti Kirjoittaja Memeko » La Elo 27, 2005 14:24

Keksin sen itse t-y-l-s-ä-l-l-ä saksan tunnilla, piirtäessäni jotain naista isoon vihkoon. Että juu..

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ti Syys 06, 2005 21:27

Candace on hahmo tämän hetkisessä sarjassani... hän on itseasiassa...uke...? Joten en tiedä miksi otin juuri hänet... hädissäni sillä aina kiireinen Hukka Veikkani oli auttamassa minua kirjautumaan tänne ja joku oli jo ottanut päähenkilöni nimen: Alexander... itse en ole varma olenko kovinkaan ukemainen...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”