Nickeistä

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Mlaa
Viesti:

Re: Nickeistä???

Viesti Kirjoittaja Mlaa » Ma Loka 20, 2008 14:56

Ööö. No, oikea nimeni on Milla, siitä miinus i ja l + a = Mlaa.
Jännää, eikös?
Tällä nimellä löydyn myös DeviantArtista sekä GendouMusicista. Youtubesta löydyn taas nimellä AnanasZombie, koska ananas on hyvää ja oloni oli vähän zombie...

Misaki

Viesti Kirjoittaja Misaki » Ma Loka 20, 2008 21:18

Noo, nikkinihän tulee siitä, että muinoin aloittelevana kersana päätin alkaa piirtää sarjakuvaa [joka btw tosin ei koskaan edennyt ensimmäistä chapteria pidemmälle] jossa oli päähenkilöinä oikein isosilmäiset ja muutenkin -kröhm- ei mitenkään häikäisevällä tekniikalla piirrettyjä hahmoja, jotka kuvasivat ulkoisilta olemuksiltaan ja luonteiltaan minua ja ystäviäni. Tietysti, koska olin niin mangasta ja animesta ja kaikesta muustakin japanijutuista siihen aikaan niin kovin innoissani, niin pitihän sitä hahmoilla tietenkin olla japaninkieliset nimet. No, minun hahmoni oli Misaki, joka muistaakseni tarkoittaa niemekettä tai jotain siihen suuntaan :roll:

Mutta juu, yhteensä neljällä nikillä netissä liikuskelen, ja Misaki kuuluu niihin vähiten käytettyihin. Jos en ihan väärin muista, niin Misakina minut löytää täältä ja animewatcherista, ei muualta.
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Miharu-run

Viesti Kirjoittaja Miharu-run » La Marras 01, 2008 01:50

Ihan ensimäiseksi sanon, että nimeni ei liity millään tavalla Girls Bravoon tai Nabari no Ouhun. Olen vain sattumoisin jälkeenpäin törmännyt näihin sarjoihin, joissa on henkilöhahmo nimeltään "Miharu".
Koko Miharu sanan alkuperä on jostain nimigeneraattorista, joita pystyy tekemään netissä. Reps.
Maya on ollut Mary, mutta kun tuli tämä fanitus, niin piti muuntaa sitä sitten japanilaisemmaksi. Tosi. >___>

Yleensä omat nickini ovat ajan saatossa putkahtaa randomisti päähän ja niitä sitten paremman puutteessa joutuu käyttämään.

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » La Joulu 06, 2008 20:17

Tarvitsin nimen joka olisi vapaa. Mikä tahansa nimi kelpaisi. Bongasin kirjahyllystä Torey Haydenin kirjan "Nukkelapsi". Siitä se sitten lähti.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

tumppu-san

Re: Nickeistä

Viesti Kirjoittaja tumppu-san » Pe Joulu 26, 2008 15:00

hoho. tumppu, tulee opettajaltani, piia-senseiltä >'D
hän kutsui minua AINA tumpuksi, ja muita toppahousuiksi.
nyt minut tunnetaan tumppuna kaikkialla suunnilleen XD
täällä kemijärvellä, jos puhutaan tumpusta, niin yleensä puhutaan minusta,
paitsi nyt olen kuullut että täällä on joku toinenkin tumppu, mutta sekin asuu toisessa päässä kaupunkia ;D
mattey on rakkaus.

annikka

Viesti Kirjoittaja annikka » Ma Helmi 02, 2009 16:16

Kuljin joskus nimellä Thoughtless joku vääntäytyi Tottyksi, muuttui Pottyksi ja jäänyt muotoon pottums. Kuvaavasti minulla on pottakampaus eli polkkatukka.
aka pottums.
myanimelist || last.fm

Jalkaninja

Re:

Viesti Kirjoittaja Jalkaninja » Ma Helmi 02, 2009 17:28

Turtles-sarjassa ne pahat ninjat olivat muistaakseni jalkaninjoja :D. Katselin sarjaa aina pienenä ja nickiä tehdessäni telkkarista tuli juuri kyseinen elokuva =).

washi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja washi » Ti Huhti 14, 2009 17:56

Oma niccini tarkoittaa siis kotkaa japaniksi, ja se on yhden hahmoni nimi, jonka valintakriteerinä oli, 'tahdon ison siistin linnun nimen!!' että juu... Kaverini nicistä voisin kertoa, koska hänellä ei ole omaa anikin nicciä (ainakaan vielä). Löytyy nimellä littlerose mm. lafista, nimen peruste on, että hänen nimensä sairaalassa johon hänet oli pienenä jätetty oli 'ruusuntuoksu'. Mielestäni se nyt vaan on ihana alkuperä että oli pakko kysyä lupa ja laittaa se tänne. :3

elzz.

Viesti Kirjoittaja elzz. » Ti Huhti 21, 2009 16:22

Hmm... Oma nickini on variaatio omasta nimestäni(surprise surprise) ja rakastan sellast ampiais "zzzzzzz" äännettä, et sielt tulee zz ja piste perään. x3

Käytän myös paljon yhtä toista nickiä, joka on mangopiltti tai lyhyesti pelkkä mango. Mangopiltti on (siis ruokana) gutaaaaa... *slurps* ja mikään ei voita tuoretta mangoa! Ei mikään!! Eli siinä selitys sit silleki...
~I don't need no fakes around me~
~All I want is you to be with me~
~Here I am~

Gumimon09

Viesti Kirjoittaja Gumimon09 » La Heinä 25, 2009 15:55

Jokainen, joka on kolmannen Digimonelokuvan nähnyt(japaniksi siis) tietää, että Wallace kutsui kumppaniaan Terriermonia(ja myös sen muotoja) Gumimoniksi. Lempidigimonini on siis Terriermon(Lopmon tottakai myös). Nykyään pidän erityisesti juuri tästä kolmosleffan Terriermonista. Siitä siis nimi Gumimon. Numerot 0 ja 9 tarkoittavat vuotta 2009. Tämä tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että olen ollut Gumimonfani vuodesta 2009 lähtien. Tarkoittaa myös sitä, että kyseisenä vuonna cossasin kolmoselokuvan Rapidmonia(jota siis alkuperäisversiossa Gumimoniksi kutsuttiin). Toisaalta myös sitä, että liityin tänne samaisena vuonna. :)

P.S. Mitä tämä aihe tekee yaoikeskuselussa?

mansqu-chan

Viesti Kirjoittaja mansqu-chan » Pe Heinä 31, 2009 18:18

Nikkini 'mansqu-chan' taitanee olla joltain kolmannelta luokalta peräisin, kun yritin epätoivoisesti keksiä itselleni lempinimeä (silloin lempinimi tuntui jostain syystä elintärkeältä ja hienolta...) Niin jotenkin ihmeellisesti nimeäni vääntelin, ja lopputulos nimestäni oli Mansku (pidän mansikoista^^) ja Q:n taisin siihen lisätä ärsyttääkseni jotakuta ''olen niinku daa siis pissis'' periaatteella (en tiedä miksi niin halusin silloin tehdä, mutta mutta..) Siitä se sitten on vaan jäänyt päälle. Ja tuo 'chan' luikerteli siihen jostain pimeästä kolosta, kun mangaan ja animeen tutustuin. :D
Well then... right... I can say that`s my wonderland.

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » La Elo 01, 2009 14:41

Sille on pitkä tarina... Se on mun altterin nimi. ( No olipas pitkä tarina xD )

Ps. Miks tää on Yaoi/Shonen ai osastol? oO
Master fucking spark, bitch!

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » La Elo 01, 2009 16:29

Gumimon09 kirjoitti:P.S. Mitä tämä aihe tekee yaoikeskuselussa?
Arumi kirjoitti:Ps. Miks tää on Yaoi/Shonen ai osastol? oO
Ketju on aloitettu vuonna 2004, jolloin yaoi-keskustelualue oli enemmän erillään muista Anikin keskustelualueista kuin nykyisin. Tarkoitus lienee ollut luoda jonkinlaista yleistä keskustelua yaoiharrastajien kesken.

Adastra

Viesti Kirjoittaja Adastra » Ti Joulu 01, 2009 02:42

Akseli Gallen-Kallelan työ Ad Astra (lat. tähtiin, tähtiä kohti) jotenkin viehättää minua. Nimi on jäänyt mieleen ja kerran miettiessäni nimimerkkiä erästä toista sivustoa varten havahduin, että yhdistämällä sanat saa aikaiseksi jotakin nimeltä kuulostavaa, mikä sittemmin johti keksinnön käyttöön ottoon. Eipä ole tullut harmiteltua valintaa :)
Rock and ride!

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ti Joulu 01, 2009 23:27

Itse asiassa en tiedä nickini syntyperää. Shoe --> kenkä --> puhun monesti siitä, että joku on tyhmä kuin vasemman jalan saapas --> saapas --> kenkä --> shoe. Varmaankin jotenkin näin, tai sitten jotenkin muuten. Ehkä en halunnut ihan niiin tyypillistä nickiä kuten jostain hahmosta väännettyä..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”