Uskotteko yaoihin???

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Amira

Viesti Kirjoittaja Amira » Ti Touko 10, 2005 00:32

Puuttuuko minulta mielikuvitusta vai mitä, kun en oikein ymmärtänyt tuota kysymystä? Uskotko Yaoihin.., uskonko siihen miten?

Tietenkin jos luen Yaoita niin kuvittelen hahmot mielessäni ja tapahtumat, näin teen aina. Ja toki uskon, että sitä mitä ne tuossa Yaoissa harrastavat on totta, no tuo on toki sarjakuva, mutta oikeastikkin. Miksei?

Auttakaa nyt tyhmää :D
Bite me.

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Ti Touko 10, 2005 00:58

Amira kirjoitti:Tietenkin jos luen Yaoita niin kuvittelen hahmot mielessäni ja tapahtumat, näin teen aina.
Epäilemättä, mutta miten on asian laita, kun luet jotakin, jota ei varsinaisesti ole määritelty yaoiksi? Uskoakseni alkuperäinen kysymys koski nimenomaan näennäisesti täysin heteroita hahmoja ja niiden näkemistä vähemmän sellaisina. Siriuksen ja Lupinin välillä ei koskaan varsinaisesti sanota olevan mitään muuta kuin toveruutta... Mutta come on, jos ne kaksi eivät harrasta luutakaapissa (tahaton pun ^^') riettauksia, niin minä olen kotitonttu.

Kihaku

Viesti Kirjoittaja Kihaku » Ti Touko 10, 2005 19:57

Niin.. on se vähän epäilyttävää, että kahdella keski-ikäsellä miehellä ei tiedettävästi ole ollut yhtäkään suhdetta naispuoliseen henkilöön (okei, Lupinin tilanne on vähän hankala, ja Sirius oli aika kauan eristyksissä)...
Peipponen kirjoitti: On olemassa varmasti miljoona peliä/kirjaa/animea/elokuvaa/mangaa joita lukiessaan/katsoessaan meitsin silmät pyöristyvät ajatuksesta, että Hei, noilla kahdella täytyy olla jotakin....
Esimerkkejä voisin ladella vaikka pilvin pimein...
Niin.. todellakin. ;). En aikaisemmin ollut sellainen. Pidin todella paljon poikien/miesten välisestä vahavasta ystävyydestä, mutta en ajatellut. että se olisi mitään muuta... Nyt jos näen kaksi miespuolista henkilöä vaikka kävelyllä ajattelen, että "jospa.." :P

No.. vaikka se ei olisikaan ihan niin.. on se kiva ajatella. Omapahan on mielikuvitukseni. :)

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Pe Touko 20, 2005 11:15

Pakko olla! Muuten tässä maailmassa on jotain pahasti vialla!!!
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Yugo

Viesti Kirjoittaja Yugo » Pe Kesä 17, 2005 10:11

AINA, kun katson jotain elokuvaa tai luen jotain kirjaa, kehittelen mielessäni mies x mies -parituksia. Siksi inhoan syvästi elokuvien naishahmoja. Mietitäänpä juuri vaikka tuota Pirates of the Caribbeania. Jack x Will <3 mutta ei. Will rakastuu Elizabethiin, niin. No jossain Harry Potterissa Sirius x Remus on niin selvä, että ei edes harmita vaikkei Rowling siitä tuon enempää mainitsisi. Olisi vain suuren suuri plussa.

Öh. Onhan näitä ties miten monta. Sanoin nyt tuossa pari kliseisintä esimerkkiä, sori o_O Mutta joo-o, minun aivoni tekevät lähes kaikesta yaoita.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Kesä 17, 2005 19:53

Yugo kirjoitti:AINA, kun katson jotain elokuvaa tai luen jotain kirjaa, kehittelen mielessäni mies x mies -parituksia. Siksi inhoan syvästi elokuvien naishahmoja.
Sama juttu. Se on lähes säälittävää, kun rintoja työnnetään sellaisiinkin elokuviin, jossa niitä ei lainkaan tarvittaisi. Esim. Kingdom of Heavenissa (ainakin omasta mielestäni) juttuun ympätty pakollinen naishenkilö teki useammasta kuin yhdestä kohtauksesta varsin teennäisen. Yksi huohotinputki on työnnettävä elokuvaan kuin elokuvaan, ihan kuin vain sen varalta, että yleisössä sattuisi istumaan pari raivoheteroa, jotka haluavat vastinetta rahoilleen. :P
It's not the size, it's how much you use it.

Hotsu

Viesti Kirjoittaja Hotsu » Ke Elo 24, 2005 22:10

Itsekin yhdyn tuohon naisten vihaamiseen. Kummahan se, kun itse on tyttö, mutta niin se on.

Ja kyllä, uskon yaoihin AINA. Esimerkkinä, en ollut koskaan katsonut O.C:ta, mutta sitten kaveri pakotti yhden jakson katsomaan, ja heti mieleni kehitti yhdistelmän nimeltään Ryan x Seth. Marissa hyi. O.C kyllä jäi sille tielleen TV:n katsomisessani, mutta se onkin toinen juttu.

Tiesittekös muuten, että oman koulun oppilaita on mukava parittaa? :D

Lilith

Viesti Kirjoittaja Lilith » To Elo 25, 2005 00:19

Hotaru kirjoitti:
Tiesittekös muuten, että oman koulun oppilaita on mukava parittaa? :D
Olisi... Elleivät ne kaikki olisi tyttöjä... Prkl. olen tehnyt väärän alavalinnan...

distress

Viesti Kirjoittaja distress » Su Elo 28, 2005 18:35

Se uskoo, joka näkee. Onhan jokapaikkaan nykyään ympätty homoeroottisia vinkkejä. Esimerkkinä Taru Sormusten Herrasta Kuninkaan paluu-leffa, siis Merri ja Pippin ovat niin alleviivatun selvästi pariskunta että mielestäni täytyy olla sokea jos ei sitä huomaa.

Itselleni yaoi ei ole asia josta olisin valtavan kiinnostunut aktiivisesti. En kehittele tietoisesti mielessäni yaoi-parituksia. Taidan olla ohi sen iän jolloin harrastetaan aktiivisesti kyseistä, tai mitään genreä. Minä vain näen sitä joka paikassa.

Kun mietin, juttu kiehtoi minua jo alle kouluikäisenä ja heijastui leikkeihini. Se on siis osa identiteettiäni, sellaisena siihen on uskottava. On hienoa että on olemassa muitakin joilla on samantapainen kokemus.

antt|

Viesti Kirjoittaja antt| » Su Elo 28, 2005 19:22

Amira kirjoitti:Puuttuuko minulta mielikuvitusta vai mitä, kun en oikein ymmärtänyt tuota kysymystä? Uskotko Yaoihin.., uskonko siihen miten?

Tietenkin jos luen Yaoita niin kuvittelen hahmot mielessäni ja tapahtumat, näin teen aina. Ja toki uskon, että sitä mitä ne tuossa Yaoissa harrastavat on totta, no tuo on toki sarjakuva, mutta oikeastikkin. Miksei?

Auttakaa nyt tyhmää :D
itse meinasin kysyä samaa :D mielestäni se on täysin mahdollista joten uskon siihen (:

//OFFTOPIC ihana avatar sulla aoneko ^^

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Syys 05, 2005 22:58

Minua kiusaa, että lopulta pahamaineisinkin Yaoi on aika soft... minä olen liian paatunut saadakseni siitä kiksejä. Siksi kuvittelen mielessäni hurjempia kohtauksia parejen välillä... omassa taiteessani hard corekaan ei tunnu miltään, se on kuin katsoisi itseään alasti peilistä. Mutta todella pelkään tehdä todella hard core tarinoita, jos vaikka äiti näkee... paras ystäväni sanoi että jokainen taiteilija on jonkun lapsi, ehkä tämä syynä yaoin softiin... on vaikea saada sitä läpi että se lopulta on vain viivoja paperilla, ihmeellistä taidetta... :oops: jonka olemassa olon tarkoitus on tosin kiihottaa.

Minäkin poden naisvihaa fiktiossa kun hän tulee kahden miehen väliin... :(

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Ke Loka 05, 2005 19:48

Noretus kirjoitti:
Aoneko kirjoitti:...
Tapaus kaksi: Gojyo ja Hakkai, etenkin kun otetaan huomioon, että Minekura Kazuyan muiden töiden joukosta löytyy niinkin yaoi’ihtavia tapauksia kuin Wild Adapter, Araiso ja Stigma. En tosin kaikesta päivänselvästä näytöstä huolimatta lähtisi Rowlingin tai Minekuran tädeille asiasta keuhkoamaan... ^_^’
Samaa mieltä. Ylipäätään Minekuran jutuista saa minusta jo ihan oikeasti hakemalla hakea mies-hahmoa joka ei hintahtaisi ainakin vähän. Saiyuki nyt on mainio esimerkki siitä.
Ja Minun Rehellinen Mielipide: ainut syy siihen miksi Saiyukissa ei ole 100% selkeitä shounen-ai viittauksia puhtaasti kaupallisista syistä. Näin ainakin uskon. Ja saattaapa jopa olla uskonnollisia / tekijänoikeuksellisia / hablaahablaa syitä myös... ...
I totally agree. Ja sitäpaitsi olen löytänyt Saiyuki Gaidenista erään varsin mielenkiintoisen repliikin, jonka se-eräs-ilkeä-mies-Natakun-isä-jonka-nimeä-en-muista sanoo Tenpoulle: "It is said that you are general Kenren's right-hand man, but... The reason you cling to that man so much is... Fu fu... You feel most comfortable being under your master, right?" Bwah hah. Tottakai, tuonhan saattaa ottaa pelkkänä v****iluna, mutta miksei siinä voisi olla jotain perääkin, huh?

Sade

Viesti Kirjoittaja Sade » To Loka 06, 2005 03:31

Gravitation on mun sielunmaisemani kulmakiviä, joten toki Uskon yaoihin. Ei siihen voi olla uskomatta ^-^

Kun nyt kuitenkin näin hieman jälkikäteen luin tuon koko keskustelun, niin on ihan pakko TreSetalaisena kysyä, että mistä tuo Naisviha[tm] tulee, kun se nainen tuuppaa kahden ihanan bishien väliin? Tai siis, notta onko joku pohtinut tuon syitä tarkemmin? Pätisikö sama mieheen, joka tuuppaa kahden naisen väliin? Näin elävän elämän vinokkaana olisi mielenkiintoista tietää mies- ja naisnäkökulmia aiheeseen.

Omalta kohdaltani olen asiaa menneinä vuosina miettinyt moneltakin kantilta ja ajatuksia löytyy moneen suuntaan, mutta haluaisin ensin kuulla teiltä muilta aiheesta hieman lisää.
Sade aka Sade-chan

""What do you fear the most in the world?" - "The possibility that love is not enough""

NeroT

Re: Uskotteko yaoihin???

Viesti Kirjoittaja NeroT » Ke Loka 26, 2005 12:20

Sirrah kirjoitti: Nyt kuulukin siis se oikea kysymys: Uskotko Yaoihin??? Olenko ainoa, joka lukiessaan/katsellessaan/pelatessaan näkee kaksi ah niin ihanaa miestä päässään tekemässä jotain lapsilta kiellettyä ja vielä uskoo siihen tosissaan???
Uskon! Sillä Hän, Lentävä Spaghetti Hirviö on luonut Yaoin ja antanut sille lonkeroita. Hän haastaa kaikki ihmiset uskomaan Yaoihin ja syömään paljon pastaa.
Milja Kosonen - Milli tai Nero
Yaoi&Yuri Tampere

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ke Loka 26, 2005 23:06

Sade kirjoitti:Kun nyt kuitenkin näin hieman jälkikäteen luin tuon koko keskustelun, niin on ihan pakko TreSetalaisena kysyä, että mistä tuo Naisviha[tm] tulee, kun se nainen tuuppaa kahden ihanan bishien väliin? Tai siis, notta onko joku pohtinut tuon syitä tarkemmin? Pätisikö sama mieheen, joka tuuppaa kahden naisen väliin? Näin elävän elämän vinokkaana olisi mielenkiintoista tietää mies- ja naisnäkökulmia aiheeseen.
Minulla ei ole periaatteessa mitään sellaisia mukavia kolmiodraamoja (tai threesomeja) vastaan, paitsi että jos lukijana/katselijana odotan (vaikka vain sieluni silmin) pääseväni näkemään yaoi-actionia, niin väliin tunkeva nainen harmittaa. Itse olen melko kyllästynyt näkemään vähäpukeisia naisia lehtien sivuilla, mainoksissa, uutisissa, aamupuurossa ja kaikenlaisena hukkatilan täytteenä. Sitten kun niitä tunkee vielä kahden komean kaverin väliin, niin tapahtuu suuri turhauma. :cry:
It's not the size, it's how much you use it.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”