Yaoi maailman karu(in) puoli?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

chrissu

Viesti Kirjoittaja chrissu » Su Elo 21, 2005 13:10

anonyymi_yasai kirjoitti: Katoin hiljan suomenkielistä muumipeikkoa ja pyrstötähteä ekan kerran vuosiin, ja meinasin tukehtua sohvatyynyyn siinä kohtaa kun Muumipeikko sanoo Muumimammalle että "tytöt eivät minua kiinnosta"O_O;
Apua :D Mun pitää kattoa toi Pyrsötähti uudestaan! Olen aina ollut sitä mieltä, että Muumipeikko olisi homo ja nyt voin olla melko varma siitä :D
antt| kirjoitti: mm. disney piirrettyjen esim. leijonakuningas :D
lastenohjelmat on viattomia ja niistä ei kuulu tommosia tehä :D
Sä laitoit mut ajattelemaan! Herkules x Hades paritus voisi olla ihan mukava :D Mutta joo, yleisesti ottaen en mäkään mitenkään kannata lastenpiirrettyjen parituksia. Kuten antt| sanoikin niin ne ovat viattomia..(no ei ainakaan minun luonani..enää..)

Kauhein paritus ikinä.. en ole onneksi vielä törmännyt tälläiseen ja toivon etten koskaan törmääkään. Semenä on joku aivan hirveä isokokoinen lihaskimppu, kun taas ukena on joku pieni ja hintelä poika. Heidän kokoeronsa olisi siis aivan huomattava.
Mielestäni on tuollainen paritus olisi hirveä! Johan pikku-uke kuolee, kun he hyppäävät sänkyyn. Litistyy semen alle... eieiei. Kyllähän nyt niiden miesten kuuluisi olla edes vähän samankokoisia, etteivät tapa toisiaan hommissa.

Niin ja en myöskään ymmärrä raiskauksia. Vähemmästäkin alkaa voida pahoin.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Su Elo 21, 2005 18:52

Katsoin juuri eilen vaihteeksi taas telkkarista tuota uusinta Sherlock Holmes -tv-sarjaa... Ne ovat siinä tehneet Holmesista sellaisen kauhean rappeutuneen ja sekopäisen juoppohullun (tai ainakin oopiumihullun), että hahmon homoeroottisetkin ulottuvuudet ovat vähän selvemmin esillä. Jotenkin en kuitenkaan haluaisi koskea Holmes/Watson -paritukseen. Yägh.
It's not the size, it's how much you use it.

antt|

Viesti Kirjoittaja antt| » Su Elo 21, 2005 19:23

aattelin tänään et mitä parituksia vois tehä :D pikkusisko kattoo ihan sairaana näitä lasten laulu- ja leikki ohjelmia. eli tiivitaavi + titi-nalle

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Su Elo 21, 2005 20:42

antt| kirjoitti:eli tiivitaavi + titi-nalle
Kukkahattutädithän ovat ehtineet julistaa Tiivi-Taavin homoksi jo aikaa sitten (ja onhan se punainen käsilaukku kieltämättä epäilyttävä), mutta... miksi? Yleensä kai hulluimmatkin paritukset perustuvat sille, että hahmot ovat samassa sarjassa ja niiden välillä on jotain kommunikaatiota.

Ei niin että yleensä parittaisin satuhahmoja yhteen, mutta tätä olen teorioinut jo pitkään, hartaasti ja mahdollisesti täälläkin. Lyön vaikka tiikeriankasta vetoa, että pikku karhu ja pikku tiikeri ovat pari (pahoittelut huonosta kuvasta, kirjani on kärsinyt huomattavan kosteusvahingon).

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Elo 22, 2005 17:30

starscream kirjoitti:Lyön vaikka tiikeriankasta vetoa, että pikku karhu ja pikku tiikeri ovat pari
Zomg. Tuo onkin ihan selvä paritus. Kas kun en tullut aikaisemmin ajatelleeksi sitä.. Ainakin ne kaksi asuvat avoliitossa keskenään. Pikku karhu on mielestäni silmiinpistävän holhoava pikku tiikeriä kohtaan.

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Syys 05, 2005 22:44

ha ha! Täällä löysin lapsuuden inhokkisarjastani aivan uuden ulottuvuuden :lol: Ehkä en enää inhoakaan niin pikku karhua ja pikku tiikeriä!

pöllödemoni
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja pöllödemoni » Pe Kesä 25, 2010 00:54

antt| kirjoitti:
anonyymi_yasai kirjoitti: Ja SE KAUHEIN PARITUS IKUNA.

Nuuskamuikkunen/Muumipeikko.
:D itseekin kauhistuttaa kaikki lastenohjelmahahmojen yhteenlaitot :D mm. disney piirrettyjen esim. leijonakuningas :D
lastenohjelmat on viattomia ja niistä ei kuulu tommosia tehä :D
Aijaaha? Muumeja ja muita lastenanimeja tuijotellessa meikäläinen saa puolet huvistaan (tahattomista?) homoviboista :twisted:
"En jaksa enää kävellä!"
"Ettekö jaksa enää kävellä?"

Katikas

Re: Yaoi maailman karu(in) puoli?

Viesti Kirjoittaja Katikas » Su Marras 14, 2010 14:59

Mä en siedä näitä Naruto ja muiden suosikkisarjojen parituksia. Täytyy kyllä tunnustaa, että tykkäilin One Piece parituksista jotain viitisen vuotta sitten. Mutta enää ei nekään innosta. >_< Toinen mitä en siedä on kun laulajia tai näyttelijöitä paritetaan.
Aiemmat on tossa puhuneet vikisevistä ukeista, joo ei kiitos mullekaan, eikä liian tytöiksi puettuja poikiakaan.

Mua ei hirvitä nää lastensarjoista tehdyt homojutut, olen kai niin kiero että noi leijonakuningas kuvatkin on ihan hauskoja. o_o No ne tosiaan menee ennemminkin mulle huumorin puolella, eikä niin että ihan tosissaan niistä mitää kiksejä sais.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”