Yaoin ei yaoi sarja?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ke Loka 03, 2007 19:56

Ainakin nyt uusimman numeron myötä asia on selvä kuin pläkki.
Neon Genesis Evangelion.
Siitä löytyy sitä jotakin Shinjin ja Kaworun väliltä.
Kuten nyt tässä pokkarissa 10. Kaworu menee ja suutelee Shinjiä ja myöhemmin hän vielä kysyy mitä tapahtuisi, jos Shinji rakastaisi häntä.
Kyaah!!! *fanitus*

*köhii*

Öh, niin. Kyoko kuittaa.
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » Ti Marras 06, 2007 23:37

häh? Eikö täällä kukaan ole maininnut Narutoa tai Bleachia? No, katson tuota Narutoa kyllä niin lol ja lol yaoi meiningillä että ei ole tottakaan. Etsikääpä jostakin huvikseen Naruto Shippuuden toka opening.. varsinkin kun yhdistää videon tapahtumat sanoihin. Ja ei hitsi ne lonkerot

Sitä mitä Bleachin mangasta olen lukenut/selannut, on taasen aika hyvin minun ilokseni Ichigo x Ishida viittauksia. Muunmuassa Ishidan Ichigolle sanomat yaoihtavat "en lähde Soul Societyyn Rukian takia" ja "näytän Soul societyssä kuinka paljon olen vahvistunut" (laitoin nyt kaiken varalta tageihin)
Varsinkin Ishida nyt on vaan niin gay. Ja ei pidä unohtaa minun ehdotonta suosikki viittausta kyseiseen paritukseen. Ne ovat nimittäin Ichigon Quincy risti-lakanat. Ja tuo kuva on peräisin virallisesta animaatiokirjasta

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » To Marras 08, 2007 22:51

Asagi: mä ehkä parittaisin Bleachista ennemmin Renjin ja Ichigon :wink:
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Pe Marras 09, 2007 07:23

Fuyuki kirjoitti:Asagi: mä ehkä parittaisin Bleachista ennemmin Renjin ja Ichigon :wink:

olen samaa mieltä Fuyukin kanssa: Ichigo ja Renji kuuluu yhteen. Ishida vois paremminkin jäädä Chadin seksileluksi, kun Chad ei saa Ichigoo muahha! :twisted:
Hate the sin -
but love the sinner

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Pe Marras 09, 2007 11:35

Rudia: lol :D

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Pe Marras 09, 2007 16:56

Kyllä kallistun tuonne Ouranin puolelle. Ehkei ihan yaoia, mutta shounen-aita kuitenkin. Shöönen-ai piirteet perustuvatkin ihan pariin sanaan: veljesrakkaus, prinssit ja poikatyttöprinsessat. Veljesrakkaus kuvastuukin hyvin hyvin selkeästi: Hikaru ja Kaoruhan kähmivät toisiaan ladyjen viihdykkeeksi, joka myykin todella hyvin. Prinssi nyt tietenkin on Tamaki, ja poika-tyttö-prinsessa Haruhi. Jos Haruhi olisi myös bioloogisesti poika, olisi tämäkin paritus oikein mukava. Sarjahan sisältää myös kauniita poikia, joten why not?
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Asagi

Viesti Kirjoittaja Asagi » Su Marras 11, 2007 00:46

jaa että Chad x Ishida? :P Itse en ole minkään Chad parituksen kannalla koska mörisevä kaappi ei vaan toimi kenenkään kanssa >_>
Noh, nämä nyt ovat ihan mielipideasioita. Ja Bleach kun on sellainen yaoilandia, että... Yhdessä Shinigami cup goldenissa (en muista mikä jakso, suht uusi tosin) viitattiin aika hyvin jopa Kenpachi x Byakuaan :roll:

Sleepy Dancer
Viesti:

maaaaaaaaaaa!

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ti Maalis 04, 2008 17:34

katsoin Oofurin eli Ookiku Furikabutten? minusta siinä todella on sitä jotain, todella lämmintä poikien välistä ystävyyttä ja luottamusta. sarjassa pelataan baseballia melkein joka jaksossa, mutta ei se haittaa. siinähän ne tunteet tulevat esille. pitää vielä mainita yksityiskohtainen ja omalaatuinen poikasöpöily, jota sarjasta löytyy paljon. sekä ihanat hahmot. säähenkilö, Mihashi on ilmiselvä moe-poika. hänen olemukselle, ilmeille ja käytökselle nauroin melkein joka jaksossa. Abe on tasapainoisempi ja hiukan synkempi, mutta pitää Mihashista jatkuvasti huolta. heidän välinen luottamussuhde on hellyyttävä. muita hahmoja, jotka jäivät vahvasti mieleen olivat Tajima ja Hanai. (heidänkin välillään tuntui olevan jotain.) hahmoihin ja heidän välisiin suhteisiin oli todella panostettu, animaatio ja piirrosjälki miellyttivät ja tunnelmat olivat muutenkin kohdallaan. minusta on KUMMA jos joku ei löydä tästä sarjasta mitään kivaa. suosittelen lämpimästi niille, jotka pitävät söpöistä pojista ja poikasöpöilystä.
Kuva
venyttelyä. ^___^
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Huhti 12, 2008 22:10

Asagi kirjoitti:jaa että Chad x Ishida? :P Itse en ole minkään Chad parituksen kannalla koska mörisevä kaappi ei vaan toimi kenenkään kanssa >_>
Nohyiiiij. Chad vaan itse kaappiin ja kaappi lukkoon, ettei mörkö pääse kenenkään lähettyville. Ei sen kanssa saa parittaa ketään. Peloittavaaah o__o

Mutta asiaan:
Sleepy Dancer kirjoitti:katsoin Oofurin eli Ookiku Furikabutten
Hahaaaah. Minullekin tuli ekana mieleen Oofuri! Se vasta onkin herttainen sarja, hahmot hieno ja vivahdeikkaita. Loistavia paritusmahdollisuuksiakin löytyy. Mielestäni sarja vain on niin gay, vaikka poikien välisestä ystävyydestähän tämäkin vain kertoo. Mutta avainsana onkin "piiloshounen-ai", eli tykkääntykkään!<3
Sleepy Dancer sanoikin tuossa ylhäällä sarjasta kaiken oleellisen. Ja tosiaan, tätä sarjaa minäkin suosittelen. Tälläkin sarjalla on vielä niin vähän katsojia verrattuna siihen, miten paljon nämä katsoneet sitä ovat ylistäneet. Kummaa, korjatkaamme siis tilanne jookosta?

Fuyuki

Viesti Kirjoittaja Fuyuki » Su Huhti 13, 2008 00:14

Kattelin tässä sellasta animee kun yamatonadeshiko shichihenge (kirjotetaankohan se ees noin ja yhteen vieläpä, no kummiskin...) mangan nimi lyhyesti vaan englanniksi The Wallflower. No siinä kyllä on viittauksia Kyohei x Takenaga paritukseen. Ainakin ulkoilmakylpylässä Kyohei sattuu nousemaan vedestä niin että sen *krhm* on juurikin Takenagan silmien tasolla. Muutenkin jossain kohdassa Kyohei kaulailee Takenagaa ja sellasta pientä kivaa. En pistä pahakseni kylläkään, ihan herkku paritus ^^

LilaTiikeri

Viesti Kirjoittaja LilaTiikeri » To Touko 01, 2008 22:40

Muumit!
Kaksimielisiä, kuin mitkä ja täynnä vihjailua...

Lilith-chan

Viesti Kirjoittaja Lilith-chan » Ma Touko 05, 2008 20:54

Sailor Moon, en huomannut kenenkään maininneen sitä. Zoisite on muistaakseni alkuperäisversiossa sittenkin mies ja hänellä oli säpinää jonkun toisen miehen kanssa. Muisti pätkii, tais olla Kunta tai joku muu...

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Pe Touko 09, 2008 15:16

Juu olihan se Zoisite oikeasti mies- ja kieltämättä nätti sellainen. Ja se toinen jonka kanssa hänellä oli siis ihan suhde oli alkuperäisessä versiossa Lord Kunzite.. Ruåtsi duppi tosin vaihtoi nimeksi 'Kunta'
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Dynamo
Viesti:

Re: Yaoin ei yaoi sarja?

Viesti Kirjoittaja Dynamo » Su Touko 25, 2008 14:00

Hmm, MÄR:iä ei ole tainnut vielä kukaan mainita. Etenkin anime on täynnä kaiken maailman vihjailuja, parhaiten edustettuina varmaan Phantom ja Peta, ja Phantom ja Alviss(<-tämän kaltaisia kohtauksia on useammassakin jaksossa..). Phantomia ja Rolania en laske tähän, koska Rolan pitää Phantomia enemmänkin isähahmonaan.
Suunnilleen kaikki vihjailu liittyy jotenkin Phantomiin, hehe.

-Rudia-

Re: Yaoin ei yaoi sarja?

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » Su Touko 25, 2008 16:58

Onkohan kukaa maininnu vielä Hunter x Hunter:a? Sarjassa on pari aika kivaakin paritusta. Kurapika ja Gon, Gon ja Kirua... ja ehkä mun lemppari Hisoka ja Gon (Hisoka on pahis ja sillä on ilmeisesti jotain kiinnostusta Gonia kohtaan... :twisted: )
Hate the sin -
but love the sinner

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”