Pahikset, oi pahikset!

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Marras 04, 2005 20:11

Ossi-kun kirjoitti:Ei se pahis vain oikein tuntunut niin kauhean älykkäältä, kun otetaan huomioon miten hänet nujerrettiin ja miten hän pystyi lukemaan ajatuksia. Mikäli kukaan on Metal Gear Solidia (Orginallia, ei The Twin Snakes) niin siinä kyllä ajatusten lukuun pystyvä Psycho Mantis ainakin väistää kohti tulevat hyökkäykset, niin luodit, kuin lyönnitkin eikä suinkaan ota niitä vastaan... siis ainakaan kovinkaan helposti.
Tässä päästään taas siihen, miten komeat pahikset nujerretaan ihan liian helposti, kun taas rumilukset kestävät ongelmitta jatko-osiin. Mantiksessa oli kieltämättä tyyliä, olihan se niin seksikäs kun sellainen maskinaama nyt voi olla. "I'll be your floating man in bondage suit for tonight".

Minäkin huomasin leffan tulevan silmäämällä vaihteeksi telkku.comia. Ehdin juosta alakertaan päästäkseni ihailemaan sitä komistusta noin viideksi minuutiksi. Sitten menetin taas kerran uskoni telkkariin ja palasin tietskan ääreen. -.-
It's not the size, it's how much you use it.

vameq

Viesti Kirjoittaja vameq » Pe Marras 04, 2005 23:25

Trigunin kaksi ensimmäistä osaa (+ yhden maximumin) luettuani olen varsin ihastuksissani siitä tyypistä, jolla on pääkallo kyynärtaipeen kohdalla. Ah, mikä kauneus, mikä tyyli! Siinä silmä lepää. (Ja se pappismieskin on ihana. Tyyli ja aseistus kohdallaan. <3)

(Tuli muuten tässä mieleen, että Lone Wolf and Cub:in päähenkilö on aivan uskomattoman seksikäs - hyvä osoitus siitä, että mies voi olla kahtakymmentä vanhempi ja komea samaan aikaan. (Okei, periaatteessahan se mies voidaan laskea hyvikseksi, mutta kyllä palkkatappan homma on moraalisesti niin kyseenalaista, ettei hän kyllä ihan hyvis ole.) Se hiljainen karsima..)

Yleisesti ottaen kuitenkin nuo omaa ikäluokkaa lähempänä olevat henkilöt iskevät enemmän. Ja komeat pahikset ovat uskomattoman seksiig, ei sille voi mitään. Ja kyllä, ne tuppaavat aina kuolemaan lopuksi - mutta kuten sanonta menee: Live fast, die young, leave a beautiful corpse.

Meinasin mekein unohtaa! Battle Royalen Kiriyama! Kaunis naamataulu, täysi psykopaatti. Ihastuttavaa.
Put on your red shoes and dance the blues.

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ti Syys 19, 2006 18:48

Täällähän on hyvin mielenkiintoista keskustelua. Normaalisti ei ole oikein pahista mitä niin 'rakastaisin' pahismaisuuden vuoksi, mutta. Poikkeuksia löytyy mistä vain, mistä vain! (Vampyyrikronikoiden Lestat oli varsin pahis alussa mutta sitten siitäkin rassukasta tuli.. noh, vähemmän pahis. Olin nimittäin aina vihannut niitä vampyyrileffoja missä vampyyrit tapettiin ykskaks ja sormia napsauttamalla. Veren vangit sun muut tarjosi loistavan (ja hyvän tilaisuuden) siihen, että miettikääs nyt hei miltä niistä vampyyreistä tuntuu ku kaverit lakoaa ympäriltä. :< )

Rumat pahikset elävät ja elävät... ( Yami no Matsuein Muraki... okei, kyllä sillä miehellä on tyyliä ja musta huumorintaju, mutta mikään bishie se ei ole, hys. ja sekään ei suostu kuolemaan millään. :< )

Antisankarit on aika upeita. Sanzo, Alucard.. uu mama. <3 Tällaset heput saavat meikäläisen polvet heikoiksi. (Ja mitä tuohon LOTR-Sauroniin tulee... myönnän, tuijotin ruutua noin viisi minuuttia putkeen silmät laajeten ja sydän hakaten ja piti kelata kohta pari kertaa uusiksi. siis härtsymäjee. Bishi-Sauron olisi ollut jo jotain!)

Ja todellakin. Miksi pahiksilla - tai vähemmän pahiksilla - on aina jollakin lailla kammottava/sairas/sekopäinen nauru. (Alexander Anderson (meinasin kuolla kun kuulin sen karmivan käkätyksen), Muraki.. hmm.) Joo. Yksi lempipahiksistani - sikäli kun niitä on - ovat jo niiiin paljon hehkutettu Sephiroth (äijä ownaa kaikki muut :p ) ja Itachi. Joo. Narutosta. Joo, just se. Jälkimmäinen ei tiedä mitä hullu nauru tai edes hymyili tarkoittaa. Ja on sata kertaa pelottavampi kuin hullusti käkättävät kollegansa.

Kago

Viesti Kirjoittaja Kago » La Maalis 10, 2007 00:17

Mä olen aina ollut pahisten puolella. Kavereiden kanssa kun katsellaan (harvoin) esim. jotain anime-elokuvaa, ne nakkelee minua poppareilla kun kuola valuen selitän mikä siinä pahiksessa on seksikästä.
ensimmäistä kertaa sydän kuivui kokoon, ennen kuin löysi vastauksen ajoissa..
Lopussa se vain palasi takaisin ilman sinua, luulen että ohitimme toisemme: Sayonara...

Truthdel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Truthdel » La Maalis 10, 2007 20:33

Itsekin on taas langennut tässä viimepäivinä pahaan pahis-kuumeeseen, enkä voi olla parittamatta severus kalkarosta kenenkään kanssa (ja kalkaroshan on luonteeltaan selvä uke xD ) varsinkaan lucius malfoyn kanssa, pahin erheeni oli luoda mielikuva severuksesta ja gilderoysta XP voi näitä kuumehoureita
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » Pe Maalis 16, 2007 22:06

noo erittäin vähissä on kyllä sellaiset leffat/animet mitkä tarjoisi tyydyttävän ihastuksen slash kuolauksen slash vanituksen mutta yks pahi on kyl yli muiden ja on pysyny erittäin kiineesti mun kesto ykkösenä eliikäs toi koroshiya ichi ( ichi the killer) :n päähahmo KAKIHARA X3333(tadanobu asano) oi voi siis siin oli kyl kaikki kohal : ulkonäkö + pahiksen olemu+ hyviksen olemus siillä mun mielestä se oli enemmän hyvi kuin pahis siinä leffassakin loppu oli täydellisen mysteernen ^^

juu no pahikset on aina ne mitä mä tsekkaan ennen leffan katsomist suurinpiirtein sillä ima hyvää pahista ei ole hyvää leffaa 8D
hyviksii en ny hyvällä koskaan kattele kun kerra melkee kaik juonet on niin loogisii et hyvä voittaa pahan jne. mut sen takii katselenkin kaikkei kieroutuneimpii ja sekavempii leffoi xD. kyllä nekin on hyvii leffoi mis se hyvis ei haluisi olla hyvis mutta kun kerra ei voi sille leimalle mittää ni täytyy sen sit elää vaa sii mut kumminkkin angstata loppuu saakka ^^

tässäkin löytyy se yks pointti miks aloi piirtää mangaa.. kun ei kerra löytyny mittää sellaista mikä tyydyttäis kaik mu toiveet ni ainu ratkasu oli oma manga alottamine ^^
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

iancredible

Viesti Kirjoittaja iancredible » Pe Touko 11, 2007 22:14

buahahaha
ianisha

iancredible

Viesti Kirjoittaja iancredible » Pe Touko 11, 2007 22:14

jaaa pahkset vai ne on kivoja hash
ianisha

-Rudia-

Viesti Kirjoittaja -Rudia- » La Touko 12, 2007 11:14

Pahikset... hmm... minulla on komenusta hyvistä pahiksista vain Final Fantasyjen kohdalla (puhun lähinnä Kefkasta [kukapa sen naurua ei rakastaisi?], Sephirothista [sen pitkästä *köh* miekasta voisi ajatella ties mitä Freudilaista :twisted: ] ja Kujasta [liian... naisellinen/homo ollakseen niin.... kaunis pahis????]) Jep... no... enpä tiiä, on joissain leffoissakin nähty hyviä pahiksia, mut ne jää jotenkin noiden kolmen edellämainitsemani komeuden jalkoihin. Eikä tietenkään pidä unohtaa animen laajaa antia (Narutossa on Itachi - ehkä ainoo HYVÄ pahis) Inuyashassa on sentään kuolattavat Sesshoumaru ja Naraku....

Ja tietysti monia muita... mut... no joo.... pahiksia on hauska parittaa pahisten kanssa.... jepjep
Hate the sin -
but love the sinner

Loveless

Viesti Kirjoittaja Loveless » Ma Kesä 11, 2007 22:11

Ihanaa!!! On siis muitakin jotka ajattelevat itseni tavoin että pahikset ovat täysin aliarvostettuja!! :P

Hyvänen aika ajatelkaa nyt vaikka:
Darth Vader/Anakin Skywalker, Lucius ja Draco Malfoy, Jafar, Lex Luthor, Venom, Mystique....jne jne :D
VS: (miehet sukkahousuissa -->SpiderMan,SuperMan) Harry Potter, Frodo Reppuli...jne jne. :?

Aina ollu sitä mieltä että edes kerran, saisi typerät itseään täynnä olevat sankarit turpiinsa. Eihän sen tarvitsisi olla kuin väliaikaista... :roll:
Pahiksissa on enemmän tyyliä kun hyviksissä. Kuka ei liittyisi pimeälle puolelle jos Anakin pyytäisi?? :P <3!!!!
Hyvikset lankee aina uskomaan että kaikki ihmiset on yhtä hyveellisiä kuin ne itse, kun todellisuudessa ne ei ole. Siinä se olennaisin ero, pahikset ei oo naiiveja.
LOVELESS: one without love

Loveless

Viesti Kirjoittaja Loveless » Ma Kesä 11, 2007 22:15

[quote="Lelouch"]Täällähän on hyvin mielenkiintoista keskustelua. Normaalisti ei ole oikein pahista mitä niin 'rakastaisin' pahismaisuuden vuoksi, mutta. Poikkeuksia löytyy mistä vain, mistä vain! (Vampyyrikronikoiden Lestat oli varsin pahis alussa mutta sitten siitäkin rassukasta tuli.. noh, vähemmän pahis. Olin nimittäin aina vihannut niitä vampyyrileffoja missä vampyyrit tapettiin ykskaks ja sormia napsauttamalla. Veren vangit sun muut tarjosi loistavan (ja hyvän tilaisuuden) siihen, että miettikääs nyt hei miltä niistä vampyyreistä tuntuu ku kaverit lakoaa ympäriltä. :< )

I feel you! Oon aina rakastanu vampyyrejä ja se on niin sula vääryys että kaikissa vampyyrileffoissa on ideana listiä nuo suloiset olennot...Huoh.
Lestat <3
Ja kaikki Anne Ricen kirjat!!!

Yatsura-sama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsura-sama » Ma Kesä 11, 2007 22:33

Itse en niinkään luokittelisi Lestatia pahikseksi, mutta kyllä. Vampy pahikset ovat kieltämättä aika.. *hihitystä* paisti Enkel ja Akasha the Riisivampyyrit.
Mutta square pelien miespahikset? oijoijoi. Rudia ottikin jo esille suosikki pahikseni Kujan of FFIX
Nyt pakosti tulee mieleen tuon tyttöjen lehden w.i.t.c.h pahikset, nyt ei muisti pelaa hyvin ne oli jokin Cedric ja Phobos. Gah, miksi pahiksilla on lähestulkoot aina pitkät blondit hiukset <3_<3
Puhumattakaan sitten Murakista kukukuku..

Kieltämättä pahiksissa on tyyliä, yleensä nämä bishoune-pahikset ollaan kyllä onnistuttu tekemään jokseenkin naisellisiksi, itsepäähenkilöön verrattuna. Miksiköhän? Ja "pikkulasten" piirretyissä pahikset, jotka eivät siis omaa kauheita lihaksia ja partoja, etenkin omaavat salaiset naisellisuuksensa(Esim. ötököiden pelko ja itkemisen hieno taito.) Ehkä sillä halutaan kuvastaa sitä, että sankarit todellakin ovat maskullisia ja rohkeita?
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Loveless

Viesti Kirjoittaja Loveless » Ti Kesä 12, 2007 11:25

Joo kato varsinkin lastenohjelmissa (esim Disneyn leffat <3!) on tärkeetä korostaa kuinka hyvikset, koska ne pelastaa maailman jne on sitten kauniita ja rohkeita ja kaikin tavoin urhoollisia. Ja pahikset on huvittavia ja hölmöjä koska niiden kohtalona on saada turpiinsa.
Huoh.

Niin w.i.t.c.h :) luin sitä yläasteella, jep siinä vasta pahiksia! Vaan oli niiden hyvistenkin puolella muutamia... :P

Missäpä leffassa/tarinassa/sarjassa pahikset voittais? Niin se vaan on että vaikka maailma ei oikeesti niin suoraviivaisesti/yksinkertasesti toimi, niin fiktiossa sen pitää toimia. Ihana Darth Vader hoksaa kuolemaisillaan että hei, oon ollu väärässä jou. Ja maailma pelastuu koska Luke on nii kova jedi parin vuoden treenin jälkeen... :roll:

Happy ending kuuluu asiaan,vaikka se tarkottaiski kliseitä. Enpä usko että sitä tosi seikkaa muutetaan.

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Su Kesä 17, 2007 23:20

Loveless kirjoitti:
Lelouch kirjoitti:Täällähän on hyvin mielenkiintoista keskustelua. Normaalisti ei ole oikein pahista mitä niin 'rakastaisin' pahismaisuuden vuoksi, mutta. Poikkeuksia löytyy mistä vain, mistä vain! (Vampyyrikronikoiden Lestat oli varsin pahis alussa mutta sitten siitäkin rassukasta tuli.. noh, vähemmän pahis. Olin nimittäin aina vihannut niitä vampyyrileffoja missä vampyyrit tapettiin ykskaks ja sormia napsauttamalla. Veren vangit sun muut tarjosi loistavan (ja hyvän tilaisuuden) siihen, että miettikääs nyt hei miltä niistä vampyyreistä tuntuu ku kaverit lakoaa ympäriltä. :< )
I feel you! Oon aina rakastanu vampyyrejä ja se on niin sula vääryys että kaikissa vampyyrileffoissa on ideana listiä nuo suloiset olennot...Huoh.
Lestat <3
Ja kaikki Anne Ricen kirjat!!!
Anne Ricen Vampyyrikroniikat ovat kyllä jotain... Todella hyvää. Ainakin alussa. Loppua kohden muuttuvat huonommiksi, varsinkin Lestatin (<3) osalta. Mutta Armand se vasta kunnon badass onkin. Pieni mutta pippurinen.

Pahikset in general ovat kyllä hyvin puoleensavetäviä, olen lähes poikkeuksetta heidän puolellaan. Ainakin yleensä, en tietenkään kyllä aina.

Ja puhuttaessa Disneystä (ylläoleva viesti), niin kyllä sieltäkin hotteja pahiksia löytyy, esim. Scar. Vaikka onkin leijona. Mutta se nyt on täysin epäoleellista.

Liftrasir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liftrasir » Ma Heinä 23, 2007 21:38

Videopelini tyssäävät siihen paikkaan kun Hurmaava Pahis pitäisi listiä. Jos vahingossa kuitenkin käy huonosti, ja pahis kuolee, niin riennän silmät punaisina (ja kädet korvilla ja hokien "La la la niin ei koskaan käynyt!") Teh Intarwebsiin etsimään "vaihtoehtoloppuja". Tai klikkaan "New Game" -kohtaa.

Itse kun pidän maailmanvalloitusta kunnioitettavana ideana, tai vähintään erittäin mielenkiintoisena, en osaa nähdä montaa pahista varsinaisesti "pahana", vaan... no, sen "mielenkiintoisemman näkökulman edustajana". Monella pahiksella näyttäisi olevan hyvin kiehtova ajatusmaailma, ja siitä lähtee se ihannointini. Mielenkiintoisista ajatuksista.

...ja jos pahiksella on iso miekka, pitkät hiukset ja nätti naama, olen myyty.
I fail. Puppies keep dying.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”