Yaoi gone wrong

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Loka 03, 2005 13:17

Ooo, voiko ihanammin aamu enää alkaa :o (kyllä tämä on minulle aamu, nukuin kauan kun piirsin kuuteen aamulla.)

Ehdottomasti lisää tällaista :D Kiitos, Lilith!

Tosin... eikö Vincentiltä puuttunut jotain hyvin oleellista.......?

No mutta Radiation, etkö ole vielä hiukan nuori lukemaan tällaista? Vai kerkisitkö jo täyttää 18? :wink:

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Ma Loka 03, 2005 13:56

Maaiman sielu näytti minulle syvässä meditaation tilassa ollessani näyn jossa minulle näytettiin millaisissa ympyröissä olin edellisissä elämissäni pyörinyt, ja kävi ilmi, että olin viime elämässäni 260 vuotias yaoi-munkki. Olen siis nähnyt jos jonkinlaista, että kyllä minä nämä kestän.
Sitä paitsi ei seksuaalisuus kysele ikiä. Jos on vain tarpeeksi kypsä ja utelias niin voi tehdä ihan mitä vaan ja lässynlää. Luin zidane/blank ficin. Oli hyvä.
Wings of my soul turn into leather

Ishida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ishida » Ma Loka 03, 2005 15:04

leonichan kirjoitti:Myös snake/box herätti mielenkiintoni, joten josko joku metal gear solid tietoinen voisi nyt valistaa minua siitä, onko box koodinimi jollekin hahmolle siinä pelissä, vaiko... laatikko o.o
*repeää*
Metal Gear -peleissä tuo... laatikko (*tyrsk*) on muodostunut melkoiseksi Käsitteeksi. Suurinpiirtein kaikissa MG-peleissä voi löytää laatikon tai laatikoita, joiden sisään Snake voi piiloutua. Ja sitten ne päällä voi myös juosta (siis niin, että Snakesta näkyy vain jalat). Ja mikäli ei herätä liikaa huomiota juoksentelemalla tai pukeutumalla väärän alueen (lentokentän laatikko sähkövoimalassa tms.) laatikkoon, Snake voi hämätä, umm, nerokkaalla valeasullaan vartijoita aika pitkäänkin.
*hihittää*

Nopea googlaus paljasti tällaisen kuvan laatikkohipasta

Kaiken kaikkiaan pelaajat eivät kai vieläkään osaa päättää, onko tuo laatikkojuttu nerokasta camp-huumoria, nerokasta pelidesignia vai vain huonoa makua.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Loka 03, 2005 15:46

#Laatikkoukko, laatikkoukko, mitä sä puuhaat, torkutko...? Snaken viholliset eivät varmaan viisastu seuraavaan peliin mennessä. Ymmärtääkseni siitä olisi tulossa vielä (ainakin) yksi osa.
It's not the size, it's how much you use it.

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Loka 03, 2005 16:40

Radiation kirjoitti:Maaiman sielu näytti minulle syvässä meditaation tilassa ollessani näyn jossa minulle näytettiin millaisissa ympyröissä olin edellisissä elämissäni pyörinyt, ja kävi ilmi, että olin viime elämässäni 260 vuotias yaoi-munkki. Olen siis nähnyt jos jonkinlaista, että kyllä minä nämä kestän.
Jopas! Minä pahoin pelkään, etten ole yhdessäkään edellisistä elämistäni kuollut vanhuuttani vaan aina vain ennen aikojani... tämä selittää henkisen kypsyyteni tason :wink:
Radiation kirjoitti:Sitä paitsi ei seksuaalisuus kysele ikiä. Jos on vain tarpeeksi kypsä ja utelias niin voi tehdä ihan mitä vaan ja lässynlää.
Voi toki! Veit sanat suustani! :D Sitä minä olen aina jeenustanutkin, että monet ovat kypsempiä seksuaalisuuteen aiemmin, siinä missä toiset ovat liian "nuoria" vielä viisikymppisinäkin. Ain't life grant? :o Toivottavasti et pahastunut liikaa... olen täti kahdeksalle ja kaikkien itseäni nuorempien kiusaamisesta on tullut pinttynyt tapa. :?
Radiation kirjoitti:Luin zidane/blank ficin. Oli hyvä.
Ooh! Hienoa, että pidit! :D Yksi Tabbiksenkin suosikeista! Mutta minä kyllä aina ajattelin, että Blankin tummemmat läikät oli vain pigmenttiä... hän on niin söpö, kun yksi läikkä menee toisen silmä yli... purrrrrrrrr!

Eikä mennyt edes off-topiciksi tällä kertaa 8) Zidane-Blank paritus on yksi niistä, joista en koskaan uskonut pitäväni... mutta toisin kävi. *suutelee Talya Firedancerin jalkoja*

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Ma Loka 03, 2005 20:18

Miten kypsä tahansa, en minä silti näköjään osaa kirjottaa... Huomenna on äidinkielen koe. Pelottaa!! Mommy!! Ja oikeesti minä en ole kypsä!
Tuo ihme lässytys seksuaalisuudesta oli siitä ficistä. Ainakin sen piti olla... En minä itse ole sitä mieltä, että 13 v. teinipissiksen pitäisi tutkiskella itseään kaksi kertaa vanhemman amispojan kanssa, vaikka sillä olisikin cadetti ja kovat popit.
Ja mitä ovat ne tummat läikät, ja miksen minä muista mitään sellaista?

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Loka 03, 2005 20:29

Radiation kirjoitti:Tuo ihme lässytys seksuaalisuudesta oli siitä ficistä. Ainakin sen piti olla... En minä itse ole sitä mieltä, että 13 v. teinipissiksen pitäisi tutkiskella itseään kaksi kertaa vanhemman amispojan kanssa, vaikka sillä olisikin cadetti ja kovat popit.
Ja mitä ovat ne tummat läikät, ja miksen minä muista mitään sellaista?
Grrrr..... poika-lapsilla on taipumusta ymmärtää minut väärin.... kun tarkoitin seksuaalista kypsyyttä en aivan tarkoittanut 13v.... yyy.... minulla oli kerran itseäni huomattavasti nuorempi ystävä (15v), joka oli ihastunut 20v. poikaan ja tämä poika näki tarpeelliseksi kiristää ystävältäni seksiä tai jättäisi tämän. Jos olisin asunut paikkakunnalla olisin kuristanut tämän pojan.... :twisted: joten tosi elämässä harvoin suhteet onnistuu jos toinen on reilusti alaikäinen, ei sillä että niiden tulisikaan onnistua. Teinien tulisi sallia kypsyä seksuaalisuuteen omia aikojaan, toiset nopeammin toiset hitaammin.

Tummat läikät? Aaa... sinä et ole sitten pelannut FFIX :D Blank on soma poika jonka ihossa on ruskeita läikkiä niin kuin spanielissa ja osa on vaaleaa ihoa. Fictissä mainittiin, että tummemmat läikät ovat siirto ihoa sen tilalle joka ilmeisesti oli vahingoittunut jossain onnettumuudessa. Itse pelissä tästä ei mainita mitään.

Ey! Tsemppiä kokeeseen, hyvin se menee kuitenkin :wink:

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Ma Loka 03, 2005 20:34

Niin, no en minäkään tarkoittanut että 13 v. on kypsä, vaan että vaikka se 13 v. saattaa kirjaston parkissa kännätessään tuntea olonsa tosi tosi vanhaksi niin ei hän sitä välttämättä ole.
Mut vähäks ku mä ku en oo koskaa oikee pelannu FF:iä ni vähäks menee puoletki jutuist täälläki ohi. Pitäisi kait ryhdistäytyä.
Nyt menee tsätiksi.

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Loka 03, 2005 21:14

Ishida kirjoitti:
leonichan kirjoitti:Myös snake/box herätti mielenkiintoni, joten josko joku metal gear solid tietoinen voisi nyt valistaa minua siitä, onko box koodinimi jollekin hahmolle siinä pelissä, vaiko... laatikko o.o
*repeää*
Metal Gear -peleissä tuo... laatikko (*tyrsk*) on muodostunut melkoiseksi Käsitteeksi. Suurinpiirtein kaikissa MG-peleissä voi löytää laatikon tai laatikoita, joiden sisään Snake voi piiloutua. Ja sitten ne päällä voi myös juosta (siis niin, että Snakesta näkyy vain jalat). Ja mikäli ei herätä liikaa huomiota juoksentelemalla tai pukeutumalla väärän alueen (lentokentän laatikko sähkövoimalassa tms.) laatikkoon, Snake voi hämätä, umm, nerokkaalla valeasullaan vartijoita aika pitkäänkin.
*hihittää*

Nopea googlaus paljasti tällaisen kuvan laatikkohipasta

Kaiken kaikkiaan pelaajat eivät kai vieläkään osaa päättää, onko tuo laatikkojuttu nerokasta camp-huumoria, nerokasta pelidesignia vai vain huonoa makua.
*repeää*
Ok, ehkä minunkin pitäisi sitten joku päivä suosiolla kokeilla napsia vaikka matkapahoinvointilääkkeitä, että pystyisin kokeilemaan kyseisiä pelejä. Tämänhetkinen kokemukseni mokomista on niinkin laaja, kuin puoli tuntia päätöntä juoksua LAnttilan peliosaston masiinalla ja todistajana toimimista, kun kaveri hankki Snakelle myrkytyksen syömällä käärmeitä :P Ihan kiinnostaisi kyllä, mutta saan liikepahoinvointia tuon tyyppisistä peleistä.

Mutta... laatikko-yaoita... Hmm... HMMM!
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Ma Loka 03, 2005 21:24

Miten tuo laatikko-yaoi sitten toimisi? Kumpi olisi päällä ja kuka tekisi kenelle mitä? Mutta ehkä perimmäinen kysymys on kuitenkin miksi. Eli siis miksi? Mietteliäänä jään odottamaan sitä hetkeä kun näen laatikon harrastavan seksiä snaken kanssa...

oysterboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oysterboy » Ma Loka 03, 2005 21:56

laatikko yaoi.. no se vaatisi ainakin sen, että laatikko todistettavasti olisi miespuoleinen, jolloin luultavasti se ei olisi kovin monimutkaista. kaikkihan tietää että laatikotkin voi nauttia tietynlaisesta kosketuksesta, riipuen sitten siitä, onko heillä mitään millä nauttia.

Radiation
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Radiation » Ma Loka 03, 2005 22:04

Tuo on itseasiassa vähän sen tyylistä juttua, että Douglas Adams (R.I.P.) olisi voinut keksiä tuon.

Candace

Viesti Kirjoittaja Candace » Ma Loka 03, 2005 22:41

oysterboy kirjoitti:laatikko yaoi.. no se vaatisi ainakin sen, että laatikko todistettavasti olisi miespuoleinen, jolloin luultavasti se ei olisi kovin monimutkaista. kaikkihan tietää että laatikotkin voi nauttia tietynlaisesta kosketuksesta, riipuen sitten siitä, onko heillä mitään millä nauttia.
Tabbis tahtoo sellaisen laatikon!!

En tiedä kuuluuko tämä tänne vai parituksiin, mutta löysin niin suloisen fan artin Linkistä ja Ganondorfista :D Make love no war! Okay... ehkä sittenkin parituksiin... en näe tuossakaan mitä pahaa, vaikka se menee kyllä shotan puolelle, mutta Linkin iästähän on vaikea sanoa, sillä keijut pysyy kauan nuorekkaina. Mikähän heidän salaisuutensa on....? :cry:

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » Ti Loka 04, 2005 12:09

uh, oon tällänen hieman epätietonen, joten voisko joku selittää noi uke ja seme sanojen tarkotukset, pliis? :oops:

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ti Loka 04, 2005 12:39

Uke vinkuu ja seme nauraa.

Eikun siis, öh. Tai no joo, periaatteessa sen kai voi noinkin ilmaista. Seme on se tyyppi joka tekee niitä juttuja pienelle ukelle, uke on se tyyppi joka vain on ja antaa semen hoitaa hommat. Siis näin karkeasti ilmaistuna. Joku muu voi myöhemmin selittää sen tähtitieteellisemmin.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”