Yaoi gone wrong

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Yaoi gone wrong

Viesti Kirjoittaja Charha » Ti Heinä 06, 2004 07:17

Tuli taas yksi aasinsillaton ajatus mieleen.

Oletteko koskaan törmänneet sellaiseen yaoihenkiseen paritukseen, joka olisi ollut mielestänne parempi jättää tekemättä?

Itse satuin lukemaan muutaman sivun LotR yaoita nimeltä "Hazy Moon". Silmät olivat palaa poroksi siinä vaiheessa kun killisilmäinen, shoutahtava Frodo kiipesi lälly-Aragorninsa syliin. Ei ettäkö olisin mikään die hard Tolkien-fani, jonka mielestä lähes kaikki on rienaavaa, mutta kun stoori oli vain niin käsittämättömän noloa luettavaa. Ehkä se ei olisi ollut niin paha kokonaisuus, ellei piirrosjälki olisi ollut niin, öh, herkkää.

Satuin myös kuulemaan yaoista nimeltä "Jesus". Ideana on kai parittaa raskaan sarjan raamatullisia henkilöitä. Vaikken mihinkään uskontokuntaan kuulukaan, niin jotenkin en voi olla suhtautumatta epäilevästi yaoihin, jossa ideana on jotain tyyliin "Buddha/Satan/Jesus/Allah"... Ellei se sitten mene ihan täysin peleilyn puolelle. "Jesus" on ymmärtääkseni tosin aika angstaavaa. -_-;;

musasabi

Viesti Kirjoittaja musasabi » Ke Heinä 07, 2004 10:27

Oikeasti vain pieni osa parituksista miellyttää itseään, kun useinmiten haluaa voida pitää sitä oman pienen mielensä sisällä uskottavana. Tämä ei tosin ole mitenkään rajoittunut yaoihin, vaan kaikkeen muuhunkin.

Tosin uskottavuuteen vaikuttaa tietenkin kiero pieni mieli... Kyllähän Asterix-yaoistakin on puhuttu.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ke Heinä 07, 2004 18:09

Asterix-yaoi? Se on sitten jo aika extremeä. :o

crescent

Viesti Kirjoittaja crescent » Ke Heinä 07, 2004 21:09

Itse olen törmännyt joissakin RPS:ssä maailman kamalimpaan paritukseen. Dir en greyn Toshiya ja Shinya.
Minulla alkaa aina soimaan päässä jostain vanhasta lastenohjelmasta kuultu laulu "pylly vasten pyllyä, pum pum jne jne"
Ei kahdesta ukesta saa mitenkään yaoita.
papa mama sad boku kara nagareta strawberry

I know you want to see Oriya bang that albino ass.

Rakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakka » Ke Heinä 07, 2004 22:15

Voihan ne olla pieniä ja sieviä ja ukemaisia keskenäänkin. Tosin itse en tuollaista paritusta lukisi söpöysmyrkytyksen pelossa.

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » La Heinä 10, 2004 14:51

Pöh. Eivät uket tiedä mitä tehdä, ellei niillä ole joku seme lapsenhoitaja siinä vieressä. In my humble opinion. :|

eme
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eme » Pe Heinä 23, 2004 18:32

Tuota..
Tuli tuosta Charha'n LotR maininnasta mieleen että joku älypää meni parittamaan Aragorn'ia ja Boromir'ia. Muitaakseni Fanfiction.netissä.
Se ei ollut kaunista luettavaa. Ei ei. *kylmiäväreitä*

Mitä tuohon ukejen keskinäisiin hommiin tulee niin muistan lukeneeni kauan kauan sitten nimenomaan ToshiyaXShinya ficciä jossa he eivät oikein tienneet mitä tehdä. Jossain ficin puolivälissä he päätyivät miettimään miten Kaoru ja Die sen olisivat tehneet ja leikkivät ns. "roolileikkiä". Saatiin ne hommat hoidettua niinkin.. Tosin siinä tehtiin komediaa lemoninalusta.
Sai nauraa.
Uskon kuitenkin vakaasti siihen, että ukeXuke parituksista saadaan paljon parempia kuin siitä sodasta, joka syttyy kun ruvetaan änkemään kahta semeä samaan sänkyyn.. O.o;;;

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Pe Heinä 23, 2004 21:37

eme kirjoitti:Uskon kuitenkin vakaasti siihen, että ukeXuke parituksista saadaan paljon parempia kuin siitä sodasta, joka syttyy kun ruvetaan änkemään kahta semeä samaan sänkyyn.. O.o;;;
Thihi hii. Kuka mistäkin pitää. :wink: Itse voisin ihan mielelläni pistää kaksi lihaksikasta semeä isoon lasipurkkiin. Purnukkaa voisi vähän ravistella ja katsoa sitten, että kumpi niistä lopuksi jää alle.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Heinä 23, 2004 21:47

Tuossa uke x uke -konseptissa on mielenkiintoinen "riski", että kumpikaan ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Ei tietoa, ei taitoa, ei kokemusta. Ja siinä taas on riski, ettei mitään tapahdu. Tai sitten luonto "tekee tehtävänsä" opettajan ominaisuudessa.

Taisin joskus tuosta aiheesta koittaa vähän fanfic-puoltakin taistella. Let us never speak of it again.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Noretus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noretus » Pe Heinä 23, 2004 21:55

Itse en oikein jaksa innostua Harry Potter / LotR / PoTC / SpiderMan yaoista. Minusta on kyllä lystiä testata ( pääasiassa animessa ) ajatusleikkinä jotain epämääräisiä suhteita jotka ovat kaukaakin haettuja ( Vicious x Spike, Vash x Legato jne. ) mutta jotkut asiat voi kyllä jättää rauhaan.
Itse suosin rauhassa Saiyuki yaoita, vaikkei se sitä virallisesti olekaan. Minusta kuitenkin hahmot on pääosin niin hintahtavia, että sen yaoiksi vääntäminen on ihan oikeutettua...

Uke/seme jutusta: itse en erityisemmin perusta tuosta jaoittelusta, en ainakaan niin, että on ehdotonta että hahmo X on vain ja ainoastaan uke ja hahmo Y vain ja ainoastaan seme. Vaihtelu virkistää. Sanzo, Gojyo ja Hakkai vaihtaa oikein sujuvasti rooleja...
Tietenkin on jotain tapauksia, joissa jokin hahmo on niin mahdottoman seme/uke, ettei vaihto onnistu. Esim: JOS olisin kiinnostunut ( mitä en onneksi ole ) väen väkisin vääntämään Hulk x Spiderman yaoita, olisi Hulkin kuvitteleminen ukena jo työn ja tuskan takana.
Noretus

Armin^

Viesti Kirjoittaja Armin^ » Ma Heinä 26, 2004 00:22

Itse olen vahvasti sitä mieltä että yaoi pitäisi olla ihan erikseen ja sitten esim. keskimaan henkilöt erikseen...

Fushigi Yûgi on hyvä esimerkki spekulaatiosta, avoimia homoja on monia ja ristiinpukeutujia mutta sitten fanisivuilla käydään ahkeraa keskustelua joidenkin hahmojen todellisesta seksuaalisesta suuntautumisesta, suosituin on Tasuki ja Nuriko, mutta myös Tasuki ja Chihiri saa myös suosiota osakseen, ja myöskin Tasukin ja Kojin ystävyyden laatua pohditaan. Itsellä spekulaatiot kolahtivat aika pahasti, eieieieieieieieiei.

Asia on helpompi hyväksyä silloin kuin ne auttamattomasti vain ovat niin, mutta jälkeen päin paljastuvat/spekuloidut asiat ovat hiukan liian havahdutavia...

*pohtii* mahdoinkohaan tajuta edes itse pointtiani.......
Rekka Shinen!

eme
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eme » Ma Heinä 26, 2004 00:53

Charha kirjoitti: Thihi hii. Kuka mistäkin pitää. :wink: Itse voisin ihan mielelläni pistää kaksi lihaksikasta semeä isoon lasipurkkiin. Purnukkaa voisi vähän ravistella ja katsoa sitten, että kumpi niistä lopuksi jää alle.
[offtopic]
Hyvin ilkeää.
Entäs jos toisella vaan sattuu olemaan huonompi tasapino ja raukka rojahtaa purnukan pohjalle? Eihän se käy! Pitää olla tasapuolinen. Sovitaanko ettei ravisteta purkkia ja katsotaan sitten miten käy?
Toisaalta minulla on paha aavistus purkki paran kohtalosta. Löydämme sirpaleita lattialta. Onneksi ne tuovat onnea [sirpaleet siis].
[/offtopic]

Charha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Charha » Ma Heinä 26, 2004 01:49

[offtopic]
Entä jos purkki pehmustetaan ja sinne ruiskautetaan vähän lemmenseerumia? Semet olisivat yhtäkkiä niin rakastuneita toisiinsa, etteivät haluaisikaan mäiskiä toisiaan mustelmille. Sitten ne vain ähkisivät keskenään täysin hämmentyneinä. Hiii. Kuva Pitkällisten keskustelujen, kesyjen kynttiläillallisten ja päämääröttömien öisten kävelyretkien (purkinpohjaa ristiin rastiin) jälkeen heikompi osapuoli löytäisi sielustaan siellä piileskelleen salaisen uken!
[/offtopic]

Peipponen

Viesti Kirjoittaja Peipponen » Su Elo 01, 2004 16:34

Kaikkien aikojen huonoin paritus on mielestäni ollut Sirius Musta&Lucius Malfoy Potter-fan ficeissa ja ehkä kummallisin/jotensakin huono, mutta kuitenkin hellyttävä on ollut eräässä Full Metal Alchemist yaoi-doujinshissa, nimittäin Hughes&Roy Mustang....Mustang oli siinä ukena, ja se oli mielestäni huvittavaa koska olen saanut hänestä kuvan joka kirkuu seme...Mutta se on vain oma mielipiteeni.

[off topic]
Siitä purkista sen verran... :D
Luultavasti toinen seme kolkkaisi toisen, hoitaisi hommat ja se siitä.
Vähän luolamies-meiningillä...Voin tietysti olla väärässäkin.
Täytyy ottaa huomioon mahdollisuus, että toisella semellä olisi joitakin toteutumattomia uke-fantasioita...hehee... [off topic]

Shota
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shota » Pe Elo 06, 2004 23:59

Ei ehkä huonoimmat, mutta oudoimmat, hauskimmat, epäolennaisimmat ja yliampuvimmat löytyy lauantain pikkutunneilta: Tasuki x Miboshi, Chouji x Orochimaru, Rock Lee x Gemma, Konohamaru x melkein kuka tahansa xD, Kisame x Delfiini, Barret x Sephiroth, Cid x Tseng, Red XIII x Dark Nation, Odin x Irvine, Adel (älkää hyvät ihmiset uskaltako väittää että se on ämmä Õ.ó) x Kuja. Mutta joo. Uskon että niitä löytyy enemmänkin. Nämä on kai jossain ylhäällä itselläni. En ole törmännyt yhteenkään fanficciin, mutta oikein kauniista pyynnostä voin piirtää shounen-ai kuvan tällaisesta aiheesta xD.

PS. Uskon että Sirius kykenee pilaamaan minkä tahansa hyvän fanficin -_-;;
Support Shin-Ra Electric Power Company
and remember to
vote for Rufus!!
--------------------
Shotakon - It makes you better feel!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”