South park yaoi

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Eric Cartman

South park yaoi

Viesti Kirjoittaja Eric Cartman » Ti Elo 26, 2014 18:17

Heipä hei kaikille!

Olen jo tovin pohtinut mahtaako suomessa olla South park yaoi faneja juuri ollenkaan? En ole törmännyt yhteenkään! Itse olen aivan hulluna Kyman paritukseen ja etsin muita south park yaoin kannattajia joiden kanssa voisi keskustella tai ropettaa aiheesta ;)

Pistä viestiä jos keskustelu kiinnostaa!

Ewi

Re: South park yaoi

Viesti Kirjoittaja Ewi » Ma Syys 01, 2014 08:16

Yksi South Park Yaoin fani ilmoittautuu!! :D

Itse en mitenkään uskollisesti katso itse sarjaa, mutta olen kyllä silti lukenut ficcejä.
(Vaikka niitä onkin aikas vähäisesti..)
Netistä löytyy myös ihan kiitettävästi kuvia minkä perään voi kuolata.

Olen myös nähnyt suomalaisia SP-cossaajia ja vaikken heidän shippauksistaan voi olla varma niin
veikkaisin että joku heistä olisi myös kiinnostunut sarjan fanituksen 'pimeästä puolesta'.
Emme siis ole yksin.. tai edes kaksin.

Itse shippaan seuraavia:
Style (StanXKyle)
Creek (CraigXTweek)
Dip (DamienXPip)
Bunny (KennyXButters)

...ja näitäkin vähän.
Candy (CartmanXWendy)
Cutters (CartmanXButters)

SP-parituksissa noi nimet on kyllä niin ihania. :wink:
meh likes :twisted:
Yaoi is my religion.
http://myanimelist.net/profile/Ewi

Ewi-chan the Professional Pervert I'm the King of Perverts and the Queen of Yaoi

Fujoshi Mama the Mother of over 2000 babies. ♥♥♥

Eric Cartman

Viesti Kirjoittaja Eric Cartman » Ma Syys 01, 2014 15:49

Mahtavaa, yksi fani kalastettu mukaan keskusteluun! :D

En mäkään kaikkia jaksoja ole katsonut mutta pidän silti sarjasta tosi kovasti<3 :D Ficcejä tosiaan on hirmuisen vähän, varsinkin Kyman :/ Kuvia kyllä löytyy mutta Kyman kuvat (varsinkin hardcore) ovat myös harvassa...

Cossaajiahan kyllä riittää, kuulun itsekin heihin ihan pian ja yritän cossatessani etsiä muita SP yaoi faneja *w* Todellinen helpotus etten tosiaan ole yksin asian kanssa, olin ihan varma että joku huomaisi aloittaneeni keskustelun ennemmin tai myöhemmin :D

Mä ite tykkään parituksista:

Kyman on mun lemppari<3
Bunny
Cutters
Kenny x Kyle (En tiedä lyhennettä ^^*)

Sitten tykkään Gootti parituksista, vaikka enpä tiedä parittaako kukaan muu:

Michael x Pete
Michael x Kenny
Pete x Kenny

On kyllä söpöjä lyhenteitä :3

Mä ite ropetin South parkia melko kauan mutta sitten mun pelikaveri lopetti. Me paritettiin Cartman, Kyle, Kenny ja Butters aina sekasin ja välillä Gootteja Kennylle xD Mitä sä pidät gooteista? Michael on tosiaan se karismaattinen ja Pete se hiusten flippaaja jos et tienny ^^*

tim

Viesti Kirjoittaja tim » La Joulu 26, 2015 02:56

Aaaivan mahtavaa :D mä luulin ettei suomes oo minkäännäkösii SP yaoi shipperei mut hei täs sitä ollaan -
Ite shippaan Creek'iä iha täysil, nyt ku se on canon, Styleä, Bunnya, ja oikeestaan kaikkea mitä löytyy ^^
Kukaan tulos yukiin minkäänlaises SP cossis?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”