Tuotetoiveet: Animecon

Keskustelua Urumin toiminnasta: palautteet, kysymykset, tuotetoiveet sekä tapahtumat.

Valvojat: Urumi, Animeunionin Foorumiaktiivit

J

Viesti Kirjoittaja J » Ti Touko 20, 2008 16:49

Itse toivoisin lisää figuja ja julisteita sarjoista Neon Genesis Evangelion ja Suzumiya Haruhi no Yuutsu.

Ehkä enemmän julisteita NGE:stä ja figuja jälkimmäisestä.
Pitkäaikainen stalkkeri

Spy

Viesti Kirjoittaja Spy » Ti Touko 20, 2008 16:52

Kaikkea One Piece sälää, kuten figuureja, julisteita, pelikortteja yms.
http://www.distortionturtle.net/~johann ... /index.php Uusi mahtava sarjakuva alkaa! Kannattaa tsekata :)

Jenkotsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenkotsu » Ti Touko 20, 2008 18:38

Seuraavia asioita toivoisin: GNG 3. julkaisun mangoja, GDW 1. julkaisun mangoja 30 eteenpäin, GDW- figuureja ja muita oheistuotteita ja mangoja. Myös extramangat, esim. Meteor Giniä toivoisin.

atti

Viesti Kirjoittaja atti » Ti Touko 20, 2008 18:44

Itse toivoisin paljon YAOi tavaraa esim. mangaa,julisteita,Figruja,doujintseja. (: jos näitä saadaan niin olen 100% tulossa sinne. 8)
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

dae-sama

Re: Tuotetoiveet: Animecon

Viesti Kirjoittaja dae-sama » Ke Touko 21, 2008 21:02

HELLSING-KAMAA!!!

Seinälippuja.
Figuureja.
Avaimenperiä.
Sälää.

Joo, menisi kaupaksi ^^
(varsinkin OVA-matskut)

esuka

Viesti Kirjoittaja esuka » Ke Touko 21, 2008 21:15

Prince of tennis aiheiset fanituotteen ovat kyllä hankinnan kohteena, mutta esityisesti toivoisin prince of tennis doujinsheja. (yaoi merkinta olisi toki plussaa) niille tulisin varaamaan suurimman osan conitus rahastani. eli ne menee kaupaks vaikka olisin ainoa niiden perään vonkuaja (mutta uskompas että en ole ainoa :P) eli tenipuri tavaraa pyytelen. Kannattaa siis hankkia niitä sinne tuhti nippu jos vain mahdollista on, ostajia pitäisi ainakin löytyä.
et saa...

Tagawari

Viesti Kirjoittaja Tagawari » To Touko 22, 2008 19:23

Jos mahdollista, niin Gurren Lagann, Code Geass, Shakugan no Shana ja Bamboo Blade ( ja mahd. ef - a tale of memories) tavara olisi kova juttu.
Hi Everyone Meet bunny
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Help Bunny by Copying and pasting Bunny into your signature to help him gain world domination!

Av

Viesti Kirjoittaja Av » Pe Touko 23, 2008 19:09

Itse kaipailisin paljon erilaisia Final Fantasy-figuureja, etenkin tällaisia vähän "harvinaisempia" eikä pelkästään sitä Cloudia tai muita Final Fantasy VII-hahmoja.
Etenkin Final Fantasy X:n sekä Final Fantasy X-2:en Rikku-figuurit olisivat aika kova sana ja kyseiset figuurit tulisi ainakin tältä suunnalta kahmittua käsistä ;D. Lisäksi Final Fantasy XII-pelin figuurit ovat tervetulleita meikän ja kavereitteni kokoelmiin :).

Ringo-chan

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan » Su Touko 25, 2008 21:24

Itse toivoisin Ookiku Furikabutte kamaa,kaikki mulle käy,mutta mieluiten pehmoleluja ja figureita(kunhan eivät kalliiksi mene)ja alkuperäiset mangat olisi aika pop myös!Niin ja sitten Higurashi No Naku Koro Ni tavarat olisi aika ihania(Rena pehmolelu ♥),ja allekirjoitan myös nuo Digimon tuotteet!

Unita

Re:

Viesti Kirjoittaja Unita » Ti Touko 27, 2008 09:21

Limetti kirjoitti:Kaikenmoista Final Fantasy(erityisesti julisteia) tai Kingdom Hearts kamaa.
I second that! Eli kyllä jos tulee hyvää Final Fantasy kamaa niin tämän tytön säästöt uppoaa niihin. Tällä kertaa jos pystyisitte hommaamaan erityisesti minua kiinnostavat Zack-figuurit niin lupaan alkaa uskolliseksi asiakkaaksenne. Myös kaikenlaiset FFVII tai FFIX doujinshit olisivat kuumaa tavaraa.

Yamasukka

Re:

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ti Touko 27, 2008 17:53

atti kirjoitti:Itse toivoisin paljon YAOi tavaraa esim. mangaa,julisteita,Figruja,doujintseja. (: jos näitä saadaan niin olen 100% tulossa sinne. 8)
Esuka kirjoitti:Prince of tennis aiheiset fanituotteen ovat kyllä hankinnan kohteena, mutta esityisesti toivoisin prince of tennis doujinsheja. (yaoi merkinta olisi toki plussaa)
Kannatan <3 :D

Seleno

Viesti Kirjoittaja Seleno » Ke Touko 28, 2008 00:35

Kaikki söpö sinänsä käy. Jos se miellyttää niin lähtee mukaan, jos taas ei niin ei sellaista tule hankittua, vaikka olisikin jostain "lempisarjastani".

Mutta jos/kun nyt pitäiis jotain oikein mainita, niin Kyou Kara Maou-oheistuotteet iskevät aikalailla. Pehmot on kivoja, joskin erityisesti toivoisin sellaisia pieniä chibi-tyylisiä figuurieta.

Tarutar

Viesti Kirjoittaja Tarutar » Pe Touko 30, 2008 16:13

Animeconiin toivoisin samoja tuotteita kuin Nekoconiinkin, eli sarjoista Fruits Basket, Ouran High School Host Club, xxxHolic, Yotsuba&!, Saiyuki (hahmoista erityisesti Sanzo) ja Final Fantasy (VIII, X ja XII). Etenkin Saiyuki-tuotteita olen nähnyt melko harvoin myynnissä. Figuurit/pehmot, kaikenlainen sälä ja taidekirjat olisivat kaivattuja.

Krigsi

Re:

Viesti Kirjoittaja Krigsi » Pe Touko 30, 2008 18:17

bakteeri kirjoitti:Toivoisin Animeconiin Moyashimon-pehmoleluja ja Tengen Toppa Gurren Lagann-figuureja. Erityisesti Yoko ja Oryzae olisivat toivottuja :3
Kyllä, tätä.

Northern lights

Viesti Kirjoittaja Northern lights » Pe Kesä 06, 2008 19:15

Pyydän vain yhtä ja yksinkertaista asiaa: (Inuyasha aiheisia Yaoi) doujinsheja ja paljon. Kiitän.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Urumi”