Palaute ja kommentit

Keskustelua Urumin toiminnasta: palautteet, kysymykset, tuotetoiveet sekä tapahtumat.

Valvojat: Urumi, Animeunionin Foorumiaktiivit

Urumi
Urumi
Viesti:

Palaute ja kommentit

Viesti Kirjoittaja Urumi » To Touko 08, 2008 11:54

Yleiset palautteet, kommentit, toiveet ja parannusehdotuksia koskien Urumia. (Tuotetoiveita ei tähän topiciin.) Palautteet voivat koskea netissä tai miiteissä myytäviä tavaroita, asiakaspalvelua tai ylipäänsä mitä tahansa aiheeseen liittyvää. Kehuakin saa, jos katsoo sen tarpeelliseksi (ja ainahan sitä positiivista palautetta arvostetaan).
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » To Touko 08, 2008 13:39

Sitä olen miettinyt että mitenkä homma käytännössä toimii. Teillähän on tuotevalikoima esillä huuto.netissä, jossa oleviin kohteisiin taas ei saa täältä anikista linkittää (anikin vai huuto.netin omien sääntöjen mukaan, en tiedä?). Mikäli siis kaipaisin vaikka jotain pehmolelua, olisiko varmin ratkaisu pyytää sitä mukaanotettavaksi johonkin tapahtumaan minne olisin itsekin tulossa, tai voidaanko tuotteet toimittaa suoraan asiakkaalle myös ilman tuota huuto.nettiä välissä?

Joka tapauksessa kiva että teillekin ollaan saatu alue pystyyn, pitää yrittää varoa spontaanien ihkutuskohtauksien aiheuttamaa rahanmenetystä.

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » To Touko 08, 2008 14:18

Huuto.netin tuotevalikoimassa ei näy puoliakaan meillä myynnissä olevista tavaroista. Kyseinen palvelu toimii sen verran hidastempoisesti, ettei sinne kehtaa/jaksa kaikkia tavaroita lisätä etenkin kun meillä kyse on pitkälti yksittäisten tavaroiden myynnistä.
Huuto.netin säännöt sallivat kohteiden linkittämisen muualle, kunhan sitä ei ole foorumin/nettisivun/vastaavan mainospaikan säännöissä kielletty.

Mitä tavaroiden noutamiseen/ostamiseen tulee, on ratkaisuja useita. Lyhyesti sanoen vastaus on kuitenkin: kyllä, tuotteita voi ostaa myös ilman Huuto.netin välikäsiä.

A. Voit huutaa tuotetta, jonka jälkeen se lähetetään sinulle/voit noutaa sen jostain lähitulevaisuuden conista.

B. Voit pyytää tuotetta itsellesi sähköpostin kautta (asiakaspalvelu@urumi.fi). Kaikkia kohteita ei kuitenkaan voi ostaa suoraan ja yleissääntö on, että ensimmäistä kertaa myynnissä olevia tavaroita ei voi ostaa suoraan (ei tietenkään koske "Osta nyt" -tuotteita). Se, onko tavara ensimmäistä, toista, kolmatta jne. kertaa myynnissä selviää "Suljetut kohteet"-tietojen kautta. Jos kohde on siellä, se on pyörinyt myynnissä jo useamman viikon. Yksinkertaisimmin tässäkin asiassa selviää ihan vain kysymällä asiakaspalvelusta, voiko kohteen ostaa suoraan vai ei.
Kohteita, joissa on huutoja ei voida myydä enää suoraan.

C. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, kysyä itsellesi kyseistä tuotetta tai vaihtoehtoisesti pyytää etsittäväksi esim. saman sarjan erilaista figuuria/pehmoa/mitä vain. Jos olet pyytänyt tuotteen etsittäväksi itsellesi erikseen, sitä ei tulla laittamaan Huuto.nettiin, vaan se myydään sinulle suoraan.

Eihän mennyt liian monimutkaiseksi?

Ja minä yritän olla ihkuttamatta tätä foorumia kaikelle kansalle. \o/ Vaikka vaikeaa se on.

Edit: Tämä viesti on siis mennyt vanhaksi eivätkä vaihtoehdot a, b ja c ole enää toiminnassa. Tuotetoiveita otamme toki yhä vastaan ja laajennamme valikoimaamme sen mukaan.
Urumi.fi - Chibicon.fi

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » To Touko 08, 2008 14:35

Selvä, kiitos tarkennuksesta. Tuon C-vaihtoehdon olemassaolo kiinnosti itseäni eniten, jos vaikka joskus tulee vastaan jotain, mitä haluuuu muttei pysty itse hankkimaan perinteisiä kanavia (hlj/vastaavat, ebay) käyttäen.

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Palaute ja kommentit

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Joulu 09, 2008 18:29

Urumin uudet nettisivut ovat todella hienot! :D *tuijottaa haltioissaan tuotevalikoimaa*
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » Ti Joulu 09, 2008 21:16

Nyyh, en itse ehtinyt julkistaa sivua, kun jo löysit sen. No, omapa mokani, kun koko päivän töissä olin. =P
Urumi.fi - Chibicon.fi

Ayu

Viesti Kirjoittaja Ayu » Ma Joulu 22, 2008 15:03

Sivu ei aukea!
Eli, olen yrittänyt ties kuinka monta kertaa päästä Urumiin. Ei, ei se vain toimi! Onko muillakin kyseinen ongelma, ja voiko joku kenties saada tuon toimimaan? Vai onko sivut tauolla, suljettuna yms...

Toivottavasti vastaus tulee pian, kun kaikki kehuvat Urumia, kun minulla taas siihen ei ole mahiksiakaan.
~ Nyah!

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ma Joulu 22, 2008 15:13

Ayu kirjoitti:Sivu ei aukea!
Eli, olen yrittänyt ties kuinka monta kertaa päästä Urumiin. Ei, ei se vain toimi! Onko muillakin kyseinen ongelma, ja voiko joku kenties saada tuon toimimaan? Vai onko sivut tauolla, suljettuna yms...

Toivottavasti vastaus tulee pian, kun kaikki kehuvat Urumia, kun minulla taas siihen ei ole mahiksiakaan.
Minulla kyllä toimii. Antaako selaimesi jonkun virheen kun yrität mennä sivuille, toimiiko netti muuten normaalisti?

Ayu

Viesti Kirjoittaja Ayu » Ma Joulu 22, 2008 16:04

madu kirjoitti:
Ayu kirjoitti:Sivu ei aukea!

Minulla kyllä toimii. Antaako selaimesi jonkun virheen kun yrität mennä sivuille, toimiiko netti muuten normaalisti?
Nimenomaan. Löysin kyllä googlesta jo, mutta onkos se vanha versio tai jtn?
~ Nyah!

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » Ma Joulu 22, 2008 16:30

Minullakin sivut toimivat normaalisti (parilla koneella testasin), joten vika voi olla sinun koneessasi. Olet varmaan kokeillut koneen uudelleen käynnistämistä?

Yksi kikka, joka voisi toimia, on koneen välimuistin tyhjennys. (Poistaa siis tallennetut salasanat ja vastaavat nettijutut.) Tämä on ainakin itselläni korjannut ongelman, kun toimiva sivu ei ole auennut omalla koneellani.

Toimii näin (tekstin kirjoittanut Sunri):

Jos käytät selaimena IE:t, tee näin:

Valitse ylävalikosta Työkalut -> Internet-asetukset ->

Valitse Yleiset-välilehdestä "poista evästeet."

Firefoxin kanssa Työkalut -> Asetukset -> Tietosuoja (sieltä sivuvalikosta) -> Evästeet ja klikkaa "tyhjennää."

Jos koneesi taas syrjii jostain syystä urumi.fi-osoiteta, voit kokeilla myös jollekin alasivulle menemistä, esmes http://urumi.axpat.com/sarjat.php .
Toivottavasti sivu aukeaa sinunkin koneellasi.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Ayu

Viesti Kirjoittaja Ayu » Ma Joulu 22, 2008 16:45

Kyllä tämä kone sitten syrjii. Mutta myöskään muilla tietokoneilla ei pääse? Kahdella pöytäkoneella, ja yhdellä kannettavalla... Että, oliskohan kaikilla sama vika? Saattaa hyvin olla, mutta tämäkin on jo niin vanha, että voisi heittaa hautuumaalle vaikka heti!
~ Mutta kiitos linkistä. 8)
~ Nyah!

Mujava

Viesti Kirjoittaja Mujava » Pe Tammi 09, 2009 01:53

Ensiksi pitää sanoa että liike ja kotisivut ovat varsin upeat. Valikoima monipuolinen ja palvelu erittäin hyvää.

Edit:
ps.
Mitä tulee Ayu:n ongelmaa, itselläni aukii Urumin sivut Internet explorer 7&8, Firefox 3.03 ja Chromella että Opera 9.63 versiolla (uusimmilla siis).
ウメハラがぁ 捕まえてぇぇ ウメハラがぁ 画面端ぃぃっ バースト読んでえぇっ"
" まだ入るぅぅ ウメハラがぁっ ・・・つっ近づいてぇっ ウメハラがぁ決めたぁぁーっ

Mineko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineko » Ma Tammi 12, 2009 01:15

Urumilla on selkeät ja tyylikkäät kotisivut. Toimituksen nopeudesta pidän kovasti.

Sitten vähän muunlaista palautetta, josta en ole varma, minne se kannattaisi osoittaa: Tilasin jonkin verran pokkareita, jotka tulivat ajallaan ja hyvässä kunnossa niin kuin pitikin - yhtä lukuunottamatta. Takakansi on täynnä naarmuja/viiltoja ja etukannen lakkaus(? "kiiltopinta") on kulunut pois osittain. En oikein ole selvillä Urumin tai minkään muunkaan liikkeen osallisuudesta tuotteidensa pakkaukseen ja varastointiin, joten voi hyvinkin olla, ettei tälle asialle voi mitään... kaiketi tämä on yksittäistapaus. Harmi silti.

//Kiitos tiedosta.
Viimeksi muokannut Mineko, Su Tammi 18, 2009 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Höperö hapero.
last.fm | MAL | Animewatcher | dA | Twitter

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » La Tammi 17, 2009 11:31

Mangaa säilytetään ihan hyllyssä esillä kaupassa kävijöiden katseltavana kuten kaikkia muitakin tuotteita. Ennen lähetystä tuotteet kuitenkin tarkistetaan ja laitetaan matkaan se hyväkuntoisin.

Tuohon mangaan on voinut tulla noin runsaasti kulumaa ehkä eniten kuljetuksen tai purkamisen aikana (kolmas vaihtoehto lienee paino). Jos tahdot, ota yhteyttä sähköpostilla, niin voidaan vaihtaa se parempikuntoiseen yksilöön, jos sellainen varastosta löytyy. (Jos ei löydy, tilataan. <3)
Urumi.fi - Chibicon.fi

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Ma Tammi 19, 2009 22:41

Itse en ole tuolla nettisivuilla paljon asioinut, koska matkaa itse kauppaan ei ole kuin pari kilometriä, mutta ulkoasu todella on selkea ja tuotteita jopa uskaltaa ostaa oAo !!

Headquarterista elikkä siis kaupasta voinkin sitten kommentoida enemmän. Hyvään paikkaan sait myymäläsi hommattua, tällainen perus suuntavaistoton idioottikin sielta aina itsensä löytää. Kyseinen VIHREÄ, jonka olet valinnut, aiheuttaa aivoissa jonkinlaista sähköimpulssista häiriötä joka aiheuttaa suuntaamisen kauppaa päin. Olkoon tämä tarkoituksellista taiko ei, se toimii. Vihreä toimii.

No sitten kun ulko-ovista selvitään avautuvat edessä likaiset ja kuraiset rappuset joiden päässä oleva laari kertoo kaupasta jotain. Siinähän on tietysti animea tarjolla. Kun vähän päätään jaksaa oikealle kääntää aukeaa edessä sanoinkuvaamaton näky (vasemmalla on vain, yllätys yllätys, vihreät verhot jotka kätkevät sisäänsä Dragon Ballin salaisuuden).

Hyllyt ovat täynnä tavaraa. Ne ovat täynnä rakkautta.
Valikoimaa riittää niin nuorille kuin vanhoillekkin harrastajille. Julisteet, figuurit, pehmolelut, avaimenperät, unityynyt, laukut, doujinshit ym. jokaiselle löytyy varmasti jotakin. Valikoima tulee varmastikkin myös tulevaisuudessa olemaan Urumin myyntivaltti. Hinnat ovat 1-200 euron välillä elikkä pullonpalautus rahoillakin saat mukaasi jotain pientä mukavaa.

Myös kaupan ilme noudattaa samaa selkeyttä kuin nettisivut, kaikesta tavaramäärästä huolimatta. Tavarat löytyvät suhteellisen nopeasti ja yleensä henkilökunta on syöksymässä etsintöihin apuun ennen kuin apua ehtii kysyäkkään. Palvelu siis toimii. Myyjät ovat aina valmiita auttamaan ja vastaamaan kysymyksiin, koskivatpa ne sitten joitain oheistuotteita tai jonkun sarjan tapahtumia. Jos koko Urumi täytyisi lauseeseen tiivistää, niin se menisi jokseenkin näin: Animecon, joka on (melkein) joka päivä auki.

edit# niin tämähän oli sitten sitä positiivista palautetta
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urumi”