Urumin kivijalkaliike lopettaa

Keskustelua Urumin toiminnasta: palautteet, kysymykset, tuotetoiveet sekä tapahtumat.

Valvojat: Urumi, Animeunionin Foorumiaktiivit

Urumi
Urumi
Viesti:

Urumin kivijalkaliike lopettaa

Viesti Kirjoittaja Urumi » Ma Tammi 16, 2012 21:09

Urumin liike Kuopiossa lopettaa toimintansa 28.1. Liikkeen lopettamisen takana ovat omat kiireeni ja tahdon suunnata energiaani myös muihin asioihin, vaikka liike erittäin rakas minulle onkin. Päätöksen tekeminen oli vaikeaa ja vaikka päivämäärät päätettiin jo useita kuukausia sitten, on ilmoituksia ollut vaikea laittaa esille, koska aina on tehnyt mieli muuttaa päätöstä viime hetkellä. Nyt vuokrasopimukset on kuitenkin viimeistelty, joten en enää pysty tästä jänistämään.

Liike on ollut Kuopiossa kolme vuotta ja se oli pitkän aikaa Suomen ainoa oheistuotteiden myyntiin keskittynyt anime/manga-kauppa. Se on ollut myös fyysiseltä kooltaan sekä valikoimaltaan Suomen suurin.

Nettikauppaan tai coneissa käymiseen liikkeen lopettaminen ei vaikuta mitenkään muuten, kuin että aikaa conien järjestämiseen ja niissä ohjelman sekä muun härpäkkeen pitämiseen minulla on enemmän. =D

Kuopiolaisille tiedoksi myös, että avaamme todennäköisesti keskustaan noutovaraston, josta voi hakea tilauksensa ilman posti- tai muita kuluja. Myös Chibicon tulee palaamaan Kuopioon, kunhan kesän conit ovat menneet ohi.

Lopettajaispäivänä (lauantaina 28.1.) pidetään pienet läksiäisjuhlat Urumin liikkeelle. Kaikki ovat tervetulleita pyörähtämään paikalla.

Monista teistä vakioasiakkaista ja –hengailijoista on tullut ajan myötä hyviä ystäviäni enkä olisi varmasti tutustunut puoliinkaan teistä ilman liikettä. Kiitos siis kaikille yhteisistä vuosista! Näemme vielä tämän harrastuksen parissa, joko Kuopiossa tai muualla Suomessa!
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Peruna
Viesti:

Re: Urumin kivijalkaliike lopettaa

Viesti Kirjoittaja Peruna » Ti Helmi 07, 2012 01:47

rip in piece !! mun lembbari gauppa oli tää aina :cry:
MÖRKÖ <-ÄLÄ GLIGGAA

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urumi”