27.9

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Ji
Viesti:

27.9

Viesti Kirjoittaja Ji » To Syys 25, 2008 09:44

Jälleen yksi kasaantuminen nuorisotalolla klo:11.00-14.30
Lauantaina

suunnitelmia?

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2357639

Voisimme keskustella hetken kyseisestä kilpailusta ja katsoa onko kiinnostuneita ja kuin moni osallistuu.

Myös ideoita voi heitellä.

Itse ainakin aloitin nyt väkertämään jotain paperille. ;3

Sitten raahaan paikan päälle oman dvd- soittimen, kun en nyt oikein osannut löytää sitä purkukoodia nuorisotilan laitteeseen.

Eli katsottavana olisi Chrono crusaden ensimmäinen jakso kuin myös DN Angelin ekka jakso. (muistini mukaan jälkimmäistä ei ole katsottu)

Sitten tuon paikalle myös Midori no Hibin, Black Cat ja Host club. MUTTA siinä on eräs asia joka keskustellaan sitten ihan paikanpäällä läpi ja sen perusteella päätetään katsotaanko näitä laisinkaan.

Muuutoin sitten jatkamme school rumblen katsomista esittelyjaksojen jälkeen jos aika riittää.

Niin ja tietenkin keskustelemme mahdollisesta halloween riennasta. :)

Jos on kysymistä tai toiveita niin rohkeasti vaan viestiä minun suuntaani. Ja voin tuoda sarjakuva suunnitelma töherrykseni näytille jos joku haluaa niitä vilkaista.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Chiro
Viesti:

Re: 27.9

Viesti Kirjoittaja Chiro » Pe Syys 26, 2008 16:18

jos haluute mä voin tuua mun ja mun kaverin ottamia kuvia animeconista ja muuta sellaista kivaa

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Syys 26, 2008 16:59

Chiro kirjoitti:jos haluute mä voin tuua mun ja mun kaverin ottamia kuvia animeconista ja muuta sellaista kivaa
Voi tuoda ^^^
Itsekkin tosiaan tuon omat kuvat vielä näytille, kun ei viime kerralla ollut kaikki paikalla.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Syys 27, 2008 16:40

Yhteenvedon aika

Hömm...olen hukannut nimilistan joten muistelen. Paikalla taisi olla yhteensä 8 jäsentä/raajaa. Kaksi uutta henkilöä joiden nimet ovat nyt kateissa nimilistan myötä.
Tervetuloa joukkoon! \o/
Tällä kerralla mokkaruutujen sijasta tarjottiin omenapiirakkaa, mutta ilmeisesti nekin kelpasivat eikä kukaan ole vielä ilmoittanut myrkytys tapauksesta.

Tälle kerrallle olin tosiaan tuonut oman dvd-soittimen, jolla pystyi katsomaan chrono crusadea, katsoimme sen ensimmäisen osan.
No tosiaankin ensin katsoivat DN Angelin ekka osan sillä välin kun kävin noutamassa dvd-laitteeni säätimen. Ihan hyvin senkin ehin hakea sitten loppujen lopuksi. ^^
School Rumblea ei sitten katsottu etiäpäin vaan päätimme joukolla pelata jotain. Päädyimme monopoliin kummasteltuamme hetken outoja pelejä. Kolme henkilöä vedettiin konkurssiin, minä en ihan sinne asti ehtinyt kun aika loppui kesken.

Halloween +1 vuotis juhla päätettiin yhdistää yhteiseksi tapahtumaksi. Paikka ei ole vielä tiedossa, mutta jos ei muuta löydy olkoon se sitten kössihallilla. Sovittiin myös, että ennen tätä voisi olla pienimuotoinen kasaantuminen joko nuorisotalolla tai ehkäpä hekulla jossa käytäisiin läpi mitä sinne juhlaan tulee. Varaamme tälle toimelle ainakin pari tuntia. Sihteerille lupasin myös tämän suhteen, että paikalta i poistuta ennnenkuin kaikki on sovittu kohdilleen tämän suhteen. *köhpanttivankejakäh* Niin ja tämä pienimuotoinen keskustelutiimi pitäisi pitäää noin 2 viikon päästä. Joko viikonloppuna tai jos sopii niin voi myöös viikolla.

Sitten keskustelimme sellaisesta asiasta ettemme tule ktsomaan poltettuja anime elokuvia/sarjoja, pitäydymme idoissa. HYVÄME! Eli nyt tämä puheenjohtaja voi nukkua yönsä rauhassa. :3

Kysyttävää tai epäselvyyksiä? nakkaa viestillä!
Halloween tempaukselle on oma ketju johon voi niitä ehdotuksiaan heittää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”